Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
29221/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jenni esitellyt itsensä päämäärätietoisena? Miksi hän ei vienyt opintojaan loppuun? Pelkkä amis.

Mikä juttu tää on et tarvis käydä AMK et voi sanoa olevansa päämäärä tietoinen?

Mä oon amis. Mun haave oli perhe, omakotitalo ja mökki.. kaikki on toteutettu..

Enkö mä nyt sit ole ollut päämäärätietoinen?

Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten päämäärät ovat erilaisia! 

Eli Jyrkin päämäärä on asua vuokralla. Olla omistamatta juurikaan mitään. Vipata rahaa telkkaris.? .

Totta päämäär

Jennin päämäärä on löytää rikas mies.

Vierailija
29222/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jenni esitellyt itsensä päämäärätietoisena? Miksi hän ei vienyt opintojaan loppuun? Pelkkä amis.

Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten päämäärät ovat erilaisia! 

Eli Jyrkin päämäärä on asua vuokralla. Olla omistamatta juurikaan mitään. Vipata rahaa telkkaris.? .

Totta päämäär

Ymmärrätkö itse, että viestisi on täysin asiaton? 

Jyrkin päämäärä voi olla vaikka olla onnellinen ja tehdä asioita joista nauttii. Ja toki onnellinen parisuhde ja perhe. Aika monella ihmisellä on sellaisia tavoitteita. Ja hän on kouluttautunut enemmän kuin Jenni. Taitaa olla selvää, että Jyrkin arvot ovat aivan toisenlaiset kuin Jennin heidän täysin erilaisesta taustastaan johtuen. Aikamoinen tragedia, että näin erilaiset ihmiset laitettiin yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29223/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Jyrkin päämäärä on asua vuokralla. Olla omistamatta juurikaan mitään. Vi

Vaikuttiko Jyrki onnelliselta, itkua tuhrusti useasti. Päämääränä oli selkeästi perhe..

Ja taas se ettei ole ollut päämäräinen aiemmassa elämässä kaatoi sen mahdollisuuden.

Ja tää ei ole oikeasti mitään v........a mut jos Jyrki oikeasti sen perheen haluaa. Niin täys muutos tohon touhuun. Sähkärin tutkinto kertaukseen.  Hommiin ja siinä sivussa opettajan opiskelu loppuun.. 

Asuntolaina ja asunto meren rannasta -200k€.  Oon sata varma että perhe tulee perässä..

Maailma on epäreilu paikka. Jyrki olis varmasti hyvä isä mut nyt sen haaveen toteutuminen on hyvin epävarmaa. Kiitos Jyrkin valintojen

Vierailija
29224/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan kun ei olla aviossa tapahtuu tätä, että nainen kerryttää omaa varallisuuttaan maksamalla asuntolainaansa ja mies joutuu maksamaan miltei kaikki naisen elinkulut. Kovin hsrvoin tuota tapahtuu toisinpäin vaikka olisi tietysti mahfollista niinkin. Js täällä nämä "mieskirjoittajat" väittävät olleensa tyytyväisiä maksajia. 

Tämä on totta. Naiset ovat kautta historian olleet lompakkoloisia, jos se on vain ollut mahdollista. Lopettakaa tekopyhyys. Agraariyhteisössä kumpikin puoliso painoi,minkä ehti. Roolit olivat selvät. Nykyisin naiset ja miehet käyvät töissä. Naiset voivat pitää tilinsä omassa käytössään, jos se vain on mahdollista. Olen nainen

Luehan vähän historiaa ja mieti sitten miksi naiset on olleet "lompakkoloisia", ja valitsivatko he tosiaan sen roolin itse.

Vierailija
29225/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on aikalailla mautonta lyttäämistä ja uskomattomia ylilyöntejä. Ei tullut paria heistä, mutta selvästi täällä nyt nousee jengillä pintaan jotkin omat turhaumat omasta rahattomuudesta ja aiemmista kumppaneista.

