Mitä teillä aamupalaksi?
Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.
Kommentit (149)
Banaani, rahka, pähkinöitä, jääkahvia
Huomenta! Mä tein ton testin heti herättyäni ja sain täydet pisteet. Nyt nautin sen kunniaksi toista kahvia jaloviinan kera!
Tänä aamuna rahkaa+kreikkalaista jugurttia + pari desiä marjoja + siemensekoitusta + jokunen cashew-pähkinä, juomaksi musta kahvi ja vesilasillinen (samalla d-vitamiini ja kalaöljy)
Oli vähän krapula eilisen pikkuperjantain takia joten tein ison kossucolan. Nyt ei ole enää ja keittelen kahvia ja teen munakokkelia leivän kanssa.
Kahden munan cheddarjuustomunakas, kaksi hapankorppua juustolla ja kurkulla sekä kourallinen miniluumutomaatteja ja iso kuppi mustaa kahvia. Siinä aamiainen jonka syön jokainen arkiaamu.
Viikonloppuisin syön aamupalaa vähän myöhemmin ja silloin lisäksi tuoremehua, tuoretta vaaleaa leipää korppujen tilalla, hedelmiä ja toisinaan myös pekonia.
Tänään oli maitokahvi ja omenamehua, 1 riisikakku, kinkkua, juustoa, porkkanaa, kurkkua, paprikaa, tomaattia, omenaa, mustikoita ja viinirypäleitä. Jälkkäriksi Kismet Dumle.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Mä tein ton testin heti herättyäni ja sain täydet pisteet. Nyt nautin sen kunniaksi toista kahvia jaloviinan kera!
Sama täällä! Tästä on hyvä lähteä jatkamaan pitkän viikonlopun viettoa jonka aloitin jo eilenillalla. Aamukahvin kanssa pari konjakkia🥃
Hyppään suoraan kunnon ruokaan, esim. makkaraa + ranskalaisia. Jos menee töihin niin voi ostaa kaupan paistopisteeltä jotain.
Kaurapuuroa, jonka päälle laitan kotimaisia mustikoita, raejuustoa, kauramaitoa ja vähän maapähkinävoita. Joskus syön lisäksi keitetyn kanamunan. Jaksan tällä klo 07-13, jonka jälkeen syön lounaan.
En tiedä, mitä muut ovat syöneet, mutta minä olen juonut vasta teetä. Voi olla, että syön jotain, mutta en välttämättä, koska en aina vapaapäivien aamuina syö aamupalaa. Olin ennen pätkäpaastolla ja söin vasta lounaan, mutta kun vaihdoin ruumiilliseen työhön, en enää pärjännyt aamupalatta.
Iso kupillinen maitokahvia ja lasi tuoremehua, tämän aamiaisen olen syönyt joka aamu koko aikuisikäni.
Muistan kuinka kamalaa oli lapsena ja nuorena syödä väkisin, kun "aamiainen on päivän tärkein ateria ja pitää syödä että jaksaa". Ei pidä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vispipuuroa
Itse tehtyä vai kaupasta ostettua?
Vierailija kirjoitti:
Vispipuuroa
Kaupasta ostettua
Vierailija kirjoitti:
Vispipuuroa
Kaupasta ostettua
Join kohmelojanoon viiniä, itsetehtyä. Taidan syödä maksamakkaraleivän. Ja juon lisää koitiviiniä.
Yksi mustikka sillä olenhan pieniruokainen.
Puuroa siemenillä ja itse kerätyillä kotimaisilla pensasmustikoilla, pari porkkanaa, leipä ja kahvi