Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu se että minusta kiinnostuu lähinnä itseäni vanhemmat naiset?

Vierailija
22.08.2024 |

Olen itse 33 vuotias mies, en ole mikään "mallin" näköinen vaan iskäkroppanen enkä edes ole muodin perässä vaan pukeudun "tylsästi". Työskentelen duunarina.

Aina puhutaan että iäkkäämmät naiset etsii komeita poikia joiden kanssa pitää hauskaa. Aina puhutaan myös että oman ikäisten kanssa pariudutaan. 

Minua lähestyy hyvin usein noin 40 vuotiaat naiset, olen kerran elämässäni seurustellut ja nainen oli minua 6 vuotta vanhempi. Mistä tämä siis johtuu että tuntuu siltä ettei omanikäiset naiset minua lähesty vaan aina iäkkäämmät?

Niin ja ei minua se haittaa jos nainen on vanhempi minua. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoittaa sitä, että olet hyvännäköinen. Nuoret naiset eivät lähesty ketään, vanhat naiset lähestyvät vain hyvännäköisiä miehiä.

Vierailija
2/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa sitä, että olet hyvännäköinen. Nuoret naiset eivät lähesty ketään, vanhat naiset lähestyvät vain hyvännäköisiä miehiä.

En minä kyllä hyvännäköisenä itseäni pidä. En ole oikeasti laiha vaan ylimääräisiä kiloja löytyy, olen toki harteikas eli leveä myös. En edes laittaudu kun menen ulos vaan tukka välillä miten sattuu ja naamassa on parransänkeä. 

En siis usko sun väittämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alhaisen tason mies kerta et saa kaunista naista.

Vierailija
4/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan eivät sinun ikääsi tiedä. Jos olet sellainen kuin kuvailit näytät varmasti vanhemmalta kuin 33 vuotta. Ehkä voisit  miettiä jotakin ulkonäöllesi, niin joku ikäisesi osaisi lukea  olemustasi paremmin.

Vierailija
5/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 6 vuotta sinua vanhempi nainen ole suunnilleen ikäisesi? Sen ikäinen nainen todennäköisesti kuolee myöhemmin kuin sinä, joten kumppaniksi ennenminkin nuorehko sinulle.

Olet varmaan selvästi ikäistäsi vanhemman näköinen. Oletko ajatellut tyylin muutosta ja ulkonäköösi panostamista, jos sinun on pakko saada täsmälleen ikäisesi nainen?

Vierailija
6/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet luotettavan ja turvallisen tuntuinen kaveri, joka vetää puoleensa naisia. 

Vierailija
7/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 6 vuotta sinua vanhempi nainen ole suunnilleen ikäisesi? Sen ikäinen nainen todennäköisesti kuolee myöhemmin kuin sinä, joten kumppaniksi ennenminkin nuorehko sinulle.

Olet varmaan selvästi ikäistäsi vanhemman näköinen. Oletko ajatellut tyylin muutosta ja ulkonäköösi panostamista, jos sinun on pakko saada täsmälleen ikäisesi nainen?

Totta, naiset elävät meitä miehiä pidempään. En ole ajatellu tyyliin muutosta enkä ulkonäköön panostamista. Ei minun mikään pakko ole saada ikäistäni naista, minulle ikä ei ole kovinkaan tärkeä asia naisessa kunhan ikäeroa ei ole todella paljon. 

Vierailija
8/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja köyhät miehet ei kelpaa viehättäville naisille joten he joutuvat tyytymään rumiin ja lihaviin naisiin. Laihduta,hanki rahaa ja panosta ulkonäköösi niin saat kauniita naisia.

Vierailija
9/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistettynä sanoisin että suurin piirtein sun ikäiset mutta vielä alle 30-vuotiaat etsii max. 32-vuotiasta ja saatat kuvailusi perusteella näyttää vanhemmalta, 30-35-vuotiaat etsii ainakin yleisen stereotypian mukaan korkeastikoulutettua (jos siis olet jossain Tinderissä tms?) joten jäljelle jää nuo n. nelikymppiset. Kuulostat hyvältä tyypiltä :)

Vierailija
10/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä sen verran ukkoutunut ikäiseksesi, että nuoremmat naiset eivät näe sinussa potentiaalia.

Vierailija
11/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja köyhät miehet ei kelpaa viehättäville naisille joten he joutuvat tyytymään rumiin ja lihaviin naisiin. Laihduta,hanki rahaa ja panosta ulkonäköösi niin saat kauniita naisia.

Rauhoitu jo, ap ei missään vaiheessa sanonut häntä lähestyvien naisten olevan rumia.

Vierailija
12/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä sen verran ukkoutunut ikäiseksesi, että nuoremmat naiset eivät näe sinussa potentiaalia.

Tää voi myös olla totta, 33-vuotiaiden olemuksissa on tosi isoja eroja.