Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan Muurisella vain kaksi poikaa.
Juu. Jenni ei varmaan ole biologinen lapsi. Ulkonäkökin ihan erilainen.
Ziisus sentään.
Ihan on Jenni biologinen lapsi ja Muurisen eka vaimo, Jennin äiti oli mukana häissä. Näkeehän tuon naamastakin, että on niin isänsä näköä, kuin olis suustaan sylkäissyt sanoi meillä mummo.
Onko Taina edelleen sairauslomalla? 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaistahdissa olen katsonut, mutta kommentoin jakson 12. pohjalta ja heitän oman näkökulman, saa olla eri mieltä.
Jenni tuntuu saavan aikaa paljon kuraa niskoilleen, mutta kyllä mielestäni Jyrkilläkin olisi ollut petrattavaa ohjelmassa asenteensa kanssa.
Jyrki sanoi kameroille, että on aina tähän asti onnistunut elättämään itsensä ja lisäsi selkeästi epäröiden että toivottavasti myös tulevaisuudessa pystyy elättämään itsensä. Jos Jyrki ei onnistu vakuuttamaan edes itseään siitä, että että pystyy elättämään itsensä tulevaisuudessa, niin miten hän sitten pystyisi vakuuttamaan sitä myöskään tuoreelle vaimolleen, jolta on jo ehtinyt vipata rahaa? Ja vippaileva nelikymppinen mies vailla säästöjä ei vaikuta erityisen omavaraiselta.
Jennillä paloi selkeästi päreet Jyrkiin, kun antoi ikävästi hänestä palautetta selän takana kameroille. Kieltämättä minuakin ärsyttäisi. Eniten ärsyttäisi tuo asenne, että ei viitsitä tehdä yhtikäs mitään, ei edes ruokaa.
Eikö tuo että ei viitsi tehdä ruokaa ollut vastaus kysymykseen, että kokkaileeko Jyrki paljon itsekseen Kotkassa. En minäkään viitsi kokata mitään monimutkaista vain itseäni varten, enkä pukeudu ykkösiin jos istun iltaa yksin kotona. Se vaatii jonkin sosiaalisen motivaattorin.
Tainan videoklipit oli jotenkin teennäisiä ja outoja. Peilaili itseään aina ensin hetken eri puolilta ja muikisteli kameralle. Sitten aloitti valitusvirtensä: ahdistaa, masentaa, mun voimavarat, mun rajat, mun turvallisuudentunne.
Ei Jenni varmaan mitään kovapalkkaista miestä kaipaa, olisi varmaan riittänyt että miehellä on taito hallita raha-asioitaan. Olen varma, että Jenni löi hanskat tiskiin siinä vaiheessa, kun sai kutsun ravintolaan ja joutuikin maksamaan omat eväänsä.
Ei edes alkeellisia aikuisen ihmisen Jyrkillä. Eikä näemmä kykyä ymmärtää sitä, mitä ympärillä tapahtuu. Vaimo lähettää ukon viikoksi omille kotikonnuilleen ja ukko luulee, että häntä vielä joku kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Minne jyki on piilottanu 20 vuoden palkat? Onko sillä joku kultajemma jossain bolivialaisessa pankissa? Vuokrakämppä, ei autoa, ei matkustelua, ei kersoja, ei ruokkoja. Ei edes koiraa. Äijä painaa kahta duunia ja silti ei vaan raha riitä. Mahtaa siellä kotkassa olla kalliit vesilaskut tai kova inflaatio.
Ei missään ole sanottu, että on kauan tehnyt kahta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ihan velkakirrteessä ukko
Sitä veikkaan. Tai velkajärjestelyssä kun ei oo luottokorttiakaan. Jos se tieto pitää paikkansa. Ei siten ole luottotietoja.
J... ei nyt saanut säälipisteitä edes tästä, taitaa kaljaa vetää rennosti, maha näyttää siltä, ja jospa pitkävedossa voittaisi
Nykypäivänä aika moni joutuu välillä työttömäksi. Typerää olla siitä heti leimaamassa. Elämäntapatyöttömyys on sitten eri asia, mutta Jyrkihän ei ole elämäntapatyötön. Olen ollut itsekin vajaan vuoden työttömänä, kun firma meni alta. Nyt 8 vuotta myöhemmin palkkatuloni ovat 90 000e/v. Lopulta löytyi kiva työpaikka, jossa olen päässyt eteenpäin. Mutta ehkä silloin 8v sitten joku ajatteli, että vitsi mikä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ruma, tyhmä, mielenterveys?
Sinä vai? No yritä pärjäillä silti.
Sitä veikkaan. Tai velkajärjestelyssä kun ei oo luottokorttiakaan. Jos se tieto pitää paikkansa. Ei siten ole luottotietoja.
Eikös jonkinasteinen luottokortti ole kaikilla nelikymppisillä, paitsi niillä jotka sitä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Minne jyki on piilottanu 20 vuoden palkat? Onko sillä joku kultajemma jossain bolivialaisessa pankissa? Vuokrakämppä, ei autoa, ei matkustelua, ei kersoja, ei ruokkoja. Ei edes koiraa. Äijä painaa kahta duunia ja silti ei vaan raha riitä. Mahtaa siellä kotkassa olla kalliit vesilaskut tai kova inflaatio.
Elämiseen kuluu rahaa Kotkassakin. Ei tarvitse perustaa mitään jemmaa ylimääräisille rahoille. Ehkäpä syö paljon ulkona, sinkku kun on. Muuta pahetta ei tarvitakaan. Ei ne palkat niin päätähuimaavia ole.
Vierailija kirjoitti:
No voi, pääkaupunkiseudulla on takuulla paljon hänelle sopivia miehiä tarjolla, kaikki kriteerit täyttyy, tämä farssi taitaa olla kanasen käsikirjoitus, Jenni on todella haluttua seuraa, ja luulen että on jo jono oventakana, itselle tuli mieleen myykö kotia, koska toi kotkan tyyppi häiriköi ja käy oven takana.
Noh, olen sinkkumies PK-seudulta, oma kämppä on ja maksettu kokonaan (300K+), uudehko auto löytyy, siisti vakityö ja kelpo tulot löytyy, 70K sijoituksissa ja muutama kymppitonni pitkäaikaistalletuksissa. Jennin osalta eivät omat kriteerini valitettavasti täyty, luonteesta alkaen. Varmaan maksimiaika, jonka jaksaisin katsella on yksi viikonloppu.
Oishan se ollut mukavaa päästä Jenskulle asumaan ilmaiseksi, ei tehnyt ruokaakaan varmaan syystä ettei olisi joutunut ostaa ainekset, mie vaan olen.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin reaktio eroon on juuri se syy miksi en itsekään tapaile elämässään keskeneräisiä ihmisiä. Monille itsensä luuseriksi kokeville miehille nainen on joku pakoreitti siitä ikävästä totuudesta että asioiden eteen pitäisi nähdä vaivaa. Kaunis vaimo nostaa miehen statusta ja työttömälle tai pienituloiselle miehelle siitä suhteesta tuleekin nopeasti toivon ja ihmisarvon mitta. Puhumattakaan siitä jos mies on saamaton myös kotitöissä ja nainen puolestaan niissä ihan hyvä. Naisesta tulee nopeasti sellainen lääke kaikkiin kipupisteisiin mitkä pitäisi ratkaista itse ennen suhteeseen ryhtymistä.
Jyrki oli täysin riippuvainen Jennistä niin monella tasolla ettei pystynyt sitä kuvaajien edessä olevaa kohtaamistakaan hoitamaan kunniallisesti. Eikä hän varmaan tänäkään päivänä ymmärrä ettei kyse ollut siitä onko hänellä riittävän suuret tulot.
Jykälle olisi pitänyt selittää asia kuin pienelle koululaiselle. Tosin tieto menee perille vain jos sen pystyy vastaanottamaan, Jyrkin tapauksessa saattaa defenssit olla aika vahvat.
Jennille nostan hattua siitä, että jaksoi noinkin pitkään. Ymmärrän senkin, että viimeiseen tapaamiseen mennään esittämään, että liitto jatkuu koska ei haluta draamaa kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Tainan videoklipit oli jotenkin teennäisiä ja outoja. Peilaili itseään aina ensin hetken eri puolilta ja muikisteli kameralle. Sitten aloitti valitusvirtensä: ahdistaa, masentaa, mun voimavarat, mun rajat, mun turvallisuudentunne.
Voi myös olla, että jos hänellä on ollut syvällisempiä avautumisia, niin ne on täytynyt jättää terveydentilan ja yksityisyyden suojan takia näyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuitenkin ollut että olisi toivonut vakityössäkäyvää miestä. Missään kohtaa ei sanonut toivovansa parempituloista miestä.
Vakityö ja säästöjä eli näyttöä siitä, ettei vihellä rahojaan menemään saman tien kun tili tulee. Tuskin se vakityökään tässä olis ollut niin tärkeä asia, jos olis ollut pankissa pari markkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Taina edelleen sairauslomalla? 👀
No, olen kuullut, että kunnallisella puolella saikutellaan paljon kun on niin rankkaa.
Ei meille ole muutakaan kerrottu. Taina kehuu Mattia minkä ehtii. Tuskin kehuisi, jos jotain vakavaa olisi tapahtunut.