Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies häipyilee sanomatta, suutunko turhasta?

Vierailija
30.05.2024 |

Esimerkkinä: eilen työpäivän jälkeen näpytteli kännykäänsä.pyysin viereen näpyttely jatkui, jokin kiinnostava autohomma ja minä unohduin. Tämän jälkeen piippasi viesti johon sanoi että menee laittamaan robottileikkurin kuntoon, jokin virhe. Yleensä tämä kestää max 10min. Odottelin, odottelin lisää ja noin 45min päästä soitin. Olikin mennyt pyörällä vanhemmilleen. Mulle tuli pahamieli. Musta ei paljon vaadittua että olisi vaikks pistänyt viestin tuosta muutoksesta. Omasta mielestään tässä ei mitään outoa. 

Tämä sama toimintamalli jatkuu monessa muussakin asiassa. Sanoin, että tämä käytös luo epävarmuutta ja pelkoja. Tähän lisäksi reissutöitä, hänestä loukkavaa edes epäillä mitään, mutta kyllä tuo käytös vaan pistää miettimään vaikka kuinka haluaisi luottaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle, että saa mennä, mutta toivot menoista ilmoitettavan. Ehkä mies luulee, että alat estelemään, jos sanoo jotain. 

Minä aina sanon vaimolle, että menen vaikka kaljalle. Kaveri jos sanoisi vaimolleen, vaimo alkaisi estelemään. Niinpä kaveri ei sano mitään.

Vierailija
2/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että bye. Miksi jatkat tuollaista "suhdetta", jos siitä tulee vaan paha mieli ja toinen ei edes tajua mikä meni vikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehelle, että saa mennä, mutta toivot menoista ilmoitettavan. Ehkä mies luulee, että alat estelemään, jos sanoo jotain. 

Minä aina sanon vaimolle, että menen vaikka kaljalle. Kaveri jos sanoisi vaimolleen, vaimo alkaisi estelemään. Niinpä kaveri ei sano mitään.

Hohhoi. 

Vierailija
4/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa miestäni vahtia. On muutenkin kova liikkumaan, mut yleensä kyllä muistaa sanoa minne menee, mut en vaadi raporttia jokaisesta pienjäteasemalle yms. menosta. 🤣

Vierailija
5/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen miten välinpitämättömiä ihmiset on elämänkumppaneitaan kohtaan. Harvoin näissä on kyse siitä että kumppani oikeasti rajoittaisi puolisoa.

Vierailija
6/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi.

Mikä tässä on hohhoi? Loukkaako tuo jotenkin naisten oikeutta kontrolloida miestensä tekemisiä? Vai kuuluuko parisuhteessa kysyä aina lupa menemisilleen ja tekemisilleen vähän kuin lapset ja muut holhouksenalaiset tekevät? 

Vierailija
7/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin odottaisin ettei sanomatta lähdetä johonkin muualle, jos kerrottu että menee pihamaalla käymään :D. Mutta muuten olisin tyytyväinen, että puolisolla on muutakin tekemistä kuin nyhjätä kyljessä (tätä voi olla vaikea ymmärtää, jos muusta ei ole kokemusta).

Vierailija
8/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi.

Mikä tässä on hohhoi? Loukkaako tuo jotenkin naisten oikeutta kontrolloida miestensä tekemisiä? Vai kuuluuko parisuhteessa kysyä aina lupa menemisilleen ja tekemisilleen vähän kuin lapset ja muut holhouksenalaiset tekevät? 

Älä esitä tyhmää. Lupaa ei tarvita mutta ilmoittaa voi.

Vierailija
9/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ois peruskohteliaisuutta ilmoittaa, että poistuu tontilta. Ei mulla tulisi mieleenkään, että lähden jonnekin kertomatta. Meillä tämän osaa kaikki, sekä aikuiset että lapset.

Vierailija
10/10 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sinä rakastaja naapurin penasta vaikka koska miehelläsi on varmaan mtös toinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi