Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko salaliittoja olemassa?

Vierailija
21.08.2024 |

Miksi jokaista joka epäilee salaliittoa pilkataan? Esimerkiksi Obama puhuu "hulluista salaliittoteorioista". Silti historiasta voidaan nähdä että on tehty kaikenlaisia juttuja joista ei ole kerrottu kansalaisille. Ja miksi sitten vapaamuurareiden täytyy vannoa olla kertomatta tai muuten tehdään todellista fyysistä vakavaa väkivaltaa?

Kysyn ihan vakavissani, mihin perustuu tuo vähättely ja lyttäys? Kun kerran salaliittoja on oikeasti ollut olemassa. Salaliittohan on yksinkertaisesti kahden tai useamman henkilön salainen hanke.

Rehellisesti sanottuna minusta on typerää uskoa sinisilmäisesti kaikki mitä media syöttää. Haluan pitää itsenäisyyden, en halua olla kenenkään pelinappula. En usko että täällä on kovinkaan moni joka haluaa elää kuin jossain pohj.koreassa vaikka nyt kovasti hehkuttaakin marxismia ja kommunismia.

En minäkään mihinkään litteisiin maapalloihin usko ja ettei muka käyty kuussa. Ne on vaan juttuja jotka on laitettu liikkeelle ehkä juuri siksi jotta saataisiin leima kaikkien ihmisten otsaan jotka ei usko joka uutista joka heille kerrotaan (lähinnä syytä miksi mitäkin kerrotaan).

Ihan sama vaikka ivailette, itse olette samassa liemessä kuitenkin. Minä haluan vaan mielummin kiivetä rannalle kuin kellua tässä paskavirrassa helvettiin.

Kommentit (279)

Vierailija
121/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kouluissa opetettiin koululaisia kriittiseen ajatteluun, nykyään opetetaan että älä ajattele itse, usko mitä sinulle kerrotaan ja että salaliittoteoriat on valhetta ja vahingollisia. "On vahingollista ajatella itse" :D

Tervettä maalaisjärkeä tylytetään, sen näkee jo siitäkin että tieteellisesti todistettu sukupuoli on "viisaiden" mielestä epätosi asia. Aletaan olla tilanteessa jossa Keisarin Uudet Vaatteet -sadusta on tullut todellisuutta.

Näin ihmisistä saadaan helposti hallittavia, tottelevia orjia. Autoritäärinen dystopia, se on jo käynnissä, mielipiteitä sensuroidaan, narratiivin vastaisista mielipiteistä canceloidaan ja poistetaan sometilit. Tämä palsta myös noudattaa tätä, kaikki narratiivin vastaiset aloitukset poistetaan. Palstalle on palkattu Mediapoolin trolleja spämmäämään ja poistattamaan kaikki kielletyt aiheet ja vääränlaiset mielipiteet.

Vierailija
122/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole, älä kysele.

Vierailija
124/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woken syöttökin on salaliitto.

Vierailija
125/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen viikon verran katsellut näitä oravia.

Seuraan myös muita eläinjuttuja. Raccoonwhisperer vaimonsa kanssa syöttää pesukarhuja, heilläkin on niitä kymmeniä ja kaikilla oma nimi, tunnistavat ne.

Vierailija
126/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hölmö voi uskoa, ettei olisi olemassa mitään salaliittoja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että villeimmät salaliitot olisi totta.

Vierailija
127/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä onko tää vaan mun kuvitelmaa, mutta musta tuntuu että ihmisiä ei nykyään kiinnosta tietää mikä on totta. Itseäni kiinnostaa, haluaisin aina tietää totuuden, ihan riippumatta siitä mikä ikänä se totuus on.

Vai onko tässäkin joku salaliitto takana? Vai oonko mä väärässä. Toivottavasti muutkin ihmiset haluaisi tietää asioiden oikean laidan.

