Mitä teillä aamupalaksi?
Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Mikä porukkaa närästää? Miksi alapeukkuja mun aamiaiselle? Ettekö tykkää leivistä? -ap
Meillä söisi koko perhe tuolla annoksella ja ylikin jäisi. Annas arvaan olet 150 kiloinen vähintään? Ja soijarouhetta?! 🤢🤮
Tänään hyvin rauhallinen aamu. Söin aamupalan tyttären kanssa hitaasti, pitkän kaavan mukaan. Moinen ei arkena onnistu.
- Espanjalainen munakas
- Banaani - avokado smoothie
-kauraleipää
- tytär söi lisäksi hieman muroja, mustikoiden kera.
- lisäksi kahvia ja mehua.
Tänään oli maitokahvi ja omenamehu, puolikas sämpylä juustolla ja maksamakkaralla. Paistettu muna, porkkanaa, kurkkua, paprikaa, tomaattia, omenaa, mustikkaa ja viinirypäleitä. Jälkkäriksi kermatuulihattuja omenahillolla ja mustikoilla.
Huoneenlämpöinen olut kun en muistanut laittaa loiventavia illalla jääkaappiin ennenkuin sammuin.
Vapaapäivä. Grillaan makkaraa ja juon olutta.
Samaa kuin aina, eli kahvia ja röökiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä porukkaa närästää? Miksi alapeukkuja mun aamiaiselle? Ettekö tykkää leivistä? -ap
Meillä söisi koko perhe tuolla annoksella ja ylikin jäisi. Annas arvaan olet 150 kiloinen vähintään? Ja soijarouhetta?! 🤢🤮
No, toiset tykkää, toiset ei. :D Teidän perhe taitaakin olla vähän kevyempää tekoa?
Minulla tämän viikon sama aamupala , jahtimakkara voileipä ja maitokahvi.