Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?

Vierailija
01.09.2024 |

imbesilllit?

Kommentit (319)

Vierailija
81/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Järkyttävää. 

Johtuu näistä tilatuista roskaruuista, kotona löhöämisestä ja roskaohjelmien katselusta.

Sinäkin sieltä lenkille nyt, hopi hopi! Enkä tarkoita lenkillä makkaraa.

Vierailija
82/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset jotka haluavat, että ruoka tuodaan kotiin.

Eli Laiskat. Lihavat. Sairaat. Vanhukset. Uusavuttomat ja WT:t..

Älä viitsi höpöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset tekevät näitä tyhmiä aloituksia?

Vain moukat kyselee tyhmiä.  Piste.

Kantasuomalainen työtön on kauhuissaan, koska jossain vaiheessa huomataan, että hänkin voisi itse hankkia elantonsa ruokaa kuskaamalla sohvalla loisimisen sijaan..

Et sitten taas muuta keksinyt, vaihda jo levyä.

Vierailija
84/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle lisää kauhistuksen aiheita: minä saatan tilata tänään tai huomenna woltin kautta ruokatarpeita kun olen kipeänä. Hui kamalaa! 

Ap on näitä ihmisiä, joiden mielestä kauppaan, töihin jne. on mentävä vaikka puolikuolleena. Tärkeintä päästä olemaan marttyyri.

Ja selvästi ajattelee että woltin ja foodoran kautta saa vain kaikenlaista epäterveellistä mättöä ostettua 😁 ei selvästikään ole käynyt katsomassa valikoimaa, on ravintoloita ja ruokakauppoja.

Vierailija
85/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patalaiskat ja saamattomat.

Itse en ole ikinä käyttänyt, enkä osaa kuvitella että ikinä käyttäisin.

Vielä jaksaa itse kävellä kauppaan tai pizzeriaan ja syödä siellä. 

En myöskään käsitä miksi jotkut hakevat pizzan pizzeriasta mukaan. Jos pizzaa haluaa se syödään siellä pizzeriassa, siksi siellä on pöydät ja tuolit, se on olennainen osa pizzan syöntiä että se syödään siellä. En ole ikinä ostanut pizzaa tai mitään muutakaan pikaruokalasta mukaan.

Kotona on rauhallisempaa syödä. Voi samalla vaikka katsoa Netflixiä.

sama täällä, kotona rauhallista ilman sitä rasvanhajua ja karvakäsiä. Tilauspalvelu on lottovoitto meille joita ei ravintoissa käynti kiinnosta, tuemme silti alaa.

Vierailija
86/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa taas miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. 

Ja jos ihmiset käyvät ravintoloissa syömässä, se taas on ylettömän fiiniä?

Ihan samoista ravintoloista ja samoja annoksia saa kotiin tilattuna. Miten ajattelit sen annoksen pilaantuvan epäterveelliseksi "mätöksi" niinkun joku tuolla kirjoitti, muutaman minuutin kuljetuksen aikana?

Ei ole mitään järkeä tilata annoksia kotiin ravintolasta. Kaupan valmiseinekset ajaa saman asian jos kotona syö.

Ravintola-annosten syöminen on järkevää vain ja ainoastaan siellä ravintolassa.

No et voi olla tosissasi. Ravintolakeittiössä taitavan kokin valmistamaan annokseen ei voi edes verrata teollista einesvalmistetta! Valmiseinekset on aivan kammottavaa kuraa.

Vierailija
87/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmin toimeentuleva väki, jota ei huvita käyttää vähää vapaa-aikaa hellan ääressä. Samat ihmiset käyttävät mm. siivouspalveluita. Tämä jostain syystä raivostuttaa heikommin toimeentulevia.

Höpö höpö...... en ikinä tilaisi mitään mättöä. Teen itse kunnollista ruokaa. Siivouspalveluja käytän.

Ei woltista ja foodorasta tarvitse mättöä tilata. Voi tilata ihan normaalia ruokaa tai vaikka ruokakaupasta hedelmiä ja salaattia.

Itse tilaan usein, sillä kärsin invaliditeettia aiheuttavasta sairaudesta. Kauppaan meneminen ja ruoan valmistaminen eivät ole mitään itsestäänselvyyksiä. Jostain pitää saada ruokaa vaikka liikkuminen ei onnistuisi.

Vierailija
88/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut suuri yllätys, että vasta vuodesta 2015 Suomeen on ilmestynyt, kuin tyhjästä, valtava tarve/kysyntä näille palveluille,.

