Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
25921/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin valmis mies:

-vakityö

-vahva itsetunto

-rahaa myös puskuriksi

-selvät tavoitteet elämässä, ei ajelehdi

Piti olla myös häntä itseään vanhempi. 

Tuollaisilla on yleensä ainakin yksi entinen perhe. Mitähän siitäkin tulisi, että miehellä olisi rasitteena ex-muija ja mukulat, jotka ramppaisivat isänsä luona. 

Vierailija
25922/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin valmis mies:

-vakityö

-vahva itsetunto

-rahaa myös puskuriksi

-selvät tavoitteet elämässä, ei ajelehdi

Tällaiset miehet löytää naisen ilman että tarvitsee mennä telkkarissa naimisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25923/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodcastissa pöyristeltiin, ettei hakuvaiheessa ole kysytty onko ok jos ei ole autoa, omistusasuntoa, toistaiseksi voimassa olevaa työsuhdetta tai jos asuu kämppäkaverin kanssa, jne.

Ei se nyt ihan noinkaan ole, että nuo jotenkin automaattisesti olisivat olennaisia asioita. Matille on varmaan ollut ihan ok vaikkei ole varmistettu, että Tainalla on auto. Juuditin Tommilla taisi olla kämppis ja sijoitusasuntoja.

Voi kuitenkin olla, että Jenni ja Jyrki olivat bourdieulaisittain ajateltuna erilaisilla pääomilla ja habituksilla varustettuja. Pointtina ei silloin oikeastaan ole se, onko työsuhde vakituinen, tms.. 

Vierailija
25924/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki ei ilmeisesti ole antanut haastattelua? Mä olen varmaan ainoa joka ei syytä asiantuntijoita. Parhaansa tekevät sen osallistujamäärän kanssa mitä on. Kyllä molemmilla, Jennillä ja Jyrkillä, on omat vikansa. Älytöntä mennä ohjelmaan ja pyytää valmis mies (ja tarkoittaa sillä n. 40-vuotiasta varakasta miestä). Minua ei haitannut sekään että Jenni halusi yrittää kuvausten loppuun saakka, se kai tässä formaatissa on tarkoitus. Jyrki olisi voinut harrastaa Jennin kanssa kommunikointia niin ei olisi eropäätös tullut puskista. 

Eiköhän se kommunikointi eropäätöksestään ja myös sen suuntaiset ajatukset olidi olleet juurikin tässä tapauksessa Jennin tehtäviä. Mutta täällä syytetään tässäkin asiassa Jyrkiä kommunikoinnin puutteesta.

Vierailija
25925/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on toki oikeus asettaa omat kriteerinsä, mutta tsiisus, miten kylmäävää toimintaa. Ensin antaa pusujen jälkeen yllätyspakit rakastuneelle miehelle, jota kertoo vielä ikävöineensä. Sitten haukkuu hänet koko Suomelle (kuinka hänellä oli matalat kriteerit, kuinka toivoi aikuista miestä jne.) Miksi ei säästänyt toista ja ollut edes vähän lempeämpi ja armollisempi! Ihan hyytävän kylmää käytöstä nolata toinen tuolla tavalla. 

Olisko pitänyt siis siinä kameroiden kuvatessa jättää Jykä (kun viittaat siihen tilanteeseen kun vastasi/nyökkäsi ikävöineensä, Jykän kysyessä asiaa). Eiköhän ihan reilua että jätti vasta kameroiden sammuttua kun olivat rauhassa Jennin luona. 

Vierailija
25926/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei ota pikavippiä vaan lainaa tv-ssä? Kertoo sen ettei luottokorttia eikä saa vippiä.

Joo tää kertoo kyl mun mielestä siitäkin ettei vaan saanu mistään muualta rahaa. Mikä varmasti mietitytti myös Jenniä. Ainakin itse voin koska vaan pyytää kavereilta rahaa lainaan. Ainut skenaario miks kaverit ei lainaus olisi se että en maksa takaisin.

Tiedän ihmistyypin kuten siskoni, joka muuten samana vuonna syntynyt kuin Jyrki, rotta kiinalaisessa, joka tykkää elää siivellä. On tarkka rahasta että kaikki menee puoliksi, tosin ei pistä pahakseen jos toinen tarjoaa. Siskoni esimerkiksi ei halunnut ottaa pankista lainaa ajokorttia varten kuten minä, mutta otti sitä kyllä isältämme kun ajatteli, ettei tarvitse ottaa paineita takaisinmaksusta. Jyrki voisi hyvinkin ottaa luottoa tai lainaa muttei halua, mikä on ihan viisasta, vaan haluaa ajelehtia muiden varassa elämänsä. Mieluummin vanhempien tai puolison varassa, koska kaverit on eri. Kaverit hylkää pian, mutta perhe ei. Jyrki luuli että tämä on oikea avioliitto, mutta Jenni ei ollutkaan sitten sitä mieltä mitä sanoi, että avioliitto on pyhä. Jenni arvelee nyt vaan mitätöivänsä liiton, ei mielessään eroa kun tämä nyt oli vaan ohjelma.

Vierailija
25927/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haille ja Annalle taisi käydä parhaiten ohjelmassa. Löysivät toisistaan ystävät, mitään ei jäänyt kuulemma hampaankoloon. Kumpikin otti opiksi. 

"Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship."

Vierailija
25928/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon naiivina todellakin että karsinnoissa ja haastatteluissa osallistujilta kysytään muutakin kuin kumppanin pituutta tai tykkääkö lapsista.Tosin mietin että ei ne edellisinäkään vuosina kyllä kyselly kovin järkeviä. Se oli se yksi pari (en nyt muista vuotta, olisko 2016 tai 2017) kun vasta yhteenjäämispäätöksen JÄLKEEN alkoivat puhua lapsista ja kävi ilmi, että mies voisi jo nyt hankkia ja nainen vasta muutamien vuosien päästä. Tällaiset asiat pitäisi olla selvitettynä ennen kuin ihmisistä tehdään pari.

Yhdessä tv-tuotannossa (ei siis EA) reunoilla olleena kauan sitten tosin on pakko todeta etten yllättyisi jos ei sittenkään kovin kaksisia haastatteluja ja kyselyitä tehtäisi. Siinä ohjelmassa ei osaamista osallistujien valinnan suhteen ollut tuotantoyhtiöllä lainkaan. 

Ja toki se ongelma, että ihmiset valehtelee.. itse

Oliko tilanne ettei ollut mies hakijoita vai tilanne jossa Jyrki on valehdellut kysymyksissä ja haastatteluissa.

Mun järkeen ei mahdu etteikö satojen kysymysten joukossa olisi talous osiota.

Ja jos on ollut..  Tiedossa on varmasti se ettei Jennille kelpaa tyhjä tasku taivaanrannan maalari.

Siksi mä päädynkin siihen että Jykä on antanut itsestään, ahkeran 2 työtä painavan ihmisen kuvan. Jolla on talous kunnossa.

Vähän kuin urheilullisuuskin, eikös Jyrkin pitänyt olla sitäkin?

Vierailija
25929/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa Jennin haukkumista kymmenien viestien sarjatulena.

Minusta Jyrki oli ohjelmassa puistattava tyyppi, joka torjui kaikki keskustelut heittäytymällä aikuisvauvaksi tai nauraa röhöttämällä. 

Vierailija
25930/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella mitä lehdissäkin sanotaan, että pariskunnat riitelee rahasta, olisi välttämätöntä kysyä taloudesta ja kulutustottumuksista kun pareja mätsätään.

Vierailija
25931/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki ei ilmeisesti ole antanut haastattelua? Mä olen varmaan ainoa joka ei syytä asiantuntijoita. Parhaansa tekevät sen osallistujamäärän kanssa mitä on. Kyllä molemmilla, Jennillä ja Jyrkillä, on omat vikansa. Älytöntä mennä ohjelmaan ja pyytää valmis mies (ja tarkoittaa sillä n. 40-vuotiasta varakasta miestä). Minua ei haitannut sekään että Jenni halusi yrittää kuvausten loppuun saakka, se kai tässä formaatissa on tarkoitus. Jyrki olisi voinut harrastaa Jennin kanssa kommunikointia niin ei olisi eropäätös tullut puskista. 

Eiköhän se kommunikointi eropäätöksestään ja myös sen suuntaiset ajatukset olidi olleet juurikin tässä tapauksessa Jennin tehtäviä. Mutta täällä syytetään tässäkin asiassa Jyrkiä kommunikoinnin puutteesta.

Niin Jenni sanoi ohjelmassa ettei pysty keskustella vaikeista asioista kun toinen alkaa mököttää. Mikä on muuten henkistä väkivaltaa.

Vierailija
25932/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Jenniä dissaavat ihmiset, jotka omissa parisuhteissaan tyytyvät kompromisseihin jotka eivät kuitenkaan lopulta tyydytä itseä.

Tietysti jotkut piirteet pystyy sivuuttamaan ja niihin tottumaan, mutta ei Jenniä voi kyllä syyttää ettei napannut. Toisessa niin paljon haluttomuutta ja keskeneräisyyttä.

Jenni aivan upea nainen, fiksu ja leikkisä. Oikeassa seurassa varmasti parasta vaimomateriaalia, tarvitsee vain samantasoisen kumppanin, samoilla arvoilla.

Jos itsellä ei jo olisi maailman upeinta naista kumppanina, ilman muuta pyytäisin Jenniä kahville.

Tsemppiä Jenni, älä tyydy kompromisseihin ja jatka ihmeessä hakua, kyllä se sieltä löytyy.

Näin juuri. Jyrki tässä mokasi pahasti ja se varmaan v****. Turha Jenniä haukkua siitä, että ei halunnut makoilijaa sohvalle. Ei Jenni ole Pelastusarmeija.

25933/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä , kun Jyrki itse väittää, että hänellä kyllä on fyrkkaa, mutta sitten kuitenkin Jenni on kertonut, että Jyrki on pyytänyt häntä maksamaan kokonaan yhteiset ostokset, j Jyrki luvannut maksaa palkkapäivänä takaisin. Samoin se, kun Jyrki sanoi, että hän voi kyllä myös matkustella Jennin kanssa, mutta hänen pitää vaan varautua siihen säästämällä hyvissä ajoin. Jos Jyrkillä olisi vaikka 5000-10 000€ säästöjä, niin miksi hän puhuu siitä, maksaa takaisin palkkapäivänä ja että hänen pitää varautua matkoihin. säästämällä?

Vierailija
25934/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka Jenniä haluaa haukkua voi ottaa Jyrkin luokseen asumaan. Siitä voipi syntyä vaikka romanssi.

Vierailija
25935/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ilta-sanomista Jennin näkemyksen asioista. Pisti silmääni se miten Jenni vieritti syytä nipottamisestaan stressaavalle tilanteelle. Jos tiedät, että sinulla on huono käyttäytymismalli, niin opettele pois siitä äläkä ala televisiossa käyttäytymään huonosti toista osapuolta kohtaan. Jennin syyt sille miksi halusi erota olivat ihan hyvät, mutta hänen käytöksensä on ohjelman loppumisen jälkeenkin kamalaa. Jyrkillä oli oikeus puolustautua Jennin sanomisia vastaan näin jälkikäteen. Sitä en ymmärrä miksi Jenni halusi katkaista välit sen takia. Hän itse haukkui Jyrkiä törkeästi. Jenni väisti luodin erotessaan Jyrkistä, mutta niin väisti Jyrkikin. Kumpikaan ei tule koskaan saamaan kestävää parisuhdetta ellei perustavalla tavalla muuta itseään.

Vierailija
25936/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jenni Jykille kostanut vaan hänelle ei tullut turvallista tunnetta. Se lienee joka naisen syvimpiä tarpeita.

Toivon, että jokainen heistä löytää sen oman, itselle sopivan kullan. Kiitos kun menitte ohjelmaan ja saimme katselle matkaanne.

En kyllä ihan ymmärrä ohjelman periaatetta siitä, että opitaan muka elämää varten ohjelmassa saaduista haavoista ja pettymyksistä. Mattikin vaikutti tosi pettyneeltä, ei katsonut Tainaa. Taina katsoi Mattiin kyllä.

Vierailija
25937/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei olisi jäänyt missään tapauksessa, sanoihan haastattelussa että alkoi tietää asian toisessa tai kolmannessa jaksossa. Eli tiesi mitä tapahtuu, hieman liikaa feikkasi Jyrkille jos hänelle tuli yllätyksenä.

Täysin sopimaton pari kaikessa mielessä.

Tokassa tai kolmannessa jaksossa? Eikös tokassa jaksossa vasta ollut häät. 

Vierailija
25938/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin video Tero Tiittasen instassa näyttää, että Jennillä on huumorintajua ja kyky itseironiaan.

Vierailija
25939/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi oli kaikkien aikojen surkein Ensitreffien historiassa. Asiantuntijat valitsivat toisilleen täysin sopimattomat parit ja heidän tukensa osallistujille oli sisustustaulujen lausahdusten tasoista. Viimeinen jakso Kanalan johdolla oli vaivaannuttava ja sääliksi kävi näitä ihmiskokeen hyväuskoisia osanottajia. 

MTV:n vodcast on aiemmin ollut ajoittain hauskaakin seurattavaa, mutta tänään julkaistu viimeinen jakso olisi mielestäni saanut jäädä tekemättä. On kyseenalaista ottaa yksi osallistuja Jenni pesemään likapyykkiään ohjelmaan, kun toisella osapuolella ei ole mahdollisuutta puhua puolestaan. Aika henkilökohtaisiakin asioita paljastettiin Jyrkistä. Sana ujo sai myös aivan uuden sisällön, kun Jenni määritteli itsensä vodcastissa valtavan ujoksi ihmiseksi. 

Vierailija
25940/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin Jenni sanoi o

Se olisi ollut Jenniltä rehellisyyttä, että olisi sanonut suoraan Jyrkille harkitsevansa eroa. Mutta ei Jenni ollut sitä tehnyt. On aivan turhaa syyttää Jyrkiä, ettei Jenni olisi voinut tuota muka sanoa hänelle. Jenni pelasi jotain ihme omaa peliä kuvittelemallaan hyvältä ohjelmassa näyttämiseltä. Olisi ollut rehellinen toista kohtaan, vaikka toinen näyttäisikin pettymyksensä. Tässä viimeisessä jaksossa tapaamisessa Jyrki ja muutkin osallistujat olivat jo nähneet mitä kaikkea toinen osapuoli oli kamerallekin puhunut. 

Ketju on lukittu.