Sanna Ukkolalta tärkeä ulostulo draaman sisällön politisoitumisesta
Yle ja Ses on jo pitkään käyttänyt täysin absurdeja eli postmoderneja marxilaisia intersektionaalisia sääntöjä elokuvien ja sarjojen pisteyttämisesssä. Dramaturgia, näyttelijät, henkilöiden representaatio jne. on kutistettu ideologialle. Verorahoilla. Vetää hiljaiseksi.
Kommentit (576)
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen heteromies taas tekee täällä lempipuuhaansa ja sitä, mistä tykkää syytellä muita eli uhriutuu. Mikä on lähtenyt teiltä pois konkreettisesti sen takia, että telkkarissa näkyy joku muukin kuin representaatio kaltaisistasi ihmisistä?
Olet oikeassa. Esim perussuomalaiset on miesten vapautusrintama. Se syntyi aikana, jolloin feministinen puhe oli läpäissyt yhteiskunnan kokonaan. Vaikka persut ja feministit näyttävät pintaraapaisulta täysin erilaisilta, molempien logiikka on hämmentävän samanlainen. Molemmat ryhmät ovat synnyttäneet itse keksityn ongelman, johon heillä on itsellään ratkaisu.
Feministien mukaan on olemassa rakenteita, jotka tekevät yhteiskunnasta miesten hallitseman. Nykymies on perisynnin tapaan syyllinen siihen, mitä joku toinen mies on tehnyt ennen hänen syntymäänsä. Feministit ja persut eivät ikinä julkaisisi tilastoja siitä, että Suomessa on enemmän Juha-nimisiä vankeja ja syrjäytyneitä kuin naisvankeja tai -syrjäytyneitä. Juha ei valinnut nimeään, eikä sukupuoltaan, eikä Mohammedsomaliuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Pick me, pick me!! Please pick me!!!
On naisille kyllä surkea osa siunattu, kun jos menee naismassan mukana, saa paskaan niskaan miehiltä ja toisinpäin taas sitä tulee niskaan naisilta. Vaikeita aikoja olla ajatteleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Identiteettipolitiikkaa, jonka tarkoituksena on mitätöidä valkoista heteromiestä kaikin mahdollisen keinoin. Kuulemma, näin feministit väittävät, että meillä valkoisilla heteromiehillä ei edes ole oikeutta olemassaoloon, olemme jo synnynnäisesti liian pahoja olioita.
Kyllä ne kaventaa ihan tavallisen naisenkin mallia, vaikka päinvastaista väittävät. Vain tietynlainen ja toetyllä ideologialla varustettu nainen kelpaa.
Ja auta armias, jos olet tyytyväinen avioliitossasi ja haluat lapsia, olet misogynian sisäistänyt hölmö :) Eri.
Siis missä kukaan on väittänyt tämmöistä? Muuta kuin feminismin vastustajat kuvitelmissaan?
Kyllä äitiyden, ydinperheen, avioliiton ja normi seksuaalisuuden kritiikki on ihan peruskauraa feministisessä liikkeessä. Sinulta mennyt kokonaan ohi? Oletko samanlainen, kuin nykyuskova? Ei ole lukenut raamattua, ei usko jumalaan ja on kehitellyt jonkinlaisen oman "kevytuskonnon" ja ihmettelee suuresti, mistä muut puhuvat.
Näistä marxilaisfeministisistä intersektionaaleista työkaluista ei luovuta, kun ne on viimein saatu käyttöön. Ekosysteemi ja ravintoketju toimii. Papit, oikeusoppineet, asiantuntijat ja satraapit pitävät huolen siitä, että woken sharilakeja noudatetaan. Lopputulos on tiedossa, kuten Neuvostoliitossa, virallinen taide kutistuu irvikuvaksi todellisuudesta mitä se yrittää kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Identiteettipolitiikkaa, jonka tarkoituksena on mitätöidä valkoista heteromiestä kaikin mahdollisen keinoin. Kuulemma, näin feministit väittävät, että meillä valkoisilla heteromiehillä ei edes ole oikeutta olemassaoloon, olemme jo synnynnäisesti liian pahoja olioita.
Kyllä ne kaventaa ihan tavallisen naisenkin mallia, vaikka päinvastaista väittävät. Vain tietynlainen ja toetyllä ideologialla varustettu nainen kelpaa.
Suomessa pyritään vahvasti samalle viivalle, mutta sekin johtaa epätasa-arvoon: kaikki eivät halua juuri sille määritellylle viivalle. On paljon naisia (ja miehiä), joita ei kiinnosta johtotehtävät, koska se ei sovi luonteelle. Kuin myös heitä, joita ei kiinnosta uralla eteneminen ykkösprioriteettina tai lainkaan, vaan perhear
Minä olen feministi ja en ole koskaan ajatellut, että mulle olisi lokero ainoastaan johtajana ja bossladynä. Voin ihan hyvin tehdä lapsia heteroparisuhteeseeni ilman, että kukaan feministikaverini tulee pakottamaan minua a borttiin. Olen ihan oma itseni.
Siltikin vaikka sinä olet...naiselle on varattu julkisuudessa tasan kaksi roolia.
Nainen saa olla joko pullan- tai p*lluntuoksuinen.
Ensimmäinen hyväksytty naistyyppi on perinteisen naisen näköinen. Siis empaattinen ja herkkä, lapsista kiinnostunut vollottaja, joka kutoo pakolaisille sukkia ja katselee kissavideoita ja jonka suurin haave on tulla kosituksi. Toinen sallittu rooli on olla kova ja rujo bosslady. Tämä naistyyppi on usein lesbo, tai ainakin hän pukeutuu miesmäisesti tai kummallisesti. Hän puhuu julkisesti rivoja runkkaamisesta ja dildoista, koska naisen seksuaalisuus ei saa olla tabu. Aivan kuin se jumalauta olisi tabu!
Jos nainen ei edusta kumpaakaan noista, häntä no...vihataan. Esim Sanna Ukkola ottaa sosiaalisia riskejä, kuten myös Päivi Räsänen, Laura Huhtasaari, kun julkisuudessa esiintyy naisia, joilla on epäsuosittuja ja kovia mielipiteitä, se tarkoittaa, että nainen saa olla mitä vaan. He ovat varastaneet huomion niiltä hyväksyttäviä mielipiteitä edustavilta naisilta, joita Yle kutsuu haastatteluun, vaikka katsoja osaa heidän jokaisen epä-älyllisen argumenttinsa ulkoa ja koko Punavuori vihaa heitä.
Olen valkoinen, heteroseksuaali ja keski-ikäinen mies ja minusta feminismi on pääsääntöisesti ihan hyvä asia enkä ole kokenut mitenkään ongelmalliseksi työpaikkani (teknisellä alallla) DEI-koulutuksiakaan. Ennen oli ennen ja nyt on nyt - deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Näistä marxilaisfeministisistä intersektionaaleista työkaluista ei luovuta, kun ne on viimein saatu käyttöön. Ekosysteemi ja ravintoketju toimii. Papit, oikeusoppineet, asiantuntijat ja satraapit pitävät huolen siitä, että woken sharilakeja noudatetaan. Lopputulos on tiedossa, kuten Neuvostoliitossa, virallinen taide kutistuu irvikuvaksi todellisuudesta mitä se yrittää kuvata.
Tämä. Kovin yllättäviä juonenkäänteitä ei ole odotettavissa, aihepiirit ja alku-asetelmat vähissä ja repliikit on sensuroitu jo himassa.
Olen niiiin kyllästynyt tuohon räkyttävään ämmään että lopetin molempien iltapaskojen lukemisen, kun en jaksa muistaa kummassa se nykyään länkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen valkoinen, heteroseksuaali ja keski-ikäinen mies ja minusta feminismi on pääsääntöisesti ihan hyvä asia enkä ole kokenut mitenkään ongelmalliseksi työpaikkani (teknisellä alallla) DEI-koulutuksiakaan. Ennen oli ennen ja nyt on nyt - deal with it.
Siltikään ei pillua heru vaikka olet opetellut ulkoa tuon naisia mielistelevän puhetavan?
Mikäs tuossa, ei tarvi jännittää kuka on leffan konna. Se on se valkoinen, kalju, ylipainoinen heteromies. HP Björkmannilla riittää hommia, onhan se hyvä näyttelijä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naisille kyllä surkea osa siunattu, kun jos menee naismassan mukana, saa paskaan niskaan miehiltä ja toisinpäin taas sitä tulee niskaan naisilta. Vaikeita aikoja olla ajatteleva nainen.
Naisen, feministin ja aktivistin rooli ei ole nykymaailmassa ajatella vaan toistaa kuuliaisena ja mitään kritisoimatta sitä mitä liikkeen ajattelevat tahot käskee toistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton kirjoittajan suurin autuus on provosoida lukijoitaan, kuten täälläkin on tapana. Ainoa ero paltakirjoittajaan on se, että sille maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan tosi rankkaa olla enemmistön edustaja, kun vain 90 prosenttia suomalaisten leffojen ja tv-ohjelmien hahmoista on yhtä aikaa heteroseksuaalisia ja cis-sukupuolisia ja vammattomia ja valkoisia :( (Audiovisuaalisen instituutin tutkimus) Onneksi vähemmistöhahmot ovat yhä edelleen enimmäkseen sivuhahmoja, tämä lievittää vähän tuskaa.
Tosi harmi, että enää ei ole lailla kiellettyä esittää seksuaalivähemmistöistä positiivisia tarinoita :(
Miten paha pitää narsismin olla että haluaa että leffat ja tv-sarjatkin on roolitettu pelkästään hahmoilla jotka muistuttaa itseä? Kuten tää dei-ideologia yrittää puskea väkisin kaikki roolit ties minkä hatusta revityn luokittelun mukaisiksi koska nuo kuvittelee että se on vähemmistön tahto ja etu tai jotain. Oikeastihan se on vain ja ainoastaan median dei-aktivistien ta
Viestisi kertoo paljon enemmän sinusta kuin vähemmistöistä. Vertaat heitä sirkusfriikkeihin. Jos ajattelet että medianäkyvyys on narsismia ja vallanhimoa, etkö itse syyllisty noihin asioihin halutessasi, että kaikki näkyvyys kuuluu itsesi kaltaisille ihmisille.
Ihan kuin yrittäisit jotain lapsellista spinnausta. Valitettavasti et osaa sitäkään.
Toivottavasti et ole viestinnän ammattilainen koska siinä tapauksessa tarvitset aika lailla lisäkoulutusta. Ja ei, dei koulutus ei nyt auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltikään ei pillua heru vaikka olet opetellut ulkoa tuon naisia mielistelevän puhetavan?
Te naisvihaajat olette kummallisen fiksoituneita naisilta seksin kautta saatavaan validaatioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö nyt taas. Mä oon ihan feministinä synnyttänytkin yhden valkoisen (oletettavasti) heteromiehen lisää maailmaan. Lisäksi niihin mun rakkaimpiin ja lähimpiin ihmisiin kuuluu useita valkoisia heteromiehiä, kuten oma isä, oma veli, oma puoliso ja useita rakkaita ystäviä.
Olen feministi = kaikki on feministeinä kuin MINÄ!
Feministinen liike on pahimmillaan autoritäärinen, vihamielinen ja kontrolloiva. Se ei hyväksy itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, tuli se sitten liikkeen sisältä tai ulkoa. Se pyrkii kie
Tiedättekö miksi? Muut eivät uskalla heitä haastaa, koska he puhuvat nykyään Amerikasta pöllityillä termeillä, joita eivät itsekään tajua.
Miehet, joilla on valkoinen pigmentti, ovat sukupuolittaneet, rodullistaneet, syrjäyttäneet ja köyhyyttäneet heidät. Ja tuon epä-älyllisyyden perusteella heidät on ilmeisesti myös ääliöitetty, laiskistettu ja pakolla faktautettu. Kun miesten ilkeyttään keksimä evoluutiobiologia kertoo, että aivan kuten kaikilla muillakin eläimillä myös ihmisen sukupuolilla on biologisia eroja, kuin karkkivarkaista kiinni jääneet lapset te valehtellaan, että eipäs ole.
Toisin kuin tuon höpötyksen ostaneet Ylen ja Hesarin toimittajat, minä en pidä heitä noin tyhmänä. He ovat ihan yhtä fiksuja, tasavertaisia, älykkäitä aikuisia kuin valkopigmenttiset miehetkin. Kaiken maailman intersektionalismeissa on kyse ihan samasta kuin Wall Streetin höpö-termeissä. Surkeita lainoja kutsuttiin subprime-lainoiksi samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä te konservatiivit oikein puputatte? Eikö teillä ole tärkeämpää elämässä?
Lue tuosta talon ohjeistus käsikirjoittajille. Tuon jälkeen voit miettiä mitä helvettiä Yle tekee! Käy hyvin selväksi että Yle on se joka ei osta tuotantoja, mikäli DEI-attribuutit eivät tue feminististä maailmankuvaa.
https://static1.squarespace.com/static/65608ea6ac3ff440a88e77c2/t/65a4f…
onhan se hauskaa, kun vasemmistolipilaarit luokittelevat ihmisiä sujuvammin kuin pahimmat r asistit ikinä pystyisivät kuvittelemaan. Ja vielä hyväksyttävästi!
Olis ihan ok., jos käyttäisivät näitä made in Hell by Karl Marx -työkalujaan omilla rahoillaan. Ei verorahoilla, kiitos.
siis halua