Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

🎓 SYKSYN YHTEISHAKU 2024 - Seuranta & jĂ€nnitysketju

Vierailija
25.08.2024 |

Pian alkaa syksyn yhteishaku . Hakuaika on 28.8.2024 klo 8.00 11.9.2024 klo 15.00. Muita linjoilla, jotka suunnitelleet hakevansa kyseisessÀ haussa?

Kommentit (1187)

Vierailija
441/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ oon hakenut! :)

Miten todistusvalinnassa kÀvi? Oliko tuo monentena sinulla? :)

MĂ€ oon kĂ€ynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemÀÀn! :) Mutta ykkösenĂ€! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?  

Mulla on kakkosena, 1 tuloksia vielÀ odotan.

Uu, jÀnnÀÀ! TsemppiÀ! :)

Vierailija
442/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ite pÀÀsin Vaasaan sairaanhoitajaksi, pitÀÀ vaan odottaa ylempiÀ tuloksia ennen kun voi ottaa paikan vastaan

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oliko niin, ettÀ vain virka-aikana tulee tuloksia? Eli jos tÀnÀÀn ei neljÀÀn mennessÀ nÀy, niin maanantaina sitten.

Vierailija
444/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ oon hakenut! :)

Miten todistusvalinnassa kÀvi? Oliko tuo monentena sinulla? :)

MĂ€ oon kĂ€ynyt enkun kielisen lukion, joten en pystynyt todistusvalinnalla menemÀÀn! :) Mutta ykkösenĂ€! Ja odotan nyt valintakokeiden tuloksia! Mites sulla?  

Mulla on kakkosena, 1 tuloksia vielÀ odotan.

Uu, jÀnnÀÀ! TsemppiÀ! :)

Kiitos, sulle myös! :)

Vierailija
445/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko muita Centriaan hakeneita? Mulla varasija numero on liikahtanut 10 alaspÀin mutta mitÀÀn palkkeja tms ei nÀy.

Vierailija
446/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita Centriaan hakeneita? Mulla varasija numero on liikahtanut 10 alaspÀin mutta mitÀÀn palkkeja tms ei nÀy.

MinÀ! Ja ei nÀy edes palkkeja. Minne hait?

Vierailija
447/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eli vkl aikana ei tuloksia saada? Maanantaina vasta jatkuu? 

Vierailija
448/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sosionomiksi Kokkolaan. EntÀ sinÀ?

Vierailija
449/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tradenomiksi ylivieskaan! 

Vierailija
450/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tradenomiksi ylivieskaan! 

TsemppiÀ sinullekin! Toivottavasti saadaan pian tuloksia niin loppuis tÀÀ jÀnnitys!

Hain lisĂ€ksi Kemiin, ja opintopolussa on sen kohdalla ilmestynyt todistusvalinta kohdan alle pÀÀsykoe kohta, jossa viiva pisteiden kohdalla ja lukee, ettĂ€ opiskelijavalinta kesken. 

Vierailija
451/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olispa tÀnÀÀn tullut tulokset, niin olisi nÀin vapaapÀivÀnÀ voinut rauhassa masistella jos huonosti kÀy. :D Maanantaina aamuvuorossa jos olisi jÀrkevÀ niin ei katsoisi opintopolkua ollenkaan ennen kuin pÀÀsee kotiin, mutta eihÀn sitÀ malta olla katsomatta.

Vierailija
452/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ei ainakaan vielĂ€ nĂ€y Laurean tuloksia, pÀÀsykokeet oli sen 1,5 viikkoa sitten, toisaalta kun koneet tarkistaa kokeet, niin mikĂ€ kestÀÀ. ÄrsyttĂ€vÀÀ kun ei voi malttaa odottaa sitĂ€ virallista tulosta ja maanantai jatkuu varmaan tĂ€n opintopolun kyttÀÀminen joko joko :D KesĂ€llĂ€ oli sama Ă€rsytys..

Vierailija
453/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hain tradenomiksi melkein joka paikkaan tÀhÀn PK-seudulle.

Henkilöstöjohtaminen voisi olla mielenkiintoinen linja...

Aivan mahdotonta varttoo maanantaihin, ettÀ pÀÀsee taas pÀivittelee Opintopolkua

Vierailija
454/1187 |
08.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka tiedĂ€n melkein etten pÀÀse toiskertalaisena sisÀÀn, koska pÀÀsykoe meni penkin alle, niin on tĂ€mĂ€ odottaminen kauheeta! PitkĂ€ syksy kyllĂ€ takana 🙈!

Vierailija
455/1187 |
09.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on opintopolkuun ilmestynyt yhteen kohteeseen teksti HyvÀksytty. (Muissa lukee edelleen ettÀ valinnat vielÀ kesken.) tarkoikttaako toi nyt sitÀ ettÀ pÀÀsin sisÀÀn?? Vai voiko vielÀ muuttua?

Saat ainakin tuon paikan, mikÀli ylempÀÀn hakuun ei tule valintaa. Jos sinut hyvÀksytÀÀn ylempÀÀn hakuun, niin alempi paikka poistuu. NÀin minulla. Ensin nÀkyi alempi paikka ja ylempi oli kesken. Sitten tulin hyvÀksytyksi ylempÀÀn ja alempi tippui pois. Alemmassa lukee jotain "tulit valituksi ylempÀÀn hakukohteeseen ja ylemmÀssÀ lukee hyvÀksytty. Tai sinne pÀin.

Jos tuo oli jo ylin hakusi, niin alempiin ei tule enÀÀ hyvÀksyntÀÀ.

Vierailija
456/1187 |
09.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa tÀnÀÀn tullut tulokset, niin olisi nÀin vapaapÀivÀnÀ voinut rauhassa masistella jos huonosti kÀy. :D Maanantaina aamuvuorossa jos olisi jÀrkevÀ niin ei katsoisi opintopolkua ollenkaan ennen kuin pÀÀsee kotiin, mutta eihÀn sitÀ malta olla katsomatta.

Massitellaan sinulle valmiiksi, niin on sekin tehty. Voi ei! Harmi, ettÀ et tÀnÀ vuona pÀÀssyt :(

Hakuja on kummiskin useampi vuodessa, joten aina kannattaa hakea uudelleen. Voi ajatella, ettÀ opiskelupaikka vain siirtyy, eikÀ ole lopullista. LisÀksi sen jÀlkeen, kun ei ole enÀÀ kela-riippuvainen, niin voi tehdÀ useamman tutkinnon. Ainoastaan kela rajoittaa opintoja. TsemppiÀ ensi vvuoteen, hakijoita on aina enemmÀn kuin paikkoja.

Vierailija
457/1187 |
09.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PALKIT TULLU

Vierailija
458/1187 |
09.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko muilla kadonnut monista hakukohteista todistusvalinnan pisteet ja sitÀmyötÀ varasijan numero? Tarkoittaako se ettÀ todistusvalinta niistÀ sulkeutunut?

Vierailija
459/1187 |
09.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla nÀkyy yhdessÀ hakukohteessa todistusvalinnan pisteet ja varasijat mutta muista viidestÀ hakukohteesta on hÀvinnyt kokonaan noi.

laurean sosionomiin oli jo varasija yo todistuksella laskenut yli 20 pykÀlÀÀ alaspÀin.

Vierailija
460/1187 |
09.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla kadonnut monista hakukohteista todistusvalinnan pisteet ja sitÀmyötÀ varasijan numero? Tarkoittaako se ettÀ todistusvalinta niistÀ sulkeutunut?

Minulla se tarkoitti sitÀ, ettÀ alemmat katosivat ja seur. pÀivÀnÀ tuli ylimpÀÀn hyvÀsytty sÀhköposti.