Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina itkee häämatkalla, ettei pää pysy perässä, mutta ei se välttämättä huono ole. Se itki kans samaa se kauan sitten ollut nainen, joka sitten saikin maailman ekan EA vauvan! Nyt tosin ovat kuitenkin hekin eronneet.
Sari ja Antti?
Sari -> hevosikenet! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana on sitten ensimmäinen vähemmistöön kuuluva. Ehkä ulkomaalaistaustaiselle olisi pitänyt valita puolisoksi toinen ulkomaalaistaustainen. Ainakin tämän ohjelman konservatiivisuus ja kokoomuslainen arvomaailma nyt muuttuu. Kummaa myös, että vieläkään ei ilmeisesti ole mukana samaa sukupuolta olevaa paria.
Samaa mietin. Ei oltu saatu ketään ibrahimia mukaan, niin piti kelpuuttaa kumminkin joku eri värinen, että saadaan EA tähän päivään ja aikaan. Jipii. eiku...
Hassu. Vai jotain muuta?
Suurin osa ihmisistä näkee toisessa ihmisen, ei värejä. Suurin osa on kykeneviä rakastamaan mukavaa ihmistä, oli tämä minkä rotuinen tahansa.
Ja lässyti lää. Hyvin on siellä aivot pyykätt
Ja siellä taas ei!
Annan tukkapehko aivan kamala. Sopii iltabaariin mutta hääjuhlakampaus on ihan muuta kuin huonokuntoinen tukkapöheikkö.
Hai on aivan liian hyvä tälle homssuliisalle
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni/tietämättömyyteni, mutta voisiko joku kertoa millainen on perinteinen av-mamma, joka tällä palstalla useissa kommenteissa vilahtaa. Oletan sen olevan kouluttamaton ja työtön sosiaalisessa mediassa roikkuva keski-ikäinen nainen, mutta en tiedä olenko ihan väärässä. Kertokaa minulle niin olisi helpompi seurata kirjoittelua kun ei pitäisi tehdä johtopäätöksiä olettamusten pohjalta.
Stereotyyppinen av-mamma on ylipainoinen homssuinen alaluokkainen vähän tai paljon sivistymätön keski-ikäinen nainen, joka on joko työtön, lähihoitaja, kokki, kampaaja tai siivooja. Stereotyyppinen av-mamma on yh, jolla on useita lapsia, joilla on useampi eri isä ja tupakkaa ja alkoholia kuluu. Kampauksena on lyhyeksi kynityt hiukset, sellainen potta, joka on usein vielä shokkivärjätty. Unelmahäät esim. antaa hyvää käsitystä siitä, mitä av-mammalla tarkoitetaan, mutta myös useampi poliitikko sopii kuvaukseen av-mammasta ulkoiselta olemukseltaan, vaikka nämä muut tunnusmerkit eivät muuten varsinaisesti täytykään. Kansanedustajista av-mammoiksi katsotaan kuuluviksi mm. Krista Kiuru, Suna Kymäläinen, Anna Kontula, Annika Saarikko, yksi persunainen, jonka nimi ei ole tiedossa, se yksi nyt varasijalta eduskuntaan noussut ja on niitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi miehet lyhyitä ole, miksi joku väitti niin?
Mitä vikaa lyhyissä miehissä on? Miksi ei saisi olla lyhyt? Oon huomannut, että lyhyitä miehiä aliarvioidaan ja syrjitään.
Ei olekaan mitään vikaa. Täällä nyt trollailee tylsään elämäänsä sisältöä saadakseen joku, jonka mielestä muka kaikki alle 190-senttiset on lyhyitä. Koitetaan ymmärtää, elämä on hänelle tarpeeksi hankalaa muutenkin eli voimme lempeästi ignoorata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaasti esiin työntyvä leuka naisella ei tiedä ikinä hyvää - sanokaa minun sanoneen.
Tällaisissa naisissa on lähes poikkeuksetta temperamenttia.. Hyvässä ja pahassa.
Kuka näistä naisista on "leuka"?
Samaa ihmettelin. Kaikilla on pikemminkin iso kuin pieni leuka. Ei noitamainen kuitenkaan kellään.
Jennin leuka tulee varsinkin nauraessa korostetusti esiin. Ja vuodet / vuosikymmenet kun tuohon vielä tekevät tehtävänsä, niin kyllä se siitä yhäti vain väkääntyy.
Voi hyvin olla. Mutta eipä sekään haittaa, elämä kun ei ole missikisa.
Tainalla tuplaten leveämpi tarakka kuin Matilla - tyypillinen suomalainen mittasuhde.
Kiva idea, et hääparit oli ystäviensä kanssa samassa pöydässä. Tulee enemmän rentoa jutustelua ja tutustumista, kuin jos olisivat vain kahdestaan tai vanhempiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Jyrkin kanssa.
