Mitä teillä aamupalaksi?
Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa, vadelmahilloa, paistettuja nakkeja, munakasta, keitettyjä munia, riisipiirakoita ja munavoita, tomaattia, retiisejä, retikoita, kanttarellimuhennosta, mustikkakeittoa, vispipuuroa puolukoista, paahtoleipää ja lämminsavustettua lohta ja muikkua ja maitoa. Kahvin kanssa lopuksi voisarvia, munkkeja ja mansikkaleivoksia.
Tarkoitus ei varmaan ollut luetella kaikkea, mitä kuukauden aikana syö aamupalalla.
Paistettua makkaraa pekonia sieniä pari paistettua kananmunaa ja paistettua tomaattia. Kaksi isoa kuppia kahvia
Kahvi ja jahtimakkara karjalanpiirakka.
Harvinaisen huono vegaaniprovo.
Kaksi olutta ja lenkkimakkaraa.
Söin annoskaurapuuroa lukiessani palstalaisten kielioppia.
Mieti juuri keittäsikö puuroa vai söisikö leipää leikkeleellä ja muilla lisukkeilla kahvin kanssa. Vai menisikö lähihotelliin ilmaiselle aamupalalle?
Yrttipatonkis ja ranskalaisia. Oli helppo heittää uuniin ja tehdä maukas aamupala.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Akka stana ei ollut käynyt kaupassa
KAi sä karvapersekolli osaat itse käydä kaupassa. Kopioit siitä maitpurkista miten MAITO kirjoitetaan, tai ota se mukaan kauppaan!Ostat samanlaisen sitte.
Vierailija kirjoitti:
Mieti juuri keittäsikö puuroa vai söisikö leipää leikkeleellä ja muilla lisukkeilla kahvin kanssa. Vai menisikö lähihotelliin ilmaiselle aamupalalle?
Hotelliaamupala lihottaa herkästi. Ketjukin löytyy aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole 3:ea, sivettikissaa, eikä toimitusjohtajamiestä, joten join mukillisen tavallista Juhla mokkaa ja söin Xtra chilipähkinöitä. Ne on muuten hyviä, voin suositella. Kruunasin makunautinnon itse käärimälläni sätkällä, jonka polttelin nautinnollisesti parvekkeella, samalla kun katselin naapuritalon harmaata julkisivua.
Se on Juhla Moka. Ja sosa sola
Ei mitään.
En syö joka päivä.
Ruoka ja syöminen ei elämänsisältö.
Sama kun eilen, kahvi ja jahtimakkara voileipä.
Luumuja suoraan puusta ja tomaattia sekä kylmää maissipuuroa,vähän juustoa ja yksi teff-lettu.
Ai harva syö leipää? Kun Etelä-Suomen mökkiläiset tulevat tänne pikkukylään, niin mikään määrä leipää ei riitä tuossa S-Marketissa. Täytyy aina käydä aamusta kaupassa, että ehtii saada jotain leipää. Aamulla aina ihmettelee, että kuka ne leipävuoret ostaa, mutta kyllä ne häviävät.