Miksi eronnut nainen ei uskalla päästää uutta miestä elämäänsä vaikka hakee seuraa treffipalstoilta?
Minua on aiemmin satutettu pahasti, joten olen kasvattanut ympärilleni kilpikonnan kilven suojakseni. Olen saanut elämäni ja arkeni järjestelyt toimimaan niin, että selviydyn arjesta teinien yksinhuoltajana. En uskalla ihastua ja rakastua, koska silloin hormonit saavat pään sekaisin ja arjen pyöritys vaikeutuu työnteosta puhumattakaan.
Edellä kuvattu on on siis lainausta erään deittipalstalla tapaamani naisen kommenteista. Kävimme treffeillä, viihdyimme yhdessä, halailimme ja suutelimme. Ja lähetimme päivittäin toisillemme lukuisia viestejä. Hän teki aloitteen treffeistä ja oli muutenkin aloitteellinen. Sitten homma loppui tuollaiseen meriselitykseen. Miksi hakea kumppania, jos kumppania ei uskalla päästää lähelleen?
Laittakaa naiset kommenttia, joka auttaisi putkiaivoista miestä ymmärtämään tilannetta paremmin.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ajatteli, että pystyisi kevyeen deitailuun ilman sen kummempia tunteita. Ja kun se ei onnistunutkaan, hän totesi, että nykyisessä elämäntilanteessa ihastuminen ei ole mahdollista. Eli siis ihan se, mitä hän tuossa kirjoittikin. Ei minusta kovin vaikeaa ymmärtää.
Kovin vaikeaa sen sijaan on ymmärtää, miksi on päivittäin aktiivinen tinderissä, tykkäilee, viestittelee ja käy treffeillä, jos pelkää ihastumista eikä halua sitoutua. Mutta on kai tällainen "pelailu" vaihtelua ristisanoille ja sukkien kutomiselle.
Ihminen ei välttämättä tiedä mitä haluaa. Ihminen voi kuvitella haluavansa parisuhteen, mutta sitten kun asiat alkavat näyttää siltä, että mennään kohti suhdetta, alkaakin ahdistaa.
minä minä ja sitten vi
Ai väkipakollako hampaat irvessä pitäisi olla suhteessa vaikkei halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin voi haluta vain paneskella silloin tällöin, ei mitään sen vakavampaa.
Tietenkin! Mutta silloin ei väitä haluavansa suhdetta!
Ja, silloin on mummelilla kiirus hetekalle miehen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ajatteli, että pystyisi kevyeen deitailuun ilman sen kummempia tunteita. Ja kun se ei onnistunutkaan, hän totesi, että nykyisessä elämäntilanteessa ihastuminen ei ole mahdollista. Eli siis ihan se, mitä hän tuossa kirjoittikin. Ei minusta kovin vaikeaa ymmärtää.
Kovin vaikeaa sen sijaan on ymmärtää, miksi on päivittäin aktiivinen tinderissä, tykkäilee, viestittelee ja käy treffeillä, jos pelkää ihastumista eikä halua sitoutua. Mutta on kai tällainen "pelailu" vaihtelua ristisanoille ja sukkien kutomiselle.
Ihminen ei välttämättä tiedä mitä haluaa. Ihminen voi kuvitella haluavansa parisuhteen, mutta sitten kun asiat alkavat näyttää siltä, että mennään kohti suhdetta, alkaakin ahdista
En minäkään ota takertujaa. Mutta älyäisin olla ruokkimatta sitä takertumista, jos en sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei välttämättä tiedä mitä haluaa. Ihminen voi kuvitella haluavansa parisuhteen, mutta sitten kun asiat alkavat näyttää siltä, että mennään kohti suhdetta, alkaakin ahdista
ei tietenkään. kyllä täällä taas ollaan niin tomeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menitkö täysin pois tolaltasi, kun joku haluaa suhteen, mutta ei juuri sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei vaan ollut tarpeeksi kiinnostunut ja muotoili asian noin.
Ja jatkoi kirjekaveruutta aktiivisesti päivittäin?
Näin luulen. Minun on toki vaikea sanoa, mitä toisen päässä liikkuu ja kun en tiedä miten teidän suhde oikein eteni tai edes kesti. Mutta nainen varmaan kaipasi seuraa elämään ja viestittely on helppoa, kun sitä voi hallita ajan ja keston puolesta. Ehkei se fyysinen puoli sitten niin kiinnostanutkaan. Tai ehkä keskustelussa nousi esille jotain mikä sai hänet varuilleen tai perääntymään. Ehkä vastaan tuli joku kiinnostavampi. En siis missään nimessä sano, että sinussa olisi ollut vikaa. Nainen ei vaan ollut syystä tai toisesta tarpeeksi kiinnostunut, jotta olisi antanut teille mahdollisuuden. Itse olen käyttänyt vähän vastaavaa tek
Ja minulle on vasta kaksi naista tehnyt noin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitahan sanoa jo heti alkuun, että tämä on sitten vain seksiä eikä mitään muuta. Eikös kerpele ne miehet ala vinkua suhteen perään eikä niistä meinaa päästä eroon ollenkaan. En ikinä väitä haluavani suhdetta, vaan kylmästi torppaan sen jo ennen seksiä. Silti ei mene jakeluun ja kuvitellaan seurusteluksi. Eri
Vika oli sinussa itsessäsi. Hän ei kehdannut sanoa sitä, mikä se on. Suhteenne loppui. Yritä päästä yli siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan sitä kaipaa kai seuraa, mutta sitten seuran ollessa siinä tajuaa ettei haluakaan. Ajatus seurasta oli kivempaa, kuin se todellisuus. Deittisivulle on ehkä liitytty jonain yksinäisyyden hetkenä ja se hetki meni jo ohi. Toinen voi olla myös painostava tai ei vaan lopulta kemiat kohtaa ja eronneena vaatimustaso on korkealla.
on joo ymmärrettävää. mutta aikuisen naisen pitäisi pystyä ajattelemaan myös tämän miehen tilannetta. mukavaa tutustumista ja lähentymistä ja sitten oho, yksinäisyyden hetki menikin ohi ja omasta puolesta saa olla. selvästi empatiakyky on tällä naisella aikaisemminkin ollut vähän kehittymätöntä. vastuuta peliin!
Ei se nainen ole velvollinen tapailujenne takia loppuelämäänsä olla sun kanssa.
En halua naista, olen hetero, parisuhde kunnossa. En tarvitse weeteekoulutusta.
Selvähän tää on kuin pläkki. Ap sinulle nainen olisi kelvannut. Naiselle sinä ap et kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan sitä kaipaa kai seuraa, mutta sitten seuran ollessa siinä tajuaa ettei haluakaan. Ajatus seurasta oli kivempaa, kuin se todellisuus. Deittisivulle on ehkä liitytty jonain yksinäisyyden hetkenä ja se hetki meni jo ohi. Toinen voi olla myös painostava tai ei vaan lopulta kemiat kohtaa ja eronneena vaatimustaso on korkealla.
on joo ymmärrettävää. mutta aikuisen naisen pitäisi pystyä ajattelemaan myös tämän miehen tilannetta. mukavaa tutustumista ja lähentymistä ja sitten oho, yksinäisyyden hetki menikin ohi ja omasta puolesta saa olla. selvästi empatiakyky on tällä naisella aikaisemminkin ollut vähän kehittymätöntä. vastuuta peliin!
Ei se nainen ole velvollinen tapailujenne takia loppuelämäänsä olla sun kanssa.
En
Tissiposki sä oot.
Ei kannata liikaa miettiä miksi joku ei halua jatkaa tapailua alkuvaiheessa. Syy on aivan sama koska lopputuloskin on sama. Jos toinen ei halua jatkaa niin sille ei mitään voi ja harvoin toista voi ympäripuhua jäämään. Parisuhteessa jos toinen vain lähtee pois selittämättä tai puhumatta niin se on eriasia. Henkistä väkivaltaa ja toisen ajattelemattomuutta.
Jos tulee liikaa tunteita, sitä voi säikähtää. Yleensä mies pakenee siinä vaiheessa, nainenkin kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menitkö täysin pois tolaltasi, kun joku haluaa suhteen, mutta ei juuri sinun kanssasi?
Vähän kummallinen ajattelumaailma, että noniin nyt tapaillaan ja tästä ei saa enää perääntyä koskaan, koska sanoit etsiväsi parisuhdetta. Ei suhde ole mikään maksalaatikko, joka käydään vain ostamassa kaupasta valmiina.
Eiköhän tääkin ole joku trolliketju.
Tämmöiseen ilmoitukseen ei yhdenkään miehen pitäisi alkuunkaan reagoida: "Minua on aiemmin satutettu pahasti, joten olen kasvattanut ympärilleni kilpikonnan kilven suojakseni. Olen saanut elämäni ja arkeni järjestelyt toimimaan niin, että selviydyn arjesta teinien yksinhuoltajana. En uskalla ihastua ja rakastua, koska silloin hormonit saavat pään sekaisin ja arjen pyöritys vaikeutuu työnteosta puhumattakaan."
Jätetty, wanha, vaikeuksensa seassa piehtaroiva, kilpikonnnakilpinen yh-nainen, kaksi tai useampi teini-ikäistä lasta.
En tiedä, mitä ovat PUA-heitot, mutta se kakun syöminen vs säästäminen, on juttu, jonka olen aina kuullut vain naisten suusta. Ehkä se resonoi paremmin tippaleipäaivojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiseen ilmoitukseen ei yhdenkään miehen pitäisi alkuunkaan reagoida: "Minua on aiemmin satutettu pahasti, joten olen kasvattanut ympärilleni kilpikonnan kilven suojakseni. Olen saanut elämäni ja arkeni järjestelyt toimimaan niin, että selviydyn arjesta teinien yksinhuoltajana. En uskalla ihastua ja rakastua, koska silloin hormonit saavat pään sekaisin ja arjen pyöritys vaikeutuu työnteosta puhumattakaan."
Jätetty, wanha, vaikeuksensa seassa piehtaroiva, kilpikonnnakilpinen yh-nainen, kaksi tai useampi teini-ikäistä lasta.
Ja nyt ap piehtaroi täällä kun hänet jätettiin. Ei kestä tilannettansa. yhyyyyyyy