"Risto" maksoi vuosikaudet elatusmaksuja toisen miehen lapsesta - nyt lapsen äiti joutuu palauttamaan rahat
Helsingin käräjäoikeus kumosi viime vuoden kesäkuussa Riston isyyden lapsesta, jonka biologinen isä hän ei ollut.
Nyt Helsingin käräjäoikeus on tuoreessa päätöksessään velvoittanut lapsen äidin palauttamaan ex-miehensä maksamat elatusmaksut, joista kertyy yhteensä 14146 euroa takaisin maksettavaa Ristolle
Kommentit (1014)
Vierailija kirjoitti:
Saakohan lapsi tietää isona mitä äitinsä tehnyt. Muijan täytyy olla vähän pipi päästä.
Saa heti kun osaa googlata äitinsä nimen.
Vierailija kirjoitti:
Jännis viilasi Ripaa linssiin 🤣
Tai ainakin yritti, mut tulikin naisesta maksuhenkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakohan lapsi tietää isona mitä äitinsä tehnyt. Muijan täytyy olla vähän pipi päästä.
Kyllä Jani Kyläharakka on pitänyt siitä huolen, että lapsen äiti on julkisuudessa tervattu. Hän on sentään tajunnut olla hiljaa asiasta, joka ei olisi julkisuuteen kuulunut.
Tuo muija on kyllä ihan itse servannut itsensä, pöllinyt kunnan rahojakin ja saanut tuomion petoksesta. Näin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden hakeminen on vinkumista ja kitinää! Täytyypä muistaa.
Muistat sen kyllä silloin jos nainen hakee oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on niin luonnollinen, niin ei kai sitä pakottaa tarvitse.
Juuri sen takia ettei petolliset horatsut pääse pälkähästä vetoamalla: väää, sä et luota muhun
Naisilla kun on se etuoikeus että tietää 100 varmasti lapsen olevan oma, miehellä ei ole varaa oĺla naivi.
No jos nainen ei tykkää siitä että mies epäilee hänen pettäneen, niin totta hitossa naisen silloin kannattaa erota. Mies voi silti sen isyystestin teettää. Äiti ei sitä voi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin minäkin aikoinaan ja maksoin elareita. Ihan sama onko mun vai posteljoonin tenava.
Isänä hän kuitenkin minua pitää ja olen vauvasta asti kasvattanut.
Tässä tapauksessa ero tuli lapsen ollessa vauva ja lapsen äiti virallisti suhteensa lapsen biologisen isän kanssa, joka on kasvattanut lasta omanaan, mikä hän onkin.
Lisäksi Kylä-Harakka EI antanut Riston edes nähdä lasta sen jälkeen kun jäi kiinni. Eli ei Ristoa voi mitenkään syyttää siitä, että olisi "hyljännyt" lapsensa. Äiti esti tapaamiset, mutta elarit kelpasi. Kuten myös Tuusulan kunnan rahat .
No, Jani jaksoi kitistä exälleen tapaamisoikeudesta sanojensa
Jäikö sinulta jotain huomaamatta?
"Ristolla" oli 2kk aikaa toimittaa se lappu.
Vierailija kirjoitti:
Muistat sen jokaisen keissin yhteydessä, jossa nainen on joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Not to worry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jani Kyläharakka on pitänyt siitä huolen, että lapsen äiti on julkisuudessa tervattu. Hän on sentään tajunnut olla hiljaa asiasta, joka ei olisi julkisuuteen kuulunut.
Tuo muija on kyllä ihan itse servannut itsensä, pöllinyt kunnan rahojakin ja saanut tuomion petoksesta. Näin esimerkiksi.
Kunnon jännänainen. Ei kelvannut Ristolle kilttinainen ja kuinkas sitten kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin minäkin aikoinaan ja maksoin elareita. Ihan sama onko mun vai posteljoonin tenava.
Tässä tapauksessa ero tuli lapsen ollessa vauva ja lapsen äiti virallisti suhteensa lapsen biologisen isän kanssa, joka on kasvattanut lasta omanaan, mikä hän onkin.
Lisäksi Kylä-Harakka EI antanut Riston edes nähdä lasta sen jälkeen kun jäi kiinni. Eli ei Ristoa voi mitenkään syyttää siitä, että olisi "hyljännyt" lapsensa. Äiti esti tapaamiset, mutta elarit kelpasi. Kuten myös Tuusulan kunnan rahat .
No, Jani jaksoi kitistä exälleen tapaamisoikeudesta sanojensa
Miten saa laillisesti tapaamisoikeuden lapseen, joka ei ole oma eikä mitään sukua?
Maailmassa on sittenkin oikeutta. Isyystesti pakolliseksi heti lapsen synnyttyä. Ei ole julmempaa vääryyttä kuin harhauttaa mies luulemaan lapsekseen toisen miehen siitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on niin luonnollinen, niin ei kai sitä pakottaa tarvitse.
Juuri sen takia ettei petolliset horatsut pääse pälkähästä vetoamalla: väää, sä et luota muhun
Naisilla kun on se etuoikeus että tietää 100 varmasti lapsen olevan oma, miehellä ei ole varaa oĺla naivi.
No jos nainen ei tykkää siitä että mies epäilee hänen pettäneen, niin totta hitossa naisen silloin kannattaa erota. Mies voi silti sen isyystestin teettää. Äiti ei sitä voi kieltää.
Mutta kun sit mies menettää pillun ja kokkaajan. Eikä jaksa olla oikeesti itsekseen isä lapselle, äidin täytyy olla siinä hyysäämässä sekä lasta että isää. Ei sitä mies muuta kehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Wää, luottamus menee, jos teet isyystestin. Wää!
Suomiakat ovat omaa luokkaansa.
Naiset osaa tuon henkisen kiristämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Jani ja
Samalla tavalla kuin elatusvelvollisuuden: olemalla virallisesti lapsen isä. Niin se menee automaattisesti, jos vanhemmat ovat naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon jännänainen. Ei kelvannut Ristolle kilttinainen ja kuinkas sitten kävikään.
Miesten puolustelu jännänaisille: niiltä saa hyvää seksiä.
No voi olla että niiltä saa joku muukin kuin oma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistat sen jokaisen keissin yhteydessä, jossa nainen on joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Not to worry.
Juu ne on kitinää ja ennen kaikkea vinkumista!
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on sittenkin oikeutta. Isyystesti pakolliseksi heti lapsen synnyttyä. Ei ole julmempaa vääryyttä kuin harhauttaa mies luulemaan lapsekseen toisen miehen siitosta.
Naisista on trendikästä olla feministi (miesvihaaja) ja viedä miesten rahat.
Naiset kyllä osaa tunteilla manipuloinnin. Isytstesti on liikaa vaadittu ja uskallakin ehdottaa moista niin alkaa jumalaton itkuinen manipulointi: wääää, sä et luota muhun, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wää, luottamus menee, jos teet isyystestin. Wää!
Suomiakat ovat omaa luokkaansa.
Naiset osaa tuon henkisen kiristämisen.
No mutta testi tekoon vaan. Jos lapsi ei ole oma niin sehän on vaan hyvä jos naikkosesta pääsee eroon kun se teidät jättää. Ja jos lapsi on oma, niin voitte elää sen kanssa omana pikkuperheenä kahdestaan vaikka vuoroviikoin, vaikka äiti häippäisisikin elämästänne.
Voivoi sentään. Naiset joutuvat totuuden eteen. Siitähän he eivät pidä