Vierailija
128/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmasti on salaliittoja ja aina tulee olemaan niin kauan kuin ihminen ahnehtii valtaa ja rahaa ja resurssien määrä on rajallinen. Mutta sellaiseen kaiken pahuuden selittävään suureen salaliittoon en usko. Ihmisten on vain liian vaikea hyväksyä, että asioita tapahtuu ilman yhdenkään ihmisen kontrollia, sattumalta ja ajautuen. Myös niitä kaikkein omituisimpia ja epätodennäköisimpiä asioita.

Vierailija
129/279 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti on salaliittoja ja aina tulee olemaan niin kauan kuin ihminen ahnehtii valtaa ja rahaa ja resurssien määrä on rajallinen. Mutta sellaiseen kaiken pahuuden selittävään suureen salaliittoon en usko. Ihmisten on vain liian vaikea hyväksyä, että asioita tapahtuu ilman yhdenkään ihmisen kontrollia, sattumalta ja ajautuen. Myös niitä kaikkein omituisimpia ja epätodennäköisimpiä asioita.

Minä taas uskon nimenomaan sellaiseen suureen salaliittoon joka selittää muunmuassa sodat ja sen että valta ja rahavirrat ohjautuvat pienelle joukolle. Toki raha tulee rahan luo, mutta kuitenkin. Blackrock on liian iso.

Vierailija
130/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskon nimenomaan sellaiseen suureen salaliittoon joka selittää muunmuassa sodat ja sen että valta ja rahavirrat ohjautuvat pienelle joukolle. Toki raha tulee rahan luo, mutta kuitenkin. Blackrock on liian iso.

Tiesittekö, että Blackrockiin kuuluva APW shorttasi Trumpin osakkeita edellispäivänä yli 15 miljoonaa kappaletta? Jos Trumpin salamurha olisi onnistunut, he olisivat tienanneet miljardeja dollareita. Firma shorttasi myös Metaa, valtavat voitot olisi tullut siitäkin. Kun salamurha epäonnistui, firma väitti että se oli kirjanpitovirhe! Sellaista ei tapahdu pörssissä. Jos lyöt vetoa voittajasta vaikka raveissa, ja kohde häviää ja häviät rahasi, et voi mennä luukulle vaatimaan rahoja takaisin ja sanoa että se oli virhe.

Blackrockin suurimpia omistajia ovat Obamat firmojensa kautta.

Vierailija
131/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Blackrockiin kuuluva APW shorttasi Trumpin osakkeita edellispäivänä yli 15 miljoonaa kappaletta? Jos Trumpin salamurha olisi onnistunut, he olis

No nyt tuli ketjun teemaan täysin kuuluva postaus! :)

Vierailija
132/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Blackrockiin kuuluva APW shorttasi Trumpin osakkeita edellispäivänä yli 15 miljoonaa kappaletta?

No nyt tuli ketjun teemaan täysin kuuluva postaus! :)

Trumpin bisnesmiehenä täytyy tietää tämä ja miettikää mitä tarkoittaa kun tajuaa tämän!

Nyt oli laitettu luodinkestävä lasikehikko Trumpin ympärille vaalitilaisuudessa.

Vierailija
133/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Blackrockiin kuuluva APW shorttasi Trumpin osakkeita edellispäivänä yli 15 miljoonaa kappaletta? Jos Trumpin salamurha olisi onnistunut, he olis

Mä en kyllä tiennyt tuollasta, mutta varmasti ne jotka on tienneet siitä sessiosta niin ovat miettineet kuinka hyötyä. Mä mietin että olisiko siitä saatu aikaan myös sisällissota? Mä luulen että sitä ne haluaa. Koko politiikkateatteri.

Täälläkin vaan uutisoidaan kaikkea ihan diipadaapaa, mitä joku poliitikko teki ja sanoi jne. Ihan sama kuka poliitikko siellä on niin samat asiat tapahtuu, taloutta ajetaan vähitellen alas aina vaan ja samalla näytetään keskisormea kansalle älyttömän kalliilla miljoonien keinuilla, pukukopeilla, puronylityssilloilla, ministereiden matkoilla, sopeutuseläkkeillä jne. Varmaan tällä hetkellä sopivat mikä osa suomenmaata annetaan pois. No, mitäpä tuosta, tekevät niinkuin tahtovat. Haluan vaan tietää kuka käskee ja mitä meinaavat.

Vierailija
134/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Blackrockiin kuuluva APW shorttasi Trumpin osakkeita edellispäivänä yli 15 miljoonaa kappaletta?

Mä en kyllä tiennyt tuollasta, mutta varmasti ne jotka on tienneet siitä sessiosta niin ovat miettineet kuinka hyötyä. Mä mietin että olisiko siitä saatu aikaan myös sisällissota? Mä luulen että sitä ne haluaa. Koko politiikkateatteri.

Täälläkin vaan uutisoidaan kaikkea ihan diipadaapaa, mitä joku poliitikko teki ja sanoi jne. Ihan sama kuka poliitikko siellä on niin samat asiat tapahtuu, taloutta ajetaan vähitellen alas aina vaan ja samalla näytetään keskisormea kansalle älyttömän kalliilla miljoonien keinuilla, pukukopeilla, puronylityssilloilla, ministereiden matkoilla, sopeutuseläkkeillä jne. Varmaan tällä hetkellä sopivat mikä osa suomenmaata annetaan pois. No, mitäpä tuosta, tekevät niinkuin tahtovat. Haluan vaan tietää kuka käskee ja mitä meinaavat.

Sama porukka joka oli tuon salamurhayrityksen takana, koronakusetuksen takana, molempien maailmansotien takana, eli deep state. Periaatteessa Rockefellerit (BigTech, BigPharma), ja toinen suku Rothschildit. Klaus Schwabin äiti on o.s. Rothschild, ja Blackrockin ja Vanguardin omistajat (pääosin Clintonit).

Meinaavat yhtä maailmanhallitusta (Agenda2030) ja depopulaatiota, jotta kansaa olisi helpompi hallita ja jotta heille jäisi enemmän luonnonvaroja.

Vierailija
135/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Blackrockiin kuuluva APW shorttasi Trumpin osakkeita

Klaussin isällähän oli yhteyksiä natsihallintoon, Eugenilla. Eugeniikkaahan nytkin vähän yritetään vaivihkaa.

Vierailija
136/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että

No okei, en tiedä, ehkä ei ollut yhteyksiä, se on varmaan ollut vaan huhu. Nimi vaan on herkullinen.

Vierailija
137/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä miten tuo lainaustoiminto pitäisi toimia. Mutta piti sanomani edelliseen että ok en tiedä oikeasti Eugenin yhteyksistä, ehkä se oli vaan jonkun ilkeän laittama huhu, ainakin sitä on paljon kumottu, että olkoon miten on.

Vierailija
138/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa aina ihmiset jotka väittävät ettei SALAliittoja ole olemassa koska niistä ei ole kerrottu hesarissa tai tiedotettu viranomaisten toimesta. Mitä paukapäitä.

Vierailija
139/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa aina ihmiset jotka väittävät ettei SALAliittoja ole olemassa koska niistä ei ole kerrottu hesarissa tai tiedotettu viranomaisten toimesta. Mitä paukapäitä.

Kaasuvalotus puree moniin ja he jakavat sitten narratiivia että olet sekopää jos uskot salaliittoteorioihin. Uskovat itse että olet sekasin jos uskot mitään salaliittoteoriaa ja pelkäävät hullun leimaa. Nämä on niitä jotka eivät kestä mitään "negatiivisia" asioita ja elämässä pitää vaan korostaa guggudaddaa niin kaikki on hyvin.

Vierailija
140/279 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että lapsille kouluissa opetetaan kuinka suhtautua salaliittoteorioihin. Ahh, onneksi meillä on unescot, weffit, yykoot.. meistä pidetään niin hyvää huolta. Kohta pidetään vielä parempaa huolta, ei tarvitse itse ajatella edes, tehdään vaan mitä käsketään kiltisti ja kaikki on niiiiin hyvin.

https://www.unesco.org/en/articles/addressing-conspiracy-theories-throu…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä