Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä aamupalaksi?

Vierailija
17.08.2024 |

Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä porukkaa närästää? Miksi alapeukkuja mun aamiaiselle? Ettekö tykkää leivistä? -ap

Aika tuhti aamiainen. Harva syö enää leipää nykyään mutta ehkä sulla ei ole mahavaivoja tai ylipainoa.

Ei oo ylipainoa. Tankkaan hiilareita pitkää urheilusuoritusta varten.

Vierailija
62/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme mukia kahvia,pari palaa leipää +juustoa+kurkkua.

Päälliset vaihtelee.

Näin on ollut jo kolmekymmentä vuotta.

Mitä sitä muuttelemaan kun on hyväksi havaittu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaista jugurttia marjoilla, chia-siemenillä ja pähkinöillä. Yksi ruisleipä juustolla, kurkulla ja paprikalla- ja kahvia. Lapsille ja miehelle voisin hakea tuoreet voisarvet.

Vierailija
64/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyjä sämpylöitä, puuroa,kahvia, paistettua kananmunaa,savulohta, suolakurkkua

Vierailija
65/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä porukkaa närästää? Miksi alapeukkuja mun aamiaiselle? Ettekö tykkää leivistä? -ap

Aika tuhti aamiainen. Harva syö enää leipää nykyään mutta ehkä sulla ei ole mahavaivoja tai ylipainoa.

harva syö leipää?

Vierailija
66/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme mukia kahvia,pari palaa leipää +juustoa+kurkkua.

Päälliset vaihtelee.

Näin on ollut jo kolmekymmentä vuotta.

Mitä sitä muuttelemaan kun on hyväksi havaittu :)

Hei,täällä ihan sama rutiini :)

Vierailija
67/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun kunniaksi kaurapuuron sijaan: riisipiirakoita ja croisantteja, mustikoita, vadelmia ja karhunvatukoita.  Appelsiinimehua ja kahvia. Leikkeleitä ja juustoa. Lisäksi vihanneksia. 

Vierailija
68/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitokahvi, appelsiinimehu. Puolikas sämpylä juustolla, kalkkunalla ja paistetulla munalla. Paprikaa, tomaattia, kurkkua, oman penkin porkkanaa. Viinirypäleitä, banaania ja omasta puusta omenaa. Suffeli salty puffeja.

Vierailija
69/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäistä aamiaisleipää, juustoa, kananmunia, keltaisia pikkutomaatteja, kahvia ja teetä.

Vierailija
70/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia paljon ja Marlboroa

Vierailija
71/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurttia ja mysliä. Kupillinen kahvia ja monivitamiini poretabletti. Sellainen kivan kevyt.

Vierailija
72/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tölkkiä bissee 🍺🍺

Vierailija
73/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika monet syövät leipää nykyäänkin. Kävin ilta-alessa metsästämässä laputettua leipää, niin kuhina vain kävi hyllyllä, kun ihmiset rohmusivat niitä. Onnistuin kuitenkin saamaan niitä muovikassillisen pakkaseen.

Vierailija
74/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harva syö leipää?

Kai aika moni syö, muttei tuollaista määrää, pussillinen heti aamusta... itse syön yhden leipäviipaleen enkä aina sitäkään. Jos oon hotellilomalla tai muuten vaan käyn aamiaisbuffassa, en syö ikinä leipää vaan kaikkea mahdollista muuta paistetuista nakeista nutellapulliin. 

Vierailija
75/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harva syö leipää?

Kai aika moni syö, muttei tuollaista määrää, pussillinen heti aamusta... itse syön yhden leipäviipaleen enkä aina sitäkään. Jos oon hotellilomalla tai muuten vaan käyn aamiaisbuffassa, en syö ikinä leipää vaan kaikkea mahdollista muuta paistetuista nakeista nutellapulliin. 

Pitkään on ollut muotia erilaiset dieetit, vähähiilariset ym. Ja silloin on kyllä leipä kiellettyjen listalla.

Itse syön yhden palan 100%ruisleipää aamulla. Muuten en leipää syö. Maha ei kestä. 

Vierailija
76/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysliä + maustamatonta jugurttia + mustikoita + pieni loraus hunajaa. Lisäksi tuoremehua ja kahvi, jota vielä tässä hitaasti hörpin. Sama aamupala jo 20v. 

Vierailija
77/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylöitä, joissa oli kolmea eri leikettä, jotka toimitusjohtajamieheni toi eilen ulkomailta.

Vierailija
78/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkään on ollut muotia erilaiset dieetit, vähähiilariset ym. Ja silloin on kyllä leipä kiellettyjen listalla."

Minulla on paljohiilarinen dieetti. Ihraa, läskiä, laardia ja lihaa sitten puolestaan vähemmän.

Vierailija
79/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienesti luonnonjogurttia missä on seassa mitallinen Vi-Sibliniä. Oon huono syömään aamuisin ja tällä hetkellä on lääkitys joka kovettaa vatsaa niin näin syön edes jotain ja vastakin toimii. Joka päivä sama. Lisäks pari isoa kuppia kahvia.

Vierailija
80/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkään on ollut muotia erilaiset dieetit, vähähiilariset ym. Ja silloin on kyllä leipä kiellettyjen listalla."

Ei kai sentään valtaosa kansasta ole dieetillä?