Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24841/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita yläpeukku, jos olet koulukiusaaja ja alapeukku, jos et ole.

Vierailija
24842/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan Muurisella vain kaksi poikaa.

Wikipediaan saa kirjoittaa kuka vaan. Ei ole mikään pelkkää faktaa sivu. Veljet ovat Jenniä paljon vanhempia, hän on iltatähti. Häntä ei ole kukaan vaan sinne ole kirjannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24843/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Taina edelleen sairauslomalla? 👀

No, olen kuullut, että kunnallisella puolella saikutellaan paljon kun on niin rankkaa.

Niin saikutellaan. Lähärit keskimäärin 26 pv vuodessa. Päälle mammuttilomat, niin tekee lähes 3 kk poissaoloa työstä. Ei ihme, että huonosti menee taloudessa. Miksi lääkärit ei saikuta, vaikka työ oletettavasti raskaampaa kuin hoitsuilla?

Vierailija
24844/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tunne olisi molemminpuolinen. 

Vierailija
24845/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jykän sisko ei ole jykän sisko, humanoidi kotkalainen

Vierailija
24846/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulisi ottavan pikavipin, jottei tarvi lainata kesken ohjelman.

Vierailija
24847/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jyrki kahta työtä tekemällä tienaa kuukaudessa alle kolme tonnia, niin mitäs sitten, kun perhettä pitäisi perustaa? Lapsia kun tulee, ei voi eikä ylipäätään jaksa olla 24/7 töissä. Putoaako tulot puoleen? Jenni jäisi äitiyslomalle ja pitäisi pärjätä Jyrkin 1500€ bruttopalkalla. Aika tiukkaa tekisi nykymaailmassa. Monilla menee jo asuntolainan pelkkiin korkoihin yli tonni ellei enemmänkin. Aina voi toki asua kaupungin vuokrakämpäasä tai jossain homeisessa murjussa, mutta se ei liene kenenkään unelma varsinaisesti.  

Vierailija
24848/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muilla tullut Jennistä alussa, ja pitkin kautta WT-vibat?! Yletön pihvien ylistys ja matkustelun sekä turhan kuluttamisen ihannointi on aika mennyttä aikaa. Jokainen valveutuneempi aikuinen tiedostaa, että lihan syöntiä ja lentomatkailua tulisi vähentää reippaasti, jotta elinolosuhteet säilyisi edes osalle porukasta kohtuullisina tällä palloparalla. Alkuun itse vielä kattelin tuota sormien läpi ohjelmassa, ja aattelin et ok, ainakaan Jenni ei oo ylivaativa ja turhamainen miesmaun suhteen, mut näyteltyähän se show tais suurelta osin olla. Olishan se reilua ollut Jyrkiä pitää ajantasalla selkeästi, missä tunnetasolla mennään, eikä vedättää. Oliko tuo show jopa jonkinlaista kostoa Jyrkille, kun Jenni itse koki tulleensa vedätetyksi Jyrkin varallisuus- ja työtilanteesta?!

Noh, onnea vain sen ongintaan jatkossa, Jenni.

Keksin juuri että jos Teemu Selänne olisi vap

Ois täydellinen mätsi! Noita hölmöjä, persuhenkisiä miljonäärejä ei vaan ole ihan jokaiselle huulitäytemerkonomille jaossa.

Vierailija
24849/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan moni hakija miettinyt miten eri murre ja paikalliset tavat vaikuttaa parisuhteeseen. 

Esim. mua jotenkin risoo toi kun Jyrki sanoo miuta, miusta tuntuu...Ja sehän johtuu vaan siitä, että kukaan ei ole seurassani niin koskaan puhunut.

Sama toi Oulun ookkonna, ja yleisesti joku Savon kahtellaan, uotellaan jne. (en ehkä osaa edes kirjoittaa noita oikein)

Toisaalta jotain voisi ärsyttää mun pääkaupunkiseutulaisen "murre"

Nämäkin tulisi huomioida parien muodostuksessa.

Se on ookkonää.

Tämä on juuri se miten se eri murre musta vaikuttaa (siis jos toinen puhuu tosi vahvasti murretta). Eli puhuisin puolisoni kanssa eri kieltä enkä edes osaisi sanoa / ymmärtäisi kaikkea mitä toinen puhuu. Eikä hän minua. 

Esim kerran yksi mun työkaveri sanoi jotain "onkohan hyö tehneet ..." Sen vielä ymmärsin vaikka aluksi olin että mikä hyö.

Vierailija
24850/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka itsensä elättävä, säästävä nainen haluaa p..aukisen puutarhatontun inisemään kmppäänsä, varmaan joutuu sohvankin desinfioimaan ton jälkeen

Melkosta tekstiä. Anonymiteetin takaa voi kaikki kirjoitella ihan mitä sattuu. Korkki kiinni.

Vierailija
24851/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan just sen takia että Jyrki etsii aikuista seuraa ja ne naiset etsii aikuista seuraa.  Mä en oikeasti tunne yhtään 30v naista joka aloittaisi suhteen miehen kanssa joka asuu vuokralla, ei omista mitään ja on peeaa.  Toi on ihan valtava punainen lippu.

Jep jep siellä sinun 30-v prinsessanaisten maailmassasi, jossa jokainen 40-v mies on ValmisMiesTM , valmiina tulevaa vaimoaan odottamassa, ja hänellä on kartano tiluksineen sekä viinitila Italiassa. Odottamassa tulevaa perhettä.

Ainakin niissä TV-sarjoissa joita seuraatte niinqu Kardashianeissa ja Los angelesin täydellisessä naisissa.

Taas joku ulisee että pitäisi olla viinitila Italiassa, kun on kerrottu että rahojen pitäisi tuon ikäisellä normaalilla elämänhallinnalla varustetulla miehellä riittää seuraavaan palkkapäivään. Varsina

Vastasit ennenkuin luit viestin loppuun?

Mä luulen että nämä sun tutut omistaa jotain

Vierailija
24852/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muilla tullut Jennistä alussa, ja pitkin kautta WT-vibat?! Yletön pihvien ylistys ja matkustelun sekä turhan kuluttamisen ihannointi on aika mennyttä aikaa. Jokainen valveutuneempi aikuinen tiedostaa, että lihan syöntiä ja lentomatkailua tulisi vähentää reippaasti, jotta elinolosuhteet säilyisi edes osalle porukasta kohtuullisina tällä palloparalla. Alkuun itse vielä kattelin tuota sormien läpi ohjelmassa, ja aattelin et ok, ainakaan Jenni ei oo ylivaativa ja turhamainen miesmaun suhteen, mut näyteltyähän se show tais suurelta osin olla. Olishan se reilua ollut Jyrkiä pitää ajantasalla selkeästi, missä tunnetasolla mennään, eikä vedättää. Oliko tuo show jopa jonkinlaista kostoa Jyrkille, kun Jenni itse koki tulleensa vedätetyksi Jyrkin varallisuus- ja työtilanteesta?!

Noh, onnea vain sen ongintaan jatkossa, Jenni.

Keksin juuri että jos Teemu Selänne olisi vap

Paitsi ettei Selänne laita pyykke, ruokaa, tiskejä, aja nurmikkoo, eikä mitäån muutakaan mitä Jenni vaatisi.

Vierailija
24853/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennistä kyllä huomasi heti ohjelman alusta lähtien että esittää jotain. 

Ei ollut oikeasti ihastunut missään vaiheessa. Olisi ollut reilua sanoa Jyrkille asiasta aiemmin, eikä olisi enää pitkittänyt yhdellä viikolla asiaa. 

Vierailija
24854/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällä Je nni tullut viinipäissään huutelemaan välikommentteja

Vierailija
24855/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut oikeasti ihastunut missään vaiheessa. Olisi ollut reilua sanoa Jyrkille asiasta aiemmin, eikä olisi enää pitkittänyt yhdellä viikolla asiaa. 

Mun mielestä oli. Siinä vaiheessa kun paljastui ettei ole lapselle isä kelpoinen mies. Jenni kylmeni paljon. Katseista näki muutoksen.

Vierailija
24856/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykä ei tainnut onnistua siinä onginnassa.

Vierailija
24857/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli. Siinä vaiheessa kun paljastui ettei ole lapselle isä kelpoinen mies. Jenni kylmeni paljon. Katseista näki muutoksen.

Mun mielestä taas näytti siltä, että oli alussa ihastunut omaan mielikuvaansa prinssistä. Kunnes se mielikuva rapistui. Oli toivonut mielessään varakasta miestä jonka kanssa ruvetaan elämään -täydelliset naiset-elämää ja tekeen lapsia. Jenni yritti tehdä vaikutuksen tähän unelmien prinssiin (eli esitti jotain muuta kuin oli). Kunnes ei enää yrittänyt. Silloin saimme seurata oikean Jennin kaksinaamaista käytöstä ja kostoa Jyrkille, kun ei ollutkaan unelmien prinssi.

Vierailija
24858/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se näköjään kova paikka että nuori, kaunis, hyvin toimeentuleva nainen ei ollut epätoivoinen ja ottanut miestä joka menee todella paljon hänen tason alle.

Vierailija
24859/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jykä ei tainnut onnistua siinä onginnassa.

Kumpikaan, Jenni tai Jyrki, ei onnistunu.

Vierailija
24860/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24938.. No kyllä mä ymmärrän Jennin pettymyksen.. Piti tulla 2 työtä tekevä, määrätietoinen maisteri. Sit paljastui mitä oikeasti tuli. 

Ketju on lukittu.