Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset tekevät näitä tyhmiä aloituksia?
Vain moukat kyselee tyhmiä. Piste.
Kantasuomalainen työtön on kauhuissaan, koska jossain vaiheessa huomataan, että hänkin voisi itse hankkia elantonsa ruokaa kuskaamalla sohvalla loisimisen sijaan..
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Järkyttävää.
No sitten on. Ei kuulu sulle ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin toimeentuleva väki, jota ei huvita käyttää vähää vapaa-aikaa hellan ääressä. Samat ihmiset käyttävät mm. siivouspalveluita. Tämä jostain syystä raivostuttaa heikommin toimeentulevia.
Höpö höpö...... en ikinä tilaisi mitään mättöä. Teen itse kunnollista ruokaa. Siivouspalveluja käytän.
Kannattaisi vähän tutustua asiaan ennen kommentointia. Ei Wolt tai Foodora ole mikään mättöruuan toimituspalvelu... Sieltä saa just niin monenlaista ruokaa, kuin asuinpaikan ravintolat tarjoavat. Lisäksi voit tilata ihan kaupasta niitä samoja aineksia, joista itse teet ne "kunnolliset" ruokasi. Että höpö höpö vaan.
No en todellakaan tilaisi jotain kolmen ruokalajin illallista kotiin, tottakai menen ravintolaan syömään. Ole
No sinä et ole yhtä kuin kaikki ihmiset. Meilläpäin ainakin on tosi suosittu kasvisruokaravintola ja asialaiset ravintolat on myös todella tykättyjä ja voisin lyödä vaikka vetoa, että yhtä pizzaa kohden tilataan yksi wokkiannos. Tunnen myös useamman henkilön, joka tilaa woltilla myös säännöllisesti esim. aamupalan töihin. Ei taatusti 95% tilauksista ole mättöä. Mutta toki saat kuvitella niin ja pitää itseäsi parempana ihmisenä, kun selvästi sellaista tunnetta kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka haluavat, että ruoka tuodaan kotiin.
Eli Laiskat. Lihavat. Sairaat. Vanhukset. Uusavuttomat ja WT:t..
Kappas mikä ajoitus; juuri purin kaksi Foodoran kassia jääkaappiin ja keittiöön. Vastauksena ap:n kysymykseen: emme ole imbesillejä. Olemme akateemisesti koulutettuja, asiantuntija- ja esimiestehtävissä eläköityneitä, suomalaisittain suuren kaupungin keskustassa asuva aviopari.
Äsken saapuneessa lähetyksessä oli perunoita, porkkanoita, tomaatteja, kurkkua, banaaneja, appelsiinela, nektariineja, luumuja, rahkaa, jugurttia, juustoa, maitoa ja pullo oliiviöljyä. Tilaus saapui kotiin 15 minuutin kuluttua tilauksesta. Foodora käytämme säännöllisesti 1-3 kertaa kuukaudessa.
Miksi Foodora: olemme molemmat liikuntaesteisiä, minä käytän vaikean nivelrikon takia rollaattoria, puoliso tarvitsee tukivälineen eikä pysty kantamaan useampia kiloja kerrallaan. Olemme molemmat reilusti yli 70- kymppisiä, eikä meillä ole enää autoa. Ruoka tehdään alusta alkaen kotona; tänään ruoaksi on itsetehtyjä kaalikääryleitä ja keitettyjä perunoita puolukkasurvoksen kera.
Koska olemme vanhempaa sukupolvea olemme valitettavasti ikääntyneet ja raihnaistuneet. Nykyäänhän nuoremmat sukupolvet tiettävästi säilyvät ikuisesti 20-30-vuotiaina eivätkä tule koskaan tarvitsemaan ulkopuolista apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan kaikenlaiset tilaavat, ihan normi hommaa tilata valmista ruokaa.
Tällaista normia en olisi Suomeen toivonut muodostuvan.
Miksi ihmeessä et? Kuitenkin ihan normaalia ravintolaruokaa sieltä saa, ei kaikki ole mitenkään kauhean epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Järkyttävää.
Johtuu näistä tilatuista roskaruuista, kotona löhöämisestä ja roskaohjelmien katselusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patalaiskat ja saamattomat.
Itse en ole ikinä käyttänyt, enkä osaa kuvitella että ikinä käyttäisin.
Vielä jaksaa itse kävellä kauppaan tai pizzeriaan ja syödä siellä.
En myöskään käsitä miksi jotkut hakevat pizzan pizzeriasta mukaan. Jos pizzaa haluaa se syödään siellä pizzeriassa, siksi siellä on pöydät ja tuolit, se on olennainen osa pizzan syöntiä että se syödään siellä. En ole ikinä ostanut pizzaa tai mitään muutakaan pikaruokalasta mukaan.
Kotona on rauhallisempaa syödä. Voi samalla vaikka katsoa Netflixiä.
Mikäli sen pizzan syö kotona, silloin ei ole yhtään mitään syytä ostaa tai tilata sitä pizzeriasta.
Silloin on ihan sama ostaa Lidlin pakastepizzoja pakastimeen ja lämmittää niitä. Ajaa ihan saman asian.
No eikä ole . Tuore ja omilla höyryllä tilattu on parempi ..Syö sinä vaan ihan rauhassa niitä Lidlin palastepitsoja ja jätä ihmiset rauhaan ..😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät.
Ja jos ihmiset käyvät ravintoloissa syömässä, se taas on ylettömän fiiniä?
Ihan samoista ravintoloista ja samoja annoksia saa kotiin tilattuna. Miten ajattelit sen annoksen pilaantuvan epäterveelliseksi "mätöksi" niinkun joku tuolla kirjoitti, muutaman minuutin kuljetuksen aikana?
Ei ole mitään järkeä tilata annoksia kotiin ravintolasta. Kaupan valmiseinekset ajaa saman asian jos kotona syö.
Ravintola-annosten syöminen on järkevää vain ja ainoastaan siellä ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin toimeentuleva väki, jota ei huvita käyttää vähää vapaa-aikaa hellan ääressä. Samat ihmiset käyttävät mm. siivouspalveluita. Tämä jostain syystä raivostuttaa heikommin toimeentulevia.
Höpö höpö...... en ikinä tilaisi mitään mättöä. Teen itse kunnollista ruokaa. Siivouspalveluja käytän.
Kannattaisi vähän tutustua asiaan ennen kommentointia. Ei Wolt tai Foodora ole mikään mättöruuan toimituspalvelu... Sieltä saa just niin monenlaista ruokaa, kuin asuinpaikan ravintolat tarjoavat. Lisäksi voit tilata ihan kaupasta niitä samoja aineksia, joista itse teet ne "kunnolliset" ruokasi. Että höpö höpö vaan.
No en todellakaan tilaisi jotain kolmen ruokalajin illallist
Kuka haluaa syödä kolmen ruokalajin aterian kuudesta muovikiposta kotonaan.
Se syödään lautasilta ja tarjoiltuna pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Minä yksinhuoltaja äiti, tilasin meille ruuat eli maitoa, leipää, perunaa yms. kotiin koska olin lähemmäs 40 asteen kuumeessa. Ihan Wolt marketista!
Lapsille piti saada ruokaa mutta kun tuki verkostoa ei ole niin en voi edes kuumeessa levätä. Keitin perunat ja tein jauhelihakastiketta.
Ja olen töissä käyvä, luottotiedot omaava tavallinen äiti jos jotain kiinnostaa.
Eikö oma äitisi tullut auttamaan?
Ap:lle lisää kauhistuksen aiheita: minä saatan tilata tänään tai huomenna woltin kautta ruokatarpeita kun olen kipeänä. Hui kamalaa!
Eiköhän ihan kaikki tilaa, jos on rahaa.
Siis... Outo kysymys. Kysyt millainen ihminen tilaa kotiin ravintolaruokaa. Onko ihmetyksen aihe siis A) ravintolaruoan syöminen ylipäätään vai B) sen tilaaminen kotiin sen sijaan että menisi paikan päälle? Omasta puolestani..
A. Vihaan kokkaamista, enkä halua hankkia tarveaineita lukuisten eri ruokien tekemiseen. Ne ehtisi mennä pilalle ennen kuin tulisi kokonaan käytettyä, eikä ole säilytystilaakaan liikaa. Joskus yritin tehdä intialaista ja siitä tuli surkeaa ja mautonta.
B. Olen pieniruokainen, ravintolasta joutuu aina pyytämään loput mukaan ja sitten kantamaan sen ruokapussin puoli lämpimänä. Ei kovin hygieenisiä. Lisäksi en tykkää ravintoloista, on hidasta ja meluisaa ja usein yksin syöminen vähän awkwardia. Siksi mieluummin tilaan 2 annosta kotiin, syön siitä 4-6 kertaa eli kerralla tulee esim viikon lounaat. Hieman kalliimpi hinta kuittaantuu sillä, ettei kotona tarvitse ostaa sitä ylihintaista juomaa ruokien lisäksi.
Millaista elämää elää ihminen, jolle tämä (mielestäni ihan normaali ja tavallinen) asia on mysteeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka haluavat, että ruoka tuodaan kotiin.
Eli Laiskat. Lihavat. Sairaat. Vanhukset. Uusavuttomat ja WT:t..
Lisää tähän että ihan normaali vartaloiset,ahkerat työssä käyvät , taitavat ruuan laittajat ja mukavuudenhaluiset ...Älä sinä katkeroidu toisten päätöksistä...kulutat vain itseäsi. 😅🤣😂😅🤣😂😅🤣😂😂
Vai että oikein riistokapitalismin kannatusta.
Viimeisin riistokapitalismin uhri, joka mulle toi ruokaa, näytti ihan hyvinvoivalta ja ajoi paikalle Kia EV9:llä. (hintaluokka alkaen jotain 75tonnia). Kävi mielessä, että paremmin sillä taitaa mennä, kuin mulla.
En ole ikinä käyttänyt, ei ole meilläpäin edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle lisää kauhistuksen aiheita: minä saatan tilata tänään tai huomenna woltin kautta ruokatarpeita kun olen kipeänä. Hui kamalaa!
Ap on näitä ihmisiä, joiden mielestä kauppaan, töihin jne. on mentävä vaikka puolikuolleena. Tärkeintä päästä olemaan marttyyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä välillä lounasta tilaan ja maksan lounareilla. Meillä hiton hyvä kiinalainen lähellä, sieltä tulee tilattua.
Ei toimi lounareilla masku
edenred
Mikäli sen pizzan syö kotona, silloin ei ole yhtään mitään syytä ostaa tai tilata sitä pizzeriasta.
Silloin on ihan sama ostaa Lidlin pakastepizzoja pakastimeen ja lämmittää niitä. Ajaa ihan saman asian.