Kyllä sitä on ennenkin tilattu pizzaa kotiin. Vsi missä tunkiossa asut? 

Vierailija
89/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yksinhuoltaja äiti, tilasin meille ruuat eli maitoa, leipää, perunaa yms. kotiin koska olin lähemmäs 40 asteen kuumeessa. Ihan Wolt marketista!

Lapsille piti saada ruokaa mutta kun tuki verkostoa ei ole niin en voi edes kuumeessa levätä. Keitin perunat ja tein jauhelihakastiketta.

Ja olen töissä käyvä, luottotiedot omaava tavallinen äiti jos jotain kiinnostaa. 

Eikö oma äitisi tullut auttamaan?

Sulla on puutteita luetun ymmärtämisessä, lue uudestaan.

Vierailija
90/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät nauti eivätkä kunnioita ruokaa.

Laatikkoihin tungettuja puoliksi jäähtyneitä ties miten valmistettuja sotkuja ylihintaan ja vielä odottamisesta pitäisi maksaa?

Ei enää ikinä, kokeiltu on ja ihan Helsingin kanta-alueella eli olisi pitänyt toimia.

Vierailija
91/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä tilaamiani ruokia mistään kuljetusboksista syö. Ihan tavalliselta lautaselta tavallisilla aterimilla...

Ihmeellisiä ajatuksia teillä vastustajilla.

Vierailija
92/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän silloin, kun mulla on kotona joku projekti kesken enkä halua keskeyttää sitä käydäkseni suihkussa ja lähteäkseni kauppaan.

Vierailija
93/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihan kaikki tilaa, jos on rahaa. 

En minä tilaa koska se ei ole meidän kylässä mahdollista, varaa kyllä olisi.

Vierailija
94/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään. 

Vierailija
95/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä niissä Woltin TV mainoksissa kuitenkin on tarjouksessa aina jotain mättöä.

Vierailija
96/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tilattu yleensä intialaista tai thai -ruokaa kotiin. Ihan terveellistä ruokaa ja en kyllä itse osaisi tehdä ravintolatason etnistä.

Vierailija
97/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut suuri yllätys, että vasta vuodesta 2015 Suomeen on ilmestynyt, kuin tyhjästä, valtava tarve/kysyntä näille palveluille,.

Tilasin pizzaa ja kebabia kotiin jo ysärillä. Muistelen siinä 20 vuotta sitten miettineeni miksihän mäkkärillä tai hesellä ei ole kotiinkuljetusta.

Vierailija
98/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että tuon tilaamisessa olisi jotain ihmeellistä. Toki kaikilla ei ole rahaa tai joku voi asua jossain kauempana, mutta eiköhän se nyt ole muille ihan normaali juttu. 

Vierailija
99/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka eivät nauti eivätkä kunnioita ruokaa.

Laatikkoihin tungettuja puoliksi jäähtyneitä ties miten valmistettuja sotkuja ylihintaan ja vielä odottamisesta pitäisi maksaa?

Ei enää ikinä, kokeiltu on ja ihan Helsingin kanta-alueella eli olisi pitänyt toimia.

Miksi sä tilasit jotain sotkua jostain epämääräisestä paikasta? Etkö sen vertas kunnioita ruokaa, että olisit tilannut jostain paremmasta paikasta? Vai eikö rahat riittäneet?

Kyllä minä saan ruuat woltilla ihan lämpöisinä ja ravintolan puolesta hyvin pakattuina. 

Vierailija
100/319 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa taas miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. 

Ja jos ihmiset käyvät ravintoloissa syömässä, se taas on ylettömän fiiniä?

Ihan samoista ravintoloista ja samoja annoksia saa kotiin tilattuna. Miten ajattelit sen annoksen pilaantuvan epäterveelliseksi "mätöksi" niinkun joku tuolla kirjoitti, muutaman minuutin kuljetuksen aikana?

Ei ole mitään järkeä tilata annoksia kotiin ravintolasta. Kaupan valmiseinekset ajaa saman asian jos kotona syö.

Ravintola-annosten syöminen on järkevää vain ja ainoastaan siellä ravintolassa.

No et voi olla tosissasi. Ravintolakeittiössä taitavan kokin valmistamaan annokseen ei voi edes verrata teollista einesvalmistetta! Valmiseinekset on aivan kammottavaa kuraa.

Ihan samahan se on mitä syö, sehän on vain energiaa. Ihan saman asian ne ajavat. Ravintolassa syödään vain ympäristön vuoksi tai koska tavataan ihmisiä työn tai romantiikan merkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme