Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs kauden 2022 Sallaa ja Lauria. Salla ei voinut olla Laurista varma, mutta ei draamaillut eikä ahdistunut, nätisti hoitivat kuvaukset loppuun asti!
Erittäin hyvä pointti. Molemmista jäi fiksu, mukava kuva. Nyt Taina puhuu kameroille Matista aivan kuin Matti olisi joku hirviö. Annetaan ymmärtää, että Matti on tehnyt jotain kamalaa, joka on horjuttanut Tainan turvallisuudentunnetta. Mattikin puhuu, että tuli sanottua asioita ikävästi. Meille ei kuitenkaan ole näytetty mitä nämä hirviömäiset teot ovat, eikä Matti näe mitä Taina puhuu kameroille, joten ei pääse edes puolustautumaan.
Annasta nyt puhumattakaan. Olemme kuitenkin nähneet Hain käytöstä sen verran, että tiedämme, että Haissa ei suurempaa vikaa ole, vaan vika on Annan pään sisällä.
''Nyt Taina puhuu kameroille Matista aivan kuin Matti olisi joku hirviö. Annetaan ymmärtää, että Matti on tehnyt jotain kamalaa, joka on horjuttanut Tainan turvallisuudentunnetta. Mattikin puhuu, että tuli sanottua asioita ikävästi. Meille ei kuitenkaan ole näytetty mitä nämä hirviömäiset teot ovat, eikä Matti näe mitä Taina puhuu kameroille, joten ei pääse edes puolustautumaan.''
Niin tämä on ihan sairas sarja, kun mahdollistaa selän takana puhumisen pitkin kautta. Jos olisi yhtään tervejärkinen sarja, asiantuntijat pakottaisivat Tainan ja Matin kameroiden eteen sohvalle ja sanoisivat, että nyt kertokaa kumpikin oma versionne riidasta ja käsitellään asia. Ja sitten ei jauhettaisi käsitellystä asiasta sen enempää.
Eiköhän se ilmoitettu tonttivuokra koske koko taloyhtiön tontin vuokraa eli jaetaan 8 asunnolle.
Viime vuonna se Olli Hermanin näköinen nainen puhui Aleksista epämääräiseen sävyyn.
Matti on ihannevävy, tainan pitäisi olla vaan ihan yksineläjä, joka asiasta tihrustaa, ahistaa nii.. apua löytyy tuohonkin tautiin, kannattaisi hakea!
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka väittää Muurisen olevan Jennin biologinen isä, ei ole. Muurisella on kaksi poikaa jotkut näkee yhden näköisyyttä, sokeitako olette.
Jenni on kasvoistaan ihan saman näköinen kuin biologinen isänsä Antti. En ymmärrä, miksi tästä pitää jankuttaa.
Kun eka jakso esitettiin ja täällä kommentoitiin pareja. Mä sanoin ettei Matin ja Tainan suhde ei tule kestämään. Mulle sanottiin että oon niin väärässä. Tämä tapahtui useammassa viestissä. Ikävään sävyyn lytättiin mun kommentti asiasta. Noh, mites se suu nyt pannaan? Heillä menee huonoiten. Ihmisten lukeminen microeleistä ei olekkaan niin helppoa kaikille!
Matti sentää yrittää, tainalla on isot ongelmat, ois pitänyt ennen ohjelmaa tuloa hoitaa psyykepuoli kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Voiko vahinkoraskauden varalta tehdä laillisesti pitävän sopimuksen? Esimerkiksi niin että vahingon sattuessa tehdään abortti, tai että lapsi siirretään adoptoitavaksi. Ja jos ei kuitenkaan jostain syystä niin tehdä (sopimusrikkomus) niin mies ei ole millään tavalla vastuussa lapsesta tai lapsen äidistä.
Mitä, jos huolehtisit ihan vaan ehkäisystä? Tai jos lapsen saaminen on sinulle vastenmielinen asia, menisit vasektomiaan. Otat riskin jo siinä, kun harrastat seksiä naisen kanssa. Nainen ottaa seksiä harrastaessaan vielä suuremman riskin. Miksi kaikki pitäisi ulkoistaa naiselle...e-pillerit, jälkiehkäisypillerit, abortti, raskaus, synnytys, imetys...kaikki nämä vaivat ovat jo naisen harteilla. Ja nyt haluat vielä sopimuksen, jossa "vahingon sattuessa" mies luopuu kaikista vastuistaan. Vai oletko joku Monacon ruhtinas?? Nyt vähän sitä miehistä älyä siellä käyttöön, huhuu!!!
Vierailija kirjoitti:
Kun pari viikkoa sitten sanoin Jyrkiä totaaliseksi mieslapseksi sain vain alapeukkuja ja haukkuja osakseni
Nyt lähes jokainen on samaa mieltäMikä oikein muuttui neropatit??
Sama kohtalao myös minulla. Kun uskalsin arvailla, että ero sosioekonomisessa taustassa nousee vielä merkittävään rooliin ja ero tulee. Täällä vähän tuntuu olevan ns yksi oikea näkemys kerrallaan.
Mutta erinomainen palsta silti, kiitos kaikille aktiivisille!
Jenni myy asuntoaan, jotta voi siitä saatavilla myyntituloilla elättää miestään. Hänhän kertoo, ettei tienaa niin paljon, että pystyisi Jykää elättämään.
Ihmettelen vaan että ketä kiinnostaa sarjan 'asiantuntijoiden' palvelut näiden parinvalintojen jälkeem?
Alapeukuttakaa, mutta minusta Matissa on jotain outoa. Vähän lipsahteli häneltä noita omituisia olen kylmä ihminen -kommentteja ja epäilyjä Tainan tarkoitusperistä, vaikka muuten on pyrkinyt esittämään rauhallista, ymmärtäväistä ja kaikin puolin ihanaa ihmistä (esim. tämä "katsoin häntä aamulla kuinka kaunis hän on" -tarinointi). Taina vaikutti alkuun tosi fiksulta ja en usko, että hän menisi tyhjästä noin suunniltaan. Luulen, että hänellä hälytyskellot vain soi niin lujaa, eikä tiedä miten pääsisi tilanteesta pois.
Mikä ihme tämä Jyrkin työkuvio oikein on? Hän on kuitenkin jo 40 ja haluaa perinteiset roolit parisuhteessa, mutta miksi ei ole työskennellyt sen eteen, että itsellään olisi sitten se ok-palkkainen vakityö? Miksi Jenni on saanut rahaa säästöön pienestä palkastaan, mutta Jyrki ei?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttakaa, mutta minusta Matissa on jotain outoa. Vähän lipsahteli häneltä noita omituisia olen kylmä ihminen -kommentteja ja epäilyjä Tainan tarkoitusperistä, vaikka muuten on pyrkinyt esittämään rauhallista, ymmärtäväistä ja kaikin puolin ihanaa ihmistä (esim. tämä "katsoin häntä aamulla kuinka kaunis hän on" -tarinointi). Taina vaikutti alkuun tosi fiksulta ja en usko, että hän menisi tyhjästä noin suunniltaan. Luulen, että hänellä hälytyskellot vain soi niin lujaa, eikä tiedä miten pääsisi tilanteesta pois.
Niinpä. Olen ollut tilanteessa, jossa täysi horror mies teki kulisseissa vaikka mitä ja sitten kertoi kaikille, kuinka ihana minä olen ja näin ikään kuin käänsi sen niin, että minä olen se ongelma meidän välisissä väleissä.
Haista tuli alkuun vähän mölli vaikutelma, mutta nyt kun on avannut ajatuksiaan niin vaikuttaa tosi hyvältä ihmiseltä! Hänen puolisonsa on harmillisen itsekeskeinen, toivottavasti oppii muuttamaan käytöstään kun vaikka katsoo jaksot jälkikäteen.
Minusta Hai on vaikuttanut ihan ok:lta alusta asti.
Jyrki kaipaa äitiä
Matti kaipaa naista
Hai kaipaa tyttöä
Anna kaipaa isää
Jenni kaipaa miestä
Taina kaipaa poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jenni sai synttärilahjaksi? Kuulemma oli synttärit just vähän ennen Jyrkin 40-v päivää. Vodcastin videoklippi päättyy ärsyttävästi Teron vihjailevaan 'arvaapa mitä Jenni sai synttärilahjaksi!'.
Lahjana oli sisäfilettä. Varma tieto. Jenni kiitteli hampaita kiristellen ja irvistellen.
Eli he ovat sitten samoja horrorskoopissa. Jos kesällä synttärit ennen juhannusta, niin ovat kovin kaksinaaamaisia kaksosia. Mikä just stemmaakin ainakin ukkeliin, puutarhatonttuun.
21.6 vaihtuu kakkosesta rapuun.
Mutta mä veikkaan, että synttärit ei ole heti kuvausten alussa. Jenni olisi siten rapu. Rahaa arvostava koti-ihminen ja hoivaaja. Jyrki olisi leijona. Laiskanpulskea passattava, joka tykkää pai
Minusta Jyrki on selkeästi kostesilmäinen, herkästi pahastuva Rapu. Myös ulkomuoto sopii Ravulle. Jenni taas vilkas ja eläväinen Kaksonen.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki kaipaa äitiä
Matti kaipaa naista/ kaunista esinettä
Hai kaipaa tyttöä/ normaalia naista
Anna kaipaa isää
Jenni kaipaa miestä/ isä-miestä
Taina kaipaa poikaa/ tasa-arvoista miestä
Raha puhuu