Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä aamupalaksi?

Vierailija
17.08.2024 |

Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtajamieheni toi 3ea eri leikkelettä aamiaiseksi ökykaupasta. Kuppi sivettikissan kahvia, leikkeleitä ja Elysee shampanjaa.

Sä et osaa kirjoittaa oikein. Oletko thaimaasta?

Mainitsin jo, että joku muu tekee näitä 3ea eri leikelettä avauksia. Alkuperäinen on keksinyt tuon 3ea.

Vierailija
22/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, vadelmahilloa, paistettuja nakkeja, munakasta, keitettyjä munia, riisipiirakoita ja munavoita, tomaattia, retiisejä, retikoita, kanttarellimuhennosta, mustikkakeittoa, vispipuuroa puolukoista, paahtoleipää ja lämminsavustettua lohta ja muikkua ja maitoa. Kahvin kanssa lopuksi voisarvia, munkkeja ja mansikkaleivoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole 3:ea, sivettikissaa, eikä toimitusjohtajamiestä, joten join mukillisen tavallista Juhla mokkaa ja söin Xtra chilipähkinöitä. Ne on muuten hyviä, voin suositella. Kruunasin makunautinnon itse käärimälläni sätkällä, jonka polttelin nautinnollisesti parvekkeella, samalla kun katselin naapuritalon harmaata julkisivua.

Oliko pilvee vai tupakkaa sätkässä?

Vierailija
24/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole 3:ea, sivettikissaa, eikä toimitusjohtajamiestä, joten join mukillisen tavallista Juhla mokkaa ja söin Xtra chilipähkinöitä. Ne on muuten hyviä, voin suositella. Kruunasin makunautinnon itse käärimälläni sätkällä, jonka polttelin nautinnollisesti parvekkeella, samalla kun katselin naapuritalon harmaata julkisivua.

Kuulostaa hyvältä. Jos vielä itse polttaisin niin laittaisin kannabista sätkään.

Vierailija
25/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta ostin vuodeksi eteenpäin kaurapuurohiutaleet. Nyt tein ihanan kaurapuuron, jonka pinnalla on eilen poimittuja mustikoita

Vierailija
26/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Jos vielä itse polttaisin niin laittaisin kannabista sätkään.

Oletko kokeillut butaania hengittää tai liimaa?

Vierailija
27/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja näkkileipää. 

Vierailija
28/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukurtti, olut, kahvi ja tupakki. Ehkä sämpylä.

Vierailija
29/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinistä lämää.

Vierailija
30/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuroa, vadelmahilloa, paistettuja nakkeja, munakasta, keitettyjä munia, riisipiirakoita ja munavoita, tomaattia, retiisejä, retikoita, kanttarellimuhennosta, mustikkakeittoa, vispipuuroa puolukoista, paahtoleipää ja lämminsavustettua lohta ja muikkua ja maitoa. Kahvin kanssa lopuksi voisarvia, munkkeja ja mansikkaleivoksia.

Mä voisin tulla sun luo yökylään.

Vierailija
31/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullon jämät ja tskaisin sänkyyn. En yleensä juopottele, mutta eilinen oli vähän liikaa. Nyt olen valvonut neljästä saakka ja yritän nukkua. Olkaa onnelliset te terveenä pysyvät. Öitä 💐

Vierailija
32/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli litraa vahvaa kahvia, jossa liraus maitoa.  Pieni pala aurajuustoleipää. Aamulla ei ole nälkä. Lounas klo 11.30 tänään.

Vierailija
33/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensinmainittua, voisin ruveta käymän tuon tyypin luona aamiaisella. Voisin viedä leikeleet ja Elysee shampanjan.

Vierailija
34/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilua ja konjakkia oli aamupalaksi

Vierailija
35/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule vaan, mutta aamiaista en tarjoa.

Vierailija
36/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne menet lihottamaan itseäsi kuin porsas...

Vierailija
37/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö mitään ennen kello kahtatoista. Näin iltavirkkuna kroppani toimii niin parhaiten. 

Vierailija
38/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot ja kahvit kanelipullalla. Syödään brunssi myöhemmin.

Vierailija
39/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtajamieheni toi 3ea eri leikkelettä aamiaiseksi ökykaupasta. Kuppi sivettikissan kahvia, leikkeleitä ja Elysee shampanjaa.

Mainitsin jo, että joku muu tekee näitä 3ea eri leikelettä avauksia. Alkuperäinen on keksinyt tuon 3ea.

Niin?

Kysymys oli hänelle joka kirjoitti tämän viestin: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
40/149 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen Satosen tuliainen Thaimaasta ja työskentelen marja-alalla.