Mitä teillä aamupalaksi?
Mä söin 6 palaa kauraleipää kasvirasvalevitteellä, päällä soijarouhetta, paprikaa ja suolakurkkua. Lisäksi itse paahdettuja manteleita, cashew- ja maapähkinöitä. Jälkiruoaksi soijakookosjugurttia, seassa banaani ja soijarouhetta. Vielä syön kiivin ja 2 omenaa.
Kommentit (149)
Kaurapuuroa, vadelmahilloa, paistettuja nakkeja, munakasta, keitettyjä munia, riisipiirakoita ja munavoita, tomaattia, retiisejä, retikoita, kanttarellimuhennosta, mustikkakeittoa, vispipuuroa puolukoista, paahtoleipää ja lämminsavustettua lohta ja muikkua ja maitoa. Kahvin kanssa lopuksi voisarvia, munkkeja ja mansikkaleivoksia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole 3:ea, sivettikissaa, eikä toimitusjohtajamiestä, joten join mukillisen tavallista Juhla mokkaa ja söin Xtra chilipähkinöitä. Ne on muuten hyviä, voin suositella. Kruunasin makunautinnon itse käärimälläni sätkällä, jonka polttelin nautinnollisesti parvekkeella, samalla kun katselin naapuritalon harmaata julkisivua.
Oliko pilvee vai tupakkaa sätkässä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole 3:ea, sivettikissaa, eikä toimitusjohtajamiestä, joten join mukillisen tavallista Juhla mokkaa ja söin Xtra chilipähkinöitä. Ne on muuten hyviä, voin suositella. Kruunasin makunautinnon itse käärimälläni sätkällä, jonka polttelin nautinnollisesti parvekkeella, samalla kun katselin naapuritalon harmaata julkisivua.
Kuulostaa hyvältä. Jos vielä itse polttaisin niin laittaisin kannabista sätkään.
Ulkomailta ostin vuodeksi eteenpäin kaurapuurohiutaleet. Nyt tein ihanan kaurapuuron, jonka pinnalla on eilen poimittuja mustikoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Jos vielä itse polttaisin niin laittaisin kannabista sätkään.
Oletko kokeillut butaania hengittää tai liimaa?
Jukurtti, olut, kahvi ja tupakki. Ehkä sämpylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinistä lämää.
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa, vadelmahilloa, paistettuja nakkeja, munakasta, keitettyjä munia, riisipiirakoita ja munavoita, tomaattia, retiisejä, retikoita, kanttarellimuhennosta, mustikkakeittoa, vispipuuroa puolukoista, paahtoleipää ja lämminsavustettua lohta ja muikkua ja maitoa. Kahvin kanssa lopuksi voisarvia, munkkeja ja mansikkaleivoksia.
Mä voisin tulla sun luo yökylään.
Viinipullon jämät ja tskaisin sänkyyn. En yleensä juopottele, mutta eilinen oli vähän liikaa. Nyt olen valvonut neljästä saakka ja yritän nukkua. Olkaa onnelliset te terveenä pysyvät. Öitä 💐
Puoli litraa vahvaa kahvia, jossa liraus maitoa. Pieni pala aurajuustoleipää. Aamulla ei ole nälkä. Lounas klo 11.30 tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ensinmainittua, voisin ruveta käymän tuon tyypin luona aamiaisella. Voisin viedä leikeleet ja Elysee shampanjan.
Pilua ja konjakkia oli aamupalaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule vaan, mutta aamiaista en tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne menet lihottamaan itseäsi kuin porsas...
En koskaan syö mitään ennen kello kahtatoista. Näin iltavirkkuna kroppani toimii niin parhaiten.
Pikapanot ja kahvit kanelipullalla. Syödään brunssi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajamieheni toi 3ea eri leikkelettä aamiaiseksi ökykaupasta. Kuppi sivettikissan kahvia, leikkeleitä ja Elysee shampanjaa.
Sä et osaa kirjoittaa oikein. Oletko thaimaasta?
Mainitsin jo, että joku muu tekee näitä 3ea eri leikelettä avauksia. Alkuperäinen on keksinyt tuon 3ea.
Niin?
Kysymys oli hänelle joka kirjoitti tämän viestin:
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajamieheni toi 3ea eri leikkelettä aamiaiseksi ökykaupasta. Kuppi sivettikissan kahvia, leikkeleitä ja Elysee shampanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et osaa kirjoittaa oikein. Oletko thaimaasta?
Kyllä, olen Satosen tuliainen Thaimaasta ja työskentelen marja-alalla.
Mainitsin jo, että joku muu tekee näitä 3ea eri leikelettä avauksia. Alkuperäinen on keksinyt tuon 3ea.