Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jyrkin väninä, mököttäminen ja katkeruus on epämiehekästä. Varattomuus ei ainakaan lisää viehätystä.
Tuskin ne aiemmatkaan suhteet ovat syyttä päättyneet, mutta Jyrki ei näe itsessään mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin väninä, mököttäminen ja katkeruus on epämiehekästä. Varattomuus ei ainakaan lisää viehätystä.
Tuskin ne aiemmatkaan suhteet ovat syyttä päättyneet, mutta Jyrki ei näe itsessään mitään vikaa.
No ei ni. Jyrkiliini pitäis hyväksyä sellaisena kuin on.
Tuskin on eka suhde, joka on kaatunut vippailuun, muihin raha-asioihin ja yleiseen saamattomuuteen.
Kanala oli ihan mehuissaan, kun pääsi naittamaan jalkapallofanin Muurisen tyttärelle. Siinä koko sotkun alku ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti jos täällä on puhuttu mistään tai kenestäkään muusta hyökkää joku Jyrkin kimppuun ja poistaa muiden viestejä 🤔
Jännä miten tällainen ketju saa vain jatkua, vaikka ilmeisen moni ilmiantanut ja täynnä kiusaamista.
Moi Jyrki. Täällä ei kukaan kiusaa vaan keskustellaan omista mielipiteistä ja mitä enemmän tulee poikkeavia mielipiteitä niin sitä enemmän keskustelua käydään. Keskustelu pyörii aktiivisena edelleen Jyrkiin ja Jenniin painottuen, koska he olivat ainoa pari joka jatkoi. He myös ilmoittivatkin juuri päätöshetkellä etteivät jatka. Lisäksi molemmat ovat antaneet katkeransuloisia haastatteluja ohjelmaan ja toiseen liittyen. Keskustelua käydään näistä. Osa ymmärtää ja puolustaa Jenniä ja osa Jyrkiä. Riippuu varmaan siitä, että kumpaa tyyliä edustaa itse.
Vinkiksi sinulle ja kaikille: jos osallistutte julkiseen tosi-tv-ohje
Moi team Jenni! Jospa vaan lopettaisitte kiusaamisen itse jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt on että Jyrkin vippaukset noin herättävät tunteita? Aistin kovasti sellaista tunnelmaa että osa kokee että Jenni esittää parempaa kuin on ja että Jyrkin olisi vaan pitänyt kelvata.
En näe täällä tuollaista esitetyn, että Jyrkin olisi pitänyt kelvata. Enemmän on kritisoitu - ja itse myös kritisoin - sitä, että Jenni ei tehnyt suhteen alussa tai mieluummin jo hakuvaiheessa selväksi, että hakee varakasta miestä. Onnesta hihkuvan ja hehkuvan herttaisen pikkurouvan esittäminen alkujaksoissa tuntuu vain niin feikiltä siihen nähden, mikä oli naisen todellinen toive puolison suhteen. Rehellisyys! Ei siinä ole mitään rehellistä, että jälkikäteen telkkarissa revittelee ja levittelee ja surkuttelee toisen raha-asioita. Se on lähinnä raukkamaista ja ala-arvoista mustamaalaamista.
Ymmärrätkö että varakkaan ja perse aukisen välillä on ne normaalit miehet. Sellaista Jenni haki/ hakee..
Alussa ihastui ja toi keskustelu kyvyttömyys johti eroon.. Ihan niinku täälläkin on spekuloitu paljon mihin ne rahat on menneet? Tämä on varmasti Jennilläkin käynyt mielessä.. on niin iso asia parisuhteen kannalta että tästä olisi ollut pakko keskustella.. Jyrki ei pystynyt. Lopputulos on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jenni tarkoitti ettei jaksa odottaa 5 vuotta että Jyrki saa asiansa kuntoon. Onko Jyrkillä ulosottoja?
Varmaan vaan sitä että menee jonkun aikaa että Jykä järjestelee nuo koulutusjuttunsa, jotta voi saada parempaa liksaa ja sitten menee hetki ennenkuin syntyy säästöjä.
Jyrkin raha-asioiden yksityiskohtainen ruotiminen teeveessä on minusta yhtä mautonta kuin arvostelisi toisen sänkytaitoja. Voisihan siitäkin sanoa, että seksi on minulle todella tärkeää parisuhteessa ja jos se ei toimi niin suhdetta on turha jatkaa, joten siitä pitäisi saada puhua yksityiskohtaisesti koska on suhteen jatkumisen kannalta olennainen asia. Näinhän Jenni perustelu sitä, miksi toistuvasti puhui asiasta.
Miettikää, jos Jyrki tai joku muu mies olisi yhtä usein puinut vaimonsa seksitaitoja, arvostellut tiukkuutta, itkeskellyt kun se tiukka tavara on minulle niin tärkeä, että en ala tässä viittä vuotta odottamaan että toinen saisi tavaransa ja taitonsa minulle riittävän hyvään kuntoon.
Pointtina siis se, että vaikka joku asia on sulle todella tärkeä parisuhteessa, ei se oikeuta ruotimaan sitä hyvin yksityiskohtaisesti julkisesti televisio-ohjelmassa. Sitten vielä olet ylpeä siitä, että toit asian esiin, kun niin sinulle keskeisestä asiasta oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti kuka tätä moderoi ja miten nämä kunnianloukkaukset on sallittuja. Ei riitä, että koko elämä revitään kappaleiksi telkkarissa. Vielä satoja sivuja haukkumista perään ja Vauva palsta sallii tämän, eikä lukitse tai poista ketjua vaikka moni sanonut ilmiantaneensa koko ketjun. Aivan sairasta menoa jo.
Rauhoitus nyt, kenenkään elämää ei ole revitty kappaleiksi telkkarissa. Televisio-ohjelmassa yksi avioliitto päättyi, melko odotetusti koska pariskunnalla oli erilainen arvomaailma. Kummallakaan ei nyt erikoisen hyvä tai huono arvomaailma, vain erilainen. Siinä se.
Eli Jyrki-fanien ei ole tarpeen uhriutua noin paljon, ei ollut iso juttu ja elämä jatkuu. Tämä maa on täynnä tsuppaduidaa-rahankäyttäjiä, ei siihen liity mitään sen suurempaa häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt on että Jyrkin vippaukset noin herättävät tunteita? Aistin kovasti sellaista tunnelmaa että osa kokee että Jenni esittää parempaa kuin on ja että Jyrkin olisi vaan pitänyt kelvata.
En näe täällä tuollaista esitetyn, että Jyrkin olisi pitänyt kelvata. Enemmän on kritisoitu - ja itse myös kritisoin - sitä, että Jenni ei tehnyt suhteen alussa tai mieluummin jo hakuvaiheessa selväksi, että hakee varakasta miestä. Onnesta hihkuvan ja hehkuvan herttaisen pikkurouvan esittäminen alkujaksoissa tuntuu vain niin feikiltä siihen nähden, mikä oli naisen todellinen toive puolison suhteen. Rehellisyys! Ei siinä ole mitään rehellistä, että jälkikäteen telkkarissa revittelee ja levittelee ja surkuttelee toisen raha-asioita. Se on lähinnä raukkamaista ja ala-arvoista mustamaalaamista.
Tällainen normaalin määritelmä on juuri sellaista mitä matalan koulutustason ihminen voi kehitellä mielessään; et sinä voi määritellä ketään normaaliksi tai väittää että kyseessä ei ole normaali mies, jos ei halua maksaa sinun ostoksiasi tai ole halukas rahoittamaan elämääsi.
Tällainen määrittely ei perustu mihinkään, mutta on hyvin loukkaavaa. Samalla periaatteella voisimme väittää ettei Jenni ole normaali, koska sitä tai tätä. Voisimme jopa väittää että hän on pa, koska halusi Jyrkin maksavan.
Sen perusteella mitä olemme TV:stä nähneet on todella kyseenalaista nimitellä ketään epänormaaliksi tai pa:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos on - siis mikä? Ai se, että Jyrkiä pitää raadella edelleen julkisesti ja spekuloida hänen rahojaan? Lopputulos oli Jenni se, että teidän suhde loppui monta kuukautta sitten. Mene elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jenni tarkoitti ettei jaksa odottaa 5 vuotta että Jyrki saa asiansa kuntoon. Onko Jyrkillä ulosottoja?
Kukaan täällä ei tiedä totuutta Jyrkin "ulosotoista" tai niiden puutteesta tai muistakaan raha-asioiden yksityiskohdista.
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää mihin ne aiemmat suhteet ovat päättyneet. Et voi tietää, näkeekö Jyrki itsessään vikaa vai ei, et ohjelman etkä haastattelujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin raha-asioiden yksityiskohtainen ruotiminen teeveessä on minusta yhtä mautonta kuin arvostelisi toisen sänkytaitoja. Voisihan siitäkin sanoa, että seksi on minulle todella tärkeää parisuhteessa ja jos se ei toimi niin suhdetta on turha jatkaa, joten siitä pitäisi saada puhua yksityiskohtaisesti koska on suhteen jatkumisen kannalta olennainen asia. Näinhän Jenni perustelu sitä, miksi toistuvasti puhui asiasta.
Miettikää, jos Jyrki tai joku muu mies olisi yhtä usein puinut vaimonsa seksitaitoja, arvostellut tiukkuutta, itkeskellyt kun se tiukka tavara on minulle niin tärkeä, että en ala tässä viittä vuotta odottamaan että toinen saisi tavaransa ja taitonsa minulle riittävän hyvään kuntoon.
Pointtina siis se, että vaikka joku asia on sulle todella tärkeä parisuhteessa, ei se oikeuta ruotimaan sitä hyvin yksityiskohtaisesti julkisesti televisio-ohjelmassa. Sitten vielä olet ylpeä siitä, että toit asian esiin, kun niin si
Minusta taas raha-asiat on aika tavallisia. Ja me kyllä puhutaan tästä ihan omassa kuplassa rahasta, veloista jne. Se on tehnyt jopa ihan hyvää koska ollaan opittu että nämä asiat ovat tosi erilaisia eri ihmisille. Itse kallistun tuolle samalle kannalle kuin Jenni taloudellisen turvallisuuden suhteen, ja yksi ystäväni on samanhenkinen kuin Jyrki. Meidän keskustelut ovat olleet silmiäavaavia molemmille ja kyllä se tietysti hetkittäin kiristää tunnelmaa kaveriporukassakin kun ei voida tehdä asioita koska meidän tsuppaduidaalla on tili miinuksella. Ja ennenkuin joku ristiinnaulitsee niin meidän tsuppaduidaalla on ryhmän kovimmat tulot, taitaa heittämällä tienata enemmän kuin Jykä ja Jentsu yhteensä. Hällä vaan on kovat menot ja ei mitään säästämistaitoja.
Pitkän hölinän lopuksi, talousasioista puhuminen on ihan tavallista ja sitä pitäisi tehdä enemmän stigman sijaan. Eli hyvä että tuli puheeksi, ei nuo asiat ole mitään häpeän aiheita, pitää vaan opetella hoitamaan asioita. Tai sit vaan olla ylpeästi omanlaisensa tsuppaduidaa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni 18 vuotiaana ostanut ensiasunnon jonka myynyt voitolla ja siitä saadut rahat nykyiseen asuntoon. Ilman isukin raha apua. Kuka uskoo?
Ja vielä näennäisesti voitolla kun ottaa huomioon, että yleisesti nousevassa trendeissä myös sen seuraavan asunnon hintakin noussut samaa tahtia kuin ensimmäisen.
