Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24101/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku valmentaja ole yläluokkaa, vaikka olisikin tienannut miljoonia. Siihen tarvitaan myös muutakin pääomaa, korkeaa koulutusta, sivistystä ym. Muurisen perhe vaikutti ihan perus junteilta.

Vierailija
24102/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako nämä olla vielä taloja joissa on valesokkeli. Sehan on ihan huijausta koko systeemi. 

Eipä ole. Ihme jankkkausta ja höpinää. Pakko yrittää saada tuo joksikin ongelma kohteeksi. 

Soittakaa välittäjälle se kertoo kyllä mielellään 5v suunnitelman teille.

Joo tää on jo aika törkeää. Jenni on kuitenkin oikea ihminen, jolla oikeat rahat kiinni tuossa ja täällä mustamaalataan koko kämppä ja taloyhtiö vaan sen takia ettei pidetä Jennistä. 

Ajattelitko että potentiaaliset asunnon etsijät käyvät täältä lukemassa kommentteja asunnosta ja siksi ei kauppa käy. 

Taitaa olla kuitenkin niin ettei mene kaupaksi kun hintaan on laitettu kuuluisuuslisää, joten hintapyynti ja asunnon arvo ei ole linjassa. 

Isot kalliit remontit tekemättä, ammattitaitoisen isännöitsijän tilalla on yksi asukkaista, asukkaat leikkivät huoltoyhtiötä, eli nikkaroivat kaiken itse ja huoltavat piha-alueet. Pienet on juu asumiskustannukset mutta asukkaat tekevät itse kaiken (jos osaavat, jos eivät osaa tulee sekundaa). 

Samaa ajattelin kun ilmoituksen selasin läpi. Voi olla vielä pitkään myynnissä ja harvinaisen hölmö joka tuohon rahansa laittaa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24103/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Taina. Miten kukaan jaksaa tuollaista monkujaa? Matille varmaan ihan hyvä, ettei joutunut loukkuun tuollaiseen. 

"Minä minä, minäminäminä, vinku vonku"

Ei varmaan Tainalle kovin seuraa ole tyrkyllä ohjelman jälkeen. 

Vierailija
24104/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen 30 ja tottunut tekemään 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa, koska tykkään siitä niin paljon. Ja pystyn maksamaan omat matkani, mutten muiden. Niin mitä minun oikein pitäisi tehdä, jos minut naitetaan miehelle, jolla ei ole rahaa matkustella ja joka ei halua matkustella? Luopua omasta rakkaasta harrastuksestani matkailusta? Vai matkailla yksin 2-3 matkaa vuodessa kuten ennenkin, jättää mies kotiin ja näin siis viettää lomat erillään? Vai miten?

No sanoa heti vaan rehellisesti, että tää matkailu on mun ykkösprioriteetti ja mitään muuta en kattele. :D Niinkuin Jenninkin olisi pitänyt heti alussa mielellään, tai ei ainakaan jatkaa rakastuneen vaimon esittämistä hamaan tulevaisuuteen ja saada toinen koukkuun.

Vierailija
24105/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan mitä niin synkkää Hai on alussa Annalle kertonut,että kaikki meni heti pieleen?

En, mutta olipa muuten kamala se Kanalan smalltalk -kommentti tähän liittyen ja muutenkin kaikki kauhistelu tän Hain avautumisen ympärillä. Ihan niinku ongelma olis ollut se et Hai meni kertomaan jotain "liian syvällistä" eikä se, että Anna syyllisti Haita siitä että mei kertomaan semmosia liian aikaisin.

Niin, eikö se ollut Hailta hieno luottamuksen osoitus kun kertoi itsestään syvällisiä ja uskoutui jostain ongelmakohdistaan tuoreelle vaimolleen? Kymmenen pistettä siitä! Kanalan olisi pitänyt tarttua Annan reaktioon. Annahan torjui Hain täysin, ei ihme että enempää syvällisyyksiä ei alun jälkeen puhuttu.

Anna nyt oli niin hermo

Primitiivinen reaktio. Se oli aitoa Annaa. Kaikki muu käytös päälleliimattua korjaussarjaa.

Vierailija
24106/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheensä puolesta edustaa. Kaikki nämä Stefut yms. ovat myös ylempää keskiluokkaa, vaikka käyttäytyminen ei ehkä ole sen mukaista.

Kuka hiton Stefu?

Vierailija
24107/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei edusta ylempää keskiluokkaa vaikka haluaisi. Korkeintaan alempaa keskiluokkaa.

Perheensä puolesta edustaa. Kaikki nämä Stefut yms. ovat myös ylempää keskiluokkaa, vaikka käyttäytyminen ei ehkä ole sen mukaista.

Synnyinperheen kulttuurinen ja sosio-ekonominen perintö hyvin pitkälti määrittää paljon ihmisessä ja elämässä itsessään.

Se on just näin. Olen nykyään äärimmäisen köyhä, mutta synnyin todella varakkaaseen kulttuurisukuun. Ne yksityiskoulut, sisäoppilaitokset Sveitsissä, privaatti purjehduskerhot loivat sellaisen verkostoitumisen, johon ei niin vaan pääse, vaikka kuinka kouluttautuisi tai tienaisi ns uutta rahaa.

Totta tuo mitä kirjoitat. Mutta miten voit ol

Elämä on!!!! En lähde kertomaan yksityisasioita. Se ei ole yhtään omituista. Raha ei välttämättä periydy. Työttömyyttä on myös korkeasti koulutetuilla. 

Vierailija
24108/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen 30 ja tottunut tekemään 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa, koska tykkään siitä niin paljon. Ja pystyn maksamaan omat matkani, mutten muiden. Niin mitä minun oikein pitäisi tehdä, jos minut naitetaan miehelle, jolla ei ole rahaa matkustella ja joka ei halua matkustella? Luopua omasta rakkaasta harrastuksestani matkailusta? Vai matkailla yksin 2-3 matkaa vuodessa kuten ennenkin, jättää mies kotiin ja näin siis viettää lomat erillään? Vai miten?

MAtkustaa kuten ennenkin! Tietenkin!

Jos se ei ukolle passaa, se on ukon ongelma. 

Vierailija
24109/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oletetaan, että henkilö X olisi saanut lahjaksi vanhemmiltaan vaikka koko asunnon. Niin mitä sitten? Onko siinä jotain pahaa? Mukava asiahan se vain on. Paitsi kateellisten mielestä.

Se ongelma on siinä että Jenni ei ymmärrä sitä että kaikki ei ole syntynyt kultalusikka suussa. Onko Jenni ollut kenties ainut lapsi perheessä jonka takia noin vääristynyt käsitys elämästä.

Sinulla on vääristynyt käsitys. Oletat että jos on oman asunnon saanut hankittua 20v niin on syntynyt kultalusikka suussa. Minä olin 23v kun rakensimme ok- talon eikä mitään vanhemmilta. Lapsia oli kaksi ja tavalliset ammatit.

Sama homma . Olin 24v kun rakensimme okt: n Uudellemaalle. Odotin silloin kolmatta lasta. Ihan perus duunareita. Nyt yli 45- vuotiaana olen hyvässä tilanteessa kun talo on myyty ja mietiskelen jos ostaisin oman asunnon. Rahaakin on nyt säästössä reippaasti yli satku..

Mun poika osti oman paritalokaksion 2 v sitten. Oli silloin 22v

Miten tällä palstalla voi olla niin katkeraa porukkaa. Asunnon voi saavuttaa myös nuorena kovalla työnteolla. En ole ollut takaamassa hänen lainaa. 

Minkä takia täällä moititaan Jenniä niin paljon.. Itsellä oli ihan samankaltaisia toiveita uudelta kumppanilta. En odottanut kuuta taivaalta tai miljonääriä. Itselle oli tärkeää että on samankaltaiset elämän arvot. Hän käy töissä ja on pystynyt ostamaan asunnon 13 v sitten. Olisin ollut todella huolestunut jos mitään ei ois jäänyt säästöön. Vuokralla asuminenkaan ei ois ollut este jos olis kuitenkin johonkin säästänyt, vaikkapa sitten sijoittanut tmv ..

Vierailija
24110/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on hyvä esimerkki siitä, miksi syntyvyys laskee. 

Ei, vaan Jyrki. Ei kai kukaan halua lapselleen isäksi noin saamatonta vässykkää, joka ei osaa pitää taloudestaan huolta.

Vierailija
24111/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei toivonut timanttisormuksia tai jatkuvaa matkustelua. Täysin ilmasta vedettyjä väitteitä. 

Kas nuo timanttisormus ja matkustelu yhdistyivät nyt sanaan Tallinna. 

Tallinnassa tosiaan Jenni ilmaisi suoraan haluavansa toisen timanttisormuksen ns kihlasormuksen

Vierailija
24112/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni nolasi itsensä pahiten!

Taktikoitu veto toiseksi viimeisessä jaksossa kertoa että jatkavat avioliittoa. Hänen ilmeestään näki että ei tule sitä jatkamaan.

Viikon päästä dumppasi törkeällä tavalla Jyrkin.

Jyrki ikävöi ja kuvitteli että kaikki jatkuu!

Jenni nolasi Jyrkin julkisesti!

Kuka haluaa tosissaan tälläisen pyrkyrin kumppanikseen.

Raha merkitsee hänelle enemmän kuin rakkaus!

Hänet on tuomittu elämään ilman parisuhdetta tai avioliittoa!

Vanhapiikuus olkoon ikuisesti kohtalonsa!

Vierailija
24113/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä haukkui Matin tapaa puhua. Ihan tavallinen puhetapa, en yhtään ymmärrä, mistä syystä räkättäjä räkätti. 

Tämä vuonna miehet olivat mielestäni ihan mukavan oloisia, mutta naiset, voi taivas! Yksi haukkuu toista koko ajan selän takana, ja lopulta puukottaa selkään ja murskaa sydämen, toinen takertuu joka sanaan ja vääntää siitä draamaa ja kolmas, joka luhistuu jo alkumetreillä ja jota ei missään tapauksessa olisi pitänyt valita ohjelmaan, koska päätyi sairauslomalle osallistumisensa seurauksena.

Toivotan kaikille kolmelle miehelle onnea kumppanin etsintään, vielä se oikea löytyy teille jokaiselle, ihan varmasti. 

Vierailija
24114/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai joku valmentaja ole yläluokkaa, vaikka olisikin tienannut miljoonia. Siihen tarvitaan myös muutakin pääomaa, korkeaa koulutusta, sivistystä ym. Muurisen perhe vaikutti ihan perus junteilta.

Todellakin keskiluokkainen perhe. Kummaa kun joidenkin mielestä kultalusikoita jaetaan.

Vierailija
24115/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei edusta ylempää keskiluokkaa vaikka haluaisi. Korkeintaan alempaa keskiluokkaa.

Synnyinperheen kulttuurinen ja sosio-ekonominen perintö hyvin pitkälti määrittää paljon ihmisessä ja elämässä itsessään.

Se on just näin. Olen nykyään äärimmäisen köyhä, mutta synnyin todella varakkaaseen kulttuurisukuun. Ne yksityiskoulut, sisäoppilaitokset Sveitsissä, privaatti purjehduskerhot loivat sellaisen verkostoitumisen, johon ei niin vaan pääse, vaikka kuinka kouluttautuisi tai tienaisi ns uutta rahaa.

Erittäin huonot sijoitukset vai mikä vei varakkaan suvun rahat? Kertomuksesi ontuu pahasti. 

Vierailija
24116/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei toivonut timanttisormuksia tai jatkuvaa matkustelua. Täysin ilmasta vedettyjä väitteitä. 

Kas nuo timanttisormus ja matkustelu yhdistyivät nyt sanaan Tallinna. 

Tallinnassa tosiaan Jenni ilmaisi suoraan haluavansa toisen timanttisormuksen ns kihlasormuksen

Timanttisormuksissa on hintaeroja. Riippuu timantista kuin sormuksen kultapitoisuudesta 

Vierailija
24117/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep.

Vierailija
24118/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä haukkui Matin tapaa puhua. Ihan tavallinen puhetapa, en yhtään ymmärrä, mistä syystä räkättäjä räkätti. 

Tämä vuonna miehet olivat mielestäni ihan mukavan oloisia, mutta naiset, voi taivas! Yksi haukkuu toista koko ajan selän takana, ja lopulta puukottaa selkään ja murskaa sydämen, toinen takertuu joka sanaan ja vääntää siitä draamaa ja kolmas, joka luhistuu jo alkumetreillä ja jota ei missään tapauksessa olisi pitänyt valita ohjelmaan, koska päätyi sairauslomalle osallistumisensa seurauksena.

Toivotan kaikille kolmelle miehelle onnea kumppanin etsintään, vielä se oikea löytyy teille jokaiselle, ihan varmasti. 

Matti on ihana, velmu, justiin ripaus  peruspuolankalaista pessimismiä, mutta fiksu, mielenkiintoinen tyyppi. 

Vierailija
24119/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaampa että jos Jyrkillä pisi ollut miljoona euroa tilillä niin Jenniä ei ois hänen pätkätyöt haitanneet. Mutta jos on tili nollissa ja ei työtä niin kyllä se tilanne on heikko. 

Jenni on itsekin matalasti koulutettu. Ehkä hänelle olisi riittänyt merkonomi-mies jos tällä ois ollu duuni. Ehkä ei ois riittänyt, kuka tietää.

Vierailija
24120/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu tästä jepan ja jykin love storya. Get over it.

Ketju on lukittu.