Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
18401/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Helenan kannattaisi laittaa Kakskerta jo myyntiin valmiiksi. Jos hän omistaa sen, niin eihän siinä ole mitään ongelmaa. Helena saa sit kuitattua rahaan liittyvät ongelmansa, ja hankittua kivat kämpät Minnesotasta ja vaikka Turustakin (jos haluaa joskus lastensa kanssa viettää aikaa).

Tosissaanko olet? Ei taida kukaan välittäjä ottaa listoillensa, ei edes Turun ulkopuolisista välittäjistä.

Vierailija
18402/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjouksiin kuulemma liittyi vaikeneminen avioliiton tapahtumista. Totta kai Mikolla on jotain salattavaa, varmaan niitä tavallisia juttuja, joita hävetään tai joista lähtee työt alta. Nythän hän on työtön, joutilas entinen jääkiekkoilija, jonka aika menee rahoja hoivatessa ja exää kiusatessa.

Toki salassapitoon kuuluu kaikki yksityiset asiat toisesta, mutta kuules, Helenalla niitä luurankoja on enemmän kaapissa. 

Mikko siellä kirjoittaa. Vai miten muuten tiedät Helenan luurangoista? Minä en tiedä. Enkä ole Hellu, terveisiä Helluhullulle: Lääkkeet eivät auta jos jätät ne purkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlat on ohi ja ehditty taas näemmä palstalle.

Vierailija
18404/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Hellulle lisää rahaa Lasten varjolla? Älä viitsi enää, Hellu. 

HELLUHULLU on täällä taas! Helluuuu hullluuuu helhulhelhulllllluuuuhelluhulluhelluhullu 🎚💊🧯🚑

Noniin. On näköjään saavuttu Virosta takaisin.

Vierailija
18405/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas mies tuo Mikko: Katkoo lapsiltaan sähköt ja lämpimän veden kostaakseen exälle. Lasten hyvinvointi ei näytä merkitsevän tuolle miehelle mitään, vaikuttaa aika psykolta. Toivottavasti amerikkalainen oikeus määrää lapset äidilleen.

Jaahah. Helena palasi linjoille.

Sä olet pahasti harhainen, luuletko että se täällä kirjoittelisi, osaako edes kunnolla suomeakaan. Kuulostaa että sulla on pakkomielle haukkua häntä. Oletko kenties itse Mikko?

Täällä loisti poissaolollaan kaikki Mikon ja Natalien haukkumiset sen aikaa kun Kippereillä oli kokoontuminen.

Aikamoinen yhteensattuma

Vierailija
18406/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, kapselit tuli taas kehiin, miten sattuikin???

Kapselit pitää huuhtoa alas 🥛 ja nyt on selvästi joillain lääkkeet ottamatta 🕰

Vierailija
18407/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö lasten elarit edes vuokrakämppää? 

Turussa riittää hyvinkin.  750 e/ kk ja saa siistin kolmion ihan ok alueelta ydinkeskustan tuntumasta.  Toki lasten elareista ei kuulu käyttää Helenan kämppää rahaa kuin lasten osuudesta 2 viikon ajalta. Helenan kuuluu maksaa itse oma asumisensa.

Helenalla on Minnesotassa 40000 auto. Sen kun myy maksaa hyvin vuokria. Ja jemmassa on rahaa. Kivempi vaan esiintyä rahattomana uhrina

Vierailija
18408/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Helenan kannattaisi laittaa Kakskerta jo myyntiin valmiiksi. Jos hän omistaa sen, niin eihän siinä ole mitään ongelmaa. Helena saa sit kuitattua rahaan liittyvät ongelmansa, ja hankittua kivat kämpät Minnesotasta ja vaikka Turustakin (jos haluaa joskus lastensa kanssa viettää aikaa).

Kukaan välittäjä ei ota myyntiin kiinteistöä, jonka omistussuhde on epäselvä tai lainhuuto ei ole ajantasalla. Toisekseen, jos/kun omistussuhde on jossakin vielä 50/50, Helena ei voisi yksin laittaa myyntiin mitään. 

Toisekseen, jos omistussuhde on 50/50, myös kiinteistöön kohdistuvat lainat ja vakuudet (kiinnitys) pitää selvittää!

Mistä näitä kuningasideoita sikiää? Mistään ei tiedetä mitään. Vuokrakämpästä on helppo antaa ohjeita kiinteistön myyntiin tai vaikka varaajan korjaukseen.

Vierailija
18409/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö toisen osapuolen pelastaa kun kiukuttelija on rutiköyhä?

Minun mielestäni toista osapuolta ei velvoita mikään pelastamaan  sen jälkeen kun tämä on rahansa itse  hävinnyt. Uskon kuitenkin, että ihan lasten vuoksi näin tulee tapahtumaan. Mikko on kokoajan toiminut lastensa edun mukaan, on halunnut mahdollistaa  lasten äidin mukanaolon lasten arjessa. Äidille ei ole mitkään tarjoukset kelvanneet ja viimeisen vuoden äiti jopa valitsi jättää lapset kokonaan  isän hoidettavaksi toiselle mantereelle, missä itse asui.  Äiti mustamaalaa, valehtelee , sotii ja virittelee uusia oikeudenkäyntejä sen minkä ennättää ja silti tämä teräshermoinen mies antaa tämän seinähullun exän hoitaa lapsia ja viedä heidät jopa Viroon.

Vierailija
18410/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjouksiin kuulemma liittyi vaikeneminen avioliiton tapahtumista. Totta kai Mikolla on jotain salattavaa, varmaan niitä tavallisia juttuja, joita hävetään tai joista lähtee työt alta. Nythän hän on työtön, joutilas entinen jääkiekkoilija, jonka aika menee rahoja hoivatessa ja exää kiusatessa.

Mikko hoivaa lapsia ja tulevaa vaimoaan. 💜

Olen alkanut pitää Mikosta, hänellä on nähtävästi hyvä sydän, huolehtii läheisistään ja kitsaaksi ei voi syyttää. 

Vierailija
18411/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan välittäjä ei ota myyntiin kiinteistöä, jonka omistussuhde on epäselvä tai lainhuuto ei ole ajantasalla. Toisekseen, jos/kun omistussuhde on jossakin vielä 50/50, Helena ei voisi yksin laittaa myyntiin mitään. 

Toisekseen, jos omistussuhde on 50/50, myös kiinteistöön kohdistuvat lainat ja vakuudet (kiinnitys) pitää selvittää!

Mistä näitä kuningasideoita sikiää? Mistään ei tiedetä mitään. Vuokrakämpästä on helppo antaa ohjeita kiinteistön myyntiin tai vaikka varaajan korjaukseen.

Minä sanoisin, että tuo ehdotus oli pahanilkisen sarkastinen.

Vierailija
18412/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä loisti poissaolollaan kaikki Mikon ja Natalien haukkumiset sen aikaa kun Kippereillä oli kokoontuminen.

Aikamoinen yhteensattuma

Vastaan nyt kaikille edellä oleville yhteisesti. Mikon toiminnan kritisoiminen juuri nyt ei liity Viron matkoihin. En ole Kipperi. En ole koskaan käynyt Virossa. Täällä on vasta aamupäivä 🌴🥥🍍. Sääliksi käy teitä vainoharhoissanne 😂

Vierailija
18413/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kummankaan kannattaja, mutta vuonna 2024 pitäisi naisten olla itsenäisiä, omillaan toimeentulevia, riippumattomia miehen elatuksesta. 

Siksi Helena olisi tarvinnutkin suuremmat erorahat voidakseen toimia täysin riippumattomasti ja päästäkseen ns. köysistä irti.

Kyllä, miljoona olis kenelle tahansa ihan liian vähän rahaa laittaa oma itsenäinen elämä kondikseen.

Aika hyvä summa, vaikkei paljon Mikon omaisuuteen nähden. Toki vähennysten jälkeen siitä ei taida jäädä pölyn laskeutuessa juuri mitään. Miljoona nettona nyt olisi eri asia.

Nettonahan Helena tuon miljoonan sai. Ei siitä kenenkään muun kuluttamia tai käyttämiä rahoja vähennetty tai veroja maksettu. Ihan nettona Helenan käyttöön, kulutukseen tai jemmaan. 

Vierailija
18414/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse riittää. Helenan täytyy maksaa oma osuutensa asumisistaan itse.  Lasten elareita saa käyttää vain lasten OSUTEEN kuluista. Tähän löytyy kyllä ihan laskureitakin, miten luonapitopäivät huomioidaan .

Vierailija
18415/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa riittää hyvinkin.  750 e/ kk ja saa siistin kolmion ihan ok alueelta ydinkeskustan tuntumasta.  Toki lasten elareista ei kuulu käyttää Helenan kämppää rahaa kuin lasten osuudesta 2 viikon ajalta. Helenan kuuluu maksaa itse oma asumisensa.

Onko Lauste ihan OK alue?

Vierailija
18416/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen yhteensattuma

Vastaan nyt kaikille edellä oleville yhteisesti. Mikon toiminnan kritisoiminen juuri nyt ei liity Viron matkoihin. En ole Kipperi. En ole koskaan käynyt Virossa. Täällä on vasta aamupäivä 🌴🥥🍍. Sääliksi käy teitä vainoharhoissanne 😂

Niivvvarmaan. 😋

Vierailija
18417/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä hävettää, että olin aluksi rouvan puolella.

Sama. Rouvan valheet meni täydestä myös mediassa ja uskoin kaiken. Vasta oikeuden päätös viime vuonna ja täällä jaetut linkit pöytäkirjoihin avasivat silmät. Ainakin tuli opittua medialukutaitoa. Ei pidä uskoa toisen osapuolen juttuja ainakaan jos toinen osapuoli ei puhu mitään.

Täällä sama.

Ja vaikka faktat tiedän, niin kyllä tuollainen pokkana potaskan puhuminen kameralle hämää edelleen. Miten pystyy??

Vierailija
18418/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen yhteensattuma

Ei se sullakaan hyvin mee. Kirjoittelet tänne mukamas jostain lämpöisestä maasta. Et oikeasti sitten muuta tekemistä keksi. Nyt on kyllä sakeeta juttua.

Vierailija
18419/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas mies tuo Mikko: Katkoo lapsiltaan sähköt ja lämpimän veden kostaakseen exälle. Lasten hyvinvointi ei näytä merkitsevän tuolle miehelle mitään, vaikuttaa aika psykolta. Toivottavasti amerikkalainen oikeus määrää lapset äidilleen.

Jaahah. Helena palasi linjoille.

Sä olet pahasti harhainen, luuletko että se täällä kirjoittelisi, osaako edes kunnolla suomeakaan. Kuulostaa että sulla on pakkomielle haukkua häntä. Oletko kenties itse Mikko?

Aikamoinen yhteensattuma

Joku uskoo nyt Kipperien normaalisti päivystävän palstalla.

Vierailija
18420/29013 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, Mikko on tehnyt niitä sovintoehdotuksia. Olet siis sitä mieltä, että kun ihminen ei suostu sopimaan ja haluaa pelata upporikasta ja rutiköyhää, ja se jälkimmäinen vaihtoehto toteutuu, toisen osapuolen pitää vielä pelastaa?"

Mikon ei pidä pelastaa lastensa äitiä, mutta järkevää se olisi, riippumatta siitä, mitä on tapahtunut aiemmin.

Ketju on lukittu.