Mitä teillä aamupalaksi?
Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Sinne menet lihottamaan itseäsi kuin porsas...
?
Mehua, jogurttia, kahvia, sämpylä.
Vierailija kirjoitti:
Pilua ja konjakkia oli aamupalaksi
Ihan menettelevä aamiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa, vadelmahilloa, paistettuja nakkeja, munakasta, keitettyjä munia, riisipiirakoita ja munavoita, tomaattia, retiisejä, retikoita, kanttarellimuhennosta, mustikkakeittoa, vispipuuroa puolukoista, paahtoleipää ja lämminsavustettua lohta ja muikkua ja maitoa. Kahvin kanssa lopuksi voisarvia, munkkeja ja mansikkaleivoksia.
Mä voisin tulla sun luo yökylään.
Sinne menet lihottamaan itseäsi kuin porsas...
Ei liho yhdestä tuollaisesta aamupalasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Akka stana ei ollut käynyt kaupassa
nahkavyöllä piiskaa akalle.muistaa paremmin .toimi mulla.
Danerolles croisantteja ja kahvia taitaa tänää olla. Minulla suolaisella täytteellä ja miehellä ainakin yksi ellei useampi marmeladilla. Yleensä on kaurapuuroa marjoilla, mutta tänään jotain muuta.
Hain S-marketista punalaputetut herkkupatongit, kinkku-juusto croissantit, 1 kg jugurttitölkin ja banaania. Kauppa on melkein naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajamieheni toi 3ea eri leikkelettä aamiaiseksi ökykaupasta. Kuppi sivettikissan kahvia, leikkeleitä ja Elysee shampanjaa.
Sä et osaa kirjoittaa oikein. Oletko thaimaasta?
Mainitsin jo, että joku muu tekee näitä 3ea eri leikelettä avauksia. Alkuperäinen on keksinyt tuon 3ea.
Niin?
Kysymys oli hänelle joka kirjoitti tämän viestin:
Mainitsin vain, etten ole itse keksinyt tuota tapaa laittaa 3ea kolmen sijaan. Kunnia kuuluu sille "aidolle" toimitusjohtajan rouvalle, joka nauttii aamiaisensa (3ea eri leikkelettä ja Elysee shampanjaa arvokristalleista) Minä olen mies, en toimarin rouva.
Pinaattimunakasta kasvisten kanssa.
Teema-mukillinen maitokahvia, eilen tehty kaurasämpylä+voimariini, juusto, kurkku, paprika, rasvaton, laktoositon rahkapurkki puoliksi miehen kanssa ja lakkoja n. 1,5 desiä. Siinäpä se.
Teetä, täysmehua lasi, kaksi palaa paahtoleipää, keitetty kananmuna ja kurkkua leivän päälle, maustettu viili ja päällä vadelmia.
Ei mitään. Turhia kaloreita.
Lounas toimii myös aamiaisena ja silloin voi jo nälkä ollakin.
Miulla on aina sama. En vaan tykkää puputtaa paljoa aamupalalla.
Ekaks 3dl vettä + vitamiinit ja kalkki tab. Sit kuppiin jukurttia johon mysliä ja pari saksanpähkinää.
Ja iso muki kahvia runsaalla maidolla.
Tällä tuonne klo 11 asti. Every Day.
Leipää, vegaanista savukinkkua, vegaanista voita ja paljon vegevuustoa. Janojuomaksi herkullista kauramaitua.
Vierailija kirjoitti:
Leipää, vegaanista savukinkkua, vegaanista voita ja paljon vegevuustoa. Janojuomaksi herkullista kauramaitua.
Hyi saatana. Mielummin olen syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä porukkaa närästää? Miksi alapeukkuja mun aamiaiselle? Ettekö tykkää leivistä? -ap
Aika tuhti aamiainen. Harva syö enää leipää nykyään mutta ehkä sulla ei ole mahavaivoja tai ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Hain S-marketista punalaputetut herkkupatongit, kinkku-juusto croissantit, 1 kg jugurttitölkin ja banaania. Kauppa on melkein naapurissa.
Mä en ikinä söis vanhaa. Ei maha kestä.
Ruisleipäpala tai kaksi usein juustolla ja ehkä kurkulla ja kahvi
Pihi 😭