Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia riitoja tai haasteita on just nyt sinun työpaikalla käynnissä?

Vierailija
01.09.2024 |

Oletko itse osallisena?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei ole mitään riitoja. Haasteita tuottavat asiakkaat, mutta sen vuoksi töissä ollaan. Joskus on ollut sellaisia työntekijöitä, jotka ovat valittaneet asiakkaiden hankaluudesta, ikään kuin eivät olisi ymmärtäneet perustehtäväänsä. Onneksi he ovat ajautuneet pois alalta. 

Vierailija
2/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ns. käynyt kuumana, mutta työpaikalla yksi tietty ammattiryhmä toimii tosi huonosti oman alansa opiskelijoille ja vastavalmistuneille. Jättävät täysin yksin ja kuten voi arvata, niin porukkahan ei jää katsomaan tilannetta. Me muut voidaan auttaa joissain asioissa, osassa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän heitä, jotka eivät jaksa opettaa ja kouluttaa uusia tulijoita. Varsinkin jos on ns kädetön tapaus.

Vierailija
4/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistin työnjohtajan pätevyyden ja tein siitä valituksia. Se ei osaa suunnitella projekteja vaan viivästyttää niitä eikä se osaa pyytää apua eikä delekoida töitä työntekijöille. Vaaavin pomolta että minusta tehdään työnjohtaja koska useat projektit ovat aina myöhässä.

Vierailija
5/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiimi tyhjentynyt. Töitä olisi kuudelle, nyt meitä on kaksi jäljellä ja ei ole tietoa saadaanko rekrytoitua ketään edes tämän vuoden puolella. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että mitään töitä ei ole mahdollista tehdä hyvin. Joitain se ahdistaa, mutta ei tätä työelämää voi elää ahdistuneena. Sitten vaan tyydytään siihen mitä ehditään tekemään. Palkka kumminkin juoksee.

Vierailija
6/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitoja, kaikki vaan on niin loppu ainaiseen kiireeseen. On niin kiire ettei ehditä palvella asiakkaita kunnolla 😔

Vierailija
7/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se haaste on, kun uusissa seiskaluokissa on kirjaimellisesti enemmän mt-ongelmaisia ja vaikeista oppimisvaikeuksista kärsiviä oppilaita kuin normaaleja. Mutta arjessa se on valitettavasti voi voi. En vaan voi erikseen tukea yli kymmentä oppilasta kolmen vartin aikana samalla koko ryhmää opettaen ja lahjakkaillekin haastetta tarjoten. Herran haltuun, koska ei me mitään taikureita olla. 

T. Yläkoulun opettaja 

Vierailija
8/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri ei ymmärrä että toisten muokkaamia tiedostoja ei muokata kertomatta, vaan kopioidaan ensin oma uusi tiedosto ja nimetään omat nimikirjaimet siihen tekijäksi. Oli tehnyt muutoksia mun töihin kertomatta, tallentanut vaan päälle, ja näytti siltä kun minä olisin sotkenut omat tiedostoni. Huomasin onneksi muokkauspäivästä että sitä on muokattu myöhemmin.

Vierailija
9/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tiimi muuten mutta yksi pilaa sen ainaisella valittamisella. Aina on kuulemma muissa vika. Akka ei tajua että joskus syy voi löytyä ihan itsestä. 

Vierailija
10/10 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitoja ei ole kuin lähinnä itseni kanssa, koska olen yksityisyrittäjä. Haasteena tällä hetkellä on omien nettisivujen teko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi