Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Tainalla on lisääntyjän lanteet. Tämä pelkästään hyvällä sanottuna. Samantyyppinen vartalo kuin Vesan kanssa edelleen naimisissa olevalla Sinillä, joka oli myös vaka-alalla. Sini vain on paljon lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielle askelten laskemisesta ja pitää saada 30 000 askelta päivässä??
Se on kyllä ihan jäätävä määrä. Olin juuri reissussa, jossa käveltiin lähes koko päivä. Tuloksena oli noin n. 20000- 25000 askelta/pv.
Ehkä Anna saa askeleita myös työssään? Pyörii luokassa pulpetilta toiselle kuin tuulispää. Siinä jää adhd-vekaratkin toiseksi. Askelmittari tietysti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo yksi pariskunta useaan otteeseen viittasivat siihen, että "onneksi ei vegaani"? Mitä väliä sillä on, mikä on toisen ruokavalio? Itse olen ollut kasvissyöjä 60 vuotta (lopetin lihan syönnin heti kun tajusin, että se on eläintä - tuohon aikaan 1960-luvulla olin harvinaisuus), mutta puolisoni syö lihaa (toki kasviksiakin), mutta ei se minua haittaa tai ollut mikään kynnyskysymys parisuhteen muotoutumiselle, eikä liioin hän ole arvostellut minun valintojani.
Lihansyönti liittyy olennaisena osana Jennin ajatukseen siitä, millainen on miehinen mies, jollaisen hän itselleen halusi. Siksi. Lisäksi Jennin mielestä miehelle kuuluviin kotitöihin kuuluu grillaaminen, ja ehkä siinä onnistuu paremmin se, jolla on edes jonkinlainen oma kokemus liharuoista?
Yhteiset ateriat on toisille tärkeämpiä kuin toisille. Olin vuosikausia suhteessa kasvissyöjän kanssa, yhdessä syötiin kasvisruokia, mutta ei toinen siitä kilareita saanut, jos minulla oli jääkaapissa lihapullia tai tonnikalapurkki.
Vierailija kirjoitti:
Tylyä kun kaveri puhui Annalle heti englantia vaikka ollaan Suomessa. Olisi pitänyt vaan ignoorata morsmaikku kokonaan niin se vasta olisi kohteliasta!
Kyllä, parempi olla hiljaa jos ei ole varma toisen englanninkielen taidoista. Parempi olla tervehtimästä myös, koska se voisi kohtaa taas keskusteluun. Se on jämpti nii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielle askelten laskemisesta ja pitää saada 30 000 askelta päivässä??
Se on kyllä ihan jäätävä määrä. Olin juuri reissussa, jossa käveltiin lähes koko päivä. Tuloksena oli noin n. 20000- 25000 askelta/pv.
Mä olin Lapissa vaellusreissulla ja siellä käveltiin vähintään 12 tuntia päivässä ja tuli tuo 25000 askelta. Ahdistavan pakkomielteinen neurootikko.
Minä puolestani olen kaksi kertaa kymmenen vuoden aikana kävellyt tapahtumassa eräästä kunnasta toiseen metsämaastosassa, ja olen ollut lapsellisen ylpeä yli 30 000 askeleestani. "Saavutukseni" ei olekaan yhtään mitään, hah hah. Eihän kymmenien tuhansien askelmääriä kukaan hyvin usein arkena voi saavuttaa, jos esimerkiksi käy työssä. Lepokin kuuluu liikuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin olisiko Haille sopinut paremmin Taina vaimoksi? Ekstrovertti-Anna vaikuttaa aika vaativalta ja dominoivalta. Saattaa olla pidemmän päälle kuluttavaa. Empaattisen Tainan kanssa olisi voinut elo olla sopusointuisampaa ja molemmat olisivat saaneet tilaa? Taisi asiantuntijat mätsätä Annan ja Hain lähinnä vain siksi, että molemmat harrastavat paljon liikuntaa ja tykkäävät rutiineista?
Hai halusi liikunnnallisen ja päämäärätietoisen vaimon, ja epäonnekseen sai sellaisen.
Taina vaikuttaa ihan liian haahuilijalta Hain toiveisiin nähden, jotenkin rentoudessaan löysältä. Mutta ties vaikka olisi onnistunut rentouttamaan Haitakin? Sikäli kuin Hai puolestaan osaisi joustaa ennakkoajatuksistaan.
Tulee nyt kyllä mieleen vanha sananlasku, että pitää olla varovainen siinä mitä toivoo, sillä toiveet saattavat toteutua.
Vierailija kirjoitti:
Onko Matti kirjolla?
Ei todellakaan. Ihan normaali velmuileva puolankalainen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson 3 jo yöllä heti ilmestymisen jälkeen. Antti Muurinenkin piti sitten häissä puheen. Jaksossa 3 korostuivat vielä aikaisempaa enemmän hirveät, hankalat ja huonosti istuvat vääränlaiset hääpuvut. Ärsyttää myös se, miten korostetusti Jennin huulutäytteitä ja sopimattoman hääpuvun aivan liian syvää ja kaula-aukkoa ja siis tämän aiheuttamaa rintavakoa oikein kuvattiin. Pakko on ihmetellä, että eikö Jennille muka löytynyt muuta pukua häihin. Tuo puku oli nyt jopa jo Unelmahäiden tasoa. Toisenlaisella ja peittävämmällä kaula-aukolla ja paremmin istuvana, ehkä isommassa koossa olisi lopputulos varmasti ollut jo parempi. Luulisi nyt, että hääpäivänään haluaisi mukavan puvun, vaikka toki tässä varmasti tuotanto on pakottanut käyttämään joitakin pukuja riippumatta siitä sopiiko puku vai ei.
Leikkaus oli myös outoa kun nyt näytti siltä, että asiantuntijat olivat samaan aikaan kolmissa eri häissä jokaisissa toki eril
Samaa mieltä kaikesta muusta, mutta tuo mummihan oli aivan ihana! Ei todellakaan mitään kiusallista. Miksi häntä ei olisi muka saanut kuvata?
Vierailija kirjoitti:
Pihvinsyöjät näyttävät ihan siltä miltä olettaisin pihvinsyöjien näyttävän. Pikkutakki pingottaa, hampaat ovat kuluneet lyhyiksi nysiksi ja ovat lyhyenläntiä liuhutukkia.
Jyrki, tuo liuhutukka!
Kertokaapa, missä ohjelmassa se Annan lilapukuinen kaaso (Mikaela) on ollut. Ihan varmasti jossain, kasvot niin tutun näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan jakson perusteella Taina on iloinen ja jotenkin "valovoimainen", hänestä tulee mieleen aiemman kauden Assi.
Tainan kasvoista tulee mieleen ex-missi Maria Drockila. Annan hymyssä on jotain samaa kuin prinsessa Victorialla. Kaikki naiset ovat tosi kauniita.
Kyllä Jenni on kaunein naisista joka suhteessa. Tissivakoansa arvosteltiin, mutta mekko oli rinnuksesta liian pieni. Mutta näistä kolmesta suorastaan kaunotar. Ja luonnekin on kivan rempseä.
Isänsä näköinen tyttö.
Parannettu painos 😀
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihan tajua sitä, miks noilta kauheesti kysytään että millaisen puolison haluaa ja sitten etsitään sellainen. Jos he osais valita puolison niin eiks se olis jo löytynyt muuten. Mä luulin, että tän idea on enemmänkin se, että selvitetään millaisia ihmiset on ja asiantuntijat miettii, millainen heille vois sopia. Senhän nyt voi tietokonekin tehdä,että etsitään sellaiset ominaisuudet jotka joku on listannut. Ja kun harva oikeesti tietää, mikä itselle on hyvä.
Tässähän oli aiempina kausina asiantuntijana Tony Dunderfelt, joka oli sitä mieltä että vetovoima syntyy erilaisuudesta, ja teki sitten sellaisia parituksia kuin Mari ja Petri. Oi, mikä menestystarina se olikaan! Tosin joo, eihän se ollut paritus, kun kolmantena pyöränä pyöri se Petrin pyörä.
Onkohan Petri vielä vapaana, ja haluaisi kokeilla onneaan Annan kanssa?
Meidän koulun reksi sanoi aivan tosissaan vielä 1960-luvulla, että englanti ei ole sivistyskieli. Sen te voitte halutessanne oppia televisiosta. Ja tämä oli helsinkiläinen yksityisoppikoulu. Kyllä on ollut vaikeaa seikkailla digimaailmassa, kun ei mitään käyttöohjeita tajua. Meille opetettiin kyllä ranskaa ja latinaa kahdeksan vuoden saksan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi miehet lyhyitä ole, miksi joku väitti niin?
Mitä vikaa lyhyissä miehissä on? Miksi ei saisi olla lyhyt? Oon huomannut, että lyhyitä miehiä aliarvioidaan ja syrjitään.
Niin, muutama lyhyt tai puolisonsa kanssa samanpituinen mies on tämänkin ohjelman kautta päätynyt ilmeisen kestävään liittoon. Samuel, Vesa, Ville nyt ainakin. Ja vastaavasti muutamalla hongankolistajalla homma kosahtanut kiville.
Varmaan Anna on ihan kiva ihminen, mutta ei kyllä sovi yhtään tällaiseen ohjelmaan. Tulee mieleen se Kati, joka oli myös hyvin jyräävä, toivottavasti Hai lyö heti hanskat tiskiin, muuten pitää skipata heidän osiot. Pihvinsyöjät vaikuttaa oikealta avioparilta, naimanaamat ja kaikkea.
Jenni ja Jyrki on ihan naimanaamat. Heidän voisin hyvin kuvitella pysyvän onnellisina yhdessä.
Anna ja Hai saattaa olla se pari, jossa Annan kontrollifriikkiys sabotoi suhteen. Harmi sinällään, koska olisihan se ihanaa, jos molemmat löytäisivät onnen.
Taina ja Matti on ihanan tavallinen maijamattimeikäläispari. Tasaisia, ei suurta draamaa a la askelmäärä (Anna).
Kaikkien kolmen toivoisin toki löytävän onnen, Annan "high strung" energia voi olla liikaa Haille.
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä, harrastaisitteko seksiä yhdenkään osallistujan kanssa vapaaehtoisesti?
Kyllä harrastaisin ihan jokaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki ja Jenni: oikein hyvä pari hääjakson perusteella. Veikkaan että pysyvät yhdessä.
Anna ja Hai: no go. Hai myötäilee aluksi varmasti kohteliaana mutta jossain vaiheessa a) Anna kilahtaa ettei miehellä ole omaa tahtoa/näkemystä (koska yrittää miellyttää tilasta energiat imevää vaimoaan) ja b) Hai kilahtaa, ettei saa tilaa suhteessa vaan Anna jyrää.
Matti ja Tanja: tää on 50-60. En usko, että Tanja sanoistaan huolimatta viehättyi Matista. Jos mies on sirompi kuin nainen (pääkin näyttää pienemmältä) kokee nainen epävarmuutta ja se tulee eri tavoin ulos. Riippuu nyt siitä, miten kemia ehkä tsägällä kehittyy mutta veikkaan tosiaan, että Tanjalle ei syty syvemmät tunteet.
Tanja voisi miettiä tulevaa jälkikasvua. Iso pää + pieni pää = keskivertopäiset lapset :)
Toivottavasti Tanja ei ole niin huonoitsetuntoinen, että vaatisi itse
Esim Henry Kissinger, joka onnistui saamaan tosi symppiksen ja viehättävän puolison.
Höpöhöpö. Nuo ajatukset ovat sinun ruman mielesi tuotosta, ei Matin.