đ SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju
Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?
Kommentit (1187)
Vierailija kirjoitti:
NÀkyykö muilla todistusvalinnan kohdalla pisteet (ja varasijat)? Minulla nÀkyy vain kahdessa ensimmÀisessÀ hakutoiveessa vaikka eikö niiden pitÀisi olla jo kaikkien kohdalla nÀkyvillÀ?
Minulla nÀkyy vain ensimmÀisessÀ, alunperin nÀkyi kyllÀ kaikissa
Vierailija kirjoitti:
NÀkyykö muilla todistusvalinnan kohdalla pisteet (ja varasijat)? Minulla nÀkyy vain kahdessa ensimmÀisessÀ hakutoiveessa vaikka eikö niiden pitÀisi olla jo kaikkien kohdalla nÀkyvillÀ?
Mulla nÀkyi aluksi kaikissa ne todistuspisteet, omat ja sit ne minimit millÀ pÀÀssy sisÀÀn. MÀ pÀÀsin mun tokaan vaihtoehtoon todistuksella sisÀÀn ja siinÀ ne todistuspisteet nÀkyy vielÀ, mutta alemmissa on viivat enÀÀ. Ykkösvaihtoehtoon oon varasijalla todistuksissa ja ottelen sen osalta valintakokeen tuloksia.
Mulla ihan sama! EnsimmÀisessÀ nÀkyyy, mutta muista on hÀvinnyt noi ja on vaan viivat..
En vaan ymmÀrrÀ, ettÀ miksi tuloksia ei voi julkaista jos ne kerran on jo Vipusesta pÀÀtellen tiedossa.
Ei nÀy tulokset vielÀ. Metropoliaan hain. Tuleeko kuitenkin tÀllÀ viikolla, kun palkit nÀkyy?
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmÀrrÀ, ettÀ miksi tuloksia ei voi julkaista jos ne kerran on jo Vipusesta pÀÀtellen tiedossa.
TehsÀÀnköhÀn niissÀ tarkituksia? Tulee niin per*leellinen sÀÀtöÀ jos nÀissÀ valituissa on virheitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei nÀy tulokset vielÀ. Metropoliaan hain. Tuleeko kuitenkin tÀllÀ viikolla, kun palkit nÀkyy?
Minun kokemukseni mukaan pari pÀivÀÀ myöhemmin tulee tulokset, kun palkit on ilmestyneet. Jospa siis huomenna saataisi Metropoliasta tuloksia. Itsekin hain sinne.
Odottaakohan ne siellÀ jotain muita tuloksia vielÀ. Esim. SeAmkilla on SH opinnoissa vipusessa jo kaikki valitut tiedossa mutta TH opinnoissa ei. Tamkilla tiedot molempiin SH opintoihin kanssa jo vipusessa. Miksei niitÀ vois jo laittaa julki :(
Perjantaina kun tuli valintakoerivi Opintopolkuun nÀkyviin, niin pÀivÀ meni jÀnnittÀessÀ ja sivua pÀivittÀessÀ. TÀnÀÀn olo oli huomattavasti skeptisempi, ei tarvinnut ihan samalla lailla pÀivittÀÀ Opintopolkua eikÀ oikein edes jÀnnittÀnyt, sillÀ olin varma ettÀ emme nÀe tuloksia tÀnÀÀnkÀÀn. :D
Huomenna varmaan taas jÀnnittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kun tuli valintakoerivi Opintopolkuun nÀkyviin, niin pÀivÀ meni jÀnnittÀessÀ ja sivua pÀivittÀessÀ. TÀnÀÀn olo oli huomattavasti skeptisempi, ei tarvinnut ihan samalla lailla pÀivittÀÀ Opintopolkua eikÀ oikein edes jÀnnittÀnyt, sillÀ olin varma ettÀ emme nÀe tuloksia tÀnÀÀnkÀÀn. :D
Ite taas koko viikonlopun odotin maanantaita ettÀ josko tÀnÀÀn tulis. heti aamulla 8 jÀlkeen kattomassa.. mutta eiköhÀn ne ala tÀssÀ ihan kohta tippumaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite taas koko viikonlopun odotin maanantaita ettÀ josko tÀnÀÀn tulis. heti aamulla 8 jÀlkeen kattomassa.. mutta eiköhÀn ne ala tÀssÀ ihan kohta tippumaan!!
Ihan kohta ens viikolla.
MitÀ siis tarkotti jos vaan 2 ylimmÀssÀ hakukohteessa nÀkyy enÀÀ todistuspisteet???? Kaikista muista hÀvinny??!?
Ei vielÀkÀÀn edes palkkeja.. :(
Ite ollut varasijalle 2. Kohta viikon. TodennÀköisesti jÀÀn siihen, koska en ole ensikertalainen.
Hain tamkiin ja nyt nÀkyy valintakokeen kohalla kaks viivaa ÀÀÀÀ
SeAmkilla ei oo edes koe palkkeja.... mullakin hÀvinnyt muutamista todistusvalinnan sijat.. tulispa tÀnÀÀn jo jotain julki!!
SiinÀ sitÀ olis vitsiÀ kerrakseen, jos tulokset tulisikin vasta ensi viikolla. TÀÀllÀ oltu ihan hiki pÀÀssÀ pÀivÀtolkulla "palkit tullu, ihan pian tiedetÀÀn!!", ja toisessa pÀÀssÀ ei miitÀÀÀn kiirettÀ.
Vierailija kirjoitti:
SiinÀ sitÀ olis vitsiÀ kerrakseen, jos tulokset tulisikin vasta ensi viikolla. TÀÀllÀ oltu ihan hiki pÀÀssÀ pÀivÀtolkulla "palkit tullu, ihan pian tiedetÀÀn!!", ja toisessa pÀÀssÀ ei miitÀÀÀn kiirettÀ.
ĂLĂĂĂđ sie ne tarkastajat lukee nĂ€itĂ€ et ei hitto mite epĂ€toivosta porukkaa:Dd