Vierailija
29226/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan kun ei olla aviossa tapahtuu tätä, että nainen kerryttää omaa varallisuuttaan maksamalla asuntolainaansa ja mies joutuu maksamaan miltei kaikki naisen elinkulut. Kovin hsrvoin tuota tapahtuu toisinpäin vaikka olisi tietysti mahfollista niinkin. Js täällä nämä "mieskirjoittajat" väittävät olleensa tyytyväisiä maksajia. 

Tämä on totta. Naiset ovat kautta historian olleet lompakkoloisia, jos se on vain ollut mahdollista. Lopettakaa tekopyhyys. Agraariyhteisössä kumpikin puoliso painoi,minkä ehti. Roolit olivat selvät. Nykyisin naiset ja miehet käyvät töissä. Naiset voivat pitää tilinsä omassa käytössään, jos se vain on mahdollista. Olen nainen

Miehet ne on agraaliyhteisössä käyttäneet naisia pahasti hyvökseen. Naiset teki puolet töistä ja kaikki varallisuus karttui vain mehelle. Naiset esim hoiteli aina karjan ja kodin yksin. Ja kun maitoa alettiin viemään meijeriin, nainen teki työt ja mies korjasi maitotilin itselleen:D

Mieheille on myös maksettu aina parempaa palkkaa, koska , kun palkkaluokat luotiin, miesten työt laitettiin sinne ylös ja naisten työt alas, koska miehen kuuluielättää perhe ja naisen katsottiin elättävän vain itsensä. Ennenhän  katsottiin , että naisen kuuluu jäädä pois töistä, kun meni naimisiin. Joe ei itse ymmärtänyt lähteä sai potkut. Ja oli miehellekin hirveä häpeä, jos vaimo kävi töissä. 

Ainakaan perheellisistä naisista ei kukaan pysty pitämään rahoja itsellään, koska tutkitusti naisset käyttää rahaa enemmän perheeseen, kuin miehet. 

Ja ainakin kaikki tuttavapariskunnat joilla on esim oma asunto, on asuntolainen otettu puoliksi kummankin nimiin ja kumpikin hoitaa oman osuutensa. Perheet, joissa on lapsia, lasten menot jaetaan. 

Varmaan on naisia jotka hyötyy miehensä kustannuksella, mutta varmaan yhtäpaljon on miehiää, jotka hyötyy vaimonsa/äitinsä kustannuksella. Tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia. Auervaaroja on ollut aina ja ja jotkut aikamiespojat tyhjentää tänäkin päivänä äitinsä eläketilin.  Siipiveikkoja löytyy varmaan molemmista.

ja tuo, että väität, että naiset on AINA loisineet miesten lompakoilla, niin aina se asia ei ole ollut naisen päätettävissä. Joskus naisen omaisuus siirtyi suoraan miehelle, kun nainen meni naimisiin ja joskus naisten ei ole annettu opiskella, eikä töissäkäyntiä ole suvaittu, ja kaikki omaisuus on aina ollut miehillä, jos olet ollut naimisissa olevan nainen. Ainoastaan naimaton nainen on saanut itse päätää raha-asioistaan ja käydä töissä, naimisissa  olevalle naiselle se ei ole ollut mahdollista.

Tiesitkö, että aina vuoteen 1930 aviomies hallitsi naisen omaisuutta ja naimisissa oleva nainen oli EDUSMIEHISYYDEN ALAINEN. Eli nainen ei saanut itse päätää rahoistaan/omaisuudestaan. 

Siinä sinulle tietoa naisten "lokkeilusta".

Ei kannattaisi huudella, kun ei näköjään mistään mitään ymmärrä.

Olen  myös nainen.

Vierailija
29227/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Ei se muuten olisi ihastunut opettajaan.  Ne harvemmin on rikkaita.

Vierailija
29228/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Jyrkin päämäärä on asu

Tämä. Nyt Jyrki ei ole kovinkaan kiinnostava miehenä. Vähän varallisuutta, hyvä työ tilanne olisi ihan erilainen. En tajuu miksi ei luvannut Jennille mitään. Ois vaikka kertonut tosta sähkömies tutkinnosta ja sanonut et parissa kk oon vakityössä. Olis varmasti riittänyt Jennille.

Vierailija
29229/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkin raha-asioiden yksityiskohtainen ruotiminen teeveessä on minusta yhtä mautonta kuin arvostelisi toisen sänkytaitoja. Voisihan siitäkin sanoa, että seksi on minulle todella tärkeää  parisuhteessa ja jos se ei toimi niin suhdetta on turha jatkaa, joten siitä pitäisi saada puhua yksityiskohtaisesti koska on suhteen jatkumisen kannalta olennainen asia. Näinhän Jenni perustelu sitä, miksi toistuvasti puhui asiasta.

Miettikää, jos Jyrki tai joku muu mies olisi yhtä usein puinut vaimonsa seksitaitoja, arvostellut tiukkuutta, itkeskellyt kun se tiukka tavara on minulle niin tärkeä, että en ala tässä viittä vuotta odottamaan että toinen saisi tavaransa ja taitonsa minulle riittävän hyvään kuntoon.

Pointtina siis se, että vaikka joku asia on sulle todella tärkeä parisuhteessa, ei se oikeuta ruotimaan sitä hyvin yksityiskohtaisesti julkisesti televisio-ohjelmassa. Sitten vielä olet ylpeä siitä, että toit asian esiin, kun niin si

Repesin tuolle tiukkuuden vaatimukselle, oikeesti wtf? 😂 

Tuo on niin naurettava vertaus, että ei kyllä nyt ihan toimi. 

ja nuohan ovat itse menneet parisuhdeohjelmaan, jossa on tarkoituskin olla avoin elämästään. Aika tylsä ohjelma olisi jos kukaan ei kertoisi syitä mitkä johtaa eroon. Kuten tainan ja Matin juttu: Ikinä ei selvinnyt kunnolla, mitä kamalaa Matti teki tainan mielestä. 

Vierailija
29230/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä toimit noin, niin ei pidä luulla että muutkin.

Ja se agraaliyhteisö sorti naisia. Nainen teki  työt, mutta rahaa ei nähnyt. 

Anoppi meni naimisiin 18 vuotiaana. Hoiti yksin ison karjan, kaikki  navettatyöt  ja kotityöt + 7 lasta ja kun jäi eläkkelle, ei ollut minkäänlaista työeläkettä. Pelkän kansaneläkkeen sai, vaikka oli raatanut vuosikymmeniä. Kaikki tulot oli mennyt isännän tilille maitotileistä lähtien, ja tämä on ollut ihan yleinen käytäntö. Sen takia Suomessa mummoilla ei ole eläkkeitä, kuin pelkkä kansaneläke, koska kaikki tulot on menneet isännälle, vaikka nainen on tehnyt ne työt. 

Joten enpä menisi naisia lompakkoloisiksi haukkumaan. Toki naisen on pitänyt ne sukkahousurahatkin mieheltä pyytää, mutta en ole varma, onko ne miehen lompakossa olleet rahat ihan kokonaan sen miehen hankkimia olleet. 

Vierailija
29231/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli munkaan älli ei riitä opiskeluun tai 70% Suomen kansasta. On se hurjaa 

Vierailija
29232/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne on agraaliyhteisössä käyttäneet naisia pahasti hyvökseen. Naiset teki puolet t

Jos täällä kertoo naisten useammin olevan niitä, jotka kerryttävät omaisuuttaan asuntoaan maksaen laittaen miehet maksamaan omatkin elinkustannukset, niin on aivan turhaa ruveta kertomaan jotain historiaa. Ei se muuta miksikään nykytilannetta. Vai pitäisikö nykynaisen päästä kostamaan miehille heidän esiäitiensä kokemat vääryydet. 

Vierailija
29233/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä team Jenni äkäsenä. 

Olis kiva, jos jenspa löytäisi uuden miehen. Rikkaan ja sängyssä villin. (ettei aina tarttis tehdä sitäkin hommaa itse, kuten auliisti telkkarissa kertoi)

Vierailija
29234/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin ovat voineet keskustella kummankin koulutusmenneisyydestä. Ja varmasti ovatkin, kun kyseli muistaako Jyrki miksi hän on valmistunut. Jennillä nyt vaan oli negatiivinen moodi päällä kaikkeen Jyrkin koulutukseen, työskentelyyn ja talouteen liittymissä asioissa.

Vierailija
29235/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte? Fakta nyt on että Jyrkin täytyy oikeasti tehdä jtn jos aikoo olla haluttua materiaalia sinkku markkinoilla..

Yksinkertaisesti ei ulkonäkö riitä siihen että kaikki  muukin olis rempallaan.

Vierailija
29236/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Jyrkin päämäärä on asu

Menitkö telkkariin ja julkisuuteen haukkumaan toisen pataluhaksi?

Et. Sinulla on enemmän älliä

Vierailija
29237/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi alapeukutatte? Fakta nyt on että Jyrkin täytyy oikeasti tehdä jtn jos aikoo olla haluttua materiaalia sinkku markkinoilla..

Yksinkertaisesti ei ulkonäkö riitä siihen että kaikki muukin olis rempallaan ".

Eläs nyt, palstalla tuntuu paljonkin mammoja, jotka mielellään ottas pikkusen reppanan Jyrkin tissien väliin paapottavaksi. Mistään urheilullisista nuoremmista naisista tosin lienee turha haaveilla. 

Vierailija
29238/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten pääm

Mua säälittää oikeasti tämä maailma ja maailman julmuus. Jyrki olis varmasti aktiivinen ja hyvä isä.  Mutta kun.. Tällä hetkellä mahdollisuudet siihen on 0-olematon..  Mun mielestä Jyrki on komea mies. Mutta tiedostan että lyhyys ja kaljuus tiputtaa jo valtavan paljon naisia pois.. Kuten myös köyhyys, vuokra asunto. Autottomuus.  Kaiken lisäksi sekin tiputtaa että moni Jyrkin ikähaarukan nainen on jo tehnyt lapset, on vapaaehtoisesti lapseton ym. Veloilla on vielä kaiken lisäksi todella paljon vientiä.

Nämä ovat nyt vaan tämän ajanjakson realiteetteja ja siihen ei auta yhtään itku tai parku.  Jos Jyrki perheen haluaa jotain on muututtava.

Vierailija
29239/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

29253. Jatkaa. Mihin mä tän perustan. Mulla on kaveri, joka on 52v. On 300k€ asunto maksettuna. 100k säästössä. 60k€ auto.. on kalju ja lihava.  Viimeiset 5v ollut sinkku. Kun hänellä on myös jotain kriteerejä naiselle. Ei yksinkertaisesti ole tullut ketään vastaan.

Vierailija
29240/30018 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voit syyttää ihan Jyrkiä koska itse avasi taloustilanneettaan omilla kommenteillaan. Vippasi rahaa, tyrmäsi voimakkaasti tulevaisuuden mahdolliset hankinnat. Mitä niistä muuta voi päätellä? Eli ei olis pitänyt huomioida lainkaan?

Väärin. Jyrki ei vipannut telkkarissa rahaa, se oli vain Jennin puheen varassa. Ei todellakaan "tyrmännyt voimakkaasti" mitään, vaan ilmaisi sen että hän ei ole mikään satuprinssi joka tuo taloja tai rahaa tai timantteja. Aivan varmasti olisivat J&J pystyneet suunnittelemaan tulevaisuutta ja tulevaisuudessa tehtäviä hankintoja.

No jokainen kuulee asioita eri tavalla, minä koin tuon kyllä niin että Jyrki halusi tehdä selväksi mitä voi odottaa. Jos hän ei halunnut tyrmätä asiaa, niin sitten olisi voinut sanoa vaikka että tehdään suunnitelma ja mietitään askel kerrallaan.

Ketju on lukittu.