Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voit syyttää ihan Jyrkiä koska itse avasi taloustilanneettaan omilla kommenteillaan. Vippasi rahaa, tyrmäsi voimakkaasti tulevaisuuden mahdolliset hankinnat. Mitä niistä muuta voi päätellä? Eli ei olis pitänyt huomioida lainkaan?
Väärin. Jyrki ei vipannut telkkarissa rahaa, se oli vain Jennin puheen varassa. Ei todellakaan "tyrmännyt voimakkaasti" mitään, vaan ilmaisi sen että hän ei ole mikään satuprinssi joka tuo taloja tai rahaa tai timantteja. Aivan varmasti olisivat J&J pystyneet suunnittelemaan tulevaisuutta ja tulevaisuudessa tehtäviä hankintoja.
Jyrki ei myöskään ole kieltänyt toimineensa näin. Puolustautui ettei nyt ihan täysin rahaton ollut. Sanoi että jos lomalle olis Jenni halunnut niin pitää ilmoittaa hyvissä ajoin et voi säästää yms..
Eli suomeksi on ollut täysin PA.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi täällä revitään satoja sivuja Jyrkistä muka negatiivista jopa keksityillä jutuilla. Itse en pidä esim. jatkuvaa juomista kivana tapana, Jykällä ei juurikaan ollut lasi kädessä. Hänestä jäi itselle hyvä kuva
Kyllähän Annastakin keksittiin vaikka mitä ja sitten spekuloitiin täällä niitä täysin keksittyjä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt on että Jyrkin vippaukset noin herättävät tunteita? Aistin kovasti sellaista tunnelmaa että osa kokee että Jenni esittää parempaa kuin on ja että Jyrkin olisi vaan pitänyt kelvata.
En näe täällä tuollaista esitetyn, että Jyrkin olisi pitänyt kelvata. Enemmän on kritisoitu - ja itse myös kritisoin - sitä, että Jenni ei tehnyt suhteen alussa tai mieluummin jo hakuvaiheessa selväksi, että hakee varakasta miestä. Onnesta hihkuvan ja hehkuvan herttaisen pikkurouvan esittäminen alkujaksoissa tuntuu vain niin feikiltä siihen nähden, mikä oli naisen todellinen toive puolison suhteen. Rehellisyys! Ei siinä ole mitään rehellistä, että jälkikäteen telkkarissa revittelee ja levittelee ja surkuttelee toisen raha-asioita. Se on lähinnä raukkamaista ja ala-arvoista mustamaalaamista.
Jennihän selkeästi ihastui jo heti häissä ja ihastui myös siihen, kun jalkapalloisänsä selkeästi hyväksyi uuden miehen. Ja kaikkihan aina ihastusvaiheessa ajattelee pelkkää hyvää kumppanistaan. Sitten viikkojen kuluessa ne ruusunpunaiset lasit lähtivät silmiltä ja Jenni alkoi nähdä vain ne suhteen negatiiviset puolet
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset ovat "selvittäneet" että Jennillä on aina ollut avomies maksamassa osan lainoista, pappa on avittanut asunnon ostossa, Jenni on saanut lainan vain koska ollut Nordeassa töissä, yleensäkin tiedetään eurolleen Jennin asuntolainan lyhennyserän määrä ja paljonko lainaa on jäljellä. Myös on selvitetty Jyrkin USA:n asumisen taustat ja nainen joka oli syynä tähän. Ilmeisesti naisen nimikin kohta paljastetaan ja osavaltio .
Michigan.
Jyrki nimenomaan sanoi, ettei häneltä kannata odottaa autoa ja asuntoa.
Myöhemmin sitten selitteli, että puhui miljoonatalosta.
Jos te haluatte uskoa Jykän kootut selitykset ja suoranaiset valheet, niin siitä vaan, mutta turha syyttää Jenniä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni 18 vuotiaana ostanut ensiasunnon jonka myynyt voitolla ja siitä saadut rahat nykyiseen asuntoon. Ilman isukin raha apua. Kuka uskoo?
Ja vielä näennäisesti voitolla kun ottaa huomioon, että yleisesti nousevassa trendeissä myös sen seuraavan asunnon hintakin noussut samaa tahtia kuin ensimmäisen.
Eli jos eka asunto on itselle maksanut 66K€ ja noussut 1,5x arvoon 100K€, niin samassa ajassa se seuraava kämppä on myös kivunnut 100->150K€ hintaan eli vaihdossa menevän 33K€ arvonnousu ei selitä tuota hankintaa.
Et sitten ilmeisesti koskaan ole kuullut termiä asuntoflippaaminen. Otapa vähän selvää asioista ennen kuin vedät hatusta huuhaa-laskelmia.
Jyrki: "Siin oli joo vähän varmasti epäilyksii Jennillä ja niistä pitää vaan keskustella. Hänen kanssa on helppo keskustella vaikeistakin asioista siinä mielessä että ne pitää vaan kohdata, mutta kun sen kohtaa yhdessä siitä on helpompi päästä läpi."
Tämä siis sen jälkeen, kun Jenni oli ottanut talousasiat puheeksi ja Jyrki mököttänyt useamman tunnin.
Jyrki otti omien sanojensa mukaan omaa tilaa.
Jenni koki - ihan aiheesta- ettei pysty sanomaan hänelle negatiivisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi täällä revitään satoja sivuja Jyrkistä muka negatiivista jopa keksityillä jutuilla. Itse en pidä esim. jatkuvaa juomista kivana tapana, Jykällä ei juurikaan ollut lasi kädessä. Hänestä jäi itselle hyvä kuva
Jyrkillä ei todellakaan ollut lasi kädessä, mutta tölkki oli. Eikä näyttänyt alkoholittomalta:D
Kumpaakaan ei silti nähty humalassa örveltämässä, joten tuo viinilasi ei varmaan oli kovin paha ongelma.
Mutta joo, jollekin jatkuva rahattomuus on paha asia, toiselle viinilasi lomalla tai illallisella. Kunpi sitten arjessa pahempi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki nimenomaan sanoi, ettei häneltä kannata odottaa autoa ja asuntoa.
Myöhemmin sitten selitteli, että puhui miljoonatalosta.
Jos te haluatte uskoa Jykän kootut selitykset ja suoranaiset valheet, niin siitä vaan, mutta turha syyttää Jenniä kaikesta.
Jenniä syytetään vain ja ainoastaan sen huonosta käytöksestä ja feikkaamisesta.
Eikös Jenni esitellyt itsensä päämäärätietoisena? Miksi hän ei vienyt opintojaan loppuun? Pelkkä amis.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jenni esitellyt itsensä päämäärätietoisena? Miksi hän ei vienyt opintojaan loppuun? Pelkkä amis.
Mikä juttu tää on et tarvis käydä AMK et voi sanoa olevansa päämäärä tietoinen?
Mä oon amis. Mun haave oli perhe, omakotitalo ja mökki.. kaikki on toteutettu..
Enkö mä nyt sit ole ollut päämäärätietoinen?
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin raha-asioiden yksityiskohtainen ruotiminen teeveessä on minusta yhtä mautonta kuin arvostelisi toisen sänkytaitoja. Voisihan siitäkin sanoa, että seksi on minulle todella tärkeää parisuhteessa ja jos se ei toimi niin suhdetta on turha jatkaa, joten siitä pitäisi saada puhua yksityiskohtaisesti koska on suhteen jatkumisen kannalta olennainen asia. Näinhän Jenni perustelu sitä, miksi toistuvasti puhui asiasta.
Miettikää, jos Jyrki tai joku muu mies olisi yhtä usein puinut vaimonsa seksitaitoja, arvostellut tiukkuutta, itkeskellyt kun se tiukka tavara on minulle niin tärkeä, että en ala tässä viittä vuotta odottamaan että toinen saisi tavaransa ja taitonsa minulle riittävän hyvään kuntoon.
Pointtina siis se, että vaikka joku asia on sulle todella tärkeä parisuhteessa, ei se oikeuta ruotimaan sitä hyvin yksityiskohtaisesti julkisesti televisio-ohjelmassa. Sitten vielä olet ylpeä siitä, että toit asian esiin, kun niin si
Tuo vertaus toimisi jos Jenni olisi alusta alkaen sanonut että hänelle on tärkeää että seksi tuntuu tiukalta ja jos tiukkuus olisi yksistään Jennin tahdonvoimasta kiinni. Lisäksi Jennin pitäisi sivuuttaa systemaattisesti Jyrkin huolet, kieltäytyä tekemästä mitään asian eteen ja mököttää keskenkasvuisesti jos asiasta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki: "Siin oli joo vähän varmasti epäilyksii Jennillä ja niistä pitää vaan keskustella. Hänen kanssa on helppo keskustella vaikeistakin asioista siinä mielessä että ne pitää vaan kohdata, mutta kun sen kohtaa yhdessä siitä on helpompi päästä läpi."
Tämä siis sen jälkeen, kun Jenni oli ottanut talousasiat puheeksi ja Jyrki mököttänyt useamman tunnin.
Jyrki otti omien sanojensa mukaan omaa tilaa.
Jenni koki - ihan aiheesta- ettei pysty sanomaan hänelle negatiivisista asioista.
Niin Jyrkikin sanoo
Siinä on ollut varmasti epäilyksiä Jennillä.
Toi kertoo mun mielestä ihan suoraan tarinaa että on vippailtu yms joka on jo Jyrkin mielestäkin aiheuttanut Jennille syytä " säikähtää".
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kun ei olla aviossa tapahtuu tätä, että nainen kerryttää omaa varallisuuttaan maksamalla asuntolainaansa ja mies joutuu maksamaan miltei kaikki naisen elinkulut. Kovin hsrvoin tuota tapahtuu toisinpäin vaikka olisi tietysti mahfollista niinkin. Js täällä nämä "mieskirjoittajat" väittävät olleensa tyytyväisiä maksajia.
Tämä on totta. Naiset ovat kautta historian olleet lompakkoloisia, jos se on vain ollut mahdollista. Lopettakaa tekopyhyys. Agraariyhteisössä kumpikin puoliso painoi,minkä ehti. Roolit olivat selvät. Nykyisin naiset ja miehet käyvät töissä. Naiset voivat pitää tilinsä omassa käytössään, jos se vain on mahdollista. Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä logiikka. Eli Suomen porukasta 70% on pelkkiä ajelehtijoita ja vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten päämäärät ovat erilaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten päämäärät ovat erilaisia!
Eli Jyrkin päämäärä on asua vuokralla. Olla omistamatta juurikaan mitään. Vipata rahaa telkkaris.? .
Totta päämäärät voi olla erilaisia.
Jennil taas tuntuu päämäärä olevan varakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt, että mitä pahaa siinä "pelkässä amiksessa" on? Se ammattiin valmistava koulu ja kun sen olet suorittanut, olet vienyt opintosi loppuun. Kaikkien ei ole pakko jatkaa opintoja tohtorin hattuun asti. Jotkun voi toimia siinä ammatissa johon ovat lukeneet koko elämänsä. Miksi väität, että Jenni olisi jättänyt tuon koulun kesken? Suomessa osa amiskoulutuksista on niin suosittuja, että vain vain joka kymmenes hakija pääsee sisään( esim. Stadin ammatti- ja aikuisopisto, hammasteksniikan perustutkinto) ja moniin muihinkin paikkoihin on paljon hakijoita, verrattuna siihen miten moni pääsee aloittamaan opinnot.
Jotenkin naurettavia nämä vauvapalstan keskustelijat, kun jokaisella lienee vähintään yliopisto käytynä. Kuitenkin ihminen, jolla sitä sivistystä on ja koulut käytynä ei yleensä halveksi toisten koulutusta. Vain ihminen, joka on alemmuuden tuntoinen ja tuntee itsenä huonommaksi, kuin muut, yrittää nostaa sitä huonoa itsetuntoaan ilkkumalla toisen koulutukselle. Siinä sivussa voi varmaan unohtaa, että itse ei tullut käytyä minkäänlaista koulua.
Ihmisillä on monenlaisia päämääriä. Kaikki ei halua aivokirurgiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Jyrkin päämäärä on asua vuokralla. Olla omistamatta juurikaan mitään. Vipata rahaa telkkaris.? .
Totta päämäär
Mutta Jennin älli ei riitä opiskeluun?
Ei siinä mitään muuten mutta kun se jotenkin esittää olevansa parempi. Ja Jyrkiä lytätään ihan kaikesta.
Otan asiakseni nostaa tämän esiin aina, kun Jyrkin raha-asioita ja opintoja ruoditaan.
T. Kahden ihan tavallisen ja täyspäisen amiksen äiti
Mistä päättelit, että tuo komentti oli Jyrkistä tai rahasta? Kumpaakaan ei mainittu.
Itse taidat olla se vihaaja joka satoja kommentteja kirjoittaa noista asioista ja näet syytöksen kaikessa, kun itsekin tiedät tekeväsi väärin.