Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Tässä keskustelussa näkyy kyllä osittain naisviha.
Veikkaan että moni kirjoitteleva mies samaistuu jyrkiin. Mäkään en saa naisia koska ne vaatii miljonääriä ymv.
Helpompi selitellä itselleen asioita ja siihen tän vuoden EA tarjosi avaimet käteen.
T. Mies.
Minulla oli opintolainatkin maksamatta kun minusta tuli äiti. Mies otti hatkat ja yksin jäin. Kun lapsi muutti pois, minulla oli jo 100 000 euron omaisuus ja sen jälkeen se on kasvanut 50 000 euroa. Pieni lapsi tarvitse kuin vaippoja ja imettämistä ja muutamat potkuhousut, joita saa käytettyinä puoli-ilmaiseksi.
Ei lasta varten tarvitse olla mitään erityistä omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jyrkiin viittaat, niin Jyrki ei ole akateeminen.
Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.
Eikä ole.
Opinnot jäivät kesken ja on epäpätevänänä tehnyt sijaisuuksia.
Höpö höpö. Opiskeli yliopistossa ja valmistui. Ihme jengiä, kun jauhaa omia juttujaan.
No ei ole valmistunut.
Mikäs vääntö tästä nyt oikeen on ? Opiskeli suunnilleen samaan aikaan, kuin itse ja kuitenkin tunnen tyypin.
Jos tunnet hänet, niin sitten varmaan tiedät syyn, miksi hän ei taloudellisesti pysynyt Jennin vaatimusten perässä. Eli onko kovat velat tai ulosotossa jostain syystä?
Miten te muut arvioitte sitä Jyrkin kannalta, että avioliitto päättyi eroon, vaikka Jyrki olisi halunnut sitä jatkaa? Oliko tämä lyhyt avioliitto Jyrkille hyväksi vai ei? Murtuiko Jyrkin sydän nyt (liian) pitkäksi aikaa? Haittaako ja estääkö murtunut mieli mahdollisten uusien suhteiden synnyn? Vakiolässytys tässä ohjelmassa on sanoa, että kannatti osallistua, vaikka parisuhdetta ei tullut, kun oppi tuntemaan itseään. Mutta onko sekään murskaantuneen sydämen ja mielen arvoista? Tuossahan Jyrki tuli tavallaan kaiken kansan edessä nolatuksi ja nöyryytetyksi. Virallinen avioerokin pitää vielä käräjäoikeudesta hakea. Eikö sekin maksa jotain? Pannaanko kulut puoliksi? Vai maksaako MTV eron? Toki ymmärrän ja hyväksyn Jennin eroratkaisun hänen omalta kannaltaan. Mutta miten Jyrkin nyt käy? 😟
Kyllä sitä ennenkin ollaan pärjätty pienillä tuloilla. Pitää vaan karsia menoista. Jennillä ja Jyrkillä oli erilaiset ajatukset elämästä ja siitä mihin panostaa. Kumpikaan ei väärin, mutta yhteentörmäyshän oli väistämätön. Näki alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut arvioitte sitä Jyrkin kannalta, että avioliitto päättyi eroon, vaikka Jyrki olisi halunnut sitä jatkaa? Oliko tämä lyhyt avioliitto Jyrkille hyväksi vai ei? Murtuiko Jyrkin sydän nyt (liian) pitkäksi aikaa? Haittaako ja estääkö murtunut mieli mahdollisten uusien suhteiden synnyn? Vakiolässytys tässä ohjelmassa on sanoa, että kannatti osallistua, vaikka parisuhdetta ei tullut, kun oppi tuntemaan itseään. Mutta onko sekään murskaantuneen sydämen ja mielen arvoista? Tuossahan Jyrki tuli tavallaan kaiken kansan edessä nolatuksi ja nöyryytetyksi. Virallinen avioerokin pitää vielä käräjäoikeudesta hakea. Eikö sekin maksa jotain? Pannaanko kulut puoliksi? Vai maksaako MTV eron? Toki ymmärrän ja hyväksyn Jennin eroratkaisun hänen omalta kannaltaan. Mutta miten Jyrkin nyt käy? 😟
Mä toivoisin että Jyrki hyväksyisi eron syyn ja miettisi ihan oikeasti tulevaisuuttaan..
Pahimmassa tapauksessa tulee seuraava Jenni ja loppuu samalla tavalla. Tai sitten ei tule enää ketään koska toi ohjelma anto tosi huonon kuvan...
Nyt äkkiä jykä koulu valmiiksi ja sit vakivirkaa ym.. sitten tekemään lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä ennenkin ollaan pärjätty pienillä tuloilla. Pitää vaan karsia menoista. Jennillä ja Jyrkillä oli erilaiset ajatukset elämästä ja siitä mihin panostaa. Kumpikaan ei väärin, mutta yhteentörmäyshän oli väistämätön. Näki alusta asti.
.kyllä sitä tulee toimeen aina. Mutta en mä ainakaan varta vasten ota ihmistä jonka kanssa on varmasti ongelmia tulla toimeen. Tai sitten sen ihmisen täytyy olla poikkeuksellisen täydellinen kaikilla muilla alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.
Eikä ole.
Höpö höpö. Opiskeli yliopistossa ja valmistui. Ihme jengiä, kun jauhaa omia juttujaan.
No ei ole valmistunut.
Mikäs vääntö tästä nyt oikeen on ? Opiskeli suunnilleen samaan aikaan, kuin itse ja kuitenkin tunnen tyypin.
Miksi valehtele
Itse valmistuin omista opinnoista 2009. Muistaakseni pari vuotta tästä valmistui Jyrki.
Kysykää siltä itseltään tuosta opiskelusta. Älkää kuitenkaa jakako omia huuhaajuttuja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
No ei ole valmistunut.
Mikäs vääntö tästä nyt oikeen on ? Opiskeli suunnilleen samaan aikaan, kuin itse ja kuitenkin tun
Mikä Jyrkin sukunimi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
No ei ole valmistunut.
Mikäs vääntö tästä nyt oikeen on ? Opiskeli suunnilleen samaan aikaan, kuin itse ja kuitenkin tun
Mikäs J sukunimi on? Voidaan tutkia gradu
Vierailija kirjoitti:
J&J suhde oli jo alkuun tuhoon tuomittu, koska asiantuntijat teki virheellisen valinnan nämä parittaessa.
Jatkossa parien pääkriteerit on toteuduttava ja kysyttävä selkeästi! Esim onko koulutusasteella, asuipaikkakunnalla, etnisyydellä, taloustilanteella, vuokra/omistusasunnolla, lapsilla, iällä jne. väliä.
Ja sitten valintaa tehdessä on kysyttävä hyväksyykö ihminen, että esimerkiksi kriteeri taloudesta tai kriteeri etnisyydestä tai kriteeri koulutusasteesta ei toteudu. Jos ihminen tämän hyväksyy, turha valittaa kameralle. Mutta jos ei hyväksy, niin EI saa parittaa. Siinähän muuten rikotaan luottamus asiantuntijoihin ja nimenomaan se paljon puhuttu turvallisuuden tunne.
Lisäksi tulee kartoittaa tulevaisuuden toiveet ja aikajana niiden toteutumiselle. Mikä ihmistä kiinnostaa, missä haluaa asua, haluaako matkustella, perustaa perheen, mitä ystävät merkitsee, miten viettää vapaa-aika, mikä on siivous käsitys en
Hyvä idea. Siinä on vain yksi ongelma. Nämä naiset selvästi joko huijaavat itseään tai eivät tunne itseään vielä riittävän hyvin. Nimittäin he ovat priorisoineet ylemmäksi sellaisia asioita, jotka eivät kuitenkaan olleetkaan niitä kaikista tärkeimpiä asioita.
Taina halusi rehellisen tunteistaan puhuvan ihmisen. Kun sellainen hänelle laitettiin, ei halunnutkaan.
Jenni halusi sellaisen miehen jolle perhe ja parisuhde on tärkeintä. Kun sellaisen sai, ei halunnutkaan.
Anna halusi lojaalin pulison joka sitoutuu parisuhteeseen. Kun sellaisen sai, ei kelvannut.
Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri
Voi aksvatustieteiden maisteri, muttei kasvatustieteiden maisteri ole. Jennihän tilitti Niinalle että Jyrkillä on jäänyt xxxx kesken ja kokee olevansa liian vanha saattamaan loppuun. On MAHDOLLISESTI ollut kirjoilla, mutta gradu ja ehkä kandityökin on jäänyt tekemättä. Ei pätevä ope ole päivääkään työtön jos ei halua. Se on jämpti.
näyttää olevan tuossa vieressä ihan oma palsta näille jyrkin ja Jennin talousasioille - muutamassa tunnissa kertynyt jo 36 sivua ihan sitä itseään - eli jankkaamista Jyrkin talousasioista ja elämäntilanteesta. Menkää sinne suomalaiset hakemaan sisältöä itsellenne. Minä lähden Afrikkaan.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt jo hiljaa, LULU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain Jennistäkin vielä. Miksi oletetaan, että hänellä on rikkaat vanhemmat. Voi ollakin, mutta mihin se perustuu? Antti Muurisella oli varmaankin hyvä palkka aikanaan maajoukkeen päävalmentajana, mutta siitä on 20 v. aikaa. Muut ovat olleet tavallisia valmentajapestejä - tai no Hjk:ssa tienasi varmasti melko hyvin. Mutta rikkauteen asti ei noilla palkoilla pääse, siinä on välissä paljon ns. heikompia kausia. Voihan olla, että on osannut sijoittaa rahansa hyvin, mutta mitään faktaa en ole nähnyt missään "pappamuurisen" rikkaudesta.
Ei tuo nyt niin huonosti ole tienannut...
https://puoliaika.com/antti-muurinen-mestari-myos-palkkatuloissa-katso-…
Ei liene kovin tavallista, että vanhemmat antavat rahaa reilusti aikuiselle työssäkävälle tyttärelleen, kuten täällä usein mainita
En saanut rahaa asuntoon. Sain kuitenkin jotain tukea joskus. Se oli mielestäni ihan luonnollista, koska olin ainoa lapsi ja sinkkunainen pk-seudulla. Lapsuuskotini mallin mukaisesti asuin hyvässä omistusasunnossa, omistin auton, tein asiantuntijatöitä ja siinä paketissa saa olla tarkkana, kun yksin maksaa kaiken.
Itse valmistuin omista opinnoista 2009. Muistaakseni pari vuotta tästä valmistui Jyrki.
HAHA....Jyrki on siis MUKA valmistunut 13 v. sitten eikä ole vakipaikassa. Älä jauha tuubaa . MIesopet on kuumaa kamaa.
Kaikesta huolimatta ihmettelen, että miten Jyrki on voinut olla jo 10 vuotta sinkkuna? Kun ilmeisesti kuitenkin itse etsinyt aktiivisesti tyttöystävää? Että ei edes jotain puolen vuoden seurustelua ole ollut?
LouLou kirjoitti:
Kaikesta huolimatta ihmettelen, että miten Jyrki on voinut olla jo 10 vuotta sinkkuna? Kun ilmeisesti kuitenkin itse etsinyt aktiivisesti tyttöystävää? Että ei edes jotain puolen vuoden seurustelua ole ollut?
Ei se mitään 10 vuotta ole ollut sinkkuna. Jotain lyhyitä suhteita taatusti ollut. Kunhan satuilee itsestään. Jyrkin piti myös olla sporttinen ja antaa puolisolle tukea ja turvaa. Kaikki nämä puhuvat itsestään ihan mitä sattuu esittelyissä. Hai ja Matti ehkä lähimpänä totuutta.
Onko Jyrki jättänyt gradun tekemättä vai onko edes kandi?
Kyllä se jotain kertoo ettei käy koulua loppuun