Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JUURI NYT eduskunnassa yhdellä maski, miksi?

Vierailija
03.04.2024 |

Vieläkö koronaa on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattunut flunssa päälle, tuskin koronasta vaikka sitäkin edelleen. 

Vierailija
2/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on käyttänyt maskia periaatteesta koko ajan.

Koronaaon yhä toki ja se on yhä yhtä vaarallinenkin tauti, on outoa, että siitä ei välitetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maski erottele koronavirusta muista viruksista.

Vierailija
4/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapausta, mutta jos ihmisellä yleisesti on vaikkapa immuniteetin kanssa ongelmia, tai jos oli vähän nuhaa ja ei halua tartuttaa muita?

Vierailija
5/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys ehkä aloittajalle, koronaa on edelleen liikkeellä. Se ei ole koskaan mennyt pois. Edustaja on fiksu. 

Vierailija
6/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistuisit kotoa niin huomaisit että ihan kaupoissa ja julkisissa näkyy maskeja. Se on uusi normaali ei sitä kukaan enää ihmettele.

Vierailija
7/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää leikkauksia niin paljon ettei enää kehtaa näyttää naamaansa.

Vierailija
8/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaoireita ja haluaa suojata muita läsnäolijoita.

Vierailija
9/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut, että pahimman allergiakauden aikana maski auttaa vaivoihin lääkeiden lisäksi. 

Vierailija
10/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin minäkin maskin naamalleni kun olin flunssainen, niinhän sitä on tarkoituskin käyttää. Suomalaiset ovat kyllä takapajuisia metsäläisiä, ei voi muuta sanoa kun tuota ette edes ymmärrä.

Vierailija
11/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella maskinkäyttäjällä on hauras lähiomainen, vaikkapa isoäiti samassa taloudessa, jota pyritään varjelemaan tartunnoilta. Ei välttämättä edes koronalta. Ikinä ei voi tietää.

Vierailija
12/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen todennut, että pahimman allergiakauden aikana maski auttaa vaivoihin lääkeiden lisäksi. 

Totta. Kannattaa vain muistaa että osalla maski voi pahentaa oireita pidemmän päälle kun henki ei kulje niin hyvin. Oman olotilaa kannatta seurata.

Vierailija
13/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tapausta, mutta jos ihmisellä yleisesti on vaikkapa immuniteetin kanssa ongelmia, tai jos oli vähän nuhaa ja ei halua tartuttaa muita?

Tämä just. Tänään kävin itsekin sairaalassa otattamassa sytostaatteja suoneen ja kyllä maskin käyttö on ihan päivänselvää, oli koronaa tai ei. Kaikki pöpöt tarttuu herkemmin kun vastustuskykyä ei ole ja jos flunssa tulee päälle, hoidot siirtyy.

Vierailija
14/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kannattaa vain muistaa että osalla maski voi pahentaa oireita pidemmän päälle kun henki ei kulje niin hyvin. Oman olotilaa kannatta seurata.

Varmasti näin jos on todella pahaa allergiaa tai astmaa. 

Vierailija
15/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista mekuollaankaikki Kiuru?

Vierailija
16/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepatiittia metukassa ja tippuria Turun seudulla. 

Vierailija
17/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suojautuu piikkien vuoksi 5G säteileviltä ihmisiltä? No ei vaan. En ole tutkinut videoita tai kuvia aiheesta.

Vierailija
18/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on lumi maassa, jos et ole katsonut ulos.

Vierailija
19/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se suojautuu piikkien vuoksi 5G säteileviltä ihmisiltä? No ei vaan. En ole tutkinut videoita tai kuvia aiheesta.

Eilen tai edellisiltana oli Ruotsista ohjelma jossa tuli selväksi että korona tuli 5g säteilystä.  Ihan tosissaan olivat.

Vierailija
20/28 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko koronaepidemia oli valtavaa huijausta, mm. 2020 loppuvuodesta bailattiin kuin mitään ei olisi ollut ja yhtään arkkurivistöjä ei syntynyt... jokainen tajuaa miten valtavasti valehtelelua tehtiin jotta saatiin rahastus pyörimään eri maissa ja samalla vallansiirto pienelle rikkaalle eliittiryhmälle.