Minä myös Matin ja Hain kanssa. Huomaako et tykkään ihmisistä ja seksistä :D Ja vain oman aviomieheni kanssa olen oikeasti seksiä harrastanut.
vanha rouva
Vierailija kirjoitti:
Tainalla tuplaten leveämpi tarakka kuin Matilla - tyypillinen suomalainen mittasuhde.
Naisella ns. kuuluu ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Anna sanoo Haita kontrolloivaksi?
Mua haluaisi kovasti treffailla mies, joka on todella kontrolloiva & manipuloiva. Väittää minua kontrollifriikiksi. Mä sentään myönnän olevani sitä joissain (lähinnä itseäni koskevissa asioissa). Hän ei pysty asiaa edes myöntämään ja projisoi sitten sitä minuun. Juu, ei kiinnosta tuollainen kumppaniehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaasti esiin työntyvä leuka naisella ei tiedä ikinä hyvää - sanokaa minun sanoneen.
Tällaisissa naisissa on lähes poikkeuksetta temperamenttia.. Hyvässä ja pahassa.
Kuka näistä naisista on "leuka"?
Jenni
Anna.
Anna RAUHOITU!
Ahdistava olo tulee tuota kohkaamista katsoessakin! Tuo ei ole enää luontaista pirteää energisyyttä, vaan kuin Anna hireällä höyryllä pakenisi jotain koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sanoo Haita kontrolloivaksi?
Mua haluaisi kovasti treffailla mies, joka on todella kontrolloiva & manipuloiva. Väittää minua kontrollifriikiksi. Mä sentään myönnän olevani sitä joissain (lähinnä itseäni koskevissa asioissa). Hän ei pysty asiaa edes myöntämään ja projisoi sitten sitä minuun. Juu, ei kiinnosta tuollainen kumppaniehdokas.
Kaipaat siis jännää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan jakson perusteella Taina on iloinen ja jotenkin "valovoimainen", hänestä tulee mieleen aiemman kauden Assi.
Tainan kasvoista tulee mieleen ex-missi Maria Drockila. Annan hymyssä on jotain samaa kuin prinsessa Victorialla. Kaikki naiset ovat tosi kauniita.
Kyllä Jenni on kaunein naisista joka suhteessa. Tissivakoansa arvosteltiin, mutta mekko oli rinnuksesta liian pieni. Mutta näistä kolmesta suorastaan kaunotar. Ja luonnekin on kivan rempseä.
Makunsa kullakin. Olen Tainan kannalla.
Nämä hääpuvut tässä ohjelmassa kuten todella usein muutenkin näyttävät ja muistuttavat lähinnä vain roolivaatetta tai halpaa huonosti ja halvalla tehtyä naamiaisasua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottuna 2 jaksoa, kaikkien häät.
Yllättäen sopivin pari ; Jenni & Jyrki (ko. parin arvasinkin, mutta eniten epäilin)
Anna & Hai ; ei onnistu. Nyt jo Anna jää epäonnistunutta ensisuudelmaa pähkäilemään? Mitä väliä jollain tuntemattomien ensisuudelmalla..
Taina & Matti yllättävän sopiva pari. Matti monipuolisempi ja varmempi kuin arvasin.
Miten se ensisuudelma epäonnistui? En ole katsonut jaksoa.
Vaikka se ensisuudelma olisi ollut millainen tahansa, niin pakkomielleneurootikkoperfektionistin mielestä se olisi ollut joka tapauksessa epäonnistunut.
Nuo Annat voivat jankuttaa vaikka kuinka että haluavat ja pyrkivät ottamaan rennommin ja blaablaa. Se on niin syvällä heidän luonteessaan että onnea vaan yrityksiin. Ihan omassa lähipiirissä tuollaisia naisia. Opiskeluaika, suorittamista. Liikkuminen, suorittamista. Työnteko, suorittamista. Parinvalinnassa etsitään sitä miestä joka sovittautuu naisen elämään ja tapoihin. Saman katon alla asuessa määräävät miten eletään, tehdään kotitöitä jne. Lapsia kun tulee niin mies on lähinnä lapsenlikka joka marssii perässä lapsien kanssa. Jotkut ovat ihan ulalla siitä millaisia tiukkiksia ovat, toiset taas ihan ylpeydellä hehkuttavat kodin esimiehen asemaansa. Ei nämä tule toimeen samanlaisten miesten kanssa, ei sitten millään.
Tulevassa jaksossa Taina itkee jotain, kun ei pysy perässä.. kuten jo aiemmin sanoin ja joku muukin; Matti liian innokas ja hanakasti kiinni iholla ja muutenkin. Tuommoset miehet on niin ilettäviä, menee suhde pieleen, jos alkuun liian innokas. Ainakin mulla.