Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24821/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä veikkaan. Tai velkajärjestelyssä kun ei oo luottokorttiakaan. Jos se tieto pitää paikkansa. Ei siten ole luottotietoja.

Eikös jonkinasteinen luottokortti ole kaikilla nelikymppisillä, paitsi niillä jotka sitä ei saa.

Kyllä luottokortti on jo kolmikymppisillä, jos ei oo häikkää luottotiedoissa. Jo opiskelijakin sen saa.

Vierailija
24822/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oletkin järkevä ihminen, joskus itse koulun takia kotkassa asuneena miettinyt asioita, heillä eläämän rialiteetit kovin alhaisija, ihmiset kun eri vuosikymmeneltä tähän maailmaan, ovat yllttäen tosi outoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24823/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkihän on juuri sitä tyyppiä (kuten lapsen tunnetasolle jääneet narsistitkin), että suhdetta ei rakenneta. Se suhde vain on. Ja jos jotain rakentamista tarvitaan, toinen saa sen hoitaa.

Muuten hyvä kommentti, mut ei nyt näitä narsistijuttuja tähänkin ketjuun, pliis.

Vierailija
24824/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne jyki on piilottanu 20 vuoden palkat? Onko sillä joku kultajemma jossain bolivialaisessa pankissa? Vuokrakämppä, ei autoa, ei matkustelua, ei kersoja, ei ruokkoja. Ei edes koiraa. Äijä painaa kahta duunia ja silti ei vaan raha riitä. Mahtaa siellä kotkassa olla kalliit vesilaskut tai kova inflaatio. 

Elämiseen kuluu rahaa Kotkassakin. Ei tarvitse perustaa mitään jemmaa ylimääräisille rahoille. Ehkäpä syö paljon ulkona, sinkku kun on. Muuta pahetta ei tarvitakaan. Ei ne palkat niin päätähuimaavia ole.

Kovat on kulut yksinäisellä miehellä, jos ennen palkkapäivää on vipattava vaimolta. Eikö oo 40-vuotispäivään mennessä oppinut taloudenpitoa? Kortin luottoraja tapissa? 

Vierailija
24825/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais taina pelästyä lesta sukua, näinkin yksinkertainen juttu

Vierailija
24826/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyrk

. ei ole varaa kokkailla

Vierailija
24827/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla tullut Jennistä alussa, ja pitkin kautta WT-vibat?! Yletön pihvien ylistys ja matkustelun sekä turhan kuluttamisen ihannointi on aika mennyttä aikaa. Jokainen valveutuneempi aikuinen tiedostaa, että lihan syöntiä ja lentomatkailua tulisi vähentää reippaasti, jotta elinolosuhteet säilyisi edes osalle porukasta kohtuullisina tällä palloparalla. Alkuun itse vielä kattelin tuota sormien läpi ohjelmassa, ja aattelin et ok, ainakaan Jenni ei oo ylivaativa ja turhamainen miesmaun suhteen, mut näyteltyähän se show tais suurelta osin olla. Olishan se reilua ollut Jyrkiä pitää ajantasalla selkeästi, missä tunnetasolla mennään, eikä vedättää. Oliko tuo show jopa jonkinlaista kostoa Jyrkille, kun Jenni itse koki tulleensa vedätetyksi Jyrkin varallisuus- ja työtilanteesta?!

Noh, onnea vain sen ongintaan jatkossa, Jenni.

Vierailija
24828/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan moni hakija miettinyt miten eri murre ja paikalliset tavat vaikuttaa parisuhteeseen. 

Esim. mua jotenkin risoo toi kun Jyrki sanoo miuta, miusta tuntuu...Ja sehän johtuu vaan siitä, että kukaan ei ole seurassani niin koskaan puhunut.

Sama toi Oulun ookkonna, ja yleisesti joku Savon kahtellaan, uotellaan jne. (en ehkä osaa edes kirjoittaa noita oikein)

Toisaalta jotain voisi ärsyttää mun pääkaupunkiseutulaisen "murre"

Nämäkin tulisi huomioida parien muodostuksessa.

Vierailija
24829/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se koko suomrn wt ole se j. kaupp.

Vierailija
24830/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan kaikki aikuiset miehet loukkaantuivat jos vaimo julkisesti nolaa ja mollaa toista raasta asiasta.

Toiset jopa suuttuvat. Tuskinpa kukaan suhtautuu siihen lämmöllä, jos puoliso nostaa negatiivisia asioita arvostellen esiin.

Jyrki on syvästi inhimillinen ja lämminsydäminen tavallinen suomalainen  mies. 

On Jyrkissä paljon symppistäkin, mutta selvästi ei vaan toimi, että toinen on elämänasenteeltaan niukempaankin elämään tyytyvä, ja toinen haluaa edetä selvästi korkeamman elintason suuntaan.

Pieleen menee myös, koska toiselle turvallisuus on sitä, että uskalletaan avautua, pysytään luotettavasti rinnalla ja tehdään se mitä luvataan (ja siksi varotaan mitä uskalletaan lupailla), toiselle taas sitä, että henkinen tai taloudellinen vetovastuu ei kaadu omille niskoille.

Vierailija
24831/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kauden naiset kelpaa useimmille yhden yön jutuiksi, mutta ei kyllä parisuhteeseen.  Miksi kukaan mies jaksaisi vaikeuttaa elämäänsä. Ei ymmärrä ei.

Vierailija
24832/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan moni hakija miettinyt miten eri murre ja paikalliset tavat vaikuttaa parisuhteeseen. 

Esim. mua jotenkin risoo toi kun Jyrki sanoo miuta, miusta tuntuu...Ja sehän johtuu vaan siitä, että kukaan ei ole seurassani niin koskaan puhunut.

Sama toi Oulun ookkonna, ja yleisesti joku Savon kahtellaan, uotellaan jne. (en ehkä osaa edes kirjoittaa noita oikein)

Jaa miten ajattelit, että ne pitää huomioida? Automaattisesti jättää kaikki oman murrealueen hakijat ulkopuolelle? Apua!

Vierailija
24833/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muilla tullut Jennistä alussa, ja pitkin kautta WT-vibat?! Yletön pihvien ylistys ja matkustelun sekä turhan kuluttamisen ihannointi on aika mennyttä aikaa. Jokainen valveutuneempi aikuinen tiedostaa, että lihan syöntiä ja lentomatkailua tulisi vähentää reippaasti, jotta elinolosuhteet säilyisi edes osalle porukasta kohtuullisina tällä palloparalla. Alkuun itse vielä kattelin tuota sormien läpi ohjelmassa, ja aattelin et ok, ainakaan Jenni ei oo ylivaativa ja turhamainen miesmaun suhteen, mut näyteltyähän se show tais suurelta osin olla. Olishan se reilua ollut Jyrkiä pitää ajantasalla selkeästi, missä tunnetasolla mennään, eikä vedättää. Oliko tuo show jopa jonkinlaista kostoa Jyrkille, kun Jenni itse koki tulleensa vedätetyksi Jyrkin varallisuus- ja työtilanteesta?!

Keksin juuri että jos Teemu Selänne olisi vapaa, niin siinä olisi varmaan mies Jennin makuun.

Vierailija
24834/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se koko suomrn wt ole se j. kaupp.

Älä ota enempää.

Vierailija
24835/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa rakas iskä ohjeisti Jenskua kun Jykä oli poissa että mietihän vielä. Oisko Jykä pelannu pennoset jos ei tosiaan yksineläjällä ole yhtään sukanvarressa Pahanpäivän varaa. Joku siinä näin jälkikäteen hämää. Tosin Jensku olisi voinut selvemmin alunalkaen hakuprosessissa tuoda julki että haluaa puolison olevan vakavarainen, talous tasapainossa, ja jotain hankittuna, kun ikää jo sen verran että voisi kuvitella kun on puolisoa etsimässä mies  ja perhettä samalla perustamassa. Olisi muutakin kuin herkkä mies ja tuulen huuhtoma pe.. e

Vierailija
24836/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, todellakin tuli wt-fibat ihan heti, eikä ne kauden edetessä poistuneet. 

Vierailija
24837/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ookkonää.

Vierailija
24838/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on haukuttu Hain etnistä taustaa, kaikkien osallistujen ulkonäköä, kaikkien luonnetta, Tainan mielenterveyttä, Matin tapaa katsoa, Jyrki on leimattu mm. puutarhatontuksi, miesvauvaksi ja jopa sossipummiksi. Kertokapaas nyt, haukkujat, kuinka erinomaisia ihmisiä olette. Mitkä vuositulot, painoindeksi ja ennen kaikkea, mitä fantastisia henkisiä ominaisuuksia teissä on (tuon ylenkatseen ja halveksunnan lisäksi)?

Käsittämätöntä ilkeilyä aikuisilta ihmisiltä! Täällä on tosiaankin tiedetty varmasti, että Jyrki on mm. työtön, sossupummi, narsisti, ulosotossa tai peliriippuvainen. Miten nämä koulukiusaajatasoiset ihmiset viitsivät?

Puretaanko täällä jotain omia alemmuudentunteita muihin ivaamalla muita niin että varmasti joku on itsen alapuolella? Mistä näitä perättömiä valheita levittäviä ihmisiä tulee, vai onko avohoidossa jääneet lääkkeet ottamatta?

Vierailija
24839/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on herran status

Vierailija
24840/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä Jennin opiskeluaikana? Onko hän edes ylioppilas?

Ei ole, on merkonomi. Pärjää ihan hyvin elämässään.

Näiden peruskoulupohjalta merkonomiksi opiskelleiden konttorityöpaikat ovat väheneviä. Tuollaista vakuutusten puhelinpalvelua vähennetään koko ajan  tai siirretään ainakin pois Suomessa tehtävänä. Tekoäly tulee vielä lopettamaan ihmistyön tuossa. Ja siinä menee merkonomin vakityö eikä uutta saa. 

Osin totta, mutta minusta on ihan selvää, että vaikka en muuten ole mikään fani, niin Jenni löytää tarvittaessa helposti esim. jotakin myyntityötä, jos haluaa. Sen verran sanavalmis, toimelias ja jämpti ihminen. Ei kaikki sentään mene verkkoon, esim. asunnot ja autot ym. isot hankinnat tehdään jatkossakin pääasiassa paikan päällä käyden. 

Ketju on lukittu.