Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
Voisin tilata, mutta en pidä ruoankuljettajien tilanteesta, siis minua surettaa pelkästään jo nähdä joku pyörän kanssa valtava Wolt-reppu selässä.
Laiskat vätykset, jotka eivät välitä ravintolan toiminnasta pätkääkään.
En kyllä ymmärrä miksi ravintolat edes haluavat tehdä yhteistyötä noiden firmojen kanssa.
Eikö näille Suomessa makseta siis palkkaa? Asun Alankomaissa, ja täällä kuskit saa kyllä ihan tuntipalkan (reilun 10e) ja sitten jotain päälle kuljetusten määrästä riippuen (+mahdolliset tipit). Eli ihan suht hyvän palkan, samaa luokkaa maksetaan esim kaupan kassoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihan kaikki tilaa, jos on rahaa.
En minä tilaa koska se ei ole meidän kylässä mahdollista, varaa kyllä olisi.
Miksi alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi ravintolat edes haluavat tehdä yhteistyötä noiden firmojen kanssa.
Siksi, että ravintolat tekevät bisnestä. Eivät ne käyttäisi noita alustoja, jos se ei olisi kannattavaa..
Milloin näen ekan valkoihoisen Wolt- tai Foodora-kuskin pk-seudulla?
Mistä tämä eriarvoisuus työllistymisessä johtuu? Miksi tästä ei puhuta suureen ääneen?
Mä käytin eilen. Olin nukkunut huonosti ja veto poissa. Tilasin ruokaa K-Marketista.
50+
Vierailija kirjoitti:
Voisin tilata, mutta en pidä ruoankuljettajien tilanteesta, siis minua surettaa pelkästään jo nähdä joku pyörän kanssa valtava Wolt-reppu selässä.
Mua ei surettanut yhtään se kuski, joka toi ruokani autolla, jonka hinta on 2,5 kertaa mun vuosipalkka.
Siis miksi ei käyttäisi näitä?
Esimerkki, tarvitsin mustikkapiirakkaan ainekset. Toimitus kotiin oli 2,90e ja hinnat tuotteilla samat mitä kaupassa. Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani ja autoani kun tuotteet tulevat ilman vaivaa lähes ilmaiseksi suoraan kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Hieman fyysinen työ, jota on helppo tehdä?? Enemmän minua kyllä surettaa nähdä ylityöllistetty lähihoitaja vanhainkodilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihan kaikki tilaa, jos on rahaa.
En minä tilaa koska se ei ole meidän kylässä mahdollista, varaa kyllä olisi.
Miksi alapeukku?
Oletkin näitä tapapeukuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Monilla kuskeilla on auto.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä eriarvoisuus työllistymisessä johtuu? Miksi tästä ei puhuta suureen ääneen?
Suomalaisten laiskuudesta ja sosiaalituista. Ei tartte tehdä töitä ja onhan sohvalla kiva maata.
Lopetin Woltin käytön kun lähetti varasti osan ruuasta.
Muutenkin kallis, hidas ja ärsyttävä palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näille Suomessa makseta siis palkkaa? Asun Alankomaissa, ja täällä kuskit saa kyllä ihan tuntipalkan (reilun 10e) ja sitten jotain päälle kuljetusten määrästä riippuen (+mahdolliset tipit). Eli ihan suht hyvän palkan, samaa luokkaa maksetaan esim kaupan kassoille.
Kuskit eivät saa tuntipalkkaa vaan palkkion per kuljetus ja lisäksi polttoainekorvausta. Voi siis olla tunteja, kun ei tienaa mitään jos ei ole yhtään tilausta.
Kuka sen keksi tosiaan alun perin, että juuri tämä työ on väriläiskien hommaa? Näinhän se de facto on, mutta kenen ajatusta ja ideologiaa se ajaa ja toteuttaa?
Vatsataudissakin oli erittäin paljon mukavempaa tilata ruokaa kotiin ja ruokaostoksia ja apteekista lääkkeitä kuin lähteä kakat housussa vatsaa vääntäen ulos tartuttamaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ravintolat ovat perustaneet oman nettisivun. Voi tilata suoraan ravintolasta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pk-seudulla ole edes valkoihoisia bussikuskeja tai ratikkakuskeja nykyään.. Miksiköhän työnteko ei suomalaisia kiinnosta?
Ja ruokakauppojen tv mainoksissa ei koskaan ole??