Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?
Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.
Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?
Kommentit (144)
3-4 alkaa olla siellä rajoilla, jos ikää on yli 30
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kuuluisi kenellekään tai olisi edes keskustelun arvoinen asia? Ja miksei kysymyksenasettelu koske yhtä lailla miehiä? Itselläni kumppaneita on ollut neljä, mutta ei kiinnosta tyttöystävän lukema, olkoon mitä on.
Jos ei aihe kiinnosta, niin voit poistua keskustelusta. Sä et päätä mistä täällä saa keskustella. Aihe tähän keskusteluun tuli toisesta ketjusta jossa joku kysyi mitä omainaisuuksia haluaa/ei halua puolisolle. Siellä useampi vastasi, että nainen ei saa olla jakorasia tms.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kuuluisi kenellekään tai olisi edes keskustelun arvoinen asia? Ja miksei kysymyksenasettelu koske yhtä lailla miehiä? Itselläni kumppaneita on ollut neljä, mutta ei kiinnosta tyttöystävän lukema, olkoon mitä on.
Näin puhuu mies, joka TIETÄÄ että oma tyttöystävä on entinen kyläpyörä 😂
Vierailija kirjoitti:
Aika pahasti kolahti tähän kundiin, monenko sadan kanssa daamisi on maannut?
Minulla oli yksi, ensimmäinen ja takuuvarmasti viimeinen.
Äidistään seksin aikana länkyttävä mies oli ällöttävä.
On myös meidän kaltaisia pariskuntia, joilla molemmilla on menneisyys. Tiedossa kummallakin, menneitä ei kaivella kuin vitsimielessä.
Jumaleissön miten taivaallista seksi on- kyllä kokemus tuo varmuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei aihe kiinnosta, niin voit poistua keskustelusta. Sä et päätä mistä täällä saa keskustella. Aihe tähän keskusteluun tuli toisesta ketjusta jossa joku kysyi mitä omainaisuuksia haluaa/ei halua puolisolle. Siellä useampi vastasi, että nainen ei saa olla jakorasia tms.
ap
Anna kun arvaan, pyörit öisin hikisenä lakanoissasi ja mietit kuinka moni kulli on tyttöystäväsi sisällä pumpannut?
Mitä sä sekoilet? Mä olen nainen. Ja kyllä petikumppaneita on ollut useampi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Anna kun arvaan, pyörit öisin hikisenä lakanoissasi ja mietit kuinka moni kulli on tyttöystäväsi sisällä pumpannut?
Sori, piti lainata tuota muumia joka ahdistui aloituksen aiheesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sori, piti lainata tuota muumia joka ahdistui aloituksen aiheesta 😂
Okei no sitten. Mä ketjun ap olen siis nainen.
ap
2 tai 3 on vielä ihan ok ja siitä yli turn off.
Joku incelin baitti tämäkin taas. Sori kun me naiset ei olla enää neitsyinä odottamassa teitä yli 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Joku incelin baitti tämäkin taas. Sori kun me naiset ei olla enää neitsyinä odottamassa teitä yli 30-vuotiaana.
Mä olen nainen ja on mullakin ollut useampi petikumppani. Tämän ketjun aihe tuli toisesta ketjusta missä joku kyseli omainaisuuksista mitä haluaa/ei halua puolisolle. Siellä useampi kirjoitti, että ei halua naisen olevan jakorasia. Siitä sitten aloin miettiä, että mikähän mahtaa olla se luku jolla nainen sitten on jakorasia.
Mulla on ollut 35 petikumppania ja ikää on 46. Parisuhteessa osaan olla uskollinen vaikka jotkut kuvitteleekin, että useamman kanssa ollut ei osaa olla uskollinen. Viimeisen kahden vuoden aikana mulla on ollut koko ajan saman petikumppani vaikka en olekaan parisuhteessa. Eikä tuo mies nostanut mun lukua isommaksi koska meillä on ollut aiemminkin seksiä. Melkein 10 vuotta olin parisuhteessa ennen tätä nykyistä seksisuhdetta eikä käynyt edes mielessä pettäminen vaan olin täysin uskollinen koko ajan.
ap
Se, että minulla noin 40 vuotiaalla miehellä ei ole ollut ensimmäistäkään seksikumppania ei tee minua asiantuntijaa, joka osaisi vastata tähän kysymykseen.
En myöskään halveksi tai arvostele oli heitö (naisella seksikumppaneita ollut) sitte nolla tai tuhat, ellei enemmän.
Sen sijaan pidän toivottavana, että hän olisi enimmäkseen sinut itsensä ja oman historianda kanssa, kuten minäkin.
- Ei se itselleni ole aina ole ollut helppoa, koska niin usein täälläkin pidetään yllä mielikuvaa jossa kärjistäen miehen arvo kasvaa, mitä enempi hänellä otaksutaan olleen seksikumppaneita; naisella päinvastoin ((korostan kyse oli kärjistyksestä)
Toisaalta osa inceleista, jotka eivät saa tai ole saaneet mahdollisuutta/ mahdollisuuksia harrastaa seksiä tekevät omalla muita loukkaavalla käytöksellää; parkumisellaan ja muita syyllistämällä sen, että kaivavat maata vain omien jalkojensa alta. Toisaalta tällöinkin usein kuvataan useimmiten "vain" mies puolisia inceleita. - Itse pidän mahdollisena, että yhtä hybin nai en voi olla incel. - Ja ei ei vain diksi, että hän olisi jotenkin erityisen nirso tai kumpikaan nainen tai mies omaisi määrätynlaisen ulkonäön, joka olisi suoraviivaisesti syy hänen seksikumppaneiden oletettuun/ todennäköisenä pidettyyn määrään.
Olen neitsyt ja ei ole lapsellista vaatia että nainen on myös. Elämänarvot tulee kohdata parisuhteessa.
Riippuu naisen iästä.
2-kymppinen = yli 10 on liikaa
3-kymppinen = yli 20 on liikaa
4-kymppinen = yli 30 on liikaa
jne.
En nyt kirjaimellisesti tarkoita. Ei semmoista miestä olekaan, jonka jonkun listan kanssa tenttaisi naista ja sanoisi "olet tosi ihana tyyppi muuten, mutta sun kiintiö on nyt valitettavasti ylittynyt kahdella miehellä. Kiitos ja näkemiin."
Nyrkkisääntö on, että niistä menneistä säädöistä ei kannata juuri sen paremmin tentata kuin tilitellä, vaan keskittyä nykyiseen suhteeseen. (Paljon irtosuhteita omanneelle naisille suosittelen kuitenkin lukumäärän valehtelua pienemmäksi, jos joku ihastusmies välttämättä haluaa tietää.)
Menneet ovat menneitä, eikä siellä menneisyydessä enää tapahdu mitään, vaikka ehkä haluaisikin jotain muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen neitsyt ja ei ole lapsellista vaatia että nainen on myös. Elämänarvot tulee kohdata parisuhteessa.
Ei se ole mikään "elämänarvo", että on joutunut pakosta olemaan ilman.
Miksi yhdyntä on se ratkaiseva juttu? Kelpaisiko ap:lle nainen, joka on ollut yhdynnässä 10 kanssa mutta ottanut suihin 200:lta?
Silloin kun nainen on pelkkä hauskanpidon väline, ei väliä. Vaimoksi otin naisen jolle olin ensimmäinen.