Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Muutaman viikon työuupumusloma kirjoitettiin minulle lievän masennuksen diagnoosilla. Sitten, kun ta
Niin? Sinulla siis diagnosoitiin sairaus nimeltä masennus. En kutsuisi sitä työuupumuslomaksi.
Ihmiset ei nykyään kestä mitään. Kuitenkin elämä on helpompaa kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni saattoi nyt mennä onnensa ohi ,mutta Jyrki voi lopulta säästyä vatsahaavalta jonkun lempeämmän ja vähemmän kontrolloivan naisen kanssa.
Kyllä Jyrkin pitäs muuttua aikalailla, jos meinaa onnistua parisuhteessa. Kukaan itseään kunnioittava nainen halua perässä vedettävää miestä. Makaa sohvalla ja mököttää. Mutta kun minä en -Kuulostaa siltä,että kukaan nainen ei halua mistä,joka ei tottele häntä ,eli siis ei tee kaikkea täsmälleen niin kuin nainen haluaa.
No, oire oli uupumus eikä masennusta hoidettu mitenkään.
No, sinun potilastiedoissa nyt kuitenkin on kirjattuna, että sairastat masennusta.
Jennille olisi sopinut Oskari jolla oli mersu ja hieno asunto ja taisi ostaa toisenkin ohjelman aikana. Nämä epäonniset enskarit voisi laittaa jollekin Love Islandille keskenään ja katsoa syntyykö sitten sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei sinänsä ole Jennin toiveet, vaan asenne.
Haluaa rikkaan korkeakoulutetun menestyjän puolisoksi. Itse on amispohjainen perusduunari normipalkalla. Yleensä tuollaisilla miehillä on joko nuori ja hyvin kaunis puoliso, tai vastaavasti korkeakoulutettu korkeassa asemassa oleva vaimo. Jenni ei ole kumpaakaan, ihan taviksen näköinen kuten Jyrkikin.
Toinen asia on tuo, että puhutaan toisesta kameroille ja kavereille selän takana. Sen sijaan, että yksityisimmät jutut keskustellaan kasvotusten. Kehitellään draamaa keksityillä kuvitelmilla, että ei olisi varaa edes pilttipurkkiin. Pinnallinen tyyppi joka halusi naida ylöspäin.
Toki saa toivoa mitä vaan, aika harva mies myöskään vastaa noin tiukkoja sääntöjä kotona olemisen ja siisteyden suhteen. Asiantuntijat mokasivat jokaisen kohdalla, elämäntavat ja tyylit liian erilaisia.
Höpö höpö. Ei Jenni hakenut tai hae rikasta miestä. Jyrkikin olisi voinut kelvata jos olisi ollut aikuinen vastuullinen mies, joten turhaa työntää mitään rikasta miestä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on ihan samat mahdollisuudet lukea, saada hyvä todistus, päästä edelleen lukemalla vaikka oikikseen.Se miksi hyväosaisuus periytyy on moninaista.
En oo varma mihin tää kommentti liittyy, mutta höpön löpön :D Ei esim. minun äiti tai sisko olisi koskaan päässeet oikikseen, hyvä jos lukiosta läpi (sisko jätti sen kesken koska liian rankkaa). Kyllä siihen nyt jonkin verran älyä tarvitaan ja tietty lisäks niitä "perselihaksia". Elitistinen ajattelutapa, että "kenestä tahansa voi tulla lääkäri/lakimies" tms. Nuo perinteiset yliopistokoulutukseet ei vain ole kaikille. Toki taloudellisesti voi menestyä monella muullakin alalla.
""Jennin käytös on kyllä ala-arvoista.
" Minulla oli niin minimaaliset toiveet ja vaatimukset miehen suhteen, mutta sitäkään ei Jykä pystynyt täyttämään." Siis HALOO
Kyllä minä Jenninä miettisin vakavasti omaa käytöstä. Asioita voi tehdä ja elämää elää monella eri tapaa, ei hänen tapansa ole ainoa oikea. Huh mikä tyyppi, narsistinen? ""
Koen että tämä kommentti oli enemmän tuotannolle suunnattu kuin Jyrkille itselleen. Mutta kyllä siinä tuli vähän "tuotereklamaation" fiilis. Jenni ei mielestäni ohjelmaan lähtiessään ollenkaan ymmärtänyt, mitä hakee - toivottavasti ymmärtää edes nyt. Ällöttää tuo kaksinaamaisuus sarjan aikana - mielikuvani hänestä muuttui täysin viimeisessä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä eka kausi missä tulee voimakkaasti esiin raha ja auto sekä muu. Jopa tuli niin paljon , että tänne linkitettiin parien tulot.
Joka vuosi media tuo pilvin pimein julkisuudessa olleiden tuloja esille, kun verotiedot julkistetaan. Se siitä seuraa kun menee julkisuuteen.
Rahalla ei ole kaikille merkitystä. Olin traumatisoitunut ja uupunut yli nelikymppinen yksinhuoltaja kun tapasimme mieheni kanssa. Minulla ei ollut pennin hyrrää nimissäni, koska sain nippanappa lapset pysymään ruuassa ja harrastuksissa.
Nyt lapset on aikuisia ja meillä on mieheni kanssa puolimiljoonaa yhteistä omaisuutta kiinteistöinä. Pääsin miehen asuntolainaan mukaan ja olen maksanut jo lähemmäs 75 000 euroa asuntolainaa.
Jyrki olisi varmaan päässyt mukaan myös Jennin lainaan, jos olisi halunnut.
Jyrki opettajana oli lopulta fiksumpi kuin merkonomi-Jenni. Jenniä kiinnosti ripsenpidennykset ja töröhuulet ja neuroottinen siivoaminen ja kaappi, jossa on tavaraa!!!
Jenni on hieman pihalla sen suhteen ettei tajua että nykyään ihmiset vaihtaa työpaikkaa, alaa ja opiskelee lisää vaikkapa vielä 40-vuotiainakin. Ja jopa perheelliset. Hän itse onnellinen työssään jossa saanut olla pitkään ja voinut rakentaa elämää sen avulla. Ei kaikilla ole niin eikä kaikki haluakaan olla "valmiita" 25-vuotiaina. Jotkut haluaa mutta ei silti käy yhtä hyvä flaksi töiden suhteen.
Tottakai Jennillä saa olla toiveet unelmamiehestä mutta vähän toivoisi avaamaan silmiä nykyaikaan. Ei hänenkään vakkarihomma välttämättä ole ikuinen. Työttömäksi jos jää niin niillä merkonomin ja pankin papereilla voi pyllyä pyyhkiä.
Harmi että kaksi näin erilaista ihmistä naitettiin ja harmi että Jenni hoiti asian niin tyylittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muutenkin Jenni on ostanut 2014 asunnon joka on maksanut noin 120-130 tonnia. On pitäny olla oma rahoitusta."
No mistä juuri parikymppinen nuori nainen on saanut oman rahoituksen kokoon ilman apua? Ja on tainnut palkkakin olla 10 vuotta sitten vähän pienempi kuin nyt.
Mä kirjoitin tän jo eilen. Mä esim säästin 15v-19v kesä ja vkl työpalkoistani 4v aikana 19000€ säästöt. Ja mun vanhemmat on peeaa. Mä olen rahoittanut heidän elämäänsä.
Kiitos! Siinäs näette että säätäminen onnistuu, kun sitä haluaa. Eikä tarvi olla varakasta sukua.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan, että henkilö X olisi saanut lahjaksi vanhemmiltaan vaikka koko asunnon. Niin mitä sitten? Onko siinä jotain pahaa? Mukava asiahan se vain on. Paitsi kateellisten mielestä.
Se ongelma on siinä että Jenni ei ymmärrä sitä että kaikki ei ole syntynyt kultalusikka suussa. Onko Jenni ollut kenties ainut lapsi perheessä jonka takia noin vääristynyt käsitys elämästä.
Sinulla on vääristynyt käsitys. Oletat että jos on oman asunnon saanut hankittua 20v niin on syntynyt kultalusikka suussa. Minä olin 23v kun rakensimme ok- talon eikä mitään vanhemmilta. Lapsia oli kaksi ja tavalliset ammatit.
"Asiantuntijat" vaihtoon tai sitten lopetetaan koko ohjelma. Mutta tämä sai kyllä luvan olla viimeinen kausi laatuaan. Tässä tulee vain särkyneitä sydämiä ja ihmisraunioita.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä ettei 1939-1944 ollut tätä masennusepidemiaa mikä näyttää olevan uusi kansantauti ADHD:n ja muiden muotidiagnoosien kanssa. Mutta hei...lisää ruutuaikaa tik tokin ja muiden n.10 s keskittymistä vaativien palvelujen parissa, huonoa ravintoa, vähäistä liikuntaa ja kännykän räpläämistä kaikki valveillaoloaika niin ennen pitkää puolella kansasta on nämä "sairaudet".
Typerin kommentti ikinä. Omalla lapsellani todettiin ADHD alle kouluikäisenä. Ei ollut räplännyt tiktokia, kännykkää tai pädiä ikinä siihen mennessä. Hänen suvussa on monta aikuista adhd- ihmistä, jotka on syntyneet 30 vuotta ennen älylaitteiden keksimistä. Sun kaltaiset idiootit ei ymmärrä tästä aiheesta selvästi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla ei ole kaikille merkitystä. Olin traumatisoitunut ja uupunut yli nelikymppinen yksinhuoltaja kun tapasimme mieheni kanssa. Minulla ei ollut pennin hyrrää nimissäni, koska sain nippanappa lapset pysymään ruuassa ja harrastuksissa.
Nyt lapset on aikuisia ja meillä on mieheni kanssa puolimiljoonaa yhteistä omaisuutta kiinteistöinä. Pääsin miehen asuntolainaan mukaan ja olen maksanut jo lähemmäs 75 000 euroa asuntolainaa.
Jyrki olisi varmaan päässyt mukaan myös Jennin lainaan, jos olisi halunnut.
Jyrki opettajana oli lopulta fiksumpi kuin merkonomi-Jenni. Jenniä kiinnosti ripsenpidennykset ja töröhuulet ja neuroottinen siivoaminen ja kaappi, jossa on tavaraa!!!
Mitä kummaa? Mitä on asuntolainaan mukaan pääseminen? Sitäkö, että ostaa puolet toisen asunnosta ihan kauppakirjalla? Luuletko, että pankki haluaisi tällaisen asuntokaupan myötä muuttaa Jennin lainan heidän yhteiseksi lainaksi, kun Jyrkillä ei ole kuin joku osa-aikainen myyjän työ? Luuletko, että Jenni haluaisi sitä? Eikä Jyrki ole opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Jennille olisi sopinut Oskari jolla oli mersu ja hieno asunto ja taisi ostaa toisenkin ohjelman aikana. Nämä epäonniset enskarit voisi laittaa jollekin Love Islandille keskenään ja katsoa syntyykö sitten sutinaa.
Mietin ihan samaa että nää vois laittaa pariutumaan keskenään vapaasti. Voisi tulla parempia osumia.
"Höpö höpö. Ei Jenni hakenut tai hae rikasta miestä. Jyrkikin olisi voinut kelvata jos olisi ollut aikuinen vastuullinen mies, joten turhaa työntää mitään rikasta miestä kehiin."
Kuule aika harva duunari nykypäivän taloustilanteessa ostelee vaimolleen timanttisormuksia tai käyttää hienoissa ravintoloissa, saati ulkomailla jatkuvasti. Miljoonakämpissä asustelee miljonäärit. Sellaista Jyrki tuskin olisi voinut hommata.
jenska isä valmentanu ktp
jykä huoltaja ktp
varmaan tavannu toisensa aiemminkin
Minä luulen, että Jenni on aiemmin tapaillut hyvätuloisia miehiä ja seurustellut sellaisten kanssa. Ei mitään rikkaita, mutta hyvin toimeentulevia. Vuositulot noin 50 000 tms siis, tai miksei vähän ylikin. Ja nämä miehet on tarjonneet hänelle illallisia, ostaneet välillä jonkun hienon hajuveden lahjaksi, on lennetty yhdessä Pariisiin viikonloppulomalle. Tähän Jenni on varmaan tottunut. Miksikö luulen näin? Koska varsin moni Pk-seutulainen nainen saa helposti tuollaista seuraa. Itse olen ihan tavallisen näköinen, en edes sporttinen, ikää 40, ja itsellänikin kaikki kumppanit ovat olleet hyvätuloisia. (Omat vuosituloni on 45 000). Samoin ystävilläni. Se tuntuu olevan jonkunlainen normi täällä sen jälkeen, kun on valmistuttu opinnoista. Siihen elämään tottuu koska myös ystäväpiiri elää niin. Niin sittenpä on outoa, jos elämään astelee varaton mies, joka ei edes illallista tarjoa. Sellainen mies tuntuu epäilyttävältä, että onkohan sillä ollenkaan elämä kunnossa.
En pidä Jyrkiäkään unelmapuolisona mutta pettynyt olen Jenniin. Mauttomasti käyttäytyi kun toistuvasti avautui Jyrkin asioista. Olisi katsojat vähemmästäkin tajunneet että nyt ei taloudelliset asiat kohtaa. Ihan hirveä alentavia kommentteja läpi ohjelman.
Eniten rassasi ne 40-vuotias mies, eikä ole sitä ja tätä-kommentit. En tiedä mikä mutta hyi hitto että särähti korvaan. Parempi Jennin pysyä oman ikäisissä menestyjissä.
No, oire oli uupumus eikä masennusta hoidettu mitenkään.