Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eronnut nainen ei uskalla päästää uutta miestä elämäänsä vaikka hakee seuraa treffipalstoilta?

Vierailija
23.08.2024 |

Minua on aiemmin satutettu pahasti, joten olen kasvattanut ympärilleni kilpikonnan kilven suojakseni. Olen saanut elämäni ja arkeni järjestelyt toimimaan niin, että selviydyn arjesta teinien yksinhuoltajana. En uskalla ihastua ja rakastua, koska silloin hormonit saavat pään sekaisin ja arjen pyöritys vaikeutuu työnteosta puhumattakaan.

Edellä kuvattu on on siis lainausta erään deittipalstalla tapaamani naisen kommenteista. Kävimme treffeillä, viihdyimme yhdessä, halailimme ja suutelimme. Ja lähetimme päivittäin toisillemme lukuisia viestejä. Hän teki aloitteen treffeistä ja oli muutenkin aloitteellinen. Sitten homma loppui tuollaiseen meriselitykseen. Miksi hakea kumppania, jos kumppania ei uskalla päästää lähelleen?

Laittakaa naiset kommenttia, joka auttaisi putkiaivoista miestä ymmärtämään tilannetta paremmin.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä ovat PUA-heitot, mutta se kakun syöminen vs säästäminen, on juttu, jonka olen aina kuullut vain naisten suusta. Ehkä se resonoi paremmin tippaleipäaivojen kanssa.

PUA (Pick Up Artist) on mies joka ymmärtää parisuhdedynamiikan suunnattomasti paremmin kuin normaali mies tai yksikään nainen. He ovat tietokirjailijoista, parisuhdeasiantuntijoita  ja pitävät pariutumiskursseja.

Panorepliikkejä suoltavat 

Ketähän ne huijaavat? Epätöivoisia nössömiehiä. Haha!

Vierailija
122/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vähän tissiposki, kuten monet muutkin maanmieheni. Miesystävä pitää silti ihan nättinä. Miten tämä nyt tähän lankaan liittyy? Peräänkuulutin vain empatiaa tuota torjuttua miesparkaa kohtaan. Ei siitä kannata suuttua. Sanoin jo, etten kaipaa weeteekoulutusta. Korkkaa pullosi, tai mene jonnekin akuuttiin.

Miesparka hakee sitten suhdetta jonkun toisen kanssa. Mikäs moraalisaarnaaja se sinä oikein olet? Ei kukaan kaipaa sun moraalisaarnojasi. Luuleksä että nyt kaikkien sydänalassa liikahtaa ja täältä tulee empatiatulva kommenteissa miesparkaa kohtaan?

Äijä inttää, että oli luvattu pysyvä suhde ja kun hän ei kelvannut, niin silloin asia on niin. Ei se nyt vallan tavatonta ja ennenkuulumatonta ole, että ei natsannut sillä kerralla.

No kai minun moraalisaarnat menee siinä  kuin tuoll

Yhyyyy kyynel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juma, nää tinderveijot ei tajua. He ovat saalis, jota sekä nettideittialustat että pick up äijät höylää peppuun.

Vierailija
124/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen joutuu olemaan se aloitteellinen kaikessa, niin kuin APn viestistä käy ilmi, nainen 90% todennäköisyydellä kyllästyy kyseiseen mieheen. On hyvin harvinaista että naiset oikeasti tykkäsi siitä. Hän tekee sen siksi kun uskoo, ettei AP kykene. 

Ei todellakaan ollut näin. Nainen teki ensimmäisen siirron tinderissä. Itsekin lähettelin päivittäin viestejä oma-aloitteisiesti ja ehdotin uusiantreffejä vuorostani. Nainen ei kai sitten vaan ollut valmis ja oli hukassa omien ajatustensa ja odotustensa kanssa. Ehkä joku terapia häntä auttaisi.

Ap

Vierailija
125/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenkin voi haluta vain paneskella silloin tällöin, ei mitään sen vakavampaa.

Jos nainen haluaa paneskella silloin tällöin, se on fine. Mutta silloin tuskin kannattaa Tinderiin laittaa preferenssiksi "Kumppania loppuelämäksi".

No mutta voihan sitä paneskella siihen asti, kunnes löytyy se jonka haluaa loppuelämän kumppaniksi.

Vierailija
126/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken te luuserit uskottekin. Te olette niin helppoja luullessanne, että olette luomakunnan kruunuja.

Teillä ei edes käy mielessä, että teille kerrotaan kauniita valeita ja teiltä viedään lompakko takataskusta.

