Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
13261/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkillä ei ilmeisesti sitten syksyksi enää ollut työtä tiedossa kun Jennin kanssa puhuvat työnhausta. Voi voi, nyt joutuu Jenni elättämään.

Vierailija
13262/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin kolme viimeisintä jaksoa. Ällöttää tuo Jennin kaakatus ja mukahauska. Tuohon väsyy katsojanakin. Kaikki lyödään lekkeriksi.

Sit kun "on vakavaa" tulee esiin jäätynyt kurkku perheessä jääkuningatar: en tykkää kun mun siisteyttä arvostellaan, en oo nukkunu, ei oo kahvia.

Kauhea muija! Jyrki: vois tost vouhottamisesta höllentää 👍🏻 ihan oikein. Ei arki ole tommosta kuin kameroiden edessä kaakatetasn ja virnuillasm muka söpönä koko ajan. Tulee mieleen Paula Koivuniemi parodia: wauuuuuu wauuuuu wauuuuu 👐🏻🧤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13263/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On tiedossa et asunnon omistaa Jenni. Mikä sulla mättää?"

Luultavimmin osakekirjat on lainan panttina, mikäli on normaali tilanne tuon ikäisellä.

Niinhän ne oikeasti on kaikilla, joilla velkaa asunnosta. Kuitenkin puhutaan omistajasta. Jotkut käyttävät sanontaa, että pankki tämän suurimmalta osin omistaa. Kun viimeinenkin lainalyhennys on maksettu on vasta sitten kokonaan oma. Tiedän hyvin kun olen kahdessa ok- talossa asunut. Ja oli asuntolainaa. Silti talot olivat omia.

Idioottimainen sanonta tuo, että on vasta sitten oma, kun on maksettu. Laina on laina ja ostos on ostos. Onko takki ihmisen oma vasta, kun luottokorttilasku on maksettu? Entä, jos pitää aina luottokortilla avointa velkasaldoa, mikään ei koskaan ole omaa tai sitten parin tonnin arvosta kamaa on aina pankin omaa?

Kyllä se on oma vasta kun on maksettu. Muun väittäminen on bullshittiä.

Vierailija
13264/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viestillä en nyt sano, että Matti olisi oikeasti tällainen, mutta on hyvä muistaa, että toksiset ihmiset yleensä aina maalaavat itsestään mukavan ja tasapainoisen ja ystävällisen kuvan ja sysäävät syyn toisten niskoille juuri jollain kierolla tavalla kuten heittäytymällä mukavaksi ja uhriksi siitä, että toinen ei avaudu. Siitä syystä narsistienkaan kanssa ei mennä pariterapiaan, koska he saavat terapeutit tuolla tavalla ovelasti puolelleen ja vastapuoli syyllistetään täysin. 

Vierailija
13265/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavimmin osakekirjat on lainan panttina, mikäli on normaali tilanne tuon ikäisellä.

Niinhän ne oikeasti on kaikilla, joilla velkaa asunnosta. Kuitenkin puhutaan omistajasta. Jotkut käyttävät sanontaa, että pankki tämän suurimmalta osin omistaa. Kun viimeinenkin lainalyhennys on maksettu on vasta sitten kokonaan oma. Tiedän hyvin kun olen kahdessa ok- talossa asunut. Ja oli asuntolainaa. Silti talot olivat omia.

Idioottimainen sanonta tuo, että on vasta sitten oma, kun on maksettu. Laina on laina ja ostos on ostos. Onko takki ihmisen oma vasta, kun luottokorttilasku on maksettu? Entä, jos pitää aina luottokortilla avointa velkasaldoa, mikään ei koskaan ole omaa tai sitten

Sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä juridiikasta. Toivottavasti et ota koskaan asuntolainaa. 

Vierailija
13266/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idioottimainen sanonta tuo, että on vasta sitten oma, kun on maksettu. Laina on laina ja ostos on ostos. Onko takki ihmisen oma vasta, kun luottokorttilasku on maksettu? Entä, jos pitää aina luottokortilla avointa velkasaldoa, mikään ei koskaan ole omaa tai sitten parin tonnin arvosta kamaa on aina pankin omaa?

Painukaa vidduun jauhamaan asuntokauppojanne

Vierailija
13267/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän leimaamasta toisia narsisteiksi. Sanon vain, etten tule toimeen sen henkilön kanssa enkä siksi ole tekemisissä. On toki pari ihmistä, joista luotettujen ihmisten kesken käytän tätä narsisti-nimitystä, koska heissä täyttyy useamman listan kaikki kohdat. Tiedän myös, että yksi heistä luokittelee kokolailla kaikki muut ihmiset narsisteiksi. Sekin kertoo aika lailla ihmisestä, jos kaikissa muissa on vikaa kuin itsessä. Siitä fiksu ihminen normaalisti pystyy päättelemään, että taitaa tilanne olla toisin päin. Nämä tyypit tosin itse eivät koskaan tajua, kuinka naurettavalta heidän 'kaikki on minua vastaan' kuulostaa.

Vierailija
13268/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idioottimainen sanonta tuo, että on vasta sitten oma, kun on maksettu. Laina on laina ja ostos on ostos. Onko takki ihmisen oma vasta, kun luottokorttilasku on maksettu? Entä, jos pitää aina luottokortilla avointa velkasaldoa, mikään ei koskaan ole omaa tai sitten

Jätäpä muutama kuukausi lainaa maksamatta niin huomaat onko se oma vai pankin:))))

Vierailija
13269/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä juridiikasta. Toivottavasti et ota koskaan asuntolainaa. "

Maksettu pois 36-vuotiaana. Ihana hengittää nyt.

Vierailija
13270/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on äärimmäisen harvinaista ja sen voi diagnosoida ainoastaan psykiatrian erikoislääkäri pitkällisen tutkimuksen jälkeen. En nyt lähtisi muutaman telkkaripätkän perusteella ketään siitä syyttelemään. 

Nykyään vain muotisana jota heitellään joka tilanteessa. Kaikki ei ole narsismia

Ihan väärät on tiedot sinulla ja ihan sama minulle. Minä kartan haitallisia ihmisiä, on heillä narsismi, sosiopatia tai ihan mikä tahansa muu luonnevika, ei minun tarvitse tietää, mistä siinä on kyse. Tärkeintä on tunnistaa haitalliset toimintamallit ja pitää itsensä kaukana niistä. 

On yksinkertaisempaa puhua narsistista, kun puhutaan ihmisestä, joka osoittaa riittävän määrän narsistille ominaista toimintaa omassa käytöksessään. Ihan se ja sama, tulisiko DSM-IV:n mukaan diagnoosia vai ei. Harvoinpa he niitä hakevat ja harvoin kertovat niistä mu

Norjalaisessa tutkimuksessa narsistisen persoonallisuushäiriön vallitsevuus oli 0,8 prosenttia. On myös tutkittu, että ihmiset jotka herkästi syyttelevät ja diagnosoivat muita sosiopaateiksi, hankaliksi ym. kärsivät itse mt ongelmista. 

Vierailija
13271/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantti on velallisen omistama yksittäinen esine, kiinteistö tai varallisuusarvoinen etuus, joka annetaan vakuudeksi lainaa tai muuta velkaa vastaan. 

Panttiomaisuus on esinevakuus ja sen kohteena voi olla mitä tahansa arvokasta, kuten kiinteistö, arvopaperit, ajoneuvo tai muu vastaava esinePantinantajana voi olla joko velallinen itse tai toinen henkilö.

Velkoja voi käyttää panttioikeutta eli realisoida panttiomaisuuden

Panttioikeus merkitsee pantin omistajan oikeuden rajoittamista, sillä panttioikeus antaa oikeuden määrätä panttikohteesta. Panttioikeuden perusteella pantinhaltijalla on oikeus saada aikaan panttikohteen omistajanvaihdos, jotta panttikohde voidaan realisoida saatavan suorittamiseksi.

Panttioikeus on siis velkojan suojakeino, joka antaa hänelle oikeuden realisoida pantiksi annettu omaisuus, jos velallinen ei pysty suoriutumaan velvoitteistaan.

G
13272/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset naiset hakevat tähän kummalliseen ohjelmaan? Eikö ole peiliä kotoa? Peiliä, josta näkee sekä sisäisen että ulkonaisen minän.

Jos ei ole mitään käsitystä itsestä, ei ole mitään ideaa lähteä tuonne etsimään sitä, jota siellä ei ole.

Pullapitko ja pottunokka ovat niin vastenmielisiä naisia kumpikin. 

Jenni on sellainen perusnainen, joita on joka kaupunki pullollaan. Miten Jenni ei ole löytänyt itselleen miestä? Jyrki on sellainen mies, joka ei ole mikään unelmien mies kenellekään.

Koko porukka sekä miehet että naiset ovat reppanoita, rassukoita. Tulee vain myötähäpeä heitä katsellessa.

Loistavasti kiteytetty! Selvää lienee, että ohjelmaan on valittu tarkoituksella naisia, jotka analysoivat, koska siitä syntyy ohjelmaan sopivaa sisältöä kun naama kamerassa pohdiskellaan syntyjä syviä. Se mit

Huippukommentti. Miten joku voi olla näin älykkäästi analysoiva.

Aasialainen vanhempiensa luona asuva vanhapoika. Ja seuraavaksi espoolainen uraohjusnainen sekä asunnoton luuseri Hakaniemestä

Kiitos 😊

Vierailija
13273/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pari viikkoa sitten sanoin Jyrkiä totaaliseksi mieslapseksi sain vain alapeukkuja ja haukkuja osakseni

Nyt lähes jokainen on samaa mieltä

Mikä oikein muuttui neropatit??

Silmät avautuivat?

No Chit Sherlock. Ehkäpä jotkut näkee nämä asiat jo ennaltai tai ensisilmäyksellä nähdessään uuden ihmisen

Miksi tarve alapeukuille tai haukkumiselle? Ps Matti on pimeä ihminen

Vierailija
13274/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on äärimmäisen harvinaista ja sen voi diagnosoida ainoastaan psykiatrian erikoislääkäri pitkällisen tutkimuksen jälkeen. En nyt lähtisi muutaman telkkaripätkän perusteella ketään siitä syyttelemään. 

Nykyään vain muotisana jota heitellään joka tilanteessa. Kaikki ei ole narsismia

Ihan väärät on tiedot sinulla ja ihan sama minulle. Minä kartan haitallisia ihmisiä, on heillä narsismi, sosiopatia tai ihan mikä tahansa muu luonnevika, ei minun tarvitse tietää, mistä siinä on kyse. Tärkeintä on tunnistaa haitalliset toimintamallit ja pitää itsensä kaukana niistä. 

On yksinkertaisempaa puhua narsistista, kun puhutaan ihmisestä, joka osoittaa riittävän määrän narsistille ominaista toimintaa omassa käytöksessään. Ihan se ja sama, tulisiko DSM-IV:n mukaan diagnoosia vai ei. Harvoi

Norjalaisessa tutkimuksessa narsistisen persoonallisuushäiriön vallitsevuus oli 0,8 prosenttia. On myös tutkittu, että ihmiset jotka herkästi syyttelevät ja diagnosoivat muita sosiopaateiksi, hankaliksi ym. kärsivät itse mt ongelmista. 

Kyllä. Ainakin itse kärsin mt-ongelmista, jotka oivat aiheuttaneet kolme eri "narsistia" (en tiedä, miksi heidät diagnosoitaisiin virallisesti, terapeutti puhuu yksinkertaisuuden vuoksi naristeista, ettei tarvitse aina käyttää jotain pidempiselkoista määritelmää).  Nyt haluan suojella muita ihmisiä sillä, että jaan sitä tietoa, minkä olen itse saanut kantapään kautta ja siksi, että minä en tiennyt asioista. 

Vierailija
13275/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset AINA kertovat/näyttävät alussa millaisia he todellisuudessa ovat. Kannattaa kuunnella sitä eikä katsoa asioita vaaleanpunaisten höttölasien läpi.

Vierailija
13276/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tässä ei kestä mitään, vaan on kokoajana ylikuormittunut. Mitä ihmettä on osallistunut tällaiseen vai eikö tunne itseänsä vähääkään? Eiköhän se mieskin tässä tarvisi jotain kaikua toiselta. Matti halusi puolison, ei jotain täysin rikkinäistä tarvitsijaa.

Mulle tulee Tainasta mielikuva, et hänellä ei oikein ole itsereflektiokykyä eikä oikein itsekään ole varma mitä haluaa.

Matista on periaatteessa positiivinen kuva, mutta mielestäni myös outoa kutsua itseään "kylmäksi".

Lisäisin täältä sivusta, että minulle oli iso red flag, kun Matti oli vahvasti sitä mieltä, että jokainen ihminen on sekä kylmä että lämmin. Minä olen Tainan kanssa samaa mieltä. että näin ei ole. Narsistit ja muut luonnevikaiset harrastavat kylmää/kuumaa-leikkejä. 

Tai sitten jalat maassa ihmiset, jotka eivät naivisti ajattele ihmisten olevan mustavalkoisia. Taina voi olla hyvin lämmin hoitolapsilleen, mutta Mattia kohtaan on varsin kylmä, eikö niin?

Vierailija
13277/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tässä ei kestä mitään, vaan on kokoajana ylikuormittunut. Mitä ihmettä on osallistunut tällaiseen vai eikö tunne itseänsä vähääkään? Eiköhän se mieskin tässä tarvisi jotain kaikua toiselta. Matti halusi puolison, ei jotain täysin rikkinäistä tarvitsijaa.

Mulle tulee Tainasta mielikuva, et hänellä ei oikein ole itsereflektiokykyä eikä oikein itsekään ole varma mitä haluaa.

Matista on periaatteessa positiivinen kuva, mutta mielestäni myös outoa kutsua itseään "kylmäksi".

Lisäisin täältä sivusta, että minulle oli iso red flag, kun Matti oli vahvasti sitä mieltä, että jokainen ihminen on sekä kylmä että lämmin. Minä olen Tainan kanssa samaa mieltä. että näin ei ole. Narsistit ja muut luonnevikaiset harrastavat kylmää/k

Tai sitten jalat maassa ihmiset, jotka eivät naivisti ajattele ihmisten olevan mustavalkoisia. Taina voi olla hyvin lämmin hoitolapsilleen, mutta Mattia kohtaan on varsin kylmä, eikö niin?

En tiedä, miten muut käsittävät ihmisen kylmyyden, mutta itse en usko, että empaattinen ihminen voi olla kylmä, vaikka mustavalkoista ei ole mikään. Moni ei ole varas, rais***ja, murh**ja tms. Moni ei ole alkoholisti, väkivaltainen tms. Moni EI OLE KYLMÄ. 

Vierailija
13278/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen ohjelmaan. "Alttarilla" totean hyi viddu, tästä mitään tule tää peli on jo menetetty. Lähen pois. Otan skumppapullon mukaan. 

Säästyy kaikkien aika. 🤣🧤

Alttari on kirkossa. Vihkijänä ei ole pappi. Pazka nimi ohjelmalla.

"Ensitreffit helvetilliseen sanoittamiseen!"

👁👁👀👁👁📳👁🗨

Vierailija
13279/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennille olisi sopinut se 2.0 version menestynyt ja charmikas töitä paiskova ja perheestä haaveileva kiinteistönvälittäjä Petri. 

Enpä tiedä, Jenniltä voisi nauru ja hymy hyytyä tylsän kuivakan Petrin kanssa.

Vierailija
13280/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä pareista ei kukaan jää yhteen. 

Ketju on lukittu.