naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (912)
Nojoo tavallaan kauheita, mutta toisaalta aivan ihania.
siis miks yhistä housuista rupee seisoo? en ymmärrä teitä
Meillä on työpaikan aulapalvelussa nuori , uhkean muodokas ja kaunis nainen, joka tykkää näyttää muotonsa aina. Housut ovat nyt ohuet ja aivan täysin ihomyötäiset...Muodokas peppu näkyy täysin ja on aivan ihana...pusero on tiukka napitettu paita, josta rinnat ihan tarjoutuvat esille...Sairaan seksikästä...Hän on varmaan todella kuuma sängyssä, sen näkee...ja nauttii varmaan meidän miesten himosta..
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalia tuollaiset tyrkkymuijat.
Jaa tiukat housutkin on nykyään tyrkkyyttä, vai niin. :D
Musta tiukat housut on mukavimpia ns. tyylikkäistä housuista, kollarit toki vie voiton niistäkin. Eikä ne oo tietenkään niin tiukkoja että suolet pursuaa, mutta huomaa, että minullakin on takamus, huh.
Ai että hävetä pitää jos heteromies sattuu tykkäämään naisen takapuolesta joka on jokaista pakaranpiirtoa myöten esillä.. no en taida hävetä!
Paskiainen kirjoitti:
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
Tätä yhtälöä en oikein tajua, käytetään paljastavia vaatteita ja tiukkoja housuja keräämään katseita ja sitten pahastutaan kun joku katsoo?
Paskiainen kirjoitti:
Tätä yhtälöä en oikein tajua, käytetään paljastavia vaatteita ja tiukkoja housuja keräämään katseita ja sitten pahastutaan kun joku katsoo?
Et ole ihan terve. Itsellä olisi ollut se täysi seisokki jo siinä jonossa päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan terve olet. Housut toimivat juuri kuten nainen oli tarkoittanut, käy meille kaikille, paitsi jos tykkää miehistä.
No kukapa mies tai nainen ei tykkäisi. Vaihtelu virkistää.
Paskiainen kirjoitti:
Ymmärräthän itse miltä kuullostat, haluat tuoda esille sen että ystäviäsi ahdistaa kun sinua tuijotetaan, give me a break :) Sitäpaitsi, mistä tiedät että alkuperäinen kirjoittaja on vanhempi mies?
Paskiainen kirjoitti:
Kätevästi toit esille että olet kavereitasi kauniimpi ja verensyöksyn mulkkuun aiheuttavan näköinen.. ja ei, aloittaja eli minä ei ole mikään vanhus ;)
Mä kyllä mielummin käytän tiukkoja farkkuja kuin jotain löysiä farkkuja tai lököhousuja joita en edes omista. Mulla tulis löysistä farkuista ihan äijämäinen olo! Haluan olla ja näyttää naiselta, katsoi miehet tai ei. Tai no, tiedän kyllä että miehet katsoo koska mulla on aika muodokas peppu mutta siinähän katsovat ja vaikka vetävät käteen.. En vaivaa päätäni sellaisella..
N30
Kun tuollaisia pöksyjä pitää, niin ei kannata sitten yllättyä myöskään ei-toivotusta huomiosta.
Paskiainen kirjoitti:
Mistä tiedät että ap on vanhempi mies? Oma kokemus on se että katson myös kuola poskella salimirkkuja ja kireepeppusia tyttöjä liikenteessä. Olen 23v hyväkroppainen mies itsekin. Mun pyllyy saat kyl katella mamma ;)
Itsestään huoliteltu nainen saa minunkin kullini nytkähtelemään. Rinnatkin ovat mukavaa katseltavaa varsinkin kesäisin. olen 50v ja kullini seisoo ilman erektiolääkkeitä en tarvitse.
Salikissan piukeat fitness-pakarat joita verhoaa ohuen ohuet trikoot joiden takasauma uppoaa syvälle kiinteiden ja tiukkojen mutta silti ah niin pyöreiden persikoiden väliin. Kapea rasvaton ja vatsamakkaraton paljas vyötärö ja paljastava c-kuppikoon rintavarustuksen verhoava toppi.
Siinä unelmieni nainen.
T. Salilla 5 kertaa viikossa treenaava m33
Naisen logiikkaa laittaa paljastavaa vaatetta ensin päälle ja valittaa sitten että miehet tuijottaa??? No ilmankos?? Voi sitä pitää vähemmän paljastavaa jos ei halua et katotaan. Naisilla kyllä helppo kiusata miehiä kun pukeutumalla saa jo huomiota :D. Tuskin monikaan nainen tykkää kattoa miesten lättäperseitä työhousuissa
Ihan terve olet. Housut toimivat juuri kuten nainen oli tarkoittanut, käy meille kaikille, paitsi jos tykkää miehistä.