Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jännitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessä haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
441/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hakenut! :)

Miten todistusvalinnassa kävi? Oliko tuo monentena sinulla? :)

Mä oon käynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemään! :) Mutta ykkösenä! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?  

Mulla on kakkosena, 1 tuloksia vielä odotan.

Uu, jännää! Tsemppiä! :)

Vierailija
442/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pääsin Vaasaan sairaanhoitajaksi, pitää vaan odottaa ylempiä tuloksia ennen kun voi ottaa paikan vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin, että vain virka-aikana tulee tuloksia? Eli jos tänään ei neljään mennessä näy, niin maanantaina sitten.

Vierailija
444/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hakenut! :)

Miten todistusvalinnassa kävi? Oliko tuo monentena sinulla? :)

Mä oon käynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemään! :) Mutta ykkösenä! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?  

Mulla on kakkosena, 1 tuloksia vielä odotan.

Uu, jännää! Tsemppiä! :)

Kiitos, sulle myös! :)

Vierailija
445/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita Centriaan hakeneita? Mulla varasija numero on liikahtanut 10 alaspäin mutta mitään palkkeja tms ei näy.

Vierailija
446/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita Centriaan hakeneita? Mulla varasija numero on liikahtanut 10 alaspäin mutta mitään palkkeja tms ei näy.

Minä! Ja ei näy edes palkkeja. Minne hait?

Vierailija
447/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vkl aikana ei tuloksia saada? Maanantaina vasta jatkuu? 

Vierailija
448/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi Kokkolaan. Entä sinä?

Vierailija
449/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tradenomiksi ylivieskaan! 

Vierailija
450/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tradenomiksi ylivieskaan! 

Tsemppiä sinullekin! Toivottavasti saadaan pian tuloksia niin loppuis tää jännitys!

Hain lisäksi Kemiin, ja opintopolussa on sen kohdalla ilmestynyt todistusvalinta kohdan alle pääsykoe kohta, jossa viiva pisteiden kohdalla ja lukee, että opiskelijavalinta kesken. 

Vierailija
451/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa tänään tullut tulokset, niin olisi näin vapaapäivänä voinut rauhassa masistella jos huonosti käy. :D Maanantaina aamuvuorossa jos olisi järkevä niin ei katsoisi opintopolkua ollenkaan ennen kuin pääsee kotiin, mutta eihän sitä malta olla katsomatta.

Vierailija
452/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan vielä näy Laurean tuloksia, pääsykokeet oli sen 1,5 viikkoa sitten, toisaalta kun koneet tarkistaa kokeet, niin mikä kestää. Ärsyttävää kun ei voi malttaa odottaa sitä virallista tulosta ja maanantai jatkuu varmaan tän opintopolun kyttääminen joko joko :D Kesällä oli sama ärsytys..

Vierailija
453/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain tradenomiksi melkein joka paikkaan tähän PK-seudulle.

Henkilöstöjohtaminen voisi olla mielenkiintoinen linja...

Aivan mahdotonta varttoo maanantaihin, että pääsee taas päivittelee Opintopolkua

Vierailija
454/1187 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiedän melkein etten pääse toiskertalaisena sisään, koska pääsykoe meni penkin alle, niin on tämä odottaminen kauheeta! Pitkä syksy kyllä takana 🙈!

Vierailija
455/1187 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on opintopolkuun ilmestynyt yhteen kohteeseen teksti Hyväksytty. (Muissa lukee edelleen että valinnat vielä kesken.) tarkoikttaako toi nyt sitä että pääsin sisään?? Vai voiko vielä muuttua?

Saat ainakin tuon paikan, mikäli ylempään hakuun ei tule valintaa. Jos sinut hyväksytään ylempään hakuun, niin alempi paikka poistuu. Näin minulla. Ensin näkyi alempi paikka ja ylempi oli kesken. Sitten tulin hyväksytyksi ylempään ja alempi tippui pois. Alemmassa lukee jotain "tulit valituksi ylempään hakukohteeseen ja ylemmässä lukee hyväksytty. Tai sinne päin.

Jos tuo oli jo ylin hakusi, niin alempiin ei tule enää hyväksyntää.

Vierailija
456/1187 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa tänään tullut tulokset, niin olisi näin vapaapäivänä voinut rauhassa masistella jos huonosti käy. :D Maanantaina aamuvuorossa jos olisi järkevä niin ei katsoisi opintopolkua ollenkaan ennen kuin pääsee kotiin, mutta eihän sitä malta olla katsomatta.

Massitellaan sinulle valmiiksi, niin on sekin tehty. Voi ei! Harmi, että et tänä vuona päässyt :(

Hakuja on kummiskin useampi vuodessa, joten aina kannattaa hakea uudelleen. Voi ajatella, että opiskelupaikka vain siirtyy, eikä ole lopullista. Lisäksi sen jälkeen, kun ei ole enää kela-riippuvainen, niin voi tehdä useamman tutkinnon. Ainoastaan kela rajoittaa opintoja. Tsemppiä ensi vvuoteen, hakijoita on aina enemmän kuin paikkoja.

Vierailija
457/1187 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALKIT TULLU

Vierailija
458/1187 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kadonnut monista hakukohteista todistusvalinnan pisteet ja sitämyötä varasijan numero? Tarkoittaako se että todistusvalinta niistä sulkeutunut?

Vierailija
459/1187 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy yhdessä hakukohteessa todistusvalinnan pisteet ja varasijat mutta muista viidestä hakukohteesta on hävinnyt kokonaan noi.

laurean sosionomiin oli jo varasija yo todistuksella laskenut yli 20 pykälää alaspäin.

Vierailija
460/1187 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla kadonnut monista hakukohteista todistusvalinnan pisteet ja sitämyötä varasijan numero? Tarkoittaako se että todistusvalinta niistä sulkeutunut?

Minulla se tarkoitti sitä, että alemmat katosivat ja seur. päivänä tuli ylimpään hyväsytty sähköposti.

Ketju on lukittu.