Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
No ihan kaikenlaiset tilaavat, ihan normi hommaa tilata valmista ruokaa.
Lähinnä töihin tulee tilattua ruokaa, jos ei ole tullut jostain syystä laitettua ruokaa itse. Epassi käy Foodoraan, niin annoksen hinta ei päätähuimaava ole.
Wolttia ois voinut koronakaranteenissa käyttääkin, mutta pyysin kavereita tuomaan sapuskaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin toimeentuleva väki, jota ei huvita käyttää vähää vapaa-aikaa hellan ääressä. Samat ihmiset käyttävät mm. siivouspalveluita. Tämä jostain syystä raivostuttaa heikommin toimeentulevia.
Höpö höpö...... en ikinä tilaisi mitään mättöä. Teen itse kunnollista ruokaa. Siivouspalveluja käytän.
Kannattaisi vähän tutustua asiaan ennen kommentointia. Ei Wolt tai Foodora ole mikään mättöruuan toimituspalvelu... Sieltä saa just niin monenlaista ruokaa, kuin asuinpaikan ravintolat tarjoavat. Lisäksi voit tilata ihan kaupasta niitä samoja aineksia, joista itse teet ne "kunnolliset" ruokasi. Että höpö höpö vaan.
Olet uusavuton.
😂😂 Enkä ole.
Kannatat riisto-kapitalismia.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka haluavat Suomeen paaria-luokan.
Mitä ihmettä oikein tarkoitat?
Meillä töissä kaikki tilaavat silloin tällöin woltista lounasta. Ihan normaaleja keskituloisia istumatyötä tekeviä. Kotiin tilaan woltista/foodorasta noin kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät.
Ja jos ihmiset käyvät ravintoloissa syömässä, se taas on ylettömän fiiniä?
Ihan samoista ravintoloista ja samoja annoksia saa kotiin tilattuna. Miten ajattelit sen annoksen pilaantuvan epäterveelliseksi "mätöksi" niinkun joku tuolla kirjoitti, muutaman minuutin kuljetuksen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka haluavat Suomeen paaria-luokan.
Mitä ihmettä oikein tarkoitat?
Katso googlesta.
Katso katukuvassa ihmisiä. Suurin osa on lihavia koska tilataan koriin mättöä. Nykyihmiset on tosi laiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset tekevät näitä tyhmiä aloituksia?
Vain moukat kyselee tyhmiä. Piste.
Sellaiset, joille pääsy johonkin ravintolaan voi olla hankalaa syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista normia en olisi Suomeen toivonut muodostuvan.
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Järkyttävää.
Se on ollut suuri yllätys, että vasta vuodesta 2015 Suomeen on ilmestynyt, kuin tyhjästä, valtava tarve/kysyntä näille palveluille,.
Vierailija kirjoitti:
Katso katukuvassa ihmisiä. Suurin osa on lihavia koska tilataan koriin mättöä. Nykyihmiset on tosi laiskoja.
Eri. Vain moukat katselee kadulla olevia ihmisiä arvostellakseen ...👍
Sellaiset jotka haluavat, että ruoka tuodaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Vain moukat katselee kadulla olevia ihmisiä arvostellakseen ...👍
Moukka tai ei niin ihan joka ikinen katsoo toisia ihmisiä ja arvostelee vähintään mielessään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten maaseudulla ollaan lihavampia, vaikka siellä ei ole woltia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista normia en olisi Suomeen toivonut muodostuvan.
Mitä vaikuttaa sinun elämään.. Ihmiset nauttii omista valinnoistaan ihan omilla rahoillaan .Ruokatoimittajille on töitä ja maksavat verja ..Näin se vaan menee ...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minä yksinhuoltaja äiti, tilasin meille ruuat eli maitoa, leipää, perunaa yms. kotiin koska olin lähemmäs 40 asteen kuumeessa. Ihan Wolt marketista!
Lapsille piti saada ruokaa mutta kun tuki verkostoa ei ole niin en voi edes kuumeessa levätä. Keitin perunat ja tein jauhelihakastiketta.
Ja olen töissä käyvä, luottotiedot omaava tavallinen äiti jos jotain kiinnostaa.
Kyllä olet moukka ..Sulle ei kuulu ihmisten päätökset vittuakaan.