Mies, minkä kokoisista rinnoista pidät eniten?
Kommentit (66)
Olen nainen eikä mitään käryä mihin noi senttimetrit viittaavat.
mitä pienemmät sitä parempi, ja enemmän naista silloin
Suuret ja suonikkaat raskausarpiset rinnat, jotka riippuvat melkein navan tasolla. Sellaiset kun löytäisi jostain!
Kaikki muut kiihottavia mutta riippurinnat ei. Koolla ei väliä, kiinteydellä sen sijaan on.
Koolla ei niin hirveästi väliä ole, kunhan ovat terveet ja miellyttävän pehmeät niin pidän kyllä. Jos oikeasti olisi valinnanvaraa, niin valitsisin pehmeät ns. "riipparit" paljon mieluummin kuin kiinteät pallerot.
Riippuu hyvin pitkälti siitä käyttöjärjestelmästä mihin ne tissit on kytketty... Jos itse käyttöjärjestelmä on paska niin ihan sama millaiset ne tissit on ja sama toisinpäin...
Sama mulla..jos naisen kanssa synkkaa hyvin niin ei tissien koolla ja mallilla ole mitään väliä..
Terhakat ketunnokat (AA) on söpöt. Sitten sellaiset appelsiinin puolikkaat (B), ne sopivat mukavasti käteen. Tai sitten sellaiset isot maitokannut (D), joiden väliin voi haudata kasvonsa. Kaikki käy, kokonaiskuva ratkaisee. Tärkeintä on, että nainen on halukas, miellyttävä, hymyilevä!
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla..jos naisen kanssa synkkaa hyvin niin ei tissien koolla ja mallilla ole mitään väliä..
Samaa mieltä!
m48
En äänestä koska asialla ei ole minulle merkitystä.
Tuskin ketään kiinnostaa millaisista pidän. M42
Mitä pienemmät, nii sen parempi. :)
Ei mitään merkitystä. Tietty kiva jos on, mutta ei ongelmaa jos rinnat olisi poistettukkin
Iskä69 kirjoitti:
Ei mitään merkitystä. Tietty kiva jos on, mutta ei ongelmaa jos rinnat olisi poistettukkin
Siinäpä fiksu vastaus. Harvinaista tällä foorumilla..
M26 kirjoitti:
Vain kaappihomo voisi sanoa näin.
oon itekki homo kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Vain kaappihomo voisi sanoa näin.
Sinäkö tiedät toistenkin mieltymykset?
t. tosi pienistä rinnoista (ja pienistä naisista) pitävä iso ukko
Vierailija kirjoitti:
Iskä69 kirjoitti:
Siinäpä fiksu vastaus. Harvinaista tällä foorumilla..
Kyllä! Onnellinen se nainen, kellä tuollainen mies!!
Kaikki tissit ovat hyviä. Tämmöiset kyselyt aiheuttaa aina pahaa mieltä jollekin. Omille tisseille kun ei voi hirveästi mitään.
Kyllä on tyhmiä kysymyksiä taas ja saadaan suuri joukko naisia tuntemaan olonsa huonoksi, ellei ole ne isot , kiinteät, täydellisen malliset rinnat! Esineellistetään naisia ja sitten ihmetellään, miksi naiset ei ole sinut kroppansa kanssa eikä kenties nauti seksistä epävarmuutensa vuoksi.
Jollain hirveä hinku alapeukuttaa kaikkia alotuksia :D