Vierailija
127/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen joutuu olemaan se aloitteellinen kaikessa, niin kuin APn viestistä käy ilmi, nainen 90% todennäköisyydellä kyllästyy kyseiseen mieheen. On hyvin harvinaista että naiset oikeasti tykkäsi siitä. Hän tekee sen siksi kun uskoo, ettei AP kykene. 

Ei todellakaan ollut näin. Nainen teki ensimmäisen siirron tinderissä. Itsekin lähettelin päivittäin viestejä oma-aloitteisiesti ja ehdotin uusiantreffejä vuorostani. Nainen ei kai sitten vaan ollut valmis ja oli hukassa omien ajatustensa ja odotustensa kanssa. Ehkä joku terapia häntä auttaisi.

Ap

Sä oot niin rasittava tyyppi. Sinä sitä terapiaa tarvitset, koska et hyväksy sitä, että sinä et kelvannut. Yritä päästä jo yli asiasta.

Vierailija
128/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itkenyt tätä samaa keissiä täällä aiemminkin. Nainen halusi parisuhteen, mutta huomasi sitten ettei ap ole se antoi pakit laitten sen omaksi syykseen

Vierailija
129/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voit sinä noinkin itsellesi uskotella. Todellusuudessa sinut punnittiin ja köykäiseksi havaittiin. (ymmärrätkö edes kielikuvaa?)

Viepä nyt (vähät) rahasi viettelykurssin pitäjälle :D

Vierailija
130/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli aloitteellinen, mutta mies ei. Nainen totesi, että mies on liikaanä perässävedettävä?

Vierailija
131/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksi kauheimmista asioista tuo hyvien huomenien ja öiden toivottelu, kun on eronnut, ollut ehkä pitkään yksin ja haluaa tutustua hitaasti. Toki aloituksessa nainenkin oli niitä lähetellyt, mutta silti. Alkaa nopeasti ahdistaa ja kuristaa, jos toinen on "läsnä" jatkuvasti, vaikka sitten vaan puhelimen välityksellä. Ja sitten kun se oma tila ja happi tuntuu loppuvan, niin painetaan jarru pohjaan, vaikka hitaammin edeten jotain ois voinut syntyäkin. Ehkä. En tiedä. Itse teki mieli poistaa koko whatsapp kun ei voinut lapsen kanssa viestitellä ilman että tämä kumppanikokelas vahti mun olevan paikalla ja alkoi tykittää viestiä. Yyyh...

Minä toivon, että minulle kerrotaan asia suoraan, jos näin on. Ymmärrän kyllä, kunnioitan sitä ja haluan itsekin edetä kohtuullisen verkkaisesti. Mutta haluan tietää, näkyykö tunnelin palossa uusi aamunkoitto vai auringonlasku. "Turhan toivon

Kuinka kauan siis tapailitte? Kuinka nopeasti pitää pystyä päättämään, onko tunnelin päässä valoa vai ei?

Vierailija
132/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nainen mahdollisesti ainoa nainen vapailla markkinoilla? Miksi olisit halunnut ap roikkua naisessa, vaikka nainen ei halunnut sinun roikkuvan itsessään?

Vierailija
133/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyky itsekriittisyyteen puuttuu, se puuttuu. Mitähän muuta ap:lta puuttuu? 

Vierailija
134/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova poika luulemaan tämä ap. Tyhmänläntä

Vierailija
135/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkeli ei huolinut keskustelun aloittajaa. Tästä muodostui ylitsepääsemätön asia aloittajalle.

Aloittajan itsetunto sai pahan kolauksen. Ehkäpä terapia auttaisi aloittajaa pääsemään vihdoin asiasta yli kun ei se omin voimin onnistu.

Vierailija
136/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun deittipalvelussa joku kertoo etsivänsä kumppania loppuelämäksi, niin ei se ole lupaus siitä, että se ensimmäinen deittailutyyppi saa paikan.

Ei, mutta viestittää silti eri asioita kuin jos etsii seikkaikua tai hupia vähäksi aikaa.

Vierailija
137/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa kokemusta tuollaisesta naisesta, ei ollut YH mutta kahden lapsen vuoroviikkoäiti. Viestiteltiin monta viikkoa, ja keskusteltu soljui todella hyvin. Sitten tavattiin, ja treffit meni erittäin mukavasti, vietettiin monta tuntia kävellen ympäriinsä, käytiin syömässä ja pientä koskettelua ja suutelua oli treffien lopussa. Nainen soitti minulle vielä kun olin paluumatkalla, koska halusi erikseen kertoa miten kivaa oli ja että odottaa uudelleen näkemistä.

Sen jälkeen viestiteltiin joka päivä, ja sovittiin uudet treffit. Kunnes yhtäkkiä nainen vetäytyi koko hommasta, vähän saman tyylisellä selityksellä kuin AP:n aloitusviestissä on kerrottu. 

Koko keissistä minulle jäi päällimmäiseksi tunteeksi totaalinen hämmennys. En muistele mitenkään naista pahalla, mukava ihminen ja toivottavasti hän löytää etsimänsä. Koko hommasta jäi sellainen fiilis, että porukalla ei taida olla nykyään kaikki hyvin, henkisesti siis

Olen nainen ja minulla on juuri vastaavia kokemuksia miesten kanssa. Mies on vaikuttanut erittäin innokkaalta ja itsekin olen ollut innokas. Yhtäkkiä vetäydytään ja annetaan tuo selitys.

Muutama näistä miehistä on kuukausia myöhemmin ottanut yhteyttä ja halunnut tavata. Silloin kun olen uudestaan tällaisen tavannut, on mennyt taas hyvin hetken, kunnes uusi äkkilopetus tuolla syyllä. No, sen ainakin olen oppinut, että mikäli tällä selityksellä suhteen katkaissut ottaa yhteyttä myöhemmin, en enää edes harkitse tapaamista. 

Vierailija
138/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus miehestä. Kertoi haluavansa suhteen, muttei sitten yllättäen pystynytkään seurustelemaan. Tapailua jatkui pari vuotta. Viisikymppisiä ollaan. Tosi masentavaa tässä iässä epäonnistua suhteissa jatkuvasti. 

Vierailija
139/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenkin voi haluta vain paneskella silloin tällöin, ei mitään sen vakavampaa.

Jos nainen haluaa paneskella silloin tällöin, se on fine. Mutta silloin tuskin kannattaa Tinderiin laittaa preferenssiksi "Kumppania loppuelämäksi".

No mutta voihan sitä paneskella siihen asti, kunnes löytyy se jonka haluaa loppuelämän kumppaniksi.

Mies voi. Nainen älykkäämpänä olentona  ei saa siitä kuin vammoja alapäähän ja sieluun, ehkä virtsatietulehduksen.

Vierailija
140/169 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ollut sitä kemiaa, ja sitten tuollainen tekosyy.

Itse ymmärrän tavallaan hyvin, kun itse tässä ihastuin yhteen mieheen, ja hänkin aluksi vaikutti olevan kiinnostunut, sitten alkoi vaikuttaa että on lähinnä kiinnostunut vain seksistä, mutta mulle olisi kelvannut sekin hänen kanssaan, jos tapaamisia olisi ylipäänsä saatu järjestymään.

Semmoinen "aikuinen suhde" siis, silloin tällöin. Mutta alkaa näyttää että ehkä hänellä on joku muu tai muuten yhtäkkiä parissa päivässä alkanut hankkiutua minusta eroon.

Yhtäkkiä minulle alkoi viestitellä usea muu mies. Ja välillä käy mielessä että lähtisinkö sittenkin treffeille jonkun näistä kanssa. Mukavanoloisia suurin osa. Sitä seksiä saisi varmaan näiltäkin. Mutta kun ei ole muodostunut sitä halua heihin, minulla sen muodostuminen on aika harvinaista.

Ja on näissä miehissä sitten sellaisia turn offeja myös, kuten minua nuorempi ikä, lapset vielä alaikäisiä jne, jotka sinällään jo heti alussa ovat sellaisia etten mitenkään haluaisi edetä.

Mutta kun miettii että pitäisikö antaa mahdollisuus, tuossa lähelläkin yksi näistä oikein mukavista miehistä on. Mutta entä jos sitä mitään kemiaa ei sitten kuulu edelleenkään, enkä voisikaan antaa hänen koskea minuun? Entä jos se lapsiasia sittenkin muodostuu esteeksi? Tai se että hän tapaa lapsia ilmeisesti exän luona?

Nämä eivät ole deittipalstalta, vaan aihetta sivuavasta keskusteluryhmästä, eli minä en tavallaan ole hakenut mitään, mutta näiden kanssa on tullut juteltua, ja jäävät sitten ehdottelemaan, kuka mitäkin.

Ja jos joku meinaa höpistä alfoista ja hiusrajoista, niin minua pari vuotta vanhempi, kaljuuntuva perusmies tämä on josta minä olen kiinnostunut.

Näillä 5-7v nuoremmilla tukka vielä tukevasti päässä.

Saattaa olla omaisuuttakin enemmän monella näistä kuin ihastuksella.

Silti kun se jokin ihastus vaan syttyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä