Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näille Suomessa makseta siis palkkaa? Asun Alankomaissa, ja täällä kuskit saa kyllä ihan tuntipalkan (reilun 10e) ja sitten jotain päälle kuljetusten määrästä riippuen (+mahdolliset tipit). Eli ihan suht hyvän palkan, samaa luokkaa maksetaan esim kaupan kassoille.
Kuskit eivät saa tuntipalkkaa vaan palkkion per kuljetus ja lisäksi polttoainekorvausta. Voi siis olla tunteja, kun ei tienaa mitään jos ei ole yhtään tilausta.
Kappas. Kuulostaa ihan taksinkuljettajan työltä. Provikkapalkalla tuli tehtyä vuosikaudet. Jos ei ollut kyytejä, ei tullut palkkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle lisää kauhistuksen aiheita: minä saatan tilata tänään tai huomenna woltin kautta ruokatarpeita kun olen kipeänä. Hui kamalaa!
Niin tilaan minäkin,ja olen ihan terve ..Sitten illemmalla poropitsaa..nämä.. Olen mukavuudenhaluinen.. Ei hetkauta moukkien pälinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näen ekan valkoihoisen Wolt- tai Foodora-kuskin pk-seudulla?
Mistä tämä eriarvoisuus työllistymisessä johtuu? Miksi tästä ei puhuta suureen ääneen?
Suomalaisten laiskuudesta ja sosiaalituista. Ei tartte tehdä töitä ja onhan sohvalla kiva maata.
Entä ne joilla on työkykyä alentava sairaus ja ikää yli 50v.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Woltin käytön kun lähetti varasti osan ruuasta.
Muutenkin kallis, hidas ja ärsyttävä palvelu.
Reklamoi, saat rahasi takaisin ja ks kuski ei aja enää.
Reklamoin jo. Sain vain pienen osan rahoista takaisin ja kuskille ei koitunut käsittääkseni mitään seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin matkoilla on kiva tilata eri tyyppisiä annoksia jaettavaksi ja omassa huoneistossa rauhassa istua iltaa. Eiköhän kaikki, joilla rahaa on ja asuvat ihmisten ilmoilla tilaa silloin tällöin ruokaa kotiin.
Väärin oletettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä välillä lounasta tilaan ja maksan lounareilla. Meillä hiton hyvä kiinalainen lähellä, sieltä tulee tilattua.
Ei toimi lounareilla masku
E-passilla toimii.
Vierailija kirjoitti:
Millainen-hullu kysyy.
Makaroonia syövä tuilla loisivat persumoukka .
Vierailija kirjoitti:
No ihan kaikenlaiset tilaavat, ihan normi hommaa tilata valmista ruokaa.
Eikä ole. Ihan normi hommaa on valmistaa itse ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Woltin käytön kun lähetti varasti osan ruuasta.
Muutenkin kallis, hidas ja ärsyttävä palvelu.
Reklamoin jo. Sain vain pienen osan rahoista takaisin ja kuskille ei koitunut käsittääkseni mitään seurauksia.
Varmasti sai varoituksen.
Epäilen tarinaasi, jos sinulla on todisteet että tilaukseen koskettu niin molemmilla yhtiöillä on tapana hyvittää koko summa tai uusia tilaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä välillä lounasta tilaan ja maksan lounareilla. Meillä hiton hyvä kiinalainen lähellä, sieltä tulee tilattua.
Ei toimi lounareilla masku
E-passilla toimii.
Edenredin lounarit toimii.
Kuskeilla on autot, sähköpyörät ja meillä Espoossa postikin jaetaan sellaisella mönkijän näköisellä sähköisellä kulkuneuvolla, samaa käyttää Wolt-kuskitkin. En tiedä mikä on virallinen nimitys. Harvoin enää näkee kuskin polkevan hiki hatussa tavallisella pyörällä painava reppu selässä, alkaa olla jo urbaanilegandaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy miksi et tilaisi?
Minulla eee ooo rahhoo....
Ravintolaruoka syödään pöytään tarjoiltuna ravntolassa.
Kotiruoka syödään kotona ruokapöydässä.
Eli en koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näen ekan valkoihoisen Wolt- tai Foodora-kuskin pk-seudulla?
Mistä tämä eriarvoisuus työllistymisessä johtuu? Miksi tästä ei puhuta suureen ääneen?
Eihän pk-seudulla ole edes valkoihoisia bussikuskeja tai ratikkakuskeja nykyään.. Miksiköhän työnteko ei suomalaisia kiinnosta?
Suomi seuraa ruotsin tietä. Eihän svedu mitään paska hommia tee.
Meidän alueelle nuo ei ihan ulotu, eikä kyllä varmasti käytettäiskään kuin aniharvoin ehkä.
Mutta äitini on muuttamassa talveksi viereiseen kaupunkiin, ja varmaan me kahdestaan hänen luonaan ollessamme innostutaan kokeilemaan. Meillä on äitini kanssa kahdestaan aina hauskaa ja me keksitään milloin mitäkin kokeiltavaa. Tuo olisi uusi juttu meille molemmille.
Teen etätyötä kotonani. Lähistöllä on vain yksi lounaspaikka. Eikä aina kotiruokaakaan halua syödä. Tilaan siis joskus esim. thaimaalaista ruokaa lounaaksi.