Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24521/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti Jyrkin marttyyriasenne.

"En mie miljoonataloa" - ei sellaisesta ollut ainakaan ohjelmassa puhetta.

Matkoja varten hän olisi muka voinut pistää rahaa syrjään vähitellen. Mitä hiton rahaa, jos palkka ei riitä edes seuraavaan tilipäivään?

Myös mököttäminen on raivostuttava tapa aikuisella ihmisellä.

Jenni teki ihan oikein. Itse hän sen parhaiten tietää.

Mieti vähän miten olisit itse toiminut kun sinun henkilökohtsiset asiat olisi ruodittu julkisesti koko kansan edessä. Törkeää että 30k tienaavan huuhentaalin annettiin niin tehdä. Jos olisin Jyrki, veisin asian käräjille.

Totta h........ä se puitiin kaiken kansan edessä. Koska toi oli se syy miksi Jenniä ei kiinnosta. . Kannattaa varmaan miettiä J

Jokainen asia minkä laitoit on jennillä aika hyvin. 

On koulutus. On töissä. On omistusasunto " siitäkin maksettu varmaan jo ihan ok siivu koska osti 2014".  Täytetaineet ja irtoripset on tätä päivää. Eipä toi kehonkoostumuskaan huono ole 30v naiselle, varmaan keskiarvoa. Oliko Jenni kännissä usein? Mitä vikaa ruokatottumuksisssa?

Tsernobyl = taitaa valtio suositella jo hätävaraa.

Miten tää suhteutuu 40v täyteen taivaanrannan maalarin?

Vierailija
24522/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hakijoita on vaan niin vähän. Siksi parit ovat mitä ovat. Asiantuntijat ovat kyllä liian tietoisia ja sössöttäjiä. Jotain asennetta ja rentoutta ohjelma kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24523/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ohjelmaa te olette katsoneet mutta Jyrki 40v. Harvoin saan noin paljon punaisia lippuja ja juokse karkuun fiiliksiä kuin hänestä.

Punaiset liput liehuivat jo ensimmäisessä jaksossa, kun Jyrki piteli "rakkaita kummilapsiaan" sylissä väkisin ja laspet yrittivät kiemurrella siitä pois.

Sekin on mun mielestä aika iso punainen lippu et Jenni yritti yhdessä jaksossa saada keskustelua aikaan tulevaisuudesta. Mihin liittyy myös Jyrkin talous.

Jyrki naureskeli mun mielestä tosi alentavasti. Mun kanssa et tuu saamaan mitää. Totu siihen. 

Vähän tuli fiilis että ajatteliko jykä et avioliitto markkaa sitä että Jenni hyväksyy kaiken.

Vierailija
24524/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki oli miehistä ainoa joka herätti mussa sellasia ällötyksen tunteita. Eikä oikeastaan edes se ulkoinen habitus vaikka ei komistus olekaan. Matti ja Haikin ihan taviksen näköisiä mutta luonteet natsaa kummankin kohdalla. Tai ainakaan ne eivät ällötä.

Vierailija
24525/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pihalla aikuinen 40v mies voi olla todellisuudesta, jos valittaa, että 20-vuotiaana ei voi olla omistusasuntoa, ellei ole kultalusikka suussa syntynyt :D Ei tuo nyt kummoisia vaadi, että saa käsirahan asunnosta maksettua ja sitten alkaa lyhentelemään lainaa hiljalleen.itse otin 21- vuotiaana asuntolainan äidin takaamana ja 36 -vuotiaana se oli maksettu. Olen pienipalkkainen.

riippuu siitä, mistä sen asunnon ostaa. Esimerkiksi jossain Nurmeksessa, Lieksassa ja Kuhmossa saa asunnon lähes ilmaiseksi,ainakin jos vaatimaton yksiö/kaksio kelpaa.

Nimenomaan! Miksi olla niin ehdoton kaikessa! Ei voi olla ja se siitä! Aina on mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.

Mutta, siellä Lieksassa tai Nrmeksessa on harvoille edes sitä pienipalkkaista työtä jolla sitä lainaa makselisi.

Vierailija
24526/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Jyrkin itku kohtauksetkin oli vähän sellaisia mistä tuli enemmän??? 

Oliko ihan vaan opeteltua tapaa saadakseen haluamansa.  Kun kuitenkin sitten löyty myös se Jyrki mikä veti herneen nenään ja alkoi mököttää.

24527/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jyrkiin viittaat, niin Jyrki ei ole akateeminen.

Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.

Vierailija
24528/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kuraa täällä jauhetaan. Iltalehti kirjoitti jo 19.11. näin, Jyrkin sitaatit:

Puhutaanpas nyt vähän tuosta rahasta. Se jos minä sanon, että minun kanssa on turha kuvitella miljoonataloa, on ihan realismia. Se ei tarkoita, etteikö minulla olisi unelmia, tavoitteita ja kunnianhimoa, Jyrki kertoo kameralle.

Se, että minulla ei olisi vakituista työpaikkaa ei pidä paikkaansa. Myyjän työ on vakituinen työ ja olen viimeiset kaksi vuotta painanut kahta duunia ja tehnyt opettajan sopimuksia niin, että myös kesältä tulee palkkaa. Olisihan se minusta ollut ihan reilua Jenniltä sanoa, että etsii rikkaampaa miestä, valmista pakettia, asuntoa ja autoa, Jyrki jatkaa.

Vierailija
24529/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jenni ikinä miettinyt että nykyään kuka tahansa voi joutua työttömäksi, myös hän. Vakuutusyhtiöille on kova kilpailu joten kannattaa miettiä onko se oma työpaikka ihan niin varma myös tulevaisuudessa.

Vierailija
24530/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kuraa täällä jauhetaan. Iltalehti kirjoitti jo 19.11. näin, Jyrkin sitaatit:

Puhutaanpas nyt vähän tuosta rahasta. Se jos minä sanon, että minun kanssa on turha kuvitella miljoonataloa, on ihan realismia. Se ei tarkoita, etteikö minulla olisi unelmia, tavoitteita ja kunnianhimoa, Jyrki kertoo kameralle.

Se, että minulla ei olisi vakituista työpaikkaa ei pidä paikkaansa. Myyjän työ on vakituinen työ ja olen viimeiset kaksi vuotta painanut kahta duunia ja tehnyt opettajan sopimuksia niin, että myös kesältä tulee palkkaa. Olisihan se minusta ollut ihan reilua Jenniltä sanoa, että etsii rikkaampaa miestä, valmista pakettia, asuntoa ja autoa, Jyrki jatkaa.

Miten tohon sit osuu se että rahat oli loppu pari x tän kauden aikana? 

Ei Jenni mitään rikasta miestä etsinyt 

Vierailija
24531/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki on luokanopettaja, siis koulutukseltaan aksvatustieteiden maisteri eli on akateeminen.

Ei ole valmistunut koskaan.

Vierailija
24532/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Opinnot jäivät kesken ja on epäpätevänänä tehnyt sijaisuuksia.

Vierailija
24533/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähhh...mä olisin niin Annana antanut ton Hain korkata itseni.

Vierailija
24534/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni olisi mahtavaa seurattavaa esim. seuraavissa formaateissa:  Kolmiodraama, Viisi miestä viikossa ja Bachelorette.

Miehiltä vaadittaisiin 3kk tiliotteiden lisäksi työ-- ja koulutodistukset.

Näyttökokeen tapaan jokainen joutuisi suorittamaan Jennin määräämiä askareita, ja päivän huonoin suorittaja lähetettäisiin kotiin. Voittaja saisi tarjota pihvi-illallisen tai ostaa timangisormuksen. 

Vierailija
24535/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ohjelmaa te olette katsoneet mutta Jyrki 40v. Harvoin saan noin paljon punaisia lippuja ja juokse karkuun fiiliksiä kuin hänestä.

Punaiset liput liehuivat jo ensimmäisessä jaksossa, kun Jyrki piteli "rakkaita kummilapsiaan" sylissä väkisin ja laspet yrittivät kiemurrella siitä pois.

Sekin on mun mielestä aika iso punainen lippu et Jenni yritti yhdessä jaksossa saada keskustelua aikaan tulevaisuudesta. Mihin liittyy myös Jyrkin talous.

Jyrki naureskeli mun mielestä tosi alentavasti. Mun kanssa et tuu saamaan mitää. Totu siihen. 

Vähän tuli fiilis että ajatteliko jykä et avioliitto markkaa sitä että Jenni hyväksyy kaiken.

Hmm, musta se naureskelu ei ollut alentuvaa, vaan kiusanatunutta ja välttelevää. Eli halusi vaan mahdollisimman äkkiä pois tilanteesta ja keskustelusta ja mahdollisesta häpeäntunteesta.

Vierailija
24536/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Höpö höpö. Opiskeli yliopistossa ja valmistui. Ihme jengiä, kun jauhaa omia juttujaan. 

Vierailija
24537/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Onko tämä kerrottu jossain? 

Vierailija
24538/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jenni ikinä miettinyt että nykyään kuka tahansa voi joutua työttömäksi, myös hän. Vakuutusyhtiöille on kova kilpailu joten kannattaa miettiä onko se oma työpaikka ihan niin varma myös tulevaisuudessa.

Tuskin. Hänellä ei ole sellaista maailmankuvaa eikä yhteiskunnallis-sosiologista orientaatiota. Tällaisille ihmisille onkin täysi shokki, kun joutuu kohtaamaan muutosneuvottelut ja potkut.

Vierailija
24539/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Höpö höpö. Opiskeli yliopistossa ja valmistui. Ihme jengiä, kun jauhaa omia juttujaan. 

No ei todellakaan ole valmistunut 

Vierailija
24540/30018 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

No ei ole valmistunut.

Ketju on lukittu.