Eli jos eka asunto on itselle maksanut 66K€ ja noussut 1,5x arvoon 100K€, niin samassa ajassa se seuraava kämppä on myös kivunnut 100->150K€ hintaan eli vaihdossa menevän 33K€ arvonnousu ei selitä tuota hankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Pointtina siis se, että vaikka joku asia on sulle todella tärkeä parisuhteessa, ei se oikeuta ruotimaan sitä hyvin yksityiskohtaisesti julkisesti televisio-ohjelmassa. Sitten vielä olet ylpeä siitä, että toit asian esiin, kun niin si
Mutta voit syyttää ihan Jyrkiä koska itse avasi taloustilanneettaan omilla kommenteillaan. Vippasi rahaa, tyrmäsi voimakkaasti tulevaisuuden mahdolliset hankinnat. Mitä niistä muuta voi päätellä? Eli ei olis pitänyt huomioida lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei tiedä totuutta Jyrkin "ulosotoista" tai niiden puutteesta tai muistakaan raha-asioiden yksityiskohdista.
Kaikkien osallistujien luottotiedot on tarkistettu. Joten voitte jättää spekuloinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe täällä tuollaista esitetyn, että Jyrkin olisi pitänyt kelvata. Enemmän on kritisoitu - ja itse myös kritisoin - sitä, että Jenni ei tehnyt suhteen alussa tai mieluummin jo hakuvaiheessa selväksi, että hakee varakasta miestä. Onnesta hihkuvan ja hehkuvan herttaisen pikkurouvan esittäminen alkujaksoissa tuntuu vain niin feikiltä siihen nähden, mikä oli naisen todellinen toive puolison suhteen. Rehellisyys! Ei siinä ole mitään rehellistä, että jälkikäteen telkkarissa revittelee ja levittelee ja surkuttelee toisen raha-asioita. Se on lähinnä raukkamaista ja ala-arvoista mu
Raadella? Tuskinpa nyt kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voit syyttää ihan Jyrkiä koska itse avasi taloustilanneettaan omilla kommenteillaan. Vippasi rahaa, tyrmäsi voimakkaasti tulevaisuuden mahdolliset hankinnat. Mitä niistä muuta voi päätellä? Eli ei olis pitänyt huomioida lainkaan?
Väärin. Jyrki ei vipannut telkkarissa rahaa, se oli vain Jennin puheen varassa. Ei todellakaan "tyrmännyt voimakkaasti" mitään, vaan ilmaisi sen että hän ei ole mikään satuprinssi joka tuo taloja tai rahaa tai timantteja. Aivan varmasti olisivat J&J pystyneet suunnittelemaan tulevaisuutta ja tulevaisuudessa tehtäviä hankintoja.
Jännästi täällä revitään satoja sivuja Jyrkistä muka negatiivista jopa keksityillä jutuilla. Itse en pidä esim. jatkuvaa juomista kivana tapana, Jykällä ei juurikaan ollut lasi kädessä. Hänestä jäi itselle hyvä kuva
Moi Jyrki. Täällä ei kukaan kiusaa vaan keskustellaan omista mielipiteistä ja mitä enemmän tulee poikkeavia mielipiteitä niin sitä enemmän keskustelua käydään. Keskustelu pyörii aktiivisena edelleen Jyrkiin ja Jenniin painottuen, koska he olivat ainoa pari joka jatkoi. He myös ilmoittivatkin juuri päätöshetkellä etteivät jatka. Lisäksi molemmat ovat antaneet katkeransuloisia haastatteluja ohjelmaan ja toiseen liittyen. Keskustelua käydään näistä. Osa ymmärtää ja puolustaa Jenniä ja osa Jyrkiä. Riippuu varmaan siitä, että kumpaa tyyliä edustaa itse.
Vinkiksi sinulle ja kaikille: jos osallistutte julkiseen tosi-tv-ohjelmaan niin silloin siitä saatavan julkkispalkinnon lisäksi pitää varautua julkiseen keskusteluun. Julkisessa keskustelussa ikinä ei kaikki ole puolellasi vaan osa on varmasti vastaan. Sama kaikilla.