Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24641/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan realistisesti? Susta puhuttaisiin kakkaa telkkarissa. Käsi ylös kuka ei oikoisi väitteitä?

Kyllä mä Jykänä laittaisin Facebook avoimeksi ja koulutodistuksesta kuvan.

Niin. Jos minusta levilteltäisiin telkkarissa ja keskustelupalstoilla väitteitä, että opinnot on kesken enkä ole maisteri, niin todellakin laittaisin facebookiin tai vaikka iltiksen toimittajalle korjauksen, että kyllä olen maisteri. Johan moiset huhut jo haittaisi työnhakua, jos ovat valhetta.

No tän tekisi sata varmasti jokainen ihminen tossa tilanteessa.

Vierailija
24642/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan realistisesti? Susta puhuttaisiin kakkaa telkkarissa. Käsi ylös kuka ei oikoisi väitteitä?

Niin. Jos minusta levilteltäisiin telkkarissa ja keskustelupalstoilla väitteitä, että opinnot on kesken enkä ole maisteri, niin todellakin laittaisin facebookiin tai vaikka iltiksen toimittajalle korjauksen, että kyllä olen maisteri. Johan moiset huhut jo haittaisi työnhakua, jos ovat valhetta.

Eihän ne saa kommentoida eikä antaa haastatteluja ennen ohjelman päättymistä. Eli vasta ens tiistain jakson jälkeen. 

Toivon että se Teron ja Katjan yllätysvieras olisi just Jyrki, jonka maine on pilattu niin huolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24643/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mökötys on kyl tosi iso punainen lippu kanssa. Sillä kontrolloidaan todella vahvasti. Ihan samaa sarjaa kun sanoisi että nyt v....u turpa umpeen.

Vierailija
24644/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla maisteri. Tulihan se jo sarjassa selväksi.

Tuskin on edes kandi. Se on ennen maisterin tutkintoa.

Vierailija
24645/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni veti kahta roolia. Vaikka oli vaikeaa, Jyrki edessä esitti kuinka meillä on kuitenkin hyvin. Sitten kun haastateltiin erikseen niin juorusi ja puhui ilkeästi Jyrkistä selän takana. Ei reilua ollenkaan. Katsojille kertoi muuta kuin Jyrkille 

Juuri näin. TÄSTÄ minä arvostelen Jenniä, en muusta. Ymmärrän hyvin, ettei Jyrki ollut hänelle sopiva mies. Näkemyksessäni ei mielestäni ole mitään kaksinaismoralistista. Se kaksinaismoralisti oli Jenni itse.

Vierailija
24646/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni veti kahta roolia. Vaikka oli vaikeaa, Jyrki edessä esitti kuinka meillä on kuitenkin hyvin. Sitten kun haastateltiin erikseen niin juorusi ja puhui ilkeästi Jyrkistä selän takana. Ei reilua ollenkaan. Katsojille kertoi muuta kuin Jyrkille 

Juuri näin. TÄSTÄ minä arvostelen Jenniä, en muusta. Ymmärrän hyvin, ettei Jyrki ollut hänelle sopiva mies. Näkemyksessäni ei mielestäni ole mitään kaksinaismoralistista. Se kaksinaismoralisti oli Jenni itse.

Jenni yritti useampaan kertaan puhua Jyrkille f2f mutta Jyrki ei halunnut keskustella.  Suuttui ja mökötti. 

Kiva tilanne tuokin sun kodissa on vielä tuntematon ihminen joka suuttuu ja mököttää tuntikausia. Suht ahdistavaa 

Vierailija
24647/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ton Jennin olis pitänyt viime jaksossa sanoa? Kun asiantuntijat kyseli asioista.. Ruveta valehtelemaan vai olla rehellinen?.

Oisko ollu parempi sanoa et jyrkil oli liian pieni?

Välimatka erotti = kaikki tietää ettei pidä paikkaansa...

Siisteys käsitykset= antaa itsestään ihan friikki kuva.

Vai ihan vaan olla rehellinen ja kertoa että arvot ei kohtaa ei sitten yhtään.

Oli hyvä, että hän oli rehellinen ohjelman katsojia kohtaan. Mutta hän olisi voinut olla sitä myös Jyrkiä kohtaan, eikä hoitaa eroa noin karulla tavalla ja suorastaan kusettamalla.

Vierailija
24648/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero,kylmä ja kaksnaamanen tyyppi on Jenni.

Vierailija
24649/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla maisteri. Tulihan se jo sarjassa selväksi.

Tuskin on edes kandi. Se on ennen maisterin tutkintoa.

Jyrki on sen verran vanha, että jos meni lukiosta yliopistoon, niin silloin ei vielä ollut pakko tehdä kandia, sai tehdä kaikki opinnot kerralla maisteriksi ilman mitään kanditöitä tai kandiksi valmistumista. Itse olen 42 ja HY:sta valmistunut, pelkkä maisteri.

Vierailija
24650/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ton Jennin olis pitänyt viime jaksossa sanoa? Kun asiantuntijat kyseli asioista.. Ruveta valehtelemaan vai olla rehellinen?.

Oisko ollu parempi sanoa et jyrkil oli liian pieni?

Välimatka erotti = kaikki tietää ettei pidä paikkaansa...

Siisteys käsitykset= antaa itsestään ihan friikki kuva.

Vai ihan vaan olla rehellinen ja kertoa että arvot ei kohtaa ei sitten yhtään.

Oli hyvä, että hän oli rehellinen ohjelman katsojia kohtaan. Mutta hän olisi voinut olla sitä myös Jyrkiä kohtaan, eikä hoitaa eroa noin karulla tavalla ja suorastaan kusettamalla.

Sitähän se yritti. Mutta 40v Jyrki veti kuoreen eikä suostunut keskustella.

Vierailija
24651/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt olko niin kauhean tosissanne näiden kommenttienne kanssa. Viihdeohjelmahan tää vain on. Ennalta sovitut juonenkäänteet ja tapahtumat,  jotta nuoret ja nuorehkot, varsinkin naiset saadaan katsomaan tätä " tosi" TV:tä. 

Vierailija
24652/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse en kyllä saanut yhtään sellaista kuvaa. Jyrki on vaan rennompi luonne joka ei ole niin kova suunnittelemaan asioita etukäteen. Se että Jenni esimerkiksi valitti siivoamisesta ei tarkoita että Jyrki haluaisi että Jenni hoitaa siivouksen, vaan toiset eivät ole yhtä tarkkoja eivätkä näe järkeä siivota omaan silmään puhdasta kotia. Jyrkille sopisi kaltaisensa rennompi nainen ja Jennille tarkempi ja suoraviivainen mies."

Mut kuka sitten kuittaa ravintolalaskun, meneekö Jykä naisensa kanssa yhdesä tiskaamaan keittiöön?

Aku Ankka tulee mieleen tuosta tiskaamisesta :D

Vierailija
24653/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme edellistä kautta tästä ohjemasta on ollu ihan sysipaskoja. Eli 2022 Henni ja Miikka, Assi ja Otto, Salla ja Lauri. 2023 Julia ja Waltteri, Riia ja Aleksi, Matti ja se oululaisnainen. Ja nyt 2024 taina ja Matti, Anna ja Hai sekä Jenni ja Jyrki.

Jokaisella näistä kausista yksi pari jäänyt yhteen ja pian sarjan loppumisen jälkeen ilmoittanut erostaan, joka ei kyllä katsojille ole tullut yllätyksenä.

Nykyiset asiantuntijat olleet tällä kokoonpanolla juurikin nämä samat kolme kautta! Mätsit on oikeasti olleet huonoja tai sitten ihmiset ovat viime vuosina vaan muuttuneet niin erilaisiksi, ettei ole kärsivällisyyttä toiseen tutustua konseptin vaatimalla tavalla.

2021 kaudella yhteen jäi 3/4 paria ja ovat edelleen yhdessä.

Silloin oli vielä Elina Tanskanen mukana. Kävi parien kotonakin puhumassa ja auttama

Wikipediasta kopsasin:

Elina Tanskanen on suomalainen seksuaaliterapeutti, pariterapeutti ja tietokirjailija.

Taustakoulutukseltaan hän on yhteiskuntatieteiden maisteri, toimintaterapeutti ja erityistason seksuaaliterapeutti (NACS). Hän opiskellut myös logoterapiaa, psykoanalyyttista pariterapiaa ja psykofyysistä psykoterapiaa.

Vierailija
24654/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on sen verran vanha, että jos meni lukiosta yliopistoon, niin silloin ei vielä ollut pakko tehdä kandia, sai tehdä kaikki opinnot kerralla maisteriksi ilman mitään kanditöitä tai kandiksi valmistumista. Itse olen 42 ja HY:sta valmistunut, pelkkä maisteri.

Mehän ei edes tiedetä onko Jyrki ollut yliopistossa vai onko joku muu koulu jäänyt kesken.

Vierailija
24655/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö osallistujat anna yleensä viimeisen jakson jälkeen haastattelun maikkarille ainakin? Nyt ei mitään?

Vierailija
24656/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

Tästä on puhuttu tuolla jo satoja sivuja sitten, mutta Jyrki omaa pitkän listan red flageja, jotka liittyvät narsistin käytökseen. Vaikkei hän olisi narsisti, hänellä on samanlaista ongelmakäytöstä suhteessa. Nykyään naiset tajuavat juosta, elleivät ole itse jossain mielenterveysongelmansa kynnysmatto/hoivaviettivaiheessa.

Nyt alkaa mennä paksuksi, tulee mieleen että ettekö te enää muuta keksi?

Narsismista paljon tietävänä pidän tätä väitettä todella tuulesta temmattuna ja törkeänä. Ohjelmassa kyllä nähtiin narsistisen oloisia, kylmiä, kovia ja itsekeskeisiä ihmisiä, mutta Jyrki ei kuulu heihin. 

Vierailija
24657/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt olko niin kauhean tosissanne näiden kommenttienne kanssa. Viihdeohjelmahan tää vain on. Ennalta sovitut juonenkäänteet ja tapahtumat,  jotta nuoret ja nuorehkot, varsinkin naiset saadaan katsomaan tätä " tosi" TV:tä. 

Nuo saavat tuosta jonkun minimaalisen palkkion. Pilaisitko maineesi toisen käsikirjoittamalla tavalla?

Vierailija
24658/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin iloksenne vanhan uutiset vanhalta kaudelta vertailun vuoksi. Siinä asiantuntijana silloin ollut psykologi Mikael antaa suoria käytännön neuvoja osallistujalle https://www.is.fi/viihde/art-2000001022067.html . Vähän helpommin ymmärrettäviä neuvoja kuin nykyiset höpinät että kun yhdestä tulee kaksi niin kahdesta tulee yksi. Tai että voidakseen olla lähellä pitää olla välillä kaukana. Mikael takaisin!

Vierailija
24659/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kaikkiin opettajan töihin olla maisteri? Mikä se valmistajan luokan opettajajuttu oli.

24660/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö osallistujat anna yleensä viimeisen jakson jälkeen haastattelun maikkarille ainakin? Nyt ei mitään?

Jos s ne tulee vasta ensi viikon jakson jälkeen...?

Ketju on lukittu.