đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Jospa sitĂ€ menis tĂ€nÀÀn ajoissa nukkumaan ni huominen tulis nopeammin. Ja sitte vaan aamusta alkaen opintopolussa pĂ€ivitĂ€-kuvaketta klikkaillen sitĂ€ tahtia, et saattaa hiiri hajota đ TsemppiĂ€ ja kĂ€rsivĂ€llisyyttĂ€ kaikille tuloksia odottaville!
Monelta varasijat yleensÀ pÀivittyy aamulla?
Onkohan mitÀÀn toivoo et tulokset tulis tÀnÀÀÀ
Mulla Xamkiin nÀkyi eilen palkit. TÀnÀÀn en vielÀ ole kirjautunut katsomaan. Tuleeko jo aamusta tuloksia vai iltapÀivÀstÀ sopiiko varmemmin odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla Xamkiin nÀkyi eilen palkit. TÀnÀÀn en vielÀ ole kirjautunut katsomaan. Tuleeko jo aamusta tuloksia vai iltapÀivÀstÀ sopiiko varmemmin odottaa?
Tuloksia ilmeisesti voi tulla ihan mihin aikaan vain, mutta varasijat liikkuvat aamuisin.
Tietenkin suunnilleen kaikkiin muihin Vipunen nÀyttÀÀ ettÀ on tehty jo opiskelijavalinnat paitsi sinne mihin oon hakenut
Vipusen mukaan hakemaani kouluun on jo valinta tehty ja muutama ottanut paikankin vastaan, mutta opistopolussa ei nÀy vielÀ minulla mitÀÀn :(
Vierailija kirjoitti:
Vipusen mukaan hakemaani kouluun on jo valinta tehty ja muutama ottanut paikankin vastaan, mutta opistopolussa ei nÀy vielÀ minulla mitÀÀn :(
Paikan ottaneet on varmaan todistuksella pÀÀsseitÀ?
En oikein osaa tulkita tuota vipusta, jos suodatan koulutuksen alkamisvuodeksi 2025 ja valintatapajonon tyypiksi koepisteet, niin kohdassa kaikki hakijat on saman verran porukkaa kuin valituissa? Itse hain haaga-heliaan tradenomiksi, mutta mielestÀni sama myös muiden linjojen ja koulujen kohdalla? Haluaisin jostain nÀhdÀ, kuinka moni on osallistunut valintakokeeseen/hakee valintakoejonossa.
Onko Oamkista tai Lapin amk:sta tullut jo tuloksia kenellekkÀÀn valintakokeen osalta?
EpÀtoivo kyllÀ iskee kun ei mihinkÀÀn oo vielÀ tullu
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu! Tosin hain vain yhteen kohteeseen. MietityttÀÀ silti pisteiden tulemisen kesto, kun kone kokeet tarkistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu! Tosin hain vain yhteen kohteeseen. MietityttÀÀ silti pisteiden tulemisen kesto, kun kone kokeet tarkistaa!
Eikös tulosten deadline ollut vasta 21.11. Kai ne siihen asti voi hinkuttaa vastauksia, ketkÀ pÀÀsee sisÀÀn.
Onko jollakin tietoa ettÀ onko edellisinÀ vuosina tullut vaikka just vasta sillon viimeisenÀ pÀivÀnÀ? :)
Olin mukana tÀmÀn kevÀÀn yhteishaussa ja aika aikaisin alkoi tippua AMK-valintakokeiden tuloksia silloin. Ei siis kyllÀ tarvinnut viimeisiin pÀiviin ollenkaan odotella...
Vierailija kirjoitti:
Olin mukana tÀmÀn kevÀÀn yhteishaussa ja aika aikaisin alkoi tippua AMK-valintakokeiden tuloksia silloin. Ei siis kyllÀ tarvinnut viimeisiin pÀiviin ollenkaan odotella...
Itse tein valintakurssin niin vÀhÀn jÀnnittÀÀ kestÀÀkö niiden tulosten valmistuminen pisimpÀÀn :D :S
Onko Turun amk:sta tai Metropoliasta tullut jo jotain valintoja? Palkit ilmestyi jo viime viikolla. Jamk taitaa antaa odottaa vielÀ pidempÀÀn, kun palkkeja ei vielÀ ole nÀkyvissÀ.
KevÀÀllÀ ei mennyt nÀin kauaa. Onko kukaan hakenut Turkuun YAMK?
MitenhĂ€n sitĂ€ malttaa jos tosiaan pitÀÀ tuloksia odottaa vielĂ€ vaikka yli viikon đ«