Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
521/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀkyykö muilla todistusvalinnan kohdalla pisteet (ja varasijat)? Minulla nÀkyy vain kahdessa ensimmÀisessÀ hakutoiveessa vaikka eikö niiden pitÀisi olla jo kaikkien kohdalla nÀkyvillÀ?

Vierailija
522/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀkyykö muilla todistusvalinnan kohdalla pisteet (ja varasijat)? Minulla nÀkyy vain kahdessa ensimmÀisessÀ hakutoiveessa vaikka eikö niiden pitÀisi olla jo kaikkien kohdalla nÀkyvillÀ?

Minulla nÀkyy vain ensimmÀisessÀ, alunperin nÀkyi kyllÀ kaikissa

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nÀkyi aluksi kaikissa ne todistuspisteet, omat ja sit ne minimit millÀ pÀÀssy sisÀÀn. MÀ pÀÀsin mun tokaan vaihtoehtoon todistuksella sisÀÀn ja siinÀ ne todistuspisteet nÀkyy vielÀ, mutta alemmissa on viivat enÀÀ. Ykkösvaihtoehtoon oon varasijalla todistuksissa ja ottelen sen osalta valintakokeen tuloksia.

Vierailija
524/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! EnsimmÀisessÀ nÀkyyy, mutta muista on hÀvinnyt noi ja on vaan viivat..

Vierailija
525/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En vaan ymmÀrrÀ, ettÀ miksi tuloksia ei voi julkaista jos ne kerran on jo Vipusesta pÀÀtellen tiedossa.

Vierailija
526/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei nÀy tulokset vielÀ. Metropoliaan hain. Tuleeko kuitenkin tÀllÀ viikolla, kun palkit nÀkyy?

Vierailija
527/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmÀrrÀ, ettÀ miksi tuloksia ei voi julkaista jos ne kerran on jo Vipusesta pÀÀtellen tiedossa.

TehsÀÀnköhÀn niissÀ tarkituksia? Tulee niin per*leellinen sÀÀtöÀ jos nÀissÀ valituissa on virheitÀ.

Vierailija
528/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nÀy tulokset vielÀ. Metropoliaan hain. Tuleeko kuitenkin tÀllÀ viikolla, kun palkit nÀkyy?

Minun kokemukseni mukaan pari pÀivÀÀ myöhemmin tulee tulokset, kun palkit on ilmestyneet. Jospa siis huomenna saataisi Metropoliasta tuloksia. Itsekin hain sinne.

Vierailija
529/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Odottaakohan ne siellÀ jotain muita tuloksia vielÀ. Esim. SeAmkilla on SH opinnoissa vipusessa jo kaikki valitut tiedossa mutta TH opinnoissa ei. Tamkilla tiedot molempiin SH opintoihin kanssa jo vipusessa. Miksei niitÀ vois jo laittaa julki :(

Vierailija
530/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Perjantaina kun tuli valintakoerivi Opintopolkuun nÀkyviin, niin pÀivÀ meni jÀnnittÀessÀ ja sivua pÀivittÀessÀ. TÀnÀÀn olo oli huomattavasti skeptisempi, ei tarvinnut ihan samalla lailla pÀivittÀÀ Opintopolkua eikÀ oikein edes jÀnnittÀnyt, sillÀ olin varma ettÀ emme nÀe tuloksia tÀnÀÀnkÀÀn. :D

Huomenna varmaan taas jÀnnittÀÀ.

Vierailija
531/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina kun tuli valintakoerivi Opintopolkuun nÀkyviin, niin pÀivÀ meni jÀnnittÀessÀ ja sivua pÀivittÀessÀ. TÀnÀÀn olo oli huomattavasti skeptisempi, ei tarvinnut ihan samalla lailla pÀivittÀÀ Opintopolkua eikÀ oikein edes jÀnnittÀnyt, sillÀ olin varma ettÀ emme nÀe tuloksia tÀnÀÀnkÀÀn. :D

Ite taas koko viikonlopun odotin maanantaita ettÀ josko tÀnÀÀn tulis. heti aamulla 8 jÀlkeen kattomassa.. mutta eiköhÀn ne ala tÀssÀ ihan kohta tippumaan!!

Vierailija
532/1187 |
11.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite taas koko viikonlopun odotin maanantaita ettÀ josko tÀnÀÀn tulis. heti aamulla 8 jÀlkeen kattomassa.. mutta eiköhÀn ne ala tÀssÀ ihan kohta tippumaan!!

Ihan kohta ens viikolla. 

Vierailija
533/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ siis tarkotti jos vaan 2 ylimmÀssÀ hakukohteessa nÀkyy enÀÀ todistuspisteet???? Kaikista muista hÀvinny??!?

Vierailija
534/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JAMK viivat tullut!

Vierailija
535/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei vielÀkÀÀn edes palkkeja.. :(

Vierailija
536/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ite ollut varasijalle 2. Kohta viikon. TodennÀköisesti jÀÀn siihen, koska en ole ensikertalainen.

Vierailija
537/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hain tamkiin ja nyt nÀkyy valintakokeen kohalla kaks viivaa ÀÀÀÀ

Vierailija
538/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SeAmkilla ei oo edes koe palkkeja.... mullakin hÀvinnyt muutamista todistusvalinnan sijat.. tulispa tÀnÀÀn jo jotain julki!!

Vierailija
539/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SiinĂ€ sitĂ€ olis vitsiĂ€ kerrakseen, jos tulokset tulisikin vasta ensi viikolla. TÀÀllĂ€ oltu ihan hiki pÀÀssĂ€ pĂ€ivĂ€tolkulla "palkit tullu, ihan pian tiedetÀÀn!!", ja toisessa pÀÀssĂ€ ei miitÀÀÀn kiirettĂ€. 

Vierailija
540/1187 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiinĂ€ sitĂ€ olis vitsiĂ€ kerrakseen, jos tulokset tulisikin vasta ensi viikolla. TÀÀllĂ€ oltu ihan hiki pÀÀssĂ€ pĂ€ivĂ€tolkulla "palkit tullu, ihan pian tiedetÀÀn!!", ja toisessa pÀÀssĂ€ ei miitÀÀÀn kiirettĂ€. 

ÄLÄÄÄ😂 sie ne tarkastajat lukee nĂ€itĂ€ et ei hitto mite epĂ€toivosta porukkaa:Dd

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn kaksi