Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin juuri eka osa. Tuli tunnemme että ei oikein yhdenkään parin kohdalla tullut macthia. Jenni laittoi huikeat kiilakorkoiset lenkkarit hääkengiksi? Emme tykkää minkäänlaisista lenkkareista hääpuvun kanssa. Toki jotkut voi tykätäkin.
Taitaa olla niin, että ko formaatti on aikansa elänyt meillä. Ei hirveästi kiinnosta katsoakaan.
Ketkä TE?
Vierailija kirjoitti:
Mietin olisiko Haille sopinut paremmin Taina vaimoksi? Ekstrovertti-Anna vaikuttaa aika vaativalta ja dominoivalta. Saattaa olla pidemmän päälle kuluttavaa. Empaattisen Tainan kanssa olisi voinut elo olla sopusointuisampaa ja molemmat olisivat saaneet tilaa? Taisi asiantuntijat mätsätä Annan ja Hain lähinnä vain siksi, että molemmat harrastavat paljon liikuntaa ja tykkäävät rutiineista?
Ajattelin ihan samaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo naisasiantuntija kaiken muun lisäksi vielä raskaana?
Hanna näyttää jo hyvin kookkaalta naiselta siksikin, kun miehet ovat lyhyitä. On pituutta ja massaa. Kanala hiukka päälle 170cm ja Alanen varmaan jotain 165cm. Ehkä noi asiantuntijamiehet valikoivat myös miehistä " lyhyehköjä" kun ovat itse lyhyitä. Vai vaikuttaako se mitään...
Zxcusez-muaa mutta mitä hittoa siis nuo Jyrkin morsion ja kaasojen kukkakimput? Kaikki Suomen floristit saavuttamattomissa? Hyvänen aika, että ovat RUMAT!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna näyttää jo hyvin kookkaalta naiselta siksikin, kun miehet ovat lyhyitä. On pituutta ja massaa. Kanala hiukka päälle 170cm ja Alanen varmaan jotain 165cm. Ehkä noi asiantuntijamiehet valikoivat myös miehistä " lyhyehköjä" kun ovat itse lyhyitä. Vai vaikuttaako se mitään...
Osaltaan varmasti vaikuttaa myös, mutta ei ole ainut tekijä.
Sitten vielä pukeutui häihin aivan liian lyhyeen hätinä polviin ulottuvaan mekkoon....siitä kun tuuli vähän helmaa heilauttaa, niin....... ei näin!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä ihmettä Anna raijaa hääpaikaltaan mukanaan jotain hermottoman isoa ja rumaa kukkaviritelmää, jota ei missään vaiheessa edes hotellilla laiteta edes veteen, vaan kääreissään pysyy koko ajan? Jotain muutakin ihme roinaa Anna raijaa mukanaan.
Vähän ihmeelliset häämatkakohteet on nyt valittu. Tosin ne ilmeisimmän ja kliseisimmät Lontoo, Pariisi, Rooma ja Barcelona ovat tainneet olla häämatkakohteina jo ensimmäisillä kausilla. Jos tämä vielä jatkuu niin seuraavalla kaudella kohteet ovat varmasti sitten Tukholma, Kööpenhamina ja Brysseli.
Vierailija kirjoitti:
Taina ja Matti vaikuttivat ekan jakson perusteella tosi symppiksiltä. Toivon että heillä natsais.
Ihana pari, mun lempparit tällä kaudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka jakso katsottu ja Kaason kaataja -Matti mainittu. Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello vielä kauemmin. Kyllä me muistamme nämä tyypit, jotka viihdyttivät toilailuillaan syysiltojamme. Mikähän on nyt Matin tilanne?
Rupes heti soimaan Kaikuluotain päässä... Kuinkahan paljon kaasoa kaduttaa et pilas sekä ystävyyssuhteensa että oman avioliittonsa hetken mielijohteesta.
No toivottavasti edes ymmärtää katua. Ja hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Ekan jakson perusteella Taina on iloinen ja jotenkin "valovoimainen", hänestä tulee mieleen aiemman kauden Assi.
Tainan kasvoista tulee mieleen ex-missi Maria Drockila. Annan hymyssä on jotain samaa kuin prinsessa Victorialla. Kaikki naiset ovat tosi kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole jo vähän liian vanha tuollaiseen? Näyttää nimittäin ihan vaan keski-ikäiseltä homssuiselta av-mammalta, jonka oletettu asiantuntijuus yhtään missään ei ole kovinkaan kummoista. Jo toisenlaisella pukeutumisella ja käytöksellä voisi tehdä itsestään vakavammin otettavan ja uskottavamman.
Perinteistä naisvihaa: Naisen pitää pukeutua tietyllä tavallaan ollakseen "uskottava ja vakavasti otettava", taidot ei koskaan riitä eikä tule riittämään.
Hohhoi, noloa ajattelua. Toivois et muiden naisten ei tarttis lähteä tällaiseen mukaan, vaan koitettais yhdessä antaa jokaiselle vapaus pukeutua kuten haluaa, ei
Vaikka siihen, että perse ei valu tuolin laitojen yli joka suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaasti esiin työntyvä leuka naisella ei tiedä ikinä hyvää - sanokaa minun sanoneen.
Tällaisissa naisissa on lähes poikkeuksetta temperamenttia.. Hyvässä ja pahassa.
Pihvinsyöjät näyttävät ihan siltä miltä olettaisin pihvinsyöjien näyttävän. Pikkutakki pingottaa, hampaat ovat kuluneet lyhyiksi nysiksi ja ovat lyhyenläntiä liuhutukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei olisi edes tullut mieleen, että pariksi voisi valikoitua aasialainen tai tummaihoinen. En ole mikään ra sisti mutta puolisoksi haluan kyllä samaa alkuperää olevan kumppanin. Se toive ei kai tee kenestäkään mitään rotu kiihkoilijaa. Eli ymmärrän ap pointin, olihan tuo aikamoinen kierrepallo morsiamelle.
Minun taas on vaikea ymmärtää miten jollekin ei voisi edes tulla mieleen. Itse olen nuorempana seurustellut parinkin ulkomaalaisen (tosin valkoisen) kanssa, teen työtä monikulttuurisessa yrityksessä ja lapseni puoliso on suomalainen, muttei suomalaisen näköinen sukujuuristaan johtuen. Ei minua haittaa pätkääkään, jos lapsenlapsistani tulee vähän eri näköisiä. Tuntuu uskomattomalta, että vieläkin 2024 jollekin tällaiset voivat olla ongelmia. No ehkä ne jossain perähikiällä ovat. En tosin itsekään asu pääkaupun
Et varmasti ole syntynyt ja asunut Helsingissä kun sanot Hesa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän utelias ja tungetteleva tämä Hain ulkomaalainen ystävä oli. Ilmeisesti englanti ei ole tämän omakaan äidinkieli, mutta suomea ei osaa ja niin vaan oletti Annan osaavan englantia. Tällaiset maailmanomistajina itseään pitävät, jotka eivät vaivaudu opettelemaan paikallista kieltä tai paikallista tapoja, paikallista kulttuuria, eivät edes halua sopeutua ovat yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä ja näitä on nykyään Suomessakin ihan liikaa. Toisaalta tämä pätee myös toisinpäin eli maailmalla on myös liikaa suomalaisia juntteja. Se, että tämä Hain ulkomaalainen ystävä käyttäytyi niin eri tavalla kuin suomalaiset pisti kuitenkin silmään. Suomalaisesta hääetiketistä olisi ollut hyvä tietää edes pääasiat. Jotenkin pistää silmään toki myös se, että esim. juurikin englannissa on kohteliaisuusfreeseja, joita suomessa ei käytetä, eikä Suomessa sanota mitään hauska tavata tai mitä kuuluu kun tavataan ihminen. Suomessa riittää hei.
Ystävällinen amerikkalainen hän vaan oli. Olet tottunut jäyhiin suomalaisiin, jotka eivät toivota tuntemattomia koskaan tervetulleiksi kaveripiiriinsä ja juttele kaikille tasapuolisesti.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo olisin kaljuuntava mies, niin menisin Turkkiin operaation missä uusia hiustupsuja kasvatetaan päälaelle.
Eikös tuo hiuksen uudelleen laittaminen ole ihan pirun kivulias juttu? Joku julkkis sanoi noin.
Just joo, sillähän se avioliitto on varmalla pohjalla, kun on Turkista hankittu karvoja päähän.
Katoin jo kolmannen jakson..
Anna ja Hai on todella huono matchaus. Molemmat varmasti loistais ihan eri tavalla eri ihmisten kanssa, mutta nyt on kaksi niin samanlaista, että ei toimi. Anna myös itse sanoo jaksossa, että ovat tosi samanlaisia. Molemmat kontrolloivia ja pedantteja. Molemmat tarviis rinnalleen jonkun super joustavan ja rennon, joka ottais tilanteita huumorilla. Sen pitäis mennä niin, että molemmat ihailis sen toisen erilaisuutta. Siinäpä se aina onkin, pitää olla oikeissa asioissa samanlaisuutta että ei mee hermo, mutta erilaisuutta joka tasapainottaa ja jota toisessa ihailee.
En kyllä ihan tajua sitä, miks noilta kauheesti kysytään että millaisen puolison haluaa ja sitten etsitään sellainen. Jos he osais valita puolison niin eiks se olis jo löytynyt muuten. Mä luulin, että tän idea on enemmänkin se, että selvitetään millaisia ihmiset on ja asiantuntijat miettii, millainen heille vois sopia. Senhän nyt voi tietokonekin tehdä,että etsitään sellaiset ominaisuudet jotka joku on listannut. Ja kun harva oikeesti tietää, mikä itselle on hyvä. Ite luulin haluavani tosi extrovertin seuramiehen ja ensi vaikutelman perusteella sellaisen luulin saavanikin, mutta hän olikin muuta ja hyvä niin. Nyt huomaan että sain säkällä juuri sitä, mitä tietämättäni tarvitsin
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi miehet lyhyitä ole, miksi joku väitti niin?
Mitä vikaa lyhyissä miehissä on? Miksi ei saisi olla lyhyt? Oon huomannut, että lyhyitä miehiä aliarvioidaan ja syrjitään.
Eihän noi miehet lyhyitä ole, miksi joku väitti niin?