Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikysymys. Miten toimia tilanteessa, jossa puoliso ei halua seksiä?

Vierailija
09.02.2007 |

Minä haluaisin vaikka joka päivä, mies enintään kerran kuussa. Tästä on usein puhuttu asialliseen sävyyn, eikä puhuminen auta. Toista ei voi pakottaa haluamaan.

En halua pettää enkä periaattessa edes himota muita, mutta väkisinkin ajatukset lähtevät harhailemaan, kun kotona olen jatkuvassa nälässä.

Mikä siis olisi oikein? Kyllähän ihminen pystyy käytännön tasolla puutteessakin elämään, mutta se syö tunne-elämää pahemman kerran. Olen yrittänyt huomioida miestä, mutta olen lähes aina se antava osapuoli. Kyllä hänkin minua huomioi muuten, mutta seksiä ja läheisyyttä ei olisi ellen niitä pyytäisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hänen nähtensä.

Vierailija
2/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi " kivaa" kun lastakin yritetään, kun ei meinaa miestä saada tuonne vällyjen väliin hommiin. Tällaista on ollut pitkään. Sanoo kuitenkin että haluaa ja himoitsee, mutta ei sitten vaan jaksa käydä hommiin. On usein tosi väsynyt ja nukahtaa sohvalle iltaisin.

Ratkaisua en tiedä. Itse olen yrittänyt odottaa kärsivällisesti tilanteen paranevan. Puhuttu on monet kerrat, mutta muutosta ei juuri ole tapahtunut. Kerran kuussa on sekin jo vähän edistystä.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet se antava osapuoli?

Vierailija
4/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten olet se antava osapuoli?

-Hellin ja halailen

-Päästän harrastuksiin ja kavereita tapaamaan

-Yllätän toisinaan ottamalla tuosta vain suihin

Täydellisesti en varmasti vaimona ole onnistunut. Joskus kiukuttelenkin tai muuta.

ap

Vierailija
5/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa kun parisuhdekirjoissa yms puhutaan, että miehen perustarve on seksuaalinen täyttymys, niin sitten oma mies on tosi nihkeä seksissä. Tulee mieleen, et olenko mä jotenkin epähaluttava... Kaikenlainen hellyys ja koskettelu uupuu miedän suhteesta. Mies on vaan päättänyt ettei ole sen tyyppinen...

Mullakin välillä mieli harhailee... pettää en halua enkä osaiskaan. Itku meinaa tulla kun katsoo tv:stä ohjelmia joissa halaillaan tai sekstaillaan. Vielä enemmän kun tuttavapiirissä hellitään....

Olen ottanut asian monta kertaa puheeksi.

Mun mielestä on aika epäreilua, että toinen päättää toisen puolesta et sen on tultava toimeen ilman hellyyttä ja seksiä... Muita tarpeita voi tyydyttää muuallakin, mutta tämä olis kyllä puolison tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi