Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Jenni olisi mahtavaa seurattavaa esim. seuraavissa formaateissa: Kolmiodraama, Viisi miestä viikossa ja Bachelorette.
Miehiltä vaadittaisiin 3kk tiliotteiden lisäksi työ-- ja koulutodistukset.
Näyttökokeen tapaan jokainen joutuisi suorittamaan Jennin määräämiä askareita, ja päivän huonoin suorittaja lähetettäisiin kotiin. Voittaja saisi tarjota pihvi-illallisen tai ostaa timangisormuksen.
tässä ois oikeesti kunnon viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain Jennistäkin vielä. Miksi oletetaan, että hänellä on rikkaat vanhemmat. Voi ollakin, mutta mihin se perustuu? Antti Muurisella oli varmaankin hyvä palkka aikanaan maajoukkeen päävalmentajana, mutta siitä on 20 v. aikaa. Muut ovat olleet tavallisia valmentajapestejä - tai no Hjk:ssa tienasi varmasti melko hyvin. Mutta rikkauteen asti ei noilla palkoilla pääse, siinä on välissä paljon ns. heikompia kausia. Voihan olla, että on osannut sijoittaa rahansa hyvin, mutta mitään faktaa en ole nähnyt missään "pappamuurisen" rikkaudesta.
Ei tuo nyt niin huonosti ole tienannut...
https://puoliaika.com/antti-muurinen-mestari-myos-palkkatuloissa-katso-…
Ei liene kovin tavallista, että vanhemmat antavat rahaa reilusti aikuiselle työssäkävälle tyttärelleen, kuten täällä usein mainitaan.
Kyllä kait me kaikki toivoisimme menestyvämme elämässä. Jyrkillä olisi toki ollut aikaa järjestää asioitaan ennen kuin täyttää 40 vuotta.
Itsehän kusin raha-asiani jo 18-vuotiaana kun otin ensimmäisessä parisuhteessani pikavippejä koska mies oli työtön. Opiskelin vielä lukiossa ja yritin samalla elättää meitä molempia vaikka olisin voinut asua kotonani vanhempien kanssa. Noh mielyttäjäluonteeni halusi parantaa mielummin rikkinäisiä miehiä.. Seuraavassa parisuhteessani sitten jatkoin miehen elämän kustantamista ja omalla kustannuksellani. Olin veloissa entisestään ja masennuin pahasti. Vasta nyt kolmekymppisenä olen velkani hoitanut ja alan säästämään. Sellasta se nyt on ollut ja tästä se on jatkettava elämää, toivottavasti parempaa kohti! Onneksi on nyt opiskelut käynnissä pitkän masennuksen jälkeen, ja ihana mies vierellä :3
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jenni ikinä miettinyt että nykyään kuka tahansa voi joutua työttömäksi, myös hän. Vakuutusyhtiöille on kova kilpailu joten kannattaa miettiä onko se oma työpaikka ihan niin varma myös tulevaisuudessa.
tämä minuakin mietitytti. vähän ehkä haavemaailmassa elää jos kuvittelee että "vakituinen" työ on vieläkin se yleisin työmalli.
ihan tiedoksi vaan kaikille että nykyään määräaikaisia työsuhteita on paljon enemmän kuin "vakituisia".
Seuraava bachelor.
"40-vuotias mies, jolla on tarjolla vain tuulen huuhtoma p*rse. Elää kädestä suuhun. Erityistaitoina vinkuminen ja vippaaminen. Osaa näyttää tunteensa: itkee ja murjottaa.
Saattaa saattaa opintonsa loppuun ennen eläkeikää. Ehkä miehistyy, ehkä ei. Omien sanojensakin mukaan saamaton."
Ei nyt vakkariduunia tarvi olla. Eihän moni sitä haluakkaan joka tilanteessa.
Asuntoa ei tarvi olla eikä autoa. Tulotkin riittää hienosti JOS osaisi käyttää niitä menojensa mukaan. Miten ei nelikymmpisellä perheenpääksi haluavalla miehellä ole säästöjä? Miksei edes ajatellut puheidensa perusteella säästää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain Jennistäkin vielä. Miksi oletetaan, että hänellä on rikkaat vanhemmat. Voi ollakin, mutta mihin se perustuu? Antti Muurisella oli varmaankin hyvä palkka aikanaan maajoukkeen päävalmentajana, mutta siitä on 20 v. aikaa. Muut ovat olleet tavallisia valmentajapestejä - tai no Hjk:ssa tienasi varmasti melko hyvin. Mutta rikkauteen asti ei noilla palkoilla pääse, siinä on välissä paljon ns. heikompia kausia. Voihan olla, että on osannut sijoittaa rahansa hyvin, mutta mitään faktaa en ole nähnyt missään "pappamuurisen" rikkaudesta.
Ei tuo nyt niin huonosti ole tienannut...
https://puoliaika.com/antti-muurinen-mestari-myos-palkkatuloissa-katso-…
Ei liene kovin tavallista, että vanhemmat antavat rahaa reilusti aikuiselle työssäkävälle tyttärelleen, kuten täällä usein mainita
Se on ihan tavallista. Sekä minä että siskoni olemme saaneet lukuisia kertoja erilaista avustusta vanhemmiltamme eri elämänvaiheissa.
Ei sitä tietenkään mitään kuukausirahaa anneta vaan avustetaan erilaisissa isoissa hankinnoissa, asunnon ostossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kuraa täällä jauhetaan. Iltalehti kirjoitti jo 19.11. näin, Jyrkin sitaatit:
Puhutaanpas nyt vähän tuosta rahasta. Se jos minä sanon, että minun kanssa on turha kuvitella miljoonataloa, on ihan realismia. Se ei tarkoita, etteikö minulla olisi unelmia, tavoitteita ja kunnianhimoa, Jyrki kertoo kameralle.
Se, että minulla ei olisi vakituista työpaikkaa ei pidä paikkaansa. Myyjän työ on vakituinen työ ja olen viimeiset kaksi vuotta painanut kahta duunia ja tehnyt opettajan sopimuksia niin, että myös kesältä tulee palkkaa. Olisihan se minusta ollut ihan reilua Jenniltä sanoa, että etsii rikkaampaa miestä, valmista pakettia, asuntoa ja autoa, Jyrki jatkaa.
Miljoonatalo on aika eri asia kuin se että rahat riittää seuraavaan palkkapäivään. Tyypillistä uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, nyt Jennistä tuli julkkis joten kaikki hyvin. Jospa nyt joku paksupussinen mies löytää hänet.
Tuskin hän etsii paksulompakkoista miestä, vaan kunnon miestä. Riittäisi oman tulotason mies, kun täyttää ne , kriteerit jotka pitää olla jotta voi alkaa perhettä perustamaan ja lapsia saamaan. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jyrkiin viittaat, niin Jyrki ei ole akateeminen.
Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.
Eikä ole.
Opinnot jäivät kesken ja on epäpätevänänä tehnyt sijaisuuksia.
Höpö höpö. Opiskeli yliopistossa ja valmistui. Ihme jengiä, kun jauhaa omia juttujaan.
No ei ole valmistunut.
Mikäs vääntö tästä nyt oikeen on ? Opiskeli suunnilleen samaan aikaan, kuin itse ja kuitenkin tunnen tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava bachelor.
"40-vuotias mies, jolla on tarjolla vain tuulen huuhtoma p*rse. Elää kädestä suuhun. Erityistaitoina vinkuminen ja vippaaminen. Osaa näyttää tunteensa: itkee ja murjottaa.
Saattaa saattaa opintonsa loppuun ennen eläkeikää. Ehkä miehistyy, ehkä ei. Omien sanojensakin mukaan saamaton."
Tän keskustelun perusteella olisi ottajia jonoksi 😂😂.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.
Tietojen mukaan ei ole suorittanut opintoja loppuun. Joten ei ole KM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ohjelmaa te olette katsoneet mutta Jyrki 40v. Harvoin saan noin paljon punaisia lippuja ja juokse karkuun fiiliksiä kuin hänestä.
Punaiset liput liehuivat jo ensimmäisessä jaksossa, kun Jyrki piteli "rakkaita kummilapsiaan" sylissä väkisin ja laspet yrittivät kiemurrella siitä pois.
Sekin on mun mielestä aika iso punainen lippu et Jenni yritti yhdessä jaksossa saada keskustelua aikaan tulevaisuudesta. Mihin liittyy myös Jyrkin talous.
Jyrki naureskeli mun mielestä tosi alentavasti. Mun kanssa et tuu saamaan mitää. Totu siihen.
Vähän tuli fiilis että ajatteliko jykä et avioliitto markkaa sitä että Jenni hyväksyy kaiken.
Hmm, musta se naureskel
Susta varmaan myös normaalia ettei voi puhua tulevaisuudesta koska mies kiusaantuu..
En kyl yhtään tajua mikä mun vastauksessa sai sut tämmöistä olettamaan mutta kiitos kommentistasi 🤔 Tietysti pitää voida puhua tulevaisuudesta ja kaikesta muustakin, toihan oli aivan kauhea ja turhauttava reaktio Jyrkiltä. Mutta mun mielestä Jyrkin reaktio ei kertonut alentuviudesta vaan ainoastaan välttelystä.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän oli ohjelmassakin puhetta et Jyrkin pitäis ottaa niskasta kii itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ohjelmaa te olette katsoneet mutta Jyrki 40v. Harvoin saan noin paljon punaisia lippuja ja juokse karkuun fiiliksiä kuin hänestä.
Punaiset liput liehuivat jo ensimmäisessä jaksossa, kun Jyrki piteli "rakkaita kummilapsiaan" sylissä väkisin ja laspet yrittivät kiemurrella siitä pois.
Sekin on mun mielestä aika iso punainen lippu et Jenni yritti yhdessä jaksossa saada keskustelua aikaan tulevaisuudesta. Mihin liittyy myös Jyrkin talous.
Jyrki naureskeli mun mielestä tosi alentavasti. Mun kanssa et tuu saamaan mitää. Totu siihen.
Vähän tuli fiilis että ajatteliko jykä et avioliitto markkaa sitä että Jenni hyväksyy kaik
Mun mielestä se Räkänen nauru ja mulkaisu oli todella alentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän oli ohjelmassakin puhetta et Jyrkin pitäis ottaa niskasta kii itseään.
Niinpä ja ei halua enää viedä opintoja loppuun kun kokee olevansa siihen liian vanha. Se on ollut peruste.
""" Miten ei nelikymmpisellä perheenpääksi haluavalla miehellä ole säästöjä? Miksei edes ajatellut puheidensa perusteella säästää?""""
Minun keski-ikäiset ystävät, joilla ei ole lapsia, eivät säilö rahojaan säästötileille eivätkä muutenkaan kerrytä säästöön ylimääräistä. Ovat fiksuja ja hyvissä työpaikoissa, mutta heitä ei innosta ajatus, että joku sukulainen perisi rahat. Koskaan ei tiedä, milloin on viimeinen päivä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
Opinnot jäivät kesken ja on epäpätevänänä tehnyt sijaisuuksia.
Höpö höpö. Opiskeli yliopistossa ja valmistui. Ihme jengiä, kun jauhaa omia juttujaan.
No ei ole valmistunut.
Mikäs vääntö tästä nyt oikeen on ? Opiskeli suunnilleen samaan aikaan, kuin itse ja kuitenkin tunnen tyypin.
Miksi valehtelet. Kerrohan tarkemmin minä vuonna valmistuitte yhdessä ja saitte todistuksen pätevyydestä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kuraa täällä jauhetaan. Iltalehti kirjoitti jo 19.11. näin, Jyrkin sitaatit:
Puhutaanpas nyt vähän tuosta rahasta. Se jos minä sanon, että minun kanssa on turha kuvitella miljoonataloa, on ihan realismia. Se ei tarkoita, etteikö minulla olisi unelmia, tavoitteita ja kunnianhimoa, Jyrki kertoo kameralle.
Se, että minulla ei olisi vakituista työpaikkaa ei pidä paikkaansa. Myyjän työ on vakituinen työ ja olen viimeiset kaksi vuotta painanut kahta duunia ja tehnyt opettajan sopimuksia niin, että myös kesältä tulee palkkaa. Olisihan se minusta ollut ihan reilua Jenniltä sanoa, että etsii rikkaampaa miestä, valmista pakettia, asuntoa ja autoa, Jyrki jatkaa.
Miljoonatalo on aika eri asia kuin se että rahat riittää seuraavaan palkkapäivään. Tyypillistä uhriutumista.
Kun osa porukasta täällä ei tajua. Heille on normaalia, että tili on aina tyhjä ennen seuraavaa palkkapäivää. Mä opin jo hyvin nuorena elämään niin ettei noin käy. Pienipalkkasissa töissä olen aina ollut, mutta silti en koskaan rahaton.
Susta varmaan myös normaalia ettei voi puhua tulevaisuudesta koska mies kiusaantuu..