Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24621/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä morsiamia jotka alkavat heti vaatia omaa aikaa ja omaa tilaa. Eivätkö he ole tienneet mihin ryhtyvät? Hakuprosessi kestää monta kuukautta, mutta valittuihin iskee välittömästi hääyön jälkeen tai viimeistään häämatkalla ahdistus.

No niinpä. Monta vuotta ollut omaa aikaa ja tilaa, ja sitten hakevat ohjelmaan jossa mennään sokkona naimisiin ja ollaan kovinkin tiiviisti monta päivää. Eikö järki leikkaa yhtään että voisi kuvitella miltä se tuntuu etukäteen? jos ei tunnu kivalta niin jättää hakematta ohjelmaan...

Vierailija
24622/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jyrkiin viittaat, niin Jyrki ei ole akateeminen.

Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.

Ei taas tätä. Asiaa on jauhettu kymmeniä tai satoja sivuja. Jos sulla on jotain faktatietoa, niin kommentoi pois.

Mä laitoin faktatietoa jo aiemmin, mutta tuossa pari vajaata huutelee trolleja pihalle.

LouLou on väärässä.

Jyrkillä ei ole gradua kotimaasta ja hän ei täten ole pätevä luokanopettaja. 

Hän on edelleen yliopiston käynyt ja valmistunut muistaakseni 2011. 

Teille on annettu avaimet käteen ymmärtää kokonaisuus, mutta turhaan mä tässä teille yritän vääntää rautalangasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24623/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuminen red flag? Ohhoh, kaveriporukasta kukaan ei olisi parisuhteessa, jos kriteerinä olisi asunnon omistaminen. 

Vierailija
24624/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jykää vanhempi mies oon ollut tossa tilanteessa kuin Jyrki. Mä kerroin rehellisesti tulevalle vaimolleni et uhkapelasin itteni ihan pulaan. Kerroin että homma on hallussa ja nyt aletaan nousta ylöspäin.   Mä ymmärrän ihan täysin Jänniä että halusi tietää tosta tilanteesta ja lähti  kun ei saanut järkevää selitystä.  Niin olis munkin vaimo tehnyt jos en olis kertonut mistä kyse.

Tossa tärkeää onkin se avoimuus ja rehellisyys sekä halu muuttaa asioita. Jyrki tuntui aika lailla lopettavan sen keskustelun, jota Jenni oli yrittänyt käydä pariinkin otteeseen. Mitäpä siinä voi tehdä - asia painaa mieltä, mutta toinen indikoi että ei halua korjata tai edes puhua asiasta. Eihän Jenni tuossa tilanteessa tietenkään voi edes olettaa että asiat muuttuisivat, kun jo keskustelu on näin vaikea juttu.

Vierailija
24625/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.

Ei taas tätä. Asiaa on jauhettu kymmeniä tai satoja sivuja. Jos sulla on jotain faktatietoa, niin kommentoi pois.

Mä laitoin faktatietoa jo aiemmin, mutta tuossa pari vajaata huutelee trolleja pihalle.

LouLou on väärässä.

Teille on annettu avaimet käteen ymmärtää kokonaisuus, mutta turhaan mä tässä teille yritän vääntää rautalangasta. 

Kokeile puhua selkokielellä. Koska nyt sä vaikutat vaan trollilta

Vierailija
24626/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralla asuminen red flag? Ohhoh, kaveriporukasta kukaan ei olisi parisuhteessa, jos kriteerinä olisi asunnon omistaminen. 

Kotkassa kyllä. Kerro mitä järkeä asua vuokralla 700€/kk kun samasta talosta saat samanlaisen asunnon 30k€.

Vierailija
24627/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään siinä vaiheessa loppuisi suhteen alku kun aletaan keskustella tulevaisuudesta. Toinen vetää herneen nenään ja alkaa mököttää.  Ei tollasta kato kukaan.

Tää on kyllä paha. Mutta ehkä jonkun vähän hälläväliämmän kanssa se tulevaisuuskeskustelukin menisi eri lailla, Jyrki ei ahdistuisi eikä alkaisi mököttää? Et jos naiselle sopisi suunnitelmaksi että 'on niitä töitä tähänkin asti aina löytynyt'? Jennille ne tietyt puitteet nyt vaan oli tärkeitä eikä osannut kuvitella muunlaista hyvää elämää, mutta joku muu osaa.

Varmaan joku toisenlainen kumppani tosiaan toimisi paremmin, sillehän ei Jennikään voi mitään, että heidät päätettiin yhdistää näin. Uskon että se työpaikan löytäminen ei ollut se, mistä kenkä puristi, vaan juuri tuo erilainen asenne, joka Jennille oli haastava. Sekä tietysti se sellainen rento asenne talousasioihin noin yleensäkin.

Vierailija
24628/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou on väärässä.

Lopeta jo, Spede.

Vierailija
24629/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotkassa kyllä. Kerro mitä järkeä asua vuokralla 700€/kk kun samasta talosta saat samanlaisen asunnon 30k€.

Sikäli mikäli saat lainaa? Ja 30 laina ei vaadi edes vakkari duunia.

Vierailija
24630/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou on väärässä.

Sun vihjailut on outoja. Miksi vihjailet trollihenkisesti kummallisuuksia? Tuolla kommentillasi annat ymmärtää, että Jyrki on opiskellut jossain ulkomaisessa yliopistossa jotain alaa x. Tunnut sekoittavan pakkaa tahallaan. Jenni sanoi ohjelmassa, että Jyrkin opinnot on vielä kesken. Nyt jotenkin vihjaat, että Jenni ei tiennyt totuutta. Vai mitä kummaa oikein meinaat? 

Vierailija
24631/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sanoi ohjelmassa, että Jyrkin opinnot on vielä kesken.

Juuri näin. Saattaa olla jo vuosikymmen siitä kun ukko oli kirjoilla laitoksella. Kuinka kauan yleensä valmistumista voi pitkittää. Joskus muinoin opiskeluoikeus oli ikuinen muttei käsittääkseni enää.

Vierailija
24632/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin höpinöistä nyt ei ottanut pyhä erkkikään selvää. On mahtanut Jyrkistä tuntua kauhealta nähdä ja kuulla, miten Jenni jauhoi kameroille paskaa ja hänelle esitti jotain ihan muuta. 

Vierailija
24633/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä yliopistosta Jykä on valmistunut? 

Vierailija
24634/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professorikin on jo ottanut kantaa Jennin ja Jyrkin kuvioon. Ikävä kyllä emme tiedä mitä kantaa, kun ei kai juuri kukaan ole maksanut noista tunnareista https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/bbd9e80a-2810-46e4-8884-193ca1145844

Vierailija
24635/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan realistisesti? Susta puhuttaisiin kakkaa telkkarissa. Käsi ylös kuka ei oikoisi väitteitä?

Kyllä mä Jykänä laittaisin Facebook avoimeksi ja koulutodistuksesta kuvan.

Vierailija
24636/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä yliopistosta Jykä on valmistunut? 

Tylypahkan.

Vierailija
24637/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kaikesta huolimatta ihmettelen, että miten Jyrki on voinut olla jo 10 vuotta sinkkuna? Kun ilmeisesti kuitenkin itse etsinyt aktiivisesti tyttöystävää? Että ei edes jotain puolen vuoden seurustelua ole ollut?

Ekassa jaksossa ystävä sanoi, että niitä naisia tulee ja menee/ on jotain säätöjä.

Okei, no tuo on minulta mennyt ohi. Siis Jyrki on tapaillut useita naisia, eli ei ole ollut vaikeaa löytää naisseuraa, mutta mikään ei ole edennyt seurusteluksi saakka.

Mä voin hyvin kuvitella että Jyrki löytää suht helposti seuraa. Onhan hän ihan ok kivan näköinen eikä ulosannissakaan varmasti mitään isompaa vikaa vaikkapa yöelämässä pinnallisesti jutustellessa.

Oikeastaan nyt kun mietin niin en tajua miksei löytäisi pitkäaikaistakin seuraa, siinä missä kuka tahansa muukin 🤔 Jenni oli huono match, mutta joku muu joka ois vähän rennompi eikä etsisi niin tiukoissa raameissa omaan valmiiseen elämäänsä miehenmuotoista puuttuvaa palikkaa. Mutta jos mun pitäis valita elämänkumppani Jyrkistä ja Jennistä, niin kyllä mä mieluummin jaksaisin Jyrkin passiivisuutta ja negailua kuin Jennin ehdottomuutta mielikuvituksettomuutta.

Tästä on puhuttu tuolla jo satoja sivuja sitten, mutta Jyrki omaa pitkän listan red flageja, jotka liittyvät narsistin käytökseen. Vaikkei hän olisi narsisti, hänellä on samanlaista ongelmakäytöstä suhteessa. Nykyään naiset tajuavat juosta, elleivät ole itse jossain mielenterveysongelmansa kynnysmatto/hoivaviettivaiheessa.

Vierailija
24638/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan realistisesti? Susta puhuttaisiin kakkaa telkkarissa. Käsi ylös kuka ei oikoisi väitteitä?

Niin. Jos minusta levilteltäisiin telkkarissa ja keskustelupalstoilla väitteitä, että opinnot on kesken enkä ole maisteri, niin todellakin laittaisin facebookiin tai vaikka iltiksen toimittajalle korjauksen, että kyllä olen maisteri. Johan moiset huhut jo haittaisi työnhakua, jos ovat valhetta.

Vierailija
24639/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään siinä vaiheessa loppuisi suhteen alku kun aletaan keskustella tulevaisuudesta. Toinen vetää herneen nenään ja alkaa mököttää.  Ei tollasta kato kukaan.

Tää on kyllä paha. Mutta ehkä jonkun vähän hälläväliämmän kanssa se tulevaisuuskeskustelukin menisi eri lailla, Jyrki ei ahdistuisi eikä alkaisi mököttää? Et jos naiselle sopisi suunnitelmaksi että 'on niitä töitä tähänkin asti aina löytynyt'? Jennille ne tietyt puitteet nyt vaan oli tärkeitä eikä osannut kuvitella muunlaista hyvää elämää, mutta joku muu osaa.

Sen verran olen oppinut elämässä, että ihminen, joka ei pysty keskustelemaan ja alkaa mököttää, ei todellakaan pysty keskustelemaan KENENKÄÄN kanssa. Ainoa "keskustelu", joka sellaisen kanssa sujuu, on antaa sellaisen johtaa ja manipuloida. 

Miksi ihmeessä sinä alkaisit mököttää yhtään kenellekään? Miksi ihmeessä sinä et pystyisi keskustelemaan aikuisesti jonkun kanssa, joka osaa myös keskustella aikuisesti?

Vierailija
24640/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos minusta levilteltäisiin telkkarissa ja keskustelupalstoilla väitteitä, että opinnot on kesken enkä ole maisteri, niin todellakin laittaisin facebookiin tai vaikka iltiksen toimittajalle korjauksen, että kyllä olen maisteri. Johan moiset huhut jo haittaisi työnhakua, jos ovat valhetta.

Eipä taida olla maisteri. Tulihan se jo sarjassa selväksi.

Ketju on lukittu.