Mitä teillä aamupalaksi?
Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.
Kommentit (149)
Jotkut syö tosi isoja aamupaloja. Mä en ole koskaan pystynyt. Yleensä omena tai pala leipää riittää.
Vierailija kirjoitti:
"Pitkään on ollut muotia erilaiset dieetit, vähähiilariset ym. Ja silloin on kyllä leipä kiellettyjen listalla."
Ei kai sentään valtaosa kansasta ole dieetillä?
Kun katsoo porukkaa niin valtaosan pitäisi olla dieetillä. Naisista on ylipainoisia 70%, miehistä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Leipää, vegaanista savukinkkua, vegaanista voita ja paljon vegevuustoa. Janojuomaksi herkullista kauramaitua.
Se on kauraJUOMA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitkään on ollut muotia erilaiset dieetit, vähähiilariset ym. Ja silloin on kyllä leipä kiellettyjen listalla."
Ei kai sentään valtaosa kansasta ole dieetillä?
Kun katsoo porukkaa niin valtaosan pitäisi olla dieetillä. Naisista on ylipainoisia 70%, miehistä vielä enemmän.
Mitä se sinua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Aika tuhti aamiainen. Harva syö enää leipää nykyään mutta ehkä sulla ei ole mahavaivoja tai ylipainoa.
Ai harva? Mä syön 2 leipäviipaletta joka päivä. Normaalipainoisena söin enemmän leipää päivän aikana.
Lautasellinen kaurapuuroa, mausteeksi nyrkillinen pakastemarjoja, puolukoita ja mustikoita. Iso kuppi mustaa tummapaahtoista kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Mysliä + maustamatonta jugurttia + mustikoita + pieni loraus hunajaa. Lisäksi tuoremehua ja kahvi, jota vielä tässä hitaasti hörpin. Sama aamupala jo 20v.
Aspergeraamiainen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipää, vegaanista savukinkkua, vegaanista voita ja paljon vegevuustoa. Janojuomaksi herkullista kauramaitua.
Se on kauraJUOMA!
Kerropa, mitä sitten se kasvojen pesuun tarkoitettu puhdistusmaito on. Puhdistusjuomaako vai mitä?
kaurapuuroa ja litra maitoa.välillä leipää ja teetä.
Minun mieheni juuri tekee 3n munan munakokkelia jonka syömme 2n eri leivän kanssa. Lisäksi on 4n leikkeleen sekä 2n salaatin ja 1n tomaatin ja 2n kurkun ja 3n juuston lautanen. Lisäksi juomme 1n ison kupin kahvia ja 1n lasin kuohuviiniä. Nämä nautimme 27n neliön lasitetulla terassilla 146n neliön Saimaan rantamökillämme.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni juuri tekee 3n munan munakokkelia jonka syömme 2n eri leivän kanssa. Lisäksi on 4n leikkeleen sekä 2n salaatin ja 1n tomaatin ja 2n kurkun ja 3n juuston lautanen. Lisäksi juomme 1n ison kupin kahvia ja 1n lasin kuohuviiniä. Nämä nautimme 27n neliön lasitetulla terassilla 146n neliön Saimaan rantamökillämme.
On tainnut jäädä 6et aamulääkkeet ottamatta.
Ihan hirveä aamupala sulla, ap. Itse syön jauhelihamunakkaan.
Aa että,
sitä ennen sitruunavettä.
Bulgarian jogurttia ja eilen tekemääni pihlajanmarjahyytelöä sekä granolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajamieheni toi 3ea eri leikkelettä aamiaiseksi ökykaupasta. Kuppi sivettikissan kahvia, leikkeleitä ja Elysee shampanjaa.
Eikö olisi helpompaa vaan kirjoittaa kolmea eikä 3ea?
Ea tarkoittaa ennen ajanlaskua
Eli vanhentuneita olivat.
Join juuri janoon yhden oluen kun kävin vessassa. Nyt menen takaisin nukkumaan ja myöhemmin tilaan aamiaiseksi valkosipuliperunakebabin tuplalihalla ja juon sen kanssa muutaman oluen. Kyllä sitten elämä voittaa.
Teetä ja sämpylä. Lisäksi maustamaton jogurtti luumuilla. Ne ovat muuten nyt hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kauraJUOMA!
Se on MAITU!
eri
Sämpylä, paprikalevitettä, kurkunviipaleita. Teetä ja sokeria. Perusmuodossaan olen tuollaisen aamiaisen syönyt joka aamu noin 50 vuotta. Leipä vaihtelee ja päälliset samoin, mutta aina on tuo leipää+teetä.