Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini vuodelle 2032-33

Vierailija
27.01.2021 |

Juttukaveria, teinikuumeilijoita, yrittäjiä, vertaistukea?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Maailma loppuu vuonna 2028.

Vierailija
2/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehtii sitä vauvaa kuitenkin hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä tehdä kun äiti ei suostu ostamaan iPhone 25 Prota kultaisena? Se maksaa 1500 euroa ja kaikilla muilla on tuo puhelin. Minua kiusataan nyt. En myöskään saa sellaista tonnin takkia, vaikka se on tosi lämmin ja sekin on kaikilla muilla. Äiti on sitä paitsi tosi köyhä ja aina vaan kyläilemässä. En saa koskaan mitään. Viimeksi osti vaatteita jostain halpakaupasta, jossa myydään myös ruokaa. Sitten mökötti montaa päivää kun en halunnut niitä.

Olen siis jo aikuinen, enkä osaa kirjoittaa teinikieltä tai puhekieltä yhtään tätä paremmin.

Vierailija
4/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyyläilemässä, ei kyläilemässä

Vierailija
5/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mitä tehdä kun äiti ei suostu ostamaan iPhone 25 Prota kultaisena? Se maksaa 1500 euroa ja kaikilla muilla on tuo puhelin. Minua kiusataan nyt. En myöskään saa sellaista tonnin takkia, vaikka se on tosi lämmin ja sekin on kaikilla muilla. Äiti on sitä paitsi tosi köyhä ja aina vaan kyläilemässä. En saa koskaan mitään. Viimeksi osti vaatteita jostain halpakaupasta, jossa myydään myös ruokaa. Sitten mökötti montaa päivää kun en halunnut niitä.

Olen siis jo aikuinen, enkä osaa kirjoittaa teinikieltä tai puhekieltä yhtään tätä paremmin.

Miten tämä mihinkään liittyy? Tässä ketjussa kirjoittavat teinin hankkijat.

Vierailija
6/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jännittää jo etukäteen millainen teini-ikä tulee olemaan. En tiedä miten jaksaisi niitä yövalvomisia sitten. Varmaan puolison kanssa jaettaisiin ne puoliksi mutta osaisiko sitä silti nukkua vaikka olisikin oma lepovuoro.

Vierailija
7/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan suunniteltu että annetaan aikataulut milloin ollaan poissa kotoa ja kuinka kauan, ettei teinin tarvitse yöllä meitä herättää parittelullaan.

Vierailija
8/31 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan keskusteluun: Ollaan 18 ja 19v pariskunta. Tarkoitus olisi jättää kesällä kortonki pois kun valmistumme. Asunto löytyy jo ja syli johon nyytin on sopiva pullahtaa <3

Vierailija
9/31 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/31 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/31 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 15v nainen ja mies. Löydettiin kaksio läheltä uutta opiskelupaikkaa ja sinne mahtuis kolmaskin :) Oon aina halunnut lapsia ja nyt on poikaystävä ja lisääntymiskyky hankittuna vihdoin. Oon niiiin innoissani ettei tarvi enää mutsin kaa olla samassa kämpässä!!!! Ollaan alettu jo yrittämään koska päättäjäisiin niin vähän aikaa enää.

Vierailija
12/31 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy jo kaksi naperoa. Ollaan 16-vuotiaita ja koulut on jo viime keväänä käyty, nyt iltatähti haaveissa. Pillereitä en ole syönyt kuin vasta kaksi vuotta joten toivottavasti ei vaikeuta liikaa raskautumista <33

Vierailija
13/31 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Imppu-äiti ja Tähtisade! Meillä siis hypetetään jo aloitusta, ei millään jaksaisi odottaa! Vuoden päästä pääsen jo toivottavasti johtamaan omaa pikku alaistani! On jotenkin niin tosi aikuinen olo nyt kun tämä tosiaan on tapahtumassa! Hyvä myös saada vähän pesäeroa omiin vanhempiin, heidän on ihan hyvä huomata etten ole mikään heidän alaisensa enää, täysi-ikäisiä kun olemme niin hankimme omia just silloin kun huvittaa. Vähän piti avautua kun vanhemmat eivät haluaisi olla vielä "vanhoja", uskaltauduimme kertomaan heille suunnitelmistamme ja nyt on vähän härdelli päällä. Noh, teemme kuitenkin mitä teemme, tilaa kyllä on vaikka vähän usemmallekin, jos vaikka vuoden parin välein tekisimme uuden. Aaaah pitäisi jaksaa keskittyä tähän ekaankin ensin mutta olen vain niin innoissani!!

Vierailija
14/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/31 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/31 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
17/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imppu-äiti kirjoitti:

Me ollaan 15v nainen ja mies. Löydettiin kaksio läheltä uutta opiskelupaikkaa ja sinne mahtuis kolmaskin :) Oon aina halunnut lapsia ja nyt on poikaystävä ja lisääntymiskyky hankittuna vihdoin. Oon niiiin innoissani ettei tarvi enää mutsin kaa olla samassa kämpässä!!!! Ollaan alettu jo yrittämään koska päättäjäisiin niin vähän aikaa enää.

Joutuuko se lapsi samaan kämppään teidän kanssa? Mitä mieltä siitä että hän haluaa oman asunnon ja sinä et halua että hän syö teidän ruokia?

Vierailija
19/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman loppu tulee ennen vuotta 2030,eli ei kenenkään kannattaisi miettiä tulevaisuutta,vaan sitä missä aikoo viettää iäisyyden,taivaassa vai helvetissä,itse päädyn luultavasti jälkimmäiseen.

Vierailija
20/31 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele