Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
LouLou kirjoitti:
Olisi kiva, jos ip-lehti tekisi haastattalun Jyrkistä sekä Tainasta. Kuulisi heidän kantansa asioihin, kun ne ovat hieman jääneet piementoon. He eivät missään vaiheessa sanoneet kameran edessä mitään ilkeää puolisoistaan.
Jyrkihän on esittänyt puolustuspuheensa. Taina ei varmaan voi avata kameroille suoraan, mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kommentoitia...
Tuo mitä kirjoitit esim Matin ja Tainan mahdollisesta dialogista oli hyvä.
Keskustelu saattanut mennäkin noin.
Eikä tuossa ole edelleenkään yhtään mitään syyllistävää tai poispantavaa-Hyvänen aika.
Ihan normaalia miehen puhetta.
Matti on itse myöntänyt ylilyönnin. Lisäksi, kun olivat vielä yhdessä, puhui Taina siitä, että he ovat sopineet Matin kanssa, että tämä opettelee asiallisempaa tapaa kommunikoida. No, tietysti normaali mies voidaan nähdä myös metsäläisenä. Onneksi on niitä sivistyneitäkin miehiä, jotka osaavat käyttäytyä ja kohdella muita hyvin, etenkin omaa naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti "ennenkuin mennään syvään päätyyn niin pitää ottaa tyhjät pois". "Näin viisaan lausahduksen sanoi Kanala Annalle ja Haille,jos joku ymmärtää niin hyvä." Ihmettelen ymmärtääkö Kanala itsekkään mitä tarkoittaa,kunhan jotakin puhuu "asiantuntijana".
Tämä oli käsittämätön heitto. Koko sarjan ideahan on se, että hypätään suoraan sinne syvään päätyyn.
Asiantuntijat ovat täysin vastuuttomia. Kehotetaan "heittäytymään" ja antamaan itsestään 100%. Mitä v****a? Sitten kun joku yrittää olla rehellinen ja avoin, saa vain kuraa niskaansa ja skitsoilevaa puolisoa silitetään päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse valmistuin omista opinnoista 2009. Muistaakseni pari vuotta tästä valmistui Jyrki.
HAHA....Jyrki on siis MUKA valmistunut 13 v. sitten eikä ole vakipaikassa. Älä jauha tuubaa . MIesopet on kuumaa kamaa.
Edelleen mulla ei ole mitään syytä valehdella tai levittää väärää tietoa. Gradua ei löydy kotimaasta, joka on ihan totta.
Miettikää nyt ihan rauhassa tätä pari yötä. Palataan tähän, kun joku akateemikko keksii vastauksen tähän polttavaan aiheeseen.
Paljastit tällä kommentilla juuri itsesi trolliksi, joka spämmäilee päästään keksimiään juttuja tänne. Ja hassuinta on, että et edes itse tajua millä paljastit itsesi.
Sä tajuaisit heti todellisuuden jos ajattelisit tuota tekstiä hieman syvällisemmin.
Hai uskalsi olla haavoittuva, kun kertoi Annalle elämänsä vaikeita asioita. Hän uskalsi laittaa itsensä likoon. Uskalsi ottaa riskin siitä, että tulee torjutuksi tai nolatuksi. Ja sitten asiantuntijat tylyttää häntä tästä. Reilu kerho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse valmistuin omista opinnoista 2009. Muistaakseni pari vuotta tästä valmistui Jyrki.
HAHA....Jyrki on siis MUKA valmistunut 13 v. sitten eikä ole vakipaikassa. Älä jauha tuubaa . MIesopet on kuumaa kamaa.
Edelleen mulla ei ole mitään syytä valehdella tai levittää väärää tietoa. Gradua ei löydy kotimaasta, joka on ihan totta.
Miettikää nyt ihan rauhassa tätä pari yötä. Palataan tähän, kun joku akateemikko keksii vastauksen tähän polttavaan aiheeseen.
Paljastit tällä kommentilla juuri itsesi trolliksi, joka spämmäilee päästään keksimiään juttuja tänne. Ja hassuinta on, että et edes itse tajua millä paljastit itsesi.
Sä tajua
Paljastuit jo trolliksi! Turha yrittää enää jatkaa!
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Kaikesta huolimatta ihmettelen, että miten Jyrki on voinut olla jo 10 vuotta sinkkuna? Kun ilmeisesti kuitenkin itse etsinyt aktiivisesti tyttöystävää? Että ei edes jotain puolen vuoden seurustelua ole ollut?
Ekassa jaksossa ystävä sanoi, että niitä naisia tulee ja menee/ on jotain säätöjä.
Okei, no tuo on minulta mennyt ohi. Siis Jyrki on tapaillut useita naisia, eli ei ole ollut vaikeaa löytää naisseuraa, mutta mikään ei ole edennyt seurusteluksi saakka.
Mä voin hyvin kuvitella että Jyrki löytää suht helposti seuraa. Onhan hän ihan ok kivan näköinen eikä ulosannissakaan varmasti mitään isompaa vikaa vaikkapa yöelämässä pinnallisesti jutustellessa.
Oikeastaan nyt kun mietin niin en tajua miksei löytäisi pitkäaikaistakin seuraa, siinä missä kuka tahansa muukin 🤔 Jenni oli huono match, mutta joku muu joka ois vähän rennompi eikä etsisi niin tiukoissa raameissa omaan valmiiseen elämäänsä miehenmuotoista puuttuvaa palikkaa. Mutta jos mun pitäis valita elämänkumppani Jyrkistä ja Jennistä, niin kyllä mä mieluummin jaksaisin Jyrkin passiivisuutta ja negailua kuin Jennin ehdottomuutta mielikuvituksettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Kaikesta huolimatta ihmettelen, että miten Jyrki on voinut olla jo 10 vuotta sinkkuna? Kun ilmeisesti kuitenkin itse etsinyt aktiivisesti tyttöystävää? Että ei edes jotain puolen vuoden seurustelua ole ollut?
Ekassa jaksossa ystävä sanoi, että niitä naisia tulee ja menee/ on jotain säätöjä.
Okei, no tuo on minulta mennyt ohi. Siis Jyrki on tapaillut useita naisia, eli ei ole ollut vaikeaa löytää naisseuraa, mutta mikään ei ole edennyt seurusteluksi saakka.
Mä voin hyvin kuvitella että Jyrki löytää suht helposti seuraa. Onhan hän ihan ok kivan näköinen eikä ulosannissakaan varmasti mitään isompaa vikaa vaikkapa yöelämässä pinnallisesti jutustellessa.
Oikeastaan nyt kun mietin niin en tajua miksei löytäi
No varmaan just sen takia että Jyrki etsii aikuista seuraa ja ne naiset etsii aikuista seuraa. Mä en oikeasti tunne yhtään 30v naista joka aloittaisi suhteen miehen kanssa joka asuu vuokralla, ei omista mitään ja on peeaa. Toi on ihan valtava punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
""" Miten ei nelikymmpisellä perheenpääksi haluavalla miehellä ole säästöjä? Miksei edes ajatellut puheidensa perusteella säästää?""""
Minun keski-ikäiset ystävät, joilla ei ole lapsia, eivät säilö rahojaan säästötileille eivätkä muutenkaan kerrytä säästöön ylimääräistä. Ovat fiksuja ja hyvissä työpaikoissa, mutta heitä ei innosta ajatus, että joku sukulainen perisi rahat. Koskaan ei tiedä, milloin on viimeinen päivä täällä.
No kyllä mulla säästää ja sijoittaa ihan kaiken ikäiset kaverit 20-45 v. Sijoittaminenkin ollut muotia` viimeiset 10 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Oik
Viimeistään siinä vaiheessa loppuisi suhteen alku kun aletaan keskustella tulevaisuudesta. Toinen vetää herneen nenään ja alkaa mököttää. Ei tollasta kato kukaan.
Varmaan jo lähtökohtaisesti ennen tätä ohjelmaa jos sä laitat vaikka deitti ilmoituksen.. Blas blaaa Blas teen 2 työtä. Mulle ainakin tulisi mielikuva, ahkerasta säästäväisestä ja määrätietoisesta miehestä. Mikä sit tuhoutuisi täysin parissa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jenni ikinä miettinyt että nykyään kuka tahansa voi joutua työttömäksi, myös hän. Vakuutusyhtiöille on kova kilpailu joten kannattaa miettiä onko se oma työpaikka ihan niin varma myös tulevaisuudessa.
No toki on miettinyt sen takia hänellä on ne säästöt ja tarkka taloudenpito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti Jyrkin marttyyriasenne.
"En mie miljoonataloa" - ei sellaisesta ollut ainakaan ohjelmassa puhetta.
Matkoja varten hän olisi muka voinut pistää rahaa syrjään vähitellen. Mitä hiton rahaa, jos palkka ei riitä edes seuraavaan tilipäivään?
Myös mököttäminen on raivostuttava tapa aikuisella ihmisellä.
Jenni teki ihan oikein. Itse hän sen parhaiten tietää.
Siis jäikö multa jokin näkemättä? En itse nähnyt mitään mökötystä, Jennin avautumisia vaan katselin, kun hän latoi asioita milloin mistäkin. Ymmärtääkseni Jyrki tuli ihan hyvin toimeen elämässä ja voi olla, että ei ole halunnut sitä asuntoa ostaa syystä tai toisesta. Se on myös aina riski ja monet ei siihen halua lähteä, erityisesti jos on vielä märäaikaisuuksia. Ei se tee huonommaksi. Se toki jos on ulosotoss
jep kaksion vuokra kotkassa 700-800 € ja omistuskaksio 30t€
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään siinä vaiheessa loppuisi suhteen alku kun aletaan keskustella tulevaisuudesta. Toinen vetää herneen nenään ja alkaa mököttää. Ei tollasta kato kukaan.
Tää on kyllä paha. Mutta ehkä jonkun vähän hälläväliämmän kanssa se tulevaisuuskeskustelukin menisi eri lailla, Jyrki ei ahdistuisi eikä alkaisi mököttää? Et jos naiselle sopisi suunnitelmaksi että 'on niitä töitä tähänkin asti aina löytynyt'? Jennille ne tietyt puitteet nyt vaan oli tärkeitä eikä osannut kuvitella muunlaista hyvää elämää, mutta joku muu osaa.
Mä oon jykää vanhempi mies oon ollut tossa tilanteessa kuin Jyrki. Mä kerroin rehellisesti tulevalle vaimolleni et uhkapelasin itteni ihan pulaan. Kerroin että homma on hallussa ja nyt aletaan nousta ylöspäin. Mä ymmärrän ihan täysin Jänniä että halusi tietää tosta tilanteesta ja lähti kun ei saanut järkevää selitystä. Niin olis munkin vaimo tehnyt jos en olis kertonut mistä kyse.
Jenni toimi vastuuttomasti tilittäessään jatkuvasti kameroille Jyrkistä negatiivista asiaa. Kahden kesken käyttäytyi sitten neutraalisti ja antoi Jyrkin elää luulossa yhteisen tien jatkumisesta. Jyrki ylpeänä ilmoitti parin jatkavan, itse umpirakastuneena. Vasta kameroiden sammuttua Jenni lopetti teeskentelemisen ja veti maton jalkojen alta. Muistattehan kuinka pappa Muurisen kanssa sorvattiin avioehtopapereita Jennin rahojen turvaksi. Vain talous ratkaisee, rajoittava ja hyvin ankea maailmankuva. Tutustu ihmiseen ihan ensiksi Jenni, voisit yllättyä!
Jyrki ei suinkaan kuitenkaan ole pahin ohjelmaan sen historian aikana osallistunut väsykkä tai miesvauva. Se täysi kakara Roni, joka oli vielä paha pleijerikin on ollut ohjelman pahin miesvauva ainakin niiden kausien perusteella, jotka olen itse katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Jenni toimi vastuuttomasti tilittäessään jatkuvasti kameroille Jyrkistä negatiivista asiaa. Kahden kesken käyttäytyi sitten neutraalisti ja antoi Jyrkin elää luulossa yhteisen tien jatkumisesta. Jyrki ylpeänä ilmoitti parin jatkavan, itse umpirakastuneena. Vasta kameroiden sammuttua Jenni lopetti teeskentelemisen ja veti maton jalkojen alta. Muistattehan kuinka pappa Muurisen kanssa sorvattiin avioehtopapereita Jennin rahojen turvaksi. Vain talous ratkaisee, rajoittava ja hyvin ankea maailmankuva. Tutustu ihmiseen ihan ensiksi Jenni, voisit yllättyä!
Kyllä Jenni puhu asiasta Jyrkillekin, Jyrki kommentoi ettei tule matkoja, ei autoa, ei miljoonataloa ja ettei aio opiskella loppuun. Ja itki ja mökötti.
Vierailija kirjoitti:
Avioehto tehdään ohjelmassa kaikille automaattisesti.
Raharikas jykä rikkaatt ja rahattomat